ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP0W

مشصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP0W

  • دارای سیستم بخار شو Steam™ technology 
  • دارای قابلیت TurboWash 
  • هوش مصنوعی ThinQ
  • دارای برنامه Motion DD6
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • موتور اینورتر Direct Drive
  • قابلیت ADD ITEM
  • ساخت کره مونتاژ چین
  • سال ساخت 2021
  • رنگ سفید

ادامه مطلبShow less
18,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG WASHING MACHINE F4V5VYP0W
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP0W

شرکت ال جی LG در تولید لباسشویی های خود تنوع بسیاری را ایجاد کرده است که این تنوع خرید را برای مشتریان راحت تر می کند و هر کسی برطبق سلیقه و نظر خود و همچنین بودجه مورد نظر می تواند لباسشویی خود را انتخاب کند. در لباسشویی های ال جی مدل V امکانات عالی تعبیه شده است که این امکانات این لباسشویی را از هر لحاظ بی نیاز می کند. در این مقاله در مورد ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP0W بحث خواهیم کرد و با آن بیشتر آشنا می شویم. این لباسشویی دارای ظرفیت 9 کیلویی می باشد که مناسب خانواده های متوسط و پر جمعیت می باشد .

این لباسشویی سفید رنگ است و دارای بدنه ضد زنگ و محکم. همچنین یک درب فضایی بزرگ در جلو قرار دارد که مشکی رنگ است و از شیشه ای نشکن از جنس سیکوریت ساخته شده است که جدا از کیفیت عالی که در برابر حرارت و ضربه دارد ضد رسوب می باشد و هیچ رسوبی را در داخل جذب نمی کند. دارای صفحه نمایشگر LED لمسی می باشد که  اعداد و ارقام در این حالت به راحتی قابل مشاهده است. این لباسشویی در دسته لباسشویی های هوشمند قرار می گیرد که از هوش مصنوعی ThinQ بهره می برد و امکان اتصال به گوشی و وای فای WiFi را دارا می باشد و از این طریق می توان مشکلات لباسشویی را به راحتی پیدا کرد و یا از راه دور به لباسشویی متصل بود و آن را مدیریت کرد.

با توجه به هوش مصنوعی که دارد میزان وزن لباس و نوع آن را می سنجد و بر اساس آن زمان و آب مصرفی و انرژی مصرفی را تعیین می کند . همچنین مجهز به موتور گیربکسی Inverter Direct Drive می باشد که از مصرف لباسشویی در حال عادی می کاهد و بر اساس گیربکس موجود در آن و نبود تسمه از میزان اصطکاک و سایش کمتر می شود و عمر لباسشویی بالاتر خواهد رفت. این موتور دارای صدایی خیلی کمی می باشد و در زمان استراحت می توان به راحتی از لباسشویی استفاده کرد و از هیچ صدایی اذیت نشد.

لباسشویی 9 کیلویی ال جی دارای سیستم بخار شو Steam™ technology می باشد که از چروک شدن لباس ها در حین شستشو جلوگیری می کند همچنین باکتری ها را کاملا از بین می برد و لکه ها را نیز کاملا حذف می کند و این جزء بهترین امکانات در یک لباسشویی می باشد. دارای برنامه Motion DD6 است که یک شستشو کامل در لباسشویی می باشد و شما را از هر شستشویی بی نیاز می کند و با شش حرکت عالی پله ای . غلتاندن. چرخاندن. سابیدن. تاب دادن و آبکشی یک شستشو بی نقص را تحویل می دهد. دارای قابلیت TurboWash می باشد که با این قابلیت در 59 دقیقه شستشو در مصرف انرژی و وقت شما صرفه جویی می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول بی نظیر ال جی با ما باشید .

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP0W
طراحی خاص و شیک ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP0W

در  لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP0W از بدنه سفید رنگ کاملا محکم و ضد زنگ استفاده شده است که طراحی ساده و شیکی دارد که ظاهر عالی و بی نظیری را به دکوراسیون شما می دهد.  طراحی ساده و مینیمالی دارد. همچنین دارای یک مخزن بزرگ 9 کیلویی می باشد که مناسب برای خانواده های متوسط و پر جمعیت می باشد . این مدل از لباسشویی ال جی 9 کیلویی دارای یک درب بزرگ فضایی در قسمت جلو کار می باشد که دهانه بزرگ در قسمت ورودی دارد و به راحتی لباس هایی با سایز بزرگ را در خود جای می دهد .

جنس درب از شیشه نشکن مشکی از جنس سیکوریت می باشد که مقاوم در برابر حرارت و هر گونه ضربه ای می باشد . همچنین جنس شیشه این درب خاصیت ضد رسوب دارد و هیچ گونه رسوبی را به خود نمی گیرد. در قسمت بالای درب سمت راست پنل صفحه نمایش LED قرار دارد که این پنل لمسی بوده و از این طریق می توان دور موتور و دمای مورد نظر را به صورت لمسی تنظیم کرد و زمان و مراحل شستشو را به راحتی مشاهده کرد. در وسط کار یک درجه ولومی شکل وجود دارد که از طریق چرخش آن می توان برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرد.

در زیر درجه ولومی دو عدد دکمه قرار دارند که یکی از این موارد مربوط به خاموش و روشن کردن می باشد و یکی برای شروع و متوقف کرد مراحل شستشو می باشد. در قسمت سمت راست نیز کشو تعبیه شده است که یک دسته ظریف تو رفته دارد با کشیدن آن به طرف بیرون دو قسمت را مشاهده می کنید که یکی مناسب جای پودر و یکی مناسب جایگاه مواد نرم کننده می باشد.

طراحی خاص و شیک ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V5VYP0W
وجود سیستم بخارشو Steam™ technology در لباسشویی 9 کیلویی ال جی

در لباسشویی های جدید ال جی قابلیت شستشو با بخار قرار داده شده است که این لباسشویی را از لباسشویی های معمولی متمایز می کند. این لباسشویی با قابلیت Steam™ technology میزان چروک در لباس ها را تا حد بسیاری کم می کند و از چروک شدن آن ها در حین شستشو جلوگیری می کند و در اتمام کار دیگر نیازی به اتو کشی اضافی ندارید. از اثرات عالی وجود بخار شو در لباسشویی قابلیت Allergy Care می باشد که میکروب های بر روی لباس را از طریق ذرات بخار از بین می برد و به کمک Steam Refresh لکه و بوی بد را کامل از روی لباس حذف می کند و قابلیت عالی Steam Softener نرمی و لطافت را به پارچه ارائه می دهد.

وجود سیستم بخارشو Steam™ technology در لباسشویی 9 کیلویی ال جی
اضافه کردن لباس در حین کار ADD ITEM

اگر فراموش کردید لباسی را به مراحل شستشو اضافه کنید اصلا نگران نباشید لباسشویی های ال جی این مشکل را برای شما حل کرده اند. اگر مشاهده کرده باشید در لباسشویی های سامسونگ سری ادواش یک درب کوچک بر روی درب اصلی قرار داده شده است که این درب برای مواقعی است که فراموش کرده اید لباسی را به داخل لباسشویی اضافه کنید و درب اصلی در حین شستشو قفل است.

حال ال جی هم همین کار را برای راحتی خریدار انجام داده است اما به جای استفاده از درب کوچک اضافی برای جلوگیری از شلوغ شدن امکان باز شدن درب اصلی را در حین کار فراهم کرده است و شما با فشار دادن دکمه Puase می توانید عملکرد لباسشویی را متوقف کنید و لباس ها را  با قابلیت ADD ITEM اضافه کنید و باز هم با همان دکمه ادامه کار را به اجرا در آورید.

اضافه کردن لباس در حین کار ADD ITEM
لباسشویی هوشمند ال جی 9 کیلویی مدل V5

لباسشویی هوشمند ال جی 9 کیلویی مدل V5 مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می باشد که لباسشویی را در دسته دستگاه های هوشمند قرار داده است . در لباسشویی 9 کیلویی مدل V5 امکان اتصال گوشی وجود دارد و می توان از طریق اتصال به وای فای WiFi گوشی خود را به دستگاه وصل کنید و مشکل لباسشویی را پیدا کرد و به صورت ساده عیب یابی هوشمند انجام داد . حتی گاهی مشکل به سادگی حل می شود و شما نیازی به تعمیر کار نخواهید داشت.

در لباسشویی ال جی مدل V5 امکان اتصال به دستیار های صوتی Alexa و Google را دارید. در این حالت اتصال به گوشی امکان مدیریت دستگاه را از راه دور نیز دارید و مثلا می توان از راه دور از زمان اتمام کار شستشو با خبر شوید. با نصب برنامه هوشمند بر روی گوشی خود امکان دانلود برنامه های شستشو جدید را خواهید داشت و می توان برنامه ها را بر روی لباسشویی خود اعمال کنید و همیشه لباسشویی به روزی داشته باشید .

لباسشویی هوشمند ال جی 9 کیلویی مدل V5
امکان شستشو Motion DD6 در لباسشویی ال جی مدل V5

برای شمایی که خیلی حساس هستید و حتی از لباسشویی برای شستشو خیالتان راحت نمی شود و تر جیح می دهید از شستشو با دست استفاده کنید لباسشویی 9 کیلویی مدل V5 یک پیشنهاد عالی می باشد زیرا از این طریق می توانید به راحتی با استفاده از قابلیت Motion DD6 که با شش حرکت عالی در شستشو شامل پله ای .غلتاندن. چرخاندن. سابیدن. تاب دادن و آبکشی بهره می گیرد لباس هایی کاملا تمیز را داشته باشید و از تکمیل هر چه بهتر مراحل شستشو خیالتان راحت باشد.

امکان شستشو Motion DD6 در لباسشویی ال جی مدل V5
موتور اینورتر Direct Drive در لباسشویی ال جی مدل V5

لباسشویی ال جی مدل V5 دارای موتور اینورتر دارد Inverter Direct Drive می باشد که به جای استفاده از تسمه از گیربکس استفاده شده است و هیچ گونه اصطکاکی ما بین موتور و درام ایجاد نمی شود و این برای افزایش عمر لباسشویی کاملا موثر می باشد . وجود موتور اینورتر دار در کاهش مصرف لباسشویی تاثیر بسزایی دارد و از مصرف بی رویه انرژی در لباسشویی نسبت به لباسشویی های معمولی کم می کند.

در این مدل لباسشویی با تعیین میزان وزن لباس ها و نوع لباس میزان آب مصرفی و انرژی مصرفی و زمان را معین می کند و بر اساس آن ها هیچ گونه اتلاف انرژی صورت نخواهد گرفت و میزان سطح انرژی در این لباسشویی A+++ می باشد که سطح عالی در میزان مصرف انرژی می باشد. در لباسشویی ال جی میزان صدا 54 دسی بل است و بسیار کم می باشد و زمانی که در حال استراحت هستید با خیال راحت می توانید لباسشویی خود را روشن کنید و بخاطر وجود موتور گیربکسی هیچ گونه لرزشی نخواهد داشت. در لباسشویی ال جی دور موتور 1400 دور در دقیقه می باشد و تا حد بالایی لباس های موجود در لباسشویی خشک می شوند .

موتور اینورتر Direct Drive در لباسشویی ال جی مدل V5
قابلیت AI DD™ در لباسشویی ال جی مدل V5

همانطوریکه می دانید برخی از لباس ها ممکن است در چرخه ی شستشو کیفیت خود را از دست بدهند که به لطف هوش مصنوعی و قابلیت AI DD™ لباس ها در هر چرخه از شستشو بدون آسیب به الیاف تمیز می شوند . لباسشویی هوشمند ال جی دارای قابلیت AI DD™ می باشد که علاوه بر تشخیص وزن پارچه نوع پارچه را نیز تشخیص می دهد و بر اساس نرمی و جنس آن در نهایت با استفاده بیش از 20 هزار نقطه داده مربوط برای تنظیم چرخه شستشو نتیجه عالی را به شما ارائه می‌دهد.

چرخه شستشو شامل حرکات درام و زمان سفارشی شده و دمای لازم می‌باشد. البته این تمام ماجرا نیست زیرا که فناوری AI DD تا 18 درصد محافظت بیشتر را برای لباس‌های شما رقم می ‌زند. بهترین حرکت ها را ارائه می دهد و از خراب شدن پارچه در اثر شستشو جلوگیری می کند.

قابلیت AI DD™ در لباسشویی ال جی مدل V5

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل V5

لباسشویی های ال جی دارای برنامه های متنوعی می باشند که امکان انتخاب هر برنامه را بر هر مدل پارچه با هر وزن و ظرافتی را فراهم می کنند این مدل لباسشویی دارای 14 برنامه متنوع می باشد و 8 آپشن اضافه هم برای تکمیل شستشو در اختیار شما قرار می دهد که شستشو بهتری را داشته باشید.یکی از موارد مورد نیاز ما قابلیت Time Delay که امکان تاخیر در زمان را دارد می باشد بدین معنی که لباسشویی V5 را برای زمانی که می‌ خواهید شروع به کار کند تنظیم می‌ نمایید و این کار باعث می‌ شود تا در این مدت به انجام دیگر امور خود بپردازید تایمر لباسشویی شروع شود و هر زمان که شما می خواهید شروع به کار کند.

برنامه های موجود بر روی لباسشویی که می توان از طریق درجه ولومی انتخاب کرد به این ترتیب هستند: Cotton شستشوی لباسهای کتان و نخی . Cotton + شستشوی لباسهای کتان و پنبه بزرگ با کاهش مصرف انرژی . Mixed Fabric شستشوی ترکیبی برای مواقعی که چند جنس لباس با هم دارید. Easy Care برنامه شستشوی ضد چروک. Silent Wash برنامه شست شوی بیصدا .

Allergy Care لباس هایی برای شستشو با آب داغ مانند کتان و ملحفه . Baby Steam Care انواع لباس های لطیف و نرم کودک. Delicates شستشوی لباسهای ظریف و حساس. Hand Wool شستشوی الیاف پشمی. Sport Wear شستشوی لباس ورزشی. Quick30 برنامه شستشوی سریع ۳۰ دقیقه ای برای مواقعی که عجله دارید و یا لباس شما خیلی کثیف نیست . Duvetانواع ملحفه بجز الیاف خاص و ظریف مانند ابریشم و پشم . Tub Cleanشستشو خودکار داخل دیگ. Download Cycle برای دانلود برنامه‌های شست‌ وشو از طریق NFC.

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل V5
سخن آخر»


برای خرید لباسشویی 9 کیلویی برای خانواده های متوسط و پرجمعیت مدل V5 یک گزینه عالی می باشد که شما را از قابلیتی برای شستشو بی نصیب می کند و تمام امکانات عالی را با خود دارد. از جمله سیستم بی نظیر بخار شو که در کیفیت بهتر الیاف پارچه و از بین بردن هر گونه آلودگی کاربرد دارد و لباسی تمیز و صاف را به شما تحویل می دهد . هوشمند است و قابلیت عیب یابی هوشمند از طریق موبایل را دارد و شما لازم نیست همیشه تعمیر کار خبر کنید و خیلی از مواقع خود مشکل را به راحتی رفع می کنید . موتور گیربکسی کم مصرف با خود دارد و با توجه به میزان لباسی که در خود دارد و همچنین نوع آن در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. برای خرید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG WASHING MACHINE F4V5VYP0W

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع85
عرض60
عمق56
وزن خالص (کیلوگرم)
70
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشو سریع .شستشوی اقتصادی .شستشوی لباسهای ورزشی. شستشوی لباس کودک .شستشوی لباس کتان .شستشوی ملایم.شستشو با تاخیر...
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
بخارشو
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع85 <br /> عرض60 <br /> عمق56
وزن خالص (کیلوگرم)
70
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشو سریع .شستشوی اقتصادی .شستشوی لباسهای ورزشی. شستشوی لباس کودک .شستشوی لباس کتان .شستشوی ملایم.شستشو با تاخیر...

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم