ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی مدل FH2J3QDNP

مشصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی مدل FH2J3QDNP

  •  دارای موتور اینورتر Direct Drive
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • دارای قابلیت هوش مصنوعی ThinQ
  • دارای برنامه Motion DD6
  • سال ساخت 2018
  • رنگ سفید

ادامه مطلبShow less
14,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG WASHING MACHINE FH2J3QDNP
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل FH2J3QDNP   


وجود لباسشویی در هر خانه ای یکی از لوازم مهم و ضروری به شمار می رود چرا که دیگر زمان شستن لباس ها با دست به پایان رسیده. به لطف پیشرفت تکنولوژی های دیجیتال و هوشمند، روز به روز در زمینه تولید محصولات جدید تر و پرکاربرد تر، رو به جلو پیش می رویم. ال جی LG یکی از شرکت های نام آشنا و بسیار معتبر در زمینه تولید و ساخت لوازم برقی و هوشمند می باشد. امروز با شما هستیم تا یکی دیگر از مدل های لباسشویی هوشمند ال جی را به شما معرفی کنیم.
مسلما برای خرید و یا تهیه یک محصول، ابتدا و قبل از هر چیز به ظاهر آن اهمیت می دهید و کاملا منطقی است که محصولی که ظاهر ایده ال و یا زیبایی نداشته باشد کمتر و یا اصلا به چشم نمی آید. اما امروز یک لباسشویی هوشمند را می خواهیم به شما معرفی کنیم که نه تنها از طراحی بسیار خیره کننده ای بلکه ساختار داخلی مناسب و رو به بالایی برخور دار است. برای آشنایی با این مدل نمونه و ویژه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


لباسشویی مدل FH2J3QDNP با طراحی شیک همه را مجذوب و خواهان خود ساخته است. این مدل از محصولات هوشمند ال جی مناسب هر خانه و خانواده و با هر فضای موجود در خانه شما می باشد، از این جهت که با ظرفیت وزن 7 کیلو گرم هم برای خانواده های پرجمعیت مناسب است و هم به نسبت کم جمعیت. طراحی و شکل ظاهری این لباسشویی بسیار شیک می باشد و در هر آشپزخانه ای بدون شک با ظاهر زیبای خود مثل نگین می درخشد. رنگ بدنه این محصول سفید بوده که به راحتی با رنگ های دیگر موجود در آشپزخانه ست می شود.
ابعاد این مدل یعنی طول، ارتفاع و عمق 600×600×850 که حتی برای آشپزخانه های کوچک نیز مناسب است و فضای زیادی را لازم ندارد. از زیبایی و ویژگی های ظاهری که بگذریم می رسیم به بحث کیفیت و ساختار داخلی محصول.. موتور این لباسشویی ال جی Inverter Direct Drive می باشد که یکی از موتور های بسیار کم مصرف است. این موتور به کار رفته در لباسشویی LG مدل FH2J3QDNP با مصرف انرژی +++A تا 30 درصد میزان مصرف انرژی مصرفی را کاهش داده که این ویژگی ثابت می کند که این محصول چقدر کم مصرف و مقرون به صرفه است. به علاوه قدرت چرخش آن 1200 دور در دقیقه می باشد که سرعت بسیار بالایی در جهت شستن هر چه بهتر و دقیق تر لباس ها به شمار می رود.


این محصول مجهز به صفحه نمایش ال ای دی تمام لمسی بوده که برای انتخاب برنامه های مورد نیاز برای شستشو طراحی شده و همینطور یک درجه ولومی چرخان در کنار آن که مدت زمان شستشو و دیگر مشخصات لازم در جهت شستشوی لباس ها را به شما نمایش داده و شما می توانید با استفاده راحت از آن لباس ها را با خیال آسوده به این محصول هوشمند بسپارید.
اما ناگفته نماند که برخی از مردم هنوز زیاد تمایلی به استفاده از لباسشویی های هوشمند ندارند و احساس می کنند که شستشوی لباس ها با دست بهتر و درست تر عمل می کند، در خصوص این مسئله نیز باید به اطلاعتان برسانیم که ال جی برای این مشکل نیز راه حل فوق العاده کاربردی و جالبی اندیشیده و در این محصول هوشمند خود جای داده است. و اما راه حل موجود به این گونه است که این کمپانی معتبر و کار بلد در زمینه شستشو همان روش شستشوی لباس با دست را در ساختار آن به کار برده است به این منظور که با مجهز کردن این لباسشویی به فناوری Motion DD6 یعنی انجام 6 حرکت از جمله خیساندن، غلتاندن، سابیدن، تاباندن، پچاندن و آبکشی که درست مانند هر آنچه که با دست می توان انجام داد این محصول هوشمند نیز قادر به انجام تمام این حرکات در جهت تمیزی و پاکیزگی هر چه بیشتر لباس های شما می باشد.

طراحی ماشین لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل FH2J3QDNP  


در ادامه ی ویژگی های ظاهری این نمونه LG باید بگوییم که این محصول از لباسشویی های هوشمند درب از جلو بوده و دارای یک درجه ولومی و یک صفحه نمایشگر لمسی به رنگ مشکی برای انتخاب مدت زمان و برنامه های متنوع و متناسب با نوع لباس خود می توان از آن استفاده کرد. علاوه و بر آن یک کشو در جهت استفاده از مواد شوینده در قسمت دیگر آن طراحی شده که می توانید از انواع پودر یا مایع لباسشویی و یا انواع خوشبو کننده و نرم کننده در زمینه تمیزی و خوشبو شدن لباس ها استفاده کنید. درب این محصول مدل FH2J3QDNP از نوع درب از جلو بوده و با اندازه دهنه بزرگ می توان انواع لباس ها را به راحتی و بدون فشار در داخل آن گذاشت.

به علاوه، اندازه و ابعاد این لباسشویی با طول و ارتفاع 600×850 و همچنین عمق 600 میلی متر باعث شده که به راحتی در فضای آشپزخانه شما حتی اگر کوچک هم باشد به راحتی در کابینت ها جای بگیرد.ظرفیت دیگ این محصول 58 لیتر می باشد که می توان حجم وسعی از لباس ها را در آن جای داد. مزیت دیگ بزرگ در این لباسشویی ها به این سبب است که لباس ها بدون فشرده شدن زیاد و یا گره خوردن به هم و در فضای وسیع و جادار شسته شوند که این محصول این قابلیت را نیز دارا می باشد.

موتور به کار رفته در لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل FH2J3QDNP  


از قطعات بسیار مهم و یا حتی می توان گفت که مهم ترین بخش در ساختار داخلی لباسشویی موتور آن است، چرا که عملکرد محصول و کارکرد آن بستگی به موتور دارد، از این جهت هر چه از موتور پرقدرت و با کیفیت تری در آن استفاده شده باشد پس بی شک نه تنها عمر مفید دستگاه بلکه توان کارایی و سطح سرعت و قدرت آن نیز بسیار افزایش پیدا می کند. Inverter Direct Drive موتور موجود در این محصول است که از موتور های فوق پیشرفته اما کم مصرف به شمار می رود. این موتور قدرت 1200 دور در دقیقه چرخش در جهت خشک کردن لباس ها را دارد که بسیار سریع تر از آنچه می توان به زبان گفت عمل می کند.
Direct Drive با میزان مصرف انرژی +++A این توان را دارد که تا 30 درصد سطح مصرف انرژی را کاهش دهد و می توان با خیال راحت گفت که مصرف چندانی ندارد و از موتور های بسیار مقرون به صرفه می باشد. ظرفیت دیگ این لباسشویی 58 لیتر بوده که این میزان از وسعت آن باعث می شود که بتوانید بخش عمده ای از لباس ها را به راحتی و بدون نگرانی در آن جای دهید. در برخی نمونه های موجود در بازار متاسفانه به دلیل وجود دیگ کوچک و یا مخزن، کاربران زیادی از عملکرد لباسشویی ها ناراضی بوده و دلیل آن را هم ماندن ذرات مواد شوینده بر روی لباس ها دانسته اند اما خوشبختانه این نمونه ویژه با مجهز بودن به دیگ بزرگ و جا دار این مشکل را نداشته و قادر است بدون فشردن لباس ها و ماندن حتی ذره ای مواد شوینده روی آن و یا ناخالصی پس از اتمام کار به شما تحویل دهد.

قابلیت هوشمند TnihQ در لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل FH2J3QDNP   


امروزه لباسشویی ها مجهز به امکانات ویژه ای هستند که کار و استفاده از آن را برای ما بسیار راحت تر از قبل می کند. ال جی نیز در زمینه اعمال قابلیت های هوشمند بر روی محصولات خود همیشه پیش قدم بوده است. یکی دیگر از امکانات ویژه لباسشویی ال جی LG مدل FH2J3QDNP وجود فناوری هوشمند TnihQ می باشد. این فناوری به معنای هوش مصنوعی اعمال شده در دستگاه است که شما می توانید از طریق گوشی موبایل خود آن را کنترل کنید، علاوه بر آن با توان فوق العاده خود قادر است به طور خودکار عملکرد دستگاه را زیر نظر داشته و در هر زمان که دستگاه دچار مشکل شد می تواند با استفاده از امکان هوشمند عیب یابی خود، مشکل دستگاه را در سریع ترین زمان ممکن به شما اطلاع دهد.

شما در این شرایط که دستگاه را از طریق وایفای WiFi به گوشی خود متصل کرده اید و دستگاه در حال اخطار دادن است فقط کافیست که تلفن همراه خود را به آن نزدیک کنید و منتظر باشید تا از عیب و مشکل دستگاه خود مطلع شده و در زمینه برطرف نمودن آن اقدام کنید.

تکنولوژی Motion DD6 در لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل FH2J3QDNP 


همانطور که در توضیحات اولیه بیان کردیم هنوز هم هستند کسانی که شستشوی لباس ها با دست را بهتر از شستشو با ماشین لباسشویی می دانند و این شیوه قدیمی را به شیوه جدید ترجیح می دهند. وقتی هم از آنها دلیل را جویا می شویم می گویند که به تمیزی لباس ها از طریق لباسشویی زیاد باور ندارند. اما ال جی همیشه و در تولید همه ی محصولات خود به فکر راحتی شماست. از این جهت در ساختار این لباسشویی هوشمند خود تکنولوژی Motion DD6 که همان روش های شستشو با دست می باشد را برای راحتی هر چه بیشتر و آسودگی خاطر شما فراهم آورده است.

حرکت های فوق هوشمند و دقیق در این تکنولوژی فوق پیشرفته قادر است مواد شوینده را به عمق لباس رسانده و از طریق غلتاندن و سابیدن به راحتی لکه های موجود بر روی لباس ها را پاک کرده و از بین ببرد. همچنین با پیچاندن، تاباندن و در نهایت آبکشی کامل، می تواند لباس های شما را تقریبا خشک و صد در صد تمیز و بدون آلودگی به شما ارائه دهد. وجود این 6 حرکت کاربردی در جهت شستن لباس ها، کاملا موثر عمل کرده و می تواند بدون هرگونه آسیب رساندن به لباس های حساس و ظریف، به عمق الیاف پارچه نفوذ کرده و آن را از وجود هرگونه گرد و غبار و یا لک و کثیفی پاک کند.

میزان صدا در لباسشویی 7 کیلویی ال جی مدل FH2J3QDNP 


متاسفانه کاربران زیادی از میزان صدای لباسشویی های مختلف در بازار شکایت دارند که البته حق هم دارند چرا که صدای بلند برخی از لباسشویی ها به راستی و در حقیقت آزار دهنده است و باعث بهم ریختن آرامش و یا سکوت موجود در خانه می شود. شاید شما هم شنیده باشید که برخی از افراد این موضوع را انتشار داده اند که صدای بلند دستگاه، نشان دهنده کارکرد مفید و یا بهتر آن است اما باید بگوییم که این گفته به هیچ وجه واقیعت نداشته و میزان صدای دستگاه هیچ ارتباطی با نحوه کارکرد و یا عملکرد آن ندارد.

ال جی در ساخت این لباسشویی مدل FH2J3QDNP از موتور کم مصرف و ایده آل و قطعات موجود داخلی دیگر با کیفیت و بی صدا استفاده کرده است تا یک محصول ویژه و از هر جهت مناسب را به شما ارائه دهد. صدای این لباسشویی بسیار کم بوده و در مقایسه با دیگر نمونه های موجود کاملا متمایز است و پس از کار با آن این واقعیت به وضوح قابل مشاهده است. صدای بسیار کم و موتور فوق العاده کم مصرف موجود و کارکرد پر قدرت و به سرعت در این محصول آن را از تمام محصولات دیگر جدا کرده است.

کلام آخر...


خرید لباسشویی بسیار پروسه ی مهم و با اهمیتی است از این جهت که شما با خرید آن می توانید از انواع امکانات هوشمند آن بهره مند شوید. کمپانی ال جی LG بار دیگر با تولید این محصول ویژه خود یعنی مدل FH2J3QDNP در زمینه راحتی و رضایت شما اقدام کرده و همچنین با در اختیار قرار دادن آن در دست شما با قیمت بسیار کم و مناسب سعی کرده است که کاربران را از وجود این لباسشویی پرکاربرد و حرفه ای در زمینه شستشوی لباس ها سودمند سازد. علاوه بر تمام این مزیت ها در این لباسشویی با قیمت مناسبی که دارد فروش به نسبت قابل توجهی هم داشته است. نه تنها این محصول بلکه تمام محصولات شرکت پس از تولید و معرفی به بازار با استقبال گرم و فراوان کاربران روبرو می شوند و تمام این ها به دلیل ایجاد حس رضایت در میان این کمپانی و کاربران آن است، که این نکته بسیار حائظ اهمیتی است و باید به خاطر داشت که اولین ملاک برای خرید لباسشویی پیدا کردن یک برند معتبر و خوشنام در این زمینه وسپس تهیه محصول و یا خرید آن است.
این محصول فوق پیشرفته هم اکنون در سایت اصلی کالا موجود می باشد که شما عزیزان در صورت تمایل می توانید از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی محصولات موجود در این سایت از ضمانت اصل بودن برخوردار هستند و شما می توانید با خیال راحت نسبت به خرید محصولات موجود در فروشگاه ما اقدام کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG WASHING MACHINE FH2J3QDNP

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1200 در دقیقه
ظرفیت اب
58 لیتر
ظرفیت شستوشو
7 کیلو گرم
تایمر خاموش
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850
عرض 600
عمق 600
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
6
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1200 در دقیقه
ظرفیت اب
58 لیتر
ظرفیت شستوشو
7 کیلو گرم
تایمر خاموش
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850<br /> عرض 600<br /> عمق 600
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
6
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم