یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GR-X267CQES

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید  ال جی 30 فوت  مدل  GR-X267CQES

  • کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor 
  • دارای فیلتر هایژن فرش Hygiene FRESH+
  •  سیستم هوای چند گانه Multi Air Flow
  • کشو های جادار با قابلیت تنظیم دما 
  • دارای قابلیت عیب یابی هوشمند 
  • قابلیت هوش مصنوعی ThinQ
  • دارای قابلیت اینستاویو 
  • دارای آب سرد کن و یخ ساز
  • دارای 3 درب
  • ظرفیت 30 فوت 
  • رنگ سیلور
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
77,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG REFRIGERATOR Q247CSBV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ال جی 30 فوت مدل GR-X267CQES

ال جی LG از سالیان بسیاری دوری است که به ساخت لوازم برقی مشغول است و در واقع در سال 1958 اولین محصول خود را ساخت و الان قریب به 69 سال است که ال جی محصولات با کیفیت تولید می کند و جزء اولین تولید کنندگان در کشور کره می باشد. هر ساله بر تنوع محصول و کیفیت آن ها نیز افزوده است و همیشه بیشترین تنوع و کیفیت را با ارائه تکنولوژی های جدید به بازار عرضه کرده است . در حال حاضر یخچال های ساید بای ساید در بین خریداران طرفداران بسیاری را دارد البته انتخاب آن بستگی به فضای قابل استفاده و جمعیت خانواده ها نیز دارد. زیرا یخچالی با ظرفیت های بالا هستن که تنوع بیشتری بین طبقات و کارایی نسبت به یخچال های بالا پایین دارند. در این مبحث می خواهیم با یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X267CQES بیشتر آشنا شویم که از تولید سال 2022 هستند. این یخچال جزء یخچال های سه درب می باشد که بجز درب یخچال و فریزر یک درب کوچک بر روی درب قسمت یخچال به صورت دور این دور دارد که شیشه ای می باشد و به اصطلاح به آن اینستاویو می گویند. این درب با زدن تنها چند ضربه امکان دیدن فضای داخل بدون بازکردن درب را به ما می دهد. رنگ بدنه یخچال سیلور خوش رنگ می باشد که ضد لک است. این مدل مشابه یخچال مدل X267 است با این تفاوت که شکل مانیتور روی درب آن فرق دارد و از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار می باشد در واقع حاشیه در این مدل حذف شده است. موتور این یخچال 30 فوت ال جی با ظرفیت یخچال 604 لیتر به صورت کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor می باشد که تا 32 درصد از میزان مصرف انرژی جلوگیری می کند و صدا بسیار کمی دارد. یخچال ال جی 30 فوت مدل X267 دارای قابلیت هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکان اتصال به وای فای WiFi را دارد که می توان از طریق اتصال به گوشی عیب یابی هوشمند انجام داد و مشکل را حل کرد همچنین از راه دور میزان دما و امکانات یخچال را کنترل کرد. این یخچال مجهز به سیستم هوای چند گانه Multi Air Flow می باشد که امکان جریان هوای چند گانه را در کل یخچال فراهم می کند و هوا در کل فضای داخلی به صورت یکنواخت جریان پیدا می کند. مجهز به فیلتر هایژن فرش Hygiene FRESH+ برای از بین بردن بو های بد و همچنین حذف تمام باکتری ها کاربرد دارد. در طراحی داخلی مجهز به قفسه های مخصوص بطری . قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک مثل کره و پنیر. همچنین جعبه مخصوص میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم دما را دارد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این محصول بی نظیر از تولیدات شرکت ال جی آشنا شویم.

مشخصات کلی یخچال ال جی 30 فوت مدل X267
طراحی داخلی یخچال ال جی 30 فوت مدل GR-X267CQES

طراحی یخچال ال جی مدل X267 بسیار ساده و شیک می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند و با توجه به این که یخچال جزء اصلی هر آشپزخانه ای می باشد با سبک خاصی که دارد دکوراسیون عالی را برای آشپزخانه به وجود می آورد و همانند یک نگین در آشپزخانه می درخشد. رنگ بدنه این مدل سیلور می باشد که کاملا ضد خش و ضد لکه است و اثر انگشت بر روی خود باقی نمی گذارد. یخچال ال جی مدل X267 دارای 30 فوت ظرفیت و به عبارتی ظرفیت یخچال برابر604 لیترمی باشد که 412 لیتر برای یخچال و 192 لیتر برای فریزر می باشد و کاملا جادار بوده و مناسب خانواده های 4-6 نفره می باشد ابعاد یخچال ارتفاع 1790 میلی متر و عمق 735 میلی متر همچنین عرض 913 میلی متر می باشد. دارای 3 درب است درب سمت راست که درب یخچال می باشد و درب سمت چپ که درب قسمت فریزر است بر روی درب اصلی یخچال یک درب کوچک به حالت بار قرار دارد و به صورت دور این دور Door In Door قرار گرفته یعنی یک درب داخل درب اصلی. این درب کوچک امکان این را دارد که بدون باز کردن درب اصلی به داخل قفسه های درب دسترسی داشته باشید و از اتلاف انرژی تا حد 44% کم می کند و برای دسترسی به طبقات احتیاجی باز کردن درب اصلی نخواهید داشت در این حالت به 3 طبقه طبقات داخلی دسترسی خواهید داشت . جنس درب کوچک شیشه ای مشکی رنگ می باشد که در کنار رنگ سیلور بدنه طراحی بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. فضای داخلی یخچال و فریزر جدا می باشد که در قسمت یخچال 4 طبقه دارد با 3 کشوکه کشو مخصوص کره و پنیر و کشو مخصوص میوه و سبزیجات نیز دارد. دارای قفسه مخصوص بطری نیز می باشد. قسمت درب هم 5 طبقه دارد که طبقه مخصوص بطری و همچنین تخم مرغ جدا می باشد . در قسمت فریزر 4 طبقه قرار دارد با 2 عدد کشو همچنین در قسمت درب نیز 2 طبقه طراحی شده است . این مدل از یخچال دارای آب سرد کن بر روی درب قسمت فریزر می باشد که امکان استفاده از حالت یخ ساز را نیز دارا می باشد و قابلیت اتصال به آب شهری را دارا می باشد. دارای نوردهی LED میباشد که در کنار دریچه هوای سرد DOOR COOLENG قرار دارد و میتواند روشنایی کامل را به هر قسمت بدهد .

طراحی داخلی یخچال ال جی 30 فوت مدل GR-X267CQES
قابلیت اینستاویو InstaView در یخچال ساید بای ساید ال جی X267

در یخچال های جدید ال جی قابلیتی جذاب قرار داده شده است به نام فناوری InstaView. در واقع اینستاویو به معنی دیدن می باشد . این یخچال های اینستاویو مانند یک اثر هنری می باشند و تکنولوژی جذاب و جدیدی که ال جی با نهایت خلاقیت در یخچال های جدید خود تعبیه کرده است این امکان را می ‌دهد با دو ضربه روی پنل شیشه ای بدون باز کردن درب یخچال داخل آن را ببینیم حالا اگر چیزی هم لازم داشتیم می توانیم بدون باز کردن درب اصلی داخل بار را ببینیم و از مصرف انرژی و بازشدن بی خودی درب جلوگیری کنیم. قسمت اینستاویو در اصل همان درب شیشه ای مشکی رنگ بر روی درب اصلی می باشد که امکان بازشدن به صورت جداگانه را دارد که همین قابلیت قیمت یخچال را نسبت به بقیه یخچال های هم رده خود بالاتر برده است . این قابلیت در مدل های قبلی نیز بود در حالی که در سال 2022 صفحه نمایش بزرگتری طراحی شده است که در این حالت حاشیه کاملا برداشته شده است و کل صفحه از شیشه تشکیل شده است .

قابلیت اینستاویو InstaView در یخچال ساید بای ساید ال جی X267
قابلیت Fresh Balancer

در یخچال ال جی مدل X267 قابلیتی به نام Fresh Balancer می باشد که اگر دقت کرده باشین بر روی کشو دوم نوشته شده است امکان تنظیم کردن میزان رطوبت مناسب برای میوه و سبزیجات را تنها با یک کلید ساده در آن کشو فراهم می کند و میوه و سبزی ها ماندگاری بیشتری می گیرند و تازه تر باقی می مانند.

قابلیت Fresh Balancer
قابلیت DoorCooling + ™

در یخچال های ال جی جدید سال 2022 از قابلیت DoorCooling + ™ استفاده شده است که فناوری است که با هدف تأمین غذای ذخیره شده در محفظه یخچال و فریزر در موثرترین دمای خنک را برای آن ها ایجاد می کند و مواد غذایی را تازه تر نگه می دارد و در سرد شدن بطری ها نیز موثر می باشد.

قابلیت DoorCooling + ™
کشو Utility Box و قفسه مخصوص بطری

در داخل قسمت یخچال X267 یک قفسه مخصوص بطری ها قرار داده شده است که این قفسه ها 4 عدد بطری را بر روی خود جای می دهند که دمای مطلوبی برای بطری ایجاد می کند و از شلوغی های بیش از حد در داخل یخچال شما جلوگیری می کند و از افتادن و سر خوردن آن ها جلوگیری می شود. همچنین در قسمت پایین تر آن ها یک کشو طراحی شده است که ارتفاع کمتری نسبت به سایر کشو ها دارد و بر روی آن Utility Box نوشته شده است . از این کشو برای قرار دادن وسایل کوچک تری مانند پنیر و کره استفاده می شود که دمای مخصوص به خود را دارد و همچنین نظم یخچال شما به هم نمی ریزد.

کشو Utility Box و قفسه مخصوص بطری
طبقات محکم و مشبک به نام Moist Balance Crisper در یخچال ال جی X267

طبقات داخل یخچال از جنس شیشه سیکوریت می باشند که کاملا نشکن هستن و تحمل وزنی برابر با 150 کیلوگرم را نیز دارند و از نشکستن آن ها خیالتان راحت است. در این یخچال 30 فوت ال جی یک صفحه مشبک به کمک فناوری Moist Balance Crisper بر روی کشو استفاده شده است که یک پوشش عالی برای حفظ رطوبت در اطراف کشو میوه و سبزیجات می باشد و عمر ماندگاری میوه های و سبزیجات شما را بالاتر می برد.

طبقات محکم و مشبک به نام Moist Balance Crisper در یخچال ال جی X267
فیلتر هایژن فرش Hygiene FRESH+ چیست؟

در یخچال های ال جی از قابلیت هایژن فرش Hygiene FRESH+ استفاده شده است که یک فیلتر می باشد که هوای داخل یخچال را تصفیه می کند و تمام باکتری ها و میکروب های موجود در فضای داخلی یخچال را تا 99% از بین می برد و هر باری که یخچال باز و بسته می شود در واقع گرد وغباری ممکن است وارد فضای یخچال شود که در این حالت فیلتر هایژن فرش آن ها را به خود جذب می کند. همچنین این فیلتر باعث می شود هیچ بوی بدی در داخل یخچال باقی نماند و تمام بو های موجود را از بین می برد و هوا داخلی را تمیز می کند . در این حالت بوی مربوط به مواد غذایی متنوع در یخچال با هم قاطی نمی شوند.

فیلتر هایژن فرش Hygiene FRESH+ چیست؟
امکانات هوشمند در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267

یخچال هوشمند ال جی مدل X267 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکان اتصال به وای فای WiFi و گوشی با نصب برنامه ThinQ را دارد و می توان از این طریق به یخچال وصل شد و در این حالت می توان از طریق گوشی به مشکل یخچال پی برد و عیب یابی هوشمند کرد و گاهی بدون نیاز به تعمیر کار مشکل را به راحتی حل کرد. از این طریق همچنین می توان یخچال خود را از راه دور کنترل کرد . مثلا دمای یخچال را تنظیم کنید یا اینکه آن را بر روی حالت انجماد سریع قرار دهید و یا اینکه فیلتر هوا را خاموش و روشن کنید.

امکانات هوشمند در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267
کمپرسور موتور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor

در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267 از یک موتور اینورتر خطی به نام Inverter Linear Compressor استفاده شده است که وجود کمپرسور خطی در یخچال از مصرف انرژی تا 51 درصد نسبت به یخچال های معمولی می کاهد و همچنین با میزان صدای 36 دسی بل صدایی بسیار کمتر نسبت به مدل های قدیمی دارد. گاز مصرفی در این یخچال R600a می باشد این موتور اینورتری حداقل 20 سال بدون مشکل برای شما کار می کند و شما هیچ احتیاجی به تعمیر کار نخواهید داشت. این مدل مجهز به جریان هوای چند گانه Multi Air Flow است که جریان هوا را در کل قسمت های یخچال به صورت یکنواخت پخش می کند و سرما فقط در یک قسمت اجتماع پیدا نمی کند.

کمپرسور موتور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor
نکات مثبت یخچال X267 :

1_ قابلیت دور این دور
2_ قابلیت اینستاویو
3_ فیلتر هایژن فرش
4_موتور اینورتر خطی
5_ کشو های جادار با قابلیت تنظیم دما
6_ امکانات هوشمند


سخن آخر

اگر تصمیم به خرید یخچال 30 فوت دارید یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267 می توان گزینه کاملا مناسبی برای شما می تواند باشد. مدل X267قابلیت دور این دور دارد و درب کوچک آن طراحی خاصی دارد و در آن از یک جنس شیشه ای نشکن استفاده شده است که با زدن تنها چند ضربه می توان محتویات داخلی بار را بدون باز کردن درب مشاهده کرد. این مدل مجهز به هوش مصنوعی می باشد که امکان عیب یابی هوشمند و کنترل از راه دور یخچال را برای شما فراهم می کند . یک موتور اینورتر خطی دارد که این یخچال را جزء یخچال های کم مصرف و کم صدا قرار داده است و برای کسانی که مصرف انرژی یخچال برایشان مهم است عالی می باشد. فیلتر عالی هایژن فرش را با خود دارد که قبل از وارد شدن باکتری به مواد غذایی آن ها را جذب خود می کند. این یخچال نسبت به مدل های آب سرد کن دار مشابه خود قیمت مناسب تری دارد و برای جهیزیه گزینه عالی می باشد. برای خرید و مشاوره بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG REFRIGERATOR Q247CSBV

مشخصات

گنجایش یخچال
412 لیتر
گنجایش فریز
192 لیتر
گنجایش کل به فوت
30
ارتفاع
ارتفاع1790
عمق با در
عمق738
پهنا
عرض913
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
134 کیلو
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
X267
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
412 لیتر
گنجایش فریز
192 لیتر
گنجایش کل به فوت
30
ارتفاع
ارتفاع1790
عمق با در
عمق738
پهنا
عرض913
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
134 کیلو
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
X267
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
2

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم