ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE

  • دارای سیستم بخار شو Steam™ technology
  • دارای موتور اینورتر Direct Drive
  • دارای قابلیت Al DD 
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • دارای قابلیت ADD ITEM
  • دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • رنگ سفید
  • ساخت کره مونتاژ چین
ادامه مطلبShow less
18,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG WASHING MACHINE F4V3VYP6WE
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE 


یکی از وسایل برقی بسیار لازم و کاربردی در هر خانه، وجود لباسشویی می باشد. امروزه دیگر شستشو به روش های قدیمی و با دست، نه تنها کاربرد چندانی ندارد بلکه برای سلامت جسمی خودمان نیز بسیار مضر است. از این جهت می خواهیم یک محصول فوق العاده پرکاربرد و با کیفیت را به شما معرفی کنیم. ال جی علاوه بر دیگر محصولات متنوع و فراوان خود، در زمینه ساخت و تولید ماشین لباسشویی نیز بسیار موفق عمل کرده و فکر می کنم کمتر کسی در دنیا وجود داشته باشد که از محصولات این کمپانی معتبر و پرطرفدار استفاده نکرده باشد. ال جی در زمینه تولید لوازم برقی نیز یکی از بهترین سازنده ها محسوب می شود از این جهت که در تولید محصولات خود دقت بسیاری به خرج می دهد و اولویت در زمینه ساخت محصولات آن، کیفیت بالا به شمار می رود. از این جهت ما امروز با شما هستیم تا شما را با یکی دیگر از محصولات این شرکت خوش آوازه که لباسشویی ال جی LG مدل F4V3VYP6WE است معرفی و شما را از تمامی ویژگی ها و مشخصات آن آگاه سازیم، پس با ما همراه باشید.

ابعاد این محصول 850×600×565 می باشد و اگر چه از ظرفیت دیگ و مخزن بزرگ برخوردار است اما در آشپزخانه های معمولی و استاندارد نیز فضای زیادی را در بر نمی گیرد و می توان به راحتی آن را در گوشه ای از آشپزخانه قرار داد و از امکانات ویژه آن بهره مند شد. طراحی این محصول به شکل بسیار خیره کننده ای ظریف و زیباست، رنگ بدنه آن سفید براق می باشد که می تواند جلوه بسیار شیک و منحصر به فردی را در محیط آشپزخانه شما ایجاد کند. ظرفیت مخزن این لباسشویی 9 کیلو گرم است که برای خانواده های نسبتا پر جمعیت کاملا مناسب و بسیار جا دار است. به علاوه جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ بوده که این نکته می تواند سال ها عمر مفید و کارکرد عالی، بدون ایجاد مشکل را برایتان فراهم سازد.

این محصول دارای یک درب شیشه ای فوق العاده شیک و بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت است که ال جی در ساخت این محصول به کار برده است. همچنین این لباسشویی دارای یک صفحه نمایش یا پنل از نوع LED به رنگ تمام مشکی بوده و اما رنگ دکمه های موجود در آن نقره برای راحتی و دید بهتر برای شماست که می توانید در راستای انتخاب برنامه های شستشو و یا زمان بندی از آن بهره ببرید. همچنین پنل یا نمایشگر موجود در این محصول لمسی بوده و لازم نیست برای تغییر گزینه و یا برنامه ها از دکمه های خسته کننده و طاقت فرسا استفاده کنید. می توانید به راحتی از طریق لمس کردن، گزینه های آن ها را تغییر دهید و یا جا به جا کنید و کار با دستگاه را بسیار برای خود راحت و آسان سازید. موتور این محصول Inverter Direct Drive می باشد که به خودی خود یکی از موتور های بسیار کم مصرف در زمینه مصرف برق و انرژی به شمار می رود و در مقایسه با دیگر موتور های موجود در محصولات مشابه از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

قدرت چرخش آن 1400 دور در دقیقه است که این میزان از کارکرد و سرعت، بسیار قابل اهمیت است. همچنین این محصول مجهز به قفل کودک بوده که برای افرادی که بچه کوچک در خانه دارند کاملا امن و مناسب است و با شستشوی بی صدای خود محیط آرامش بخش خانه را دچار اختلال نمی کند، از این رو شما می توانید در هر زمان و هر ساعت از این لباسشویی استفاده کنید و نگران صدای بلند و آزار دهنده آن نباشید چرا که این مدل ویژه کاملا بی صدا عمل می کند که یک مزیت یا یک نکته ی بسیار مهم برای خرید لباسشویی به شمار می رود. این محصول با کارکرد فوق العاده خود بدون آسیب رساندن به لباس های شما می تواند آن ها را پس از شستشوی پر قدرت و در عین حال هوشمند خود قادراست لباس های شما را با حداکثر سرعت چرخش، یعنی 1400 دور در دقیقه در جهت شستن و خشک کردن و همچنین با استفاده از سیستم حرارتی خود خشک کرده و لباس هایی تازه و با طراوت همانند روز اول در اختیار شما بگذارد.

این محصول 10 سال گارانتی معتبر را به همراه دارد که این یک مزیت بسیار مهم بوده و خیال شما را از هر لحاظ راحت می کند. لباسشویی ال جی مدل F4V3VYP6WE امکانات فراوانی دارد که از جمله آن ها می توان به وجود قابلیت بخار شو Steam که مانع چروک شدن و یا آسیب به لباس ها می شود علاوه بر آن، این محصول حتی می تواند در برابر لباس های حساس نیز بسیار کار آمد عمل کند و همچنین لباس های نوزاد که باید جدا از لباس های معمولی شسته شوند. از این جهت شما می توانید با خیال راحت لباس های نوزاد را نیز به این محصول کار بلد بسپارید و خیالتان راحت باشد که این مدل پر کاربرد می تواند بسیار موفق عمل کند. از دیگر ویژگی این مدل ال جی غافل نشویم که قابلیت Al DD می باشد. این قابلیت قادر است از طریق هوش مصنوعی خود وزن و جنس پارچه لباس های شما را تشخیص داده و بر اساس آن، بهترین گزینه شستشو را در اختیارتان قرار دهد تا از آسیب حداقلی به لباس های شما جلوگیری کند و در آخر اضافه کنیم که این دستگاه با وجود دیگ و یا مخزن بزرگ و جا داری که دارد مانع از گره خوردن لباس ها به هم شده و در طول دوره شستشو از آن ها محافظت می کند. حال برای ادامه ی گفتگو در رابطه با لباسشویی LG مدل F4V3VYP6WE با ما همراه باشید تا با دیگر ویژگی های آن، بهترآشنا شوید.

طراحی ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE 


در قسمت طراحی این محصول از ابتدا بپردازیم به رنگ بدنه که سفید بوده و همچنین رنگ درب نقره ای که ترکیب این دو رنگ در کنار هم، جلوه و جذابیت خاصی را فراهم کرده است. پس از آن برسیم به جنس بدنه لباسشویی که از استیل ضد زنگ می باشد و در برابر ضربه و هر گونه آسیب کاملا محکم و مقاوم است. این محصول دارای یک پنل لمسی LED به رنگ مشکی در قسمت بالا و سمت راست بوده که با لمس کردن گزینه های آن می توانید برنامه شستشو را بر اساس نیاز خود برای لباس های مختلف تغییر دهید.

علاوه بر آن از دیگر مشخصات ظاهری این لباسشویی، یک درجه ولومی، درست در وسط را شاهد خواهیم بود که از طریق چرخاندن راحت آن می توان درجه مدت زمان شستشو را برای انواع لباس تعیین کرد. همینطور این محصول دارای یک کشو کوچک در قسمت بالا و سمت چپ طراحی شده که به اصطلاح عامیانه تر به آن جا پودری نیز گفته می شود که شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کرده و از پودر و یا حتی مایع لباسشویی نیز استفاده کنید و در آخر از مشخصات ظاهری این لباسشویی یک دریچه تخلیه کوچک در قسمت پایین است که برای خروج آب از آن استفاده می شود.

وجود قابلیت بخار شو در لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE  


این قابلیت در لباسشویی ها بسیار کاربرد دارد به این معنا که پس از عملیات شستشو، در راستای خشک کردن و تمیزی حداکثری لباس ها بسیار به کار می رود و وجود آن کاملا لازم و مهم است خصوصا برای افرادی که آلرژی و یا حساسیت دارند. این قابلیت می تواند با استفاده از بخار گرم خود لباس ها را عاری از هرگونه چروک به شما تحویل دهد. همچنین برای تمیزی صد در صدی آن ها نیز کاربرد دارد و قادر است لباس ها را تمیز و سالم و بدون حتی ذره ای نا خالصی و یا وجود میکروب و گرد و غبار و کاملا ضد عفونی شده در اختیار شما قرار دهد.

موتور اینورتر Inverter Direct Drive در لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE  


موتور به کار رفته در لباسشویی بسیار نکته ی حائظ اهمیتی است از این جهت که در کارکرد آن فوق العاده تاثیر گذار است و اگر موتور قدرتمند و با کیفیتی در آن استفاده نشده باشد دستگاه به خوبی عمل نمی کند. به همین سبب به شما پیشنهاد می کنیم که در زمینه خرید لباسشویی و یا هر وسیله برقی دیگری، ابتدا به موتور به کار رفته در آن توجه کنید و از با کیفیت بودن آن مطمئن شوید تا بعد ها به مشکل بر نخورید. موتور به کار رفته در این نمونه LG از نوع Inverter Direct Drive بوده که از دوام و کارایی فوق العاده زیادی برخوردار است.

این نمونه از موتور های قابل استفاده در این دستگاه هوشمند بهترین گزینه است چرا که در میزان بهره وری انرژی و در مصرف برق و آب کاملا به صرفه عمل می کند و نسبت به نمونه های مشابه خود بسیار با دوام و مفید تر می باشد. همچنین وجود این موتور در لباسشویی نه تنها از صدای بیش از حد جلوگیری کرده بلکه دارای صدای بسیار پایین می باشد و همچنین لرزش و تکان دستگاه را به حداقل می رساند. از این جهت می توانید سال های سال بدون هر گونه مشکل از این نمونه با کیفیت استفاده کنید.

قابلیت Al DD در لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE  


در لباسشویی ال جی یکی دیگر از نکات مهم و یا مزیت های بسیار کاربردی، قابلیت تشخیص هوشمند Al DD می باشد که برای تشخیص جنس پارچه و یا وزن آن مناسب ترین برنامه شستشو را به شما ارائه دهد که این امر سبب صرفه جویی در زمان و انرژی مصرفی و همچنین دیگر عوامل پر کاربرد در راستای کارکرد آن می شود از این جهت این قابلیت در دستگاه کاملا مفید می باشد. شما با استفاده از این قابلیت ویژه می توانید لباس ها را در دستگاه گذاشته و به آن اجازه دهید که با استفاده از این امکان ویژه خود لباس ها را دسته بندی کرده و بر اساس سطح نرمی لباس و جنس آن برنامه متناسب را برای شما انتخاب می کند.

این ویژگی برای این طراحی و در نظر گرفته شده که لباس های شما متناسب با نوع جنس و وزن خود شسته شوند و در هنگام چرخش و دور تند اصلا آسیبی به جنس و یا نوع آن وارد نشود. محافظت از لباس های شما در هنگام شستشو برای این لباسشویی پر کاربرد کار بسیار راحتی است که شما می توانید با خیال راحت آن را به عهده این مدل ویژه ال جی بگذارید.

قابلیت Add Item بکار رفته در لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE  


از دیگر قابلیت های این مدل همه پسند و پر کاربرد می توان به امکان اضافه کردن لباس در حین دستگاه اشاره کرد. شاید برای شما هم پیش بیاید که هنگام روشن کردن لباسشویی و استفاده از آن به هر دلیلی فراموش کنید که تمام لباس های کثیف موجود را در آن بیاندازید، خوشبختانه در رابطه با این مسئله دیگر لازم نیست نگران باشید زیرا ال جی در مدل F4V3VYP6WE از لباسشویی های خود این قابلیت را فراهم آورده که شما بتوانید به راحتی دکمه Puase را فشار دهید و در این حالت مشاهده خواهید کرد که کارکرد دستگاه متوقف می شود و شما می توانید بلافاصله، لباس های جا مانده را به آن افزوده و دوباره دکمه را بزنید تا دستگاه با همان روال قبل و بی درنگ شروع به کار کند. وجود این ویژگی فوق العاده مهم و پر کاربرد، این لباسشویی را از دیگر نمونه های مشابه خود بسیار متمایز ساخته است.

قابلیت هوشمند ThinQ لباسشویی ال جی 9 کیلویی مدل F4V3VYP6WE  


از دیگر امکانات این محصول قابلیت هوش مصنوعی ThinQ یا سیستم عیب یابی هوشمند است. شما می توانید از طریق وایفای WiFi لباسشویی را به تلفن همراه خود متصل کرده و در هر جایی که بودید کنترل لباسشویی را به دست گرفته و یا عملکرد آن را هدایت کنید. همچنین با استفاده از این قابلیت می توان عیب یابی کاملا خودکار انجام داد به این شیوه که دستگاه از طریق این قابلیت ویژه خود عیب های احتمالی در دستگاه را پیدا کرده و به شما اخطار خواهد داد و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و قبل از اینکه مشکل لباسشویی بزرگ تر شود آن را برطرف کنید.

علاوه بر آن، این امکان را دارید که برنامه های شستشوی مختلف را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود اعمال کنید. به این جهت لباسشویی شما همیشه آماده کار بوده و می تواند در زمینه شستن لباس ها و بخش های دیگر به خوبی و مطابق میل شما عمل کند.

کلام آخر...  


شرکت ال جی تاکنون با تولید محصولات پیشرفته خود در زمینه وسایل گوناگون برقی و یا هوشمند، این امکان را برای کاربران فراهم کرده که شما بتوانید از میان محصولات متنوع آن محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید، همچنین محصولات این برند معتبر و خوشنام اگر چه هوشمند اما با کارایی آسان و در زمینه راحتی شما تولید شده. هم اکنون لباسشویی مدل F4V3VYP6WE با وجود امکانات پیشرفته و مختلف خود، استفاده همه جانبه از این محصول را برایتان فراهم آورده است. شما می توانید از این لباسشویی پرکاربرد برای مصارف خانگی خود و یا در جهیزیه نیز استفاده کنید. با توجه به طول عمر و مفید و طولانی آن و همچنین خراب نشدن زود هنگام می تواند یک گزینه بسیار عالی باشد.
در آخر این نوشته از شما خواستارم نگاهی کلی و دقیق به ویژگی ها و قابلیت های این محصول که در بالا توضیح دادیم بیاندازید و با توجه به کیفیت و بر اساس میزان کارایی و کاربردها، بهترین لباسشویی را انتخاب و در زمینه خرید آن اقدام کنید، اما در این میان لباسشویی ال جی را فراموش نکنید چرا که با داشتن امکانات فوق پیشرفته خود در بخش های مختلف و متنوع به شما این امکان را می دهد با توجه به نیاز خود قابلیت های آن را انتخاب و از آن ها استفاده کنید و همچنین در صورت تمایل به خرید لباسشویی ال جی مدل F4V3VYP6WE به صورت مستقیم و بدون واسطه، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت اصلی کالا، با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته و یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید تا شما را برای انتخاب بهترین گزینه موجود در این زمینه راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG WASHING MACHINE F4V3VYP6WE

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت اب
68 لیتر
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850
عرض 600
عمق 565
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشو سریع .شستشوی اقتصادی .شستشوی لباسهای ورزشی. شستشوی لباس کودک .شستشوی لباس کتان .شستشوی ملایم.شستشو با تاخیر
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت اب
68 لیتر
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
بخارشو
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850<br /> عرض 600<br /> عمق 565
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشو سریع .شستشوی اقتصادی .شستشوی لباسهای ورزشی. شستشوی لباس کودک .شستشوی لباس کتان .شستشوی ملایم.شستشو با تاخیر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم