یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GSXV90MCAE

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GSXV90MCAE

  •  قابلیت جریان هوای چند گانه Multi Air Flow
  • دارای قابلیت  اینستاویو Insta View 
  • دارای کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای قابلیت Fresh Balancer
  • امکانات هوشمند ThinQ 
  • دارای فناوری UN Nano
  • دارای آب سردکن و یخساز
  • قابلیت دور این دور 
  • دارای 3 درب
  • ظرفیت 30 فوت
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
73,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator LG GSXV90MCAE
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GSXV90MCAE

شرکت ال جی LG سال هاست در تولید یخچال های جدید پیشتاز می باشد و بیشترین تنوع را در آن ها استفاده می کند و در واقع در طراحی آن ها از ظرافت های بسیار استفاده می کند و تمام سعی خود را بر این دارد که در طراحی و امکانات به روز باشد . اینستاویو یکی از طراحی های منحصر به فرد شرکت ال جی می باشد که تاثیر بسیار بالایی در درخشش بیشتر دکوراسیون شما دارد . در سری های گذشته از یخچال های اینستاویو مانند مدل X257 و X247 صفحه مانیتور اینستاویو کوچک تر بود و دور آن یک نوار فلزی طراحی شده بود در حالی که در مدل های جدید 2022 صفحه مانیتور کل فضا را به خود اختصاص داده و هیچ گونه کناره ای ندارد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل XV90 در حال حاضر تک رنگ دودی می باشد یا بهتر بگوییم نزدیک به رنگ مشکی مات.
دارای سه درب است که یکی از درب ها به صورت دور این دور Door In Door می باشد به این صورت که بر روی درب یخچال درب کوچکی به عنوان بار قرار دارد که دسترسی را برای قفسه ها داخلی درب یخچال راحت تر می کند که در این حالت به خاطر قابلیت اینستاویو با زدن فقط چند ضربه می توان بدونن باز کردن آن فضای داخلی را مشاهده کرد. این یخچال دارای ظرفیت 635 لیتر می باشد یا به اصطلاح ظرفیتی حدود 30 لیتر . این ظرفیت برای خانواده های متوسط 4-6 نفره کاملا مناسب می باشد .

فضای داخلی کاملا جادار می بااشد با تعداد قفسه های متنوع که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند از جمله قفسه نگه داری بطری ها و یا کشو نگه داری کره و مربا با دمای مخصوص. همچنین کشو میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم دما . دارای قابلیت Nature Fresh می باشد که مواد غذایی موجود در یخچال را مدت بیشتری تازه نگه می دارد.
دستگاه مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می باشد که قابلیت اتصال به وای فای WiFi را دارد و از این طریق می توان به گوشی متصل شد و مشکلات یخچال را به صورت هوشمند عیب یابی کرد و همچنین از راه دور میزان دما و امکانات یخچال را مدیریت کرد. همچنین دارای کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor™ می باشد که درکاهش مصرف انرژی تاثیر بسزایی دارد و همچنین صدایی بسیار کم را تولید می کند.

یخچال ال جی مدل XV90 دارای آب سرد کن و یخساز بر روی درب فریزر می باشد که قابلیت جدید UN Nano دارد و هیچ گونه باکتری را در آب باقی نمی گذارد و آن را تصفیه می کند. یخچال جدید 2022 ال جی مجهز به Liner Cooling می باشد که نوسانات دمایی را در داخل یخچال از بین می برد و مواد غذایی را تا 7 روز سالم و تازه نگه داری می کند. با ما همراه باشید با معرفی هر چه بهتر یخچال 30 فوت ال جی 2022 مدل XV90.

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GSXV90MCAE
طراحی منحصر به فرد یخچال ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل XV90

در طراحی یخچال ساید بای ساید ال جی مدل XV90 از حساسیت فوق العاده استفاده شده است که ظاهر عالی دارد و به عنوان عضو اصلی در آشپزخانه مانند یک نگین می درخشد و به آشپزخانه شما سبکی خاص و مینیمال را ارائه می دهد. این یخچال 30 فوت می باشد و طراحی داخلی بسیار جاداری دارد و برای یک خانواده 4 – 6 نفره بسیار مناسب می باشد . در این یخچال از یک رنگ بسیار شیک و تک استفاده شده است و دودی مات است که کمتر برندی از این رنگ استفاده می کند و می توان گفت منحصر برند ال جی می باشد. دارای 3 درب است که درب سمت چپ فریزر است و درب سمت راست قسمت یخچال . بر روی درب فریزر آب سرد کن قرار داده شده است که به حدی ساده طراحی شده است که در کمتر یخچالی این طراحی وجود دارد.
بر روی درب قسمت یخچال یک درب کوچک به صورت به عنوان بار قرار داده شده است که به حالت دور این دور Door In Door می باشد یعنی بر روی درب دیگر جایگزاری شده است و بدون باز کردن درب اصلی می توان به محتویات داخل قفسه ها درب دسترسی پیدا کرد که در این یخچال ال جی مدل XV90 از شیشه نشکن به حالت مانیتور به جای درب معمولی استفاده شده است که مشکی رنگ بوده و در کنار زنگ دودی مات بدنه طراحی چشم نوازی را به خود اختصاص داده است.


شاسی بازکردن این یخچال در پایین قرار داده شده است. در داخل یخچال از 4 طبقه از جنس شیشه نشکن استفاده شده است که دور آن از فلز با کیفیت به کار رفته که طراحی عالی دارد . یکی از این طبقات فلزی است و محل جایگزاری بطری می باشد . دارای دو کشو مخصوص میوه و سبزیجات است همچنین در قسمت درب یخچال 4 طبقه قرار داد که از قسمت بار به 3 طبقه آن دسترسی دارید. در قسمت فریزر 3 طبقه با دو کشو کاملا جادار قرار داده شده است همچنین در قسمت درب نیز دو طبقه طراحی شده است. در داخل یخچال لامپ LED کار گذاشته شده است که نور را به صورت یکنواخت در کل فضا به یک میزان پخش می کند.

طراحی منحصر به فرد یخچال ساید بای ساید 30 فوت ال جی مدل XV90
اینستاویو Insta View در یخچال ال جی چیست؟

ال جی در چند سال اخیر در طراحی های خود از قابلیتی به نام اینستا ویو Insta View رو نمایی کرده است که یک صفحه مانیتوری شیشه ای بر روی درب بار می باشد . این درب به صورت ضربه ای کار می کند و می توانید با زدن فقط چند ضربه فضای داخلی بار را کامل بدون این که درب را باز کنید مشاهده کنید . این تکنولوژی از باز کردن بی خودی درب جلوگیری می کند و همچنین از هدر رفتن انرژی و از دست رفتن سرمای داخل یخچال جلوگیری می کند.

این قابلیت باعث شده است که قیمت آن نسبت به یخچال های معمولی کمی بالاتر باشد. در طراحی سری 2022 مانیتور اینستاویو بزرگتر طراحی شده است و کل فضای را به خود اختصاص داده و هیچ گونه کناره ای بر عکس سری های قبلی خود ندارد.

اینستاویو Insta View در یخچال ال جی چیست؟
قابلیت Fresh Balancer در یخچال ال جی 30 فوت مدل XV90

در یخچال های جدید ال جی قابلیت بسیار عالی Fresh Balancer در کشو میوه و سبزیجات قرار داده شده است که با فشار دادن یک دکمه می توان میزان رطوبت را در آن تنظیم کرد و عمر مواد موجود در کشو را افزایش داد.

قابلیت Fresh Balancer در یخچال ال جی 30 فوت مدل XV90
قفسه نگه داری بطری و کشو Utility Box در فضای داخلی یخچال XV90

در داخل یخچال ال جی مدل XV90 از یک قفسه مخصوص قرار دهی بطری ها استفاده شده است که امکان قرار دادن 4 بطری را دارد و همچنین در دمایی مناسبی قرار می گیرند که همیشه خنک باشند و از شلوغی محیط یخچال و سر خوردن الکی بطری ها جلوگیری می شود. در پایین تر از آن یک کشو باریک طراحی شده است که بر روی آن کلمه Utility Box نوشته شده است و محل قرار دهی مواد سوپر مارکتی مانند پنیر و مربا می باشد که هم از شلوغی وسایل ریز در داخل یخچال جلوگیری می شود و هم اینکه در دمای خاص خود قرار داده می شوند.

قفسه نگه داری بطری و کشو Utility Box در فضای داخلی یخچال XV90
صفحات مشبک به نام Moist Balance Crisper در یخچال ال جی مدل XV90

در داخل یخچال ال جی مدل XV90 از قفسه های از جنس شیشه نکشن استفاده شده است و از جنس سیکوریت می باشد که تحمل وزن بسیار بالایی دارند. همچنین از دو عدد کشو های مخصوص میوه و سبزیجات از پلاستیک شفاف استفاده شده است که بر روی آن ها از یک لایه مشبک به نام Moist Balance Crisper استفاده شده است که در تازگی و حفظ رطوبت میوه و سبزیجات و افزایش عمر آن ها موثر می باشد.


امکانات هوشمند ThinQ در یخچال 30 فوت ال جی مدل XV90

یخچال ال جی مدل XV90 دارای هوش مصنوعی  ThinQ می باشد که یخچال را در دسته وسایل هوشمند قرار می دهد. در این یخچال از طریق اتصال به وای فای WiFi می توان به گوشی هوشمند خود وصل شد و به کمک قابلیت عالی Smart Learner هوشمند عیب یابی کرد و مشکل یخچال را خیلی از مواقع بدون نیاز به تعمیر کار حل کرد. همچنین می توانید با نصب برنامه بر روی گوشی خود دما و تنظیمات مربوط به یخچال را از راه دور کنترل کرد و یا حالت انجماد سریع را فعال کنید.

امکانات هوشمند ThinQ در یخچال 30 فوت ال جی مدل XV90
فناوری UN Nano در آب سرد کن یخچال ساید بای ساید ال جی مدل XV90

در یخچال ساید بای ساید جدید 2022 ال جی از آب سرد کن بیرونی بر روی درب فریزر استفاده شده است که آب و یخ تولید می کند البته قادر به ساخت یخ در دو حالت ریز و درشت نیز می باشد. این آب سرد کن که از قابلیت بسیار عالی UN Nano بهره گرفته است همانند یک فیلتر آب خروجی را تصفیه می کند و تا 99% از باکتری ها را از بین می برد و آبی سالم را تحویل شما می دهد.

فناوری UN Nano در آب سرد کن یخچال ساید بای ساید ال جی مدل XV90
کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor™ در یخچال ال جی مدل GSXV90MCAE

در یخچال ساید بای ساید 3 درب ال جی مدل GSXV90MCAE از موتور کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor™ استفاده شده است که مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به یخچال های قدیمی تر دارد و میزان مصرف را تا 32 در صد کاهش می دهد . در میزان صدای کم یخچال موثر می باشد و صدا را تا 36 دسی بل می کاهد. همچنین دارای گاز R600a است که عمر یخچال شما را طولانی تر می کند.

کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor™ در یخچال ال جی مدل GSXV90MCAE
جریان هوای چند گانه Multi Air Flow در یخچال ال جی مدل GSXV90MCAE

یخچال های ال جی دارای حفره های در داخل فضای داخلی می باشند که هوای تمیز را وارد و هوا نا مطبوع را خارج می کنند و همچنین با قابلیت جریان هوای چند گانه Multi Air Flow هوا را به صورت یکنواخت در کل فضای یخچال به جریان می گذارد. در این حالت شما هر مواد غذایی را در هر جایی از یخچال قرار داده باشید در معرض هوا قرار می گیرد و خراب و پلاسیده نمی شود.


ویژگی های یخچال ال جی GSXV90MCAE

1_ قابلیت اینستاویو
2_ قابلیت دور این دور
3_ موتور اینورتر خطی
4_ دارای هوش مصنوعی
5_ فوت و 3 درب
6_ قابلیت جریان هوای چند گانه
7_ قابلیت تصفیه آب آبسردکن
8_ قابلیت بسیار عالی Fresh Balancer

سخن آخر

اگر قصد خرید یخچال 30 فوت را دارید و به دنبال تکنولوژی جدید هستید یخچال ساید بای ساید ال جی مدل XV90 می تواند یکی از گزینه ها ی عالی و در عین حال لاکچری می باشد . این یخچال از قیمت بالاتری نسبت به یخچال های ساده برخوردار می باشد که البته در کنار آن ها از امکانات بالایی نیز بر خوردار می باشد. یخچال دارای 3 درب است با یک درب بار کوچک که حالت شیشه ای دارد و اینستاویو است و شما می توانید با زدن تنها چند ضربه بدون باز کردن درب داخل بار را ببینید. یخچال رنگ خاص دودی مات می باشد که در کنار شیشه مشکی درب اینستاویو ظاهر عالی را به خود گرفته است .
داخل فضای یخچال شما هیچ وقت نگران خراب شدن مواد غذایی حتی میوه های داخل کشو وهمچنین مواد غذایی که در گوشه های یخچال قرار دارند نباشید چون هوا در کل فضا به صورت یکنواخت پخش می شود همچنین با قابلیت هایی که هر قسمت دارد مواد مخصوص به آن قسمت را محفوظ می کند. مجهز به آب سرد کن بیرونی است که قابلیت تصفیه آب را با خود به همراه دارد که در کمتر یخچالی این قابلیت موجود می باشد. وقتی این یخچال مدل XV90 را دارید نگران مصرف انرژی نباشید چون کمترین مصرف را دارد و با توجه به اینورتر خطی عمر بسیار بالایی دارد و سال های بسیاری می توانید از داشتن این یخچال خیالتان راحت باشد. برای خرید این محصول با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG GSXV90MCAE

مشخصات

گنجایش یخچال
635 لیتر
گنجایش کل به فوت
30
ارتفاع
179 سانتی متر
عمق با در
73 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
دارای کمپرسور اینورتر خطی
دارای قابلیت Fresh Balancer
امکانات هوشمند ThinQ
دارای فناوری UN Nano
دارای آب سردکن و یخساز
قابلیت دور این دور
سال ساخت 2022
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
635 لیتر
گنجایش کل به فوت
30
ارتفاع
179 سانتی متر
عمق با در
73 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
زنگ هشدار
هشدار درب
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
دارای کمپرسور اینورتر خطی<br /> دارای قابلیت Fresh Balancer<br /> امکانات هوشمند ThinQ <br /> دارای فناوری UN Nano<br /> دارای آب سردکن و یخساز<br /> قابلیت دور این دور <br /> سال ساخت 2022

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم