تلویزیون ال جی 70 اینچ 4K مدل 70UP7703

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 70 اینچ 4K مدل 70UP7703

  • پردازنده پر قدرت 4k Quad Core Processor
  • دارای 2 بلندگو با توان خروجی 20 وات
  • دارای کیفیت تصویر 4K UHD
  • دارای رزولوشن 2160*3840
  • دارای سیستم عامل webOS
  • قابلیت HDR10 Pro
  • دستیار  صوتی Alexa,Google
  • فناوری صوتی Al Sound Pro
  • قابلیت  FILM MAKER MOOD
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
29,400,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
LG TV 70UP7703 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 70 اینچ 4K مدل 77UP7703 

تلویزیون 70 اینچ به تازگی از سوی شرکت ال جی با مدل 77UP7703 ارائه و وارد بازار شده. برند خوشنام LG بار دیگر با تولید یک تلویزیون فوق هوشمند توانسته در میان کاربران و محصولات مشابه موجود در بازار جایگاه ویژه ای به دست آورد. این محصول در سال 2021 تولید شده که با قیمت مناسب و کارایی های فراوان فروش به نسبت قابل توجهی داشته است و این قضیه نشان دهنده رضایت شما عزیزان از این تلویزیون هوشمند می باشد. ال جی با سابقه درخشان خود در زمینه تولید محصولات هوشمند سعی دارد در راستای کمک به رشد تکنولوژی دیجیتال از جمله این تلویزیون های پرکاربرد قدم بزرگی بردارد. همانطور که گفتیم این محصول دارای امکانات ویژه ای می باشد ابتدا بیایید به ویژگی و مشخصات ظاهری و طراحی آن بپردازیم.

ظاهر این محصول تقریبا مشابه به سری قبل آن بوده و تفاوت چندانی ندارد، یک طراحی کاملا ظریف و شیک. صفحه نمایش بسیار نازک و فریم به شدت باریک و همینطور پایه های موجود به همراه آن، شیوه ی ظاهری این محصول را بسیار زیبا جلوه می دهد. طراحی نکته ی کاملا مهمی برای خرید تلویزیون است از این جهت که در زیبایی آن بسیار تاثیر گذار است و چه چیزی مهم تر از ظاهر یک تلویزیون..؟! البته کیفیت تصویر نکته ی دیگریست که به اندازه ظاهر و طراحی تلویزیون حائظ اهمیت است از این جهت پیشنهاد می کنیم که برای ادامه بحث و آگاهی از امکانات هوشمند و ویژه این تلویزیون با ما همراه باشید.

کیفیت تصویر4K UHD موجود، در این محصول باعث می شود تا تماشای تلویزیون و دیدن تصاویر در آن برایتان بسیار لذت بخش باشد. به دلیل وجود رزولوشن بالا یا وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل است که تصاویر به نمایش درآمده در این تلویزیون به طرز باور نکردنی ای نسبت به هم دوره های خود و یا قبل تر، از کیفیت بالاتری برخوردار است. سیستم عامل به کار رفته در آن از نوع webOS Smart TV بوده و همچنین پردازنده Quad Core Processor 4K که در ایجاد تصاویر، با کیفیت بسیار بالا تاثیر زیادی دارد.
صدا و بخش شنیداری تلویزیون.. در این بخش از توضیحات تلویزیون ال جی 70 اینچ مدل70UP7703 قصد داریم هر آنچه درباره صدای آن لازم است بدانید را برایتان بازگو کنیم. صدای این تلویزیون دارای حالت همگام سازی بوده و همچنین با وجود بلندگوی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات یعنی 10 وات در هر کانال قادر است صدا را با وضوح فوق العاده بالا به گوش برساند. فناوری صدای هوش مصنوعی All Sound/ Pro موجود در آن باعث می شود صدایی فراگیر تولید شده و همراه با خروجی صوتی همزمان آن، صدا را بسیار رسا و زنده پخش کند

. تلویزیون 70 اینچ ال جی مجهز به قابلیت ارتقا مقیاس هوش مصنوعی 4k می باشد به این معنا که تصاویر بی کیفیت را با این قابلیت ویژه خود تقویت کرده و و با ارتقا آن ها باعث می شود درجه وضوح و شفافیت تصاویر بالا برود. همچنین این تلویزیون با قدرت رفرش 50 تا60HZ می تواند با سرعت بسیار بالا تصاویر را بازسازی و تصاویر جدید با کیفیت بالاتر را به نمایش در بیاورد. این قابلیت ال جی علاوه بر تماشای عادی صحنه های تلویزیون، همچنین برای بازی کردن با تلویزیون نیز فوق العاده عمل می کند چرا که این تلویزیون با قدرت نرخ رفرش و یا Refresh Rate 60 هرتز می تواند صحنه های سریع و پشت هم در حال حرکت را بخصوص در بازی ها به سرعت تعویض و بازسازی کند و صحنه های جدید را با کیفیت بالاتر و بهتر ارائه دهد.

از این رو این ویژگی تلویزیون ال جی 70UP7703را بسیار مهم دانسته و لازم به ذکر است که شما نیز می توانید از آن بهره مند شوید و هنگام بازی کردن خشنود بوده و بازی های فوتبال را در لحظه تماشا کنید. 2 پورت HDMI و 1 پورت USB از دیگر مشخصات تلویزیون ال جی 70 اینچ است و همچنین امکان اتصال به وایفای Wi Fi و بلوتوث Bluetoth را نیز دارد که می تواند در زمینه کار با اینترنت بسیار موفق و کاربردی عمل کند. این محصول دارای ویژگی FILMMAKER MODE بوده که در بخش تماشای فیلم های سینمایی بسیار هیجان انگیز است. امکان هوشمند گفتار به متن و جستجوی صوتی ال جی از دیگر مزیت های آن است که این امکان را برای شما فراهم آورده تا هر لحظه با بیان کردن هر آنچه که لازم داشتید، دستگاه بتواند با استفاده از قابلیت جستجوی صوتی خود در اختیارتان بگذارد، همینطورعملکرد هوشمند این تلویزیون و همچنین دستیار صوتی و الکسا ALEXA بسیار هیجان انگیز است.

طراحی تلویزیون ال جی 70 اینچ 4K مدل 70UP7703 

رسیدیم به بخش طراحی این تلویزیون فوق هوشمند. مسلما ظاهر تلویزیون و طراحی آن برای شما بسیار  نکته ی مهم و قابل اهمیتی است. برند ال جی در ساخت و طراحی این تلویزیون خلاقیت زیادی به خرج داده است. حاشیه ی بسیار باریک این محصول و صفحه نمایشگر وسیع به همراه دو پایه بسیار ظریف در اطراف آن و همه ی ویژگی های با هم ادغام شده این تلویزیون نمای شیکی را در خانه شما ایجاد می کند، به علاوه حتی می توان بدون پایه هم از زیبایی تلویزیون بهره برد و آن را به دیوار همانند یک اثر هنری نصب کرد و از زیبایی ظاهری و تصاویر آن شگفت زده شد. ابن محصول با زیبایی ظاهری خود فضای خانه شما را کاملا تغییر می دهد چرا که در طراحی و ساخت آن، از ظرافت فوق العاده زیادی استفاده شده است. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 70 اینچ 4K مدل 70UP7703  

کیفیت تصویر این مدل از تلویزیون های ال جی 4K بوده که این میزان از کیفیت تصویر در بین رده های مرتبط جزو بالاترین هاست و همینطور ناگفته نماند که این تلویزیون با قیمت مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. میزان رزولوشن یا وضوح تصویر آن 2160×3840 بوده که در صحنه های تاریک، رنگ های گرم را با عمق رنگ بیشتر و بهتر و همچنین در صحنه های روشن، رنگ های سرد را واضح تر و با طراوت تر ارائه خواهد داد. این تلویزیون فناوری HDR10 Pro را دارا بوده که باعث افزایش رنگ ها و تازگی در تصاویر شده و زمانی که رنگ ها در تصاویر غنی و واضح باشند شاهد تاری در تصاویر و یا بی کیفیتی در آن نخواهیم بود که این نکته ی به شدت قابل اهمیتی است.


رزولوشن چیست؟! 

به زبان ساده تر اگر بخواهیم بیان کنیم باید بگوییم که رزولوشن منظور از تعداد پیکسل هایی است که در ساختار صفحه نمایش تلویزیون بکار رفته شده است که در حفظ وضوح تصاویر و کمک به با کیفیت تر شدن آن قابل اهمیت است. از این جهت باید گفت که رزولوشن به معنای سطح وضوح تصاویر است و اما پیکسل..
پیکسل منظور از خانه های مربعی بسیار کوچک و ریز در صفحه نمایش بوده که به گونه ای که اگر اندازه آن بزرگ باشد مانند یک صفحه ی شطرنجی به چشم می آید و اما هرچه اندازه آن ریز و کوچک تر باشد این مکعب ها از دید ما خارج شده و کمتر به چشم می آیند و در صفحه نمایشگر، تصاویر کاملا صاف و شفاف و یکدست ارائه می شوند بدون هیچگونه دیده شدن پیکسل. به این ترتیب نتیجه می گیریم که هر چه تعداد پیکسل های سازنده بالا تر باشد به وضوح شاهد صحنه های با کیفیت تر و شفاف تری خواهیم بود.

HDR چیست؟! 

HDR در تلویزیون به معنای رنگ های موجود در صفحه است. HDR یک نمونه موجود از تمام رنگ ها و همچنینHDR10 Pro یک نمونه بالاتر از آن می باشد که رنگ ها را بسیار غنی تر و پررنگ تر از آنچه که در واقع هست به نمایش می کشد. تصاویر در این تلویزیون از وضوح صد در صدی برخوردار بوده و رنگ ها عمیق و با طراوت در صفحه نمایش ارائه می شوند و تصاویر نمایان شده در نمایشگر آن از هر لحاظ کاملا بی نقص است. همینطور وجود فناوری HDR در تلویزیون، باعث ارتقا تصاویر و تقویت سطح کیفیت آن می شود.


کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 70 اینچ 4K مدل 70UP7703 

در ادامه مبحث قصد داریم شما را با قابلیت های صوتی و صدای تلویزیون 70 اینچ ال جی بیشتر آشنا کنیم. این محصول با داشتن بلندگوی 2 کاناله و توان خروجی صدا به قدرت 20 وات می تواند میزان صدای منتشر شده را با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی خود مطابق با محیط پیرامون صدا را تنظیم و کنترل کرده و در حد متعادل منتشر کند. این تلویزیون با داشتن ویژگی خروج صدا به طور همزمان و یکنواخت می تواند صدایی رسا و فراگیر را به گوش برساند که بی شک برای شما یک تجربه کاملا متفاوت است.


سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون ال جی 70 اینچ 4k مدل70UP7703 

درعصر دیجیتال و دنیای امروزی، سیستم عامل نه تنها در گوشی های هوشمند بلکه در تلویزیون ها نیز برای راحتی هر چه بیشتر شما به کار می رود. سیستم عامل یک نرم افزار از پیش طراحی شده بر روی دستگاه های هوشمند است که شما می توانید با استفاده از آن از تمامی ویژگی های پرکاربرد نیز سودمند شوید. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون webOS Smart TV است که ال جی در اکثر تلویزون های خود از آن استفاده کرده است که این امر سبب فراهم نمودن امکانت پیشرفته متعدد در این تلویزیون شده است. شما می توانید با استفاده از این قابلیت به راحتی در صفحات وب و یا صفحات اجتماعی جستجو کرده و یا برای پیدا کردن اطلاعات هر گونه محتوا از آن استفاده کنید. همینطور ال جی با استفاده از این قابلیت دست شما را برای نصب انواع بازی و یا برنامه های مختلف باز گذاشته است.

پردازنده موجود در تلویزیون ال جی 70 اینچ 4k مدل 70UP7703 

و اما وظیفه ی پردازنده در تلویزیون چیست و چه کاری انجام می دهد.. در ادامه جواب این سوال را نیز خواهیم داد. پردازنده قطعه ای کاملا مهم و حیاتی در ساختار تلویزیون است به این دلیل که سرعت، قدرت و کارکرد دستگاه بستگی به پردازشگر موجود در آن دارد که چگونه عمل کند. کمپانی ال جی در ساخت این محصول از پردازشگر Quad Core Processor 4K که فوق العاده پر قدرت است و کارایی دستگاه را تا حد قابل توجهی بالا می برد. این پردازنده در همه ی بخش های نام برده شده در تلویزیون نقش دارد و اگر به خوبی عمل نکند کارایی دستگاه دچار اختلال شده و باعث ایجاد مشکلاتی در آن می شود از این قبیل می توان با اطمینان گفت که پردازشگر بکار گرفته شده در این تلویزیون نه تنها عملکرد دستگاه را بالا می برد بلکه در هیچ یک از بخش های آن شاهد هیچگونه کندی در عملکرد و یا مشکل در تصاویر بوجود آمده نیستیم.


اتصالات تلویزیون ال جی 70 اینچ 4kمدل 70UP7703 

در این تلویزیون 2 پورت HDMI و همچنین 1 پورت USB طراحی شده که می توانید با استفاده همزمان در زمینه دیدن فیلم و سریال و یا هر چیز دیگری از آن بهره بگیرید که این ویژگی می تواند در راحتی بیشتر شما کمک شایانی به عمل آورد. قابلیت اتصال آسان به وایفای WiFi و بلوتوث Bluetoth از دیگر مزیت های آن است که می توانید به اینترنت متصل شده و از انواع استفاده های گسترده از آن بهره مند شوید.


زاویه دید و قدرت رفرش تصاویر در تلویزیون ال جی 70 اینچ 4k مدل 70UP7703 

یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه در تلویزیون زاویه دید آن است. زاویه دید مناسب در تلویزیون باید به گونه ای باشد که بتوان از جهت های مختلف صحنه های تلویزیون را مشاهده کرد وضوح و شفافیت در تصویر آن را شاهد بود نه اینکه فقط از روبرو تصاویر نمایان شده را زیبا ببینیم، این به تنهایی کافی نیست و همانطور که گفته شد لازم است هنگام تماشای صحنه های آن از کنار و یا هر جهت که به آن نگاه کردیم از تاری و یا بی وضوحی در تصاوی خبری نباشد. از این رو می توان گفت که این تلویزیون از زاویه دید بالایی برخوردار است.

کلام آخر... 


به آخر مطلب رسیدیم. حال بیایید مروری کلی کنیم بر ویژگی و قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 70 اینچ مدل 70UP7703
از طراحی آن گفتیم که چقدر زیبا و خیره کننده است . بعد از طراحی رسیدیم به بحث کیفیت تصویر آن، که در مقایسه با تلویزیون دیگر از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است. سیستم عامل موجود در آن، نسخه webOS بود که یکی از سیستم عامل های فوق پیشرفته در زمینه تلویزیون های هوشمند به کار می رفت و همینطور پردازشگر بکاررفته Quad Core Processor 4K در آن که عملکرد دستگاه را بسیار بالا برده است.

کیفیت صدای این تلویزیون بسیار رسا و فراگیر و همینطور دیگر ویژگی های آن که اگر بخواهیم همه را نام ببریم وقت زیادی می خواهد اما قصد نداریم شما از خواندن چندین باره ی ویژگی های این محصول پرطرفدار خسته کنیم. در آخر باید بگوییم که این تلویزیون فوق هوشمند با نام کامل70UP7703 از هر گونه امکانات لازم در زمینه راحتی و استفاده آسان برای شما برخوردار است و شما می توانید به وضوح شاهد کیفیت صحنه های آن در خانه خود باشید. این محصول فوق پیشرفته را می توانید هم اکنون در سایت اصلی کالا با ضمانت اصل بودن کالا تهیه و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تلویزیون با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 70UP7703 2021

مشخصات

مدل کامل
70UP7703
سری
UP7703
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی LG
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
Direct LED
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Al Sound Pro
نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
UP7703
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
70UP7703
سری
UP7703
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی LG
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
Direct LED
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Al Sound Pro

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
UP7703
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quad Core Processor 4K
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم