ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW

  • دارای موتور اینورتر دیجیتال 
  • قابلیت AddWash
  • دارای کنترل هوشمند Smart Check
  • دارای 14 برنامه شستشو
  • صفحه نمایش LED لمسی
  • دارای شستشوی حبابی یا EcoBubble  
  • تکنولوژی QuickWash  
  • ساخت ویتنام
  • رنگ سفید
ادامه مطلبShow less
17,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
WASHING MACHINE WW80K54EOWW
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW 


سامسونگ یکی از برند های معروف و موفق موجود در حال حاظر می باشد. این کمپانی در زمینه تولید محصولات برقی و هوشمند جزو شناخته شده ها بوده و تاکنون توانسته با ساخت و تولید محصولات مختلف و متنوع خود، جایگاه ویژه ای را در میان عموم مردم به دست آورد. امروزه تقریبا می توان گفت که اکثر مردم در حال استفاده از محصولات متنوع سامسونگ بوده و از کارکرد آنها بسیار راضی هستند. یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی، لباسشویی سامسونگ مدل WW80K54EOWW می باشد. این لباسشویی دارای امکانات پیشرفته و بسیار متنوعی است که در جهت برطرف کردن نیاز های شما و راحتی هر چه بیشتر کاربرد های فراوانی دارد. در ادامه به بررسی ویژگی ها و امکانات بکار رفته موجود در این محصول می پردازیم پس همراه ما باشید.


ظاهر این لباسشویی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد می باشد، مشخصات طراحی شده در ظاهر آن، شامل یک صفحه نمایشگر لمسی LED و همچنین یک درجه ی ولومی چرخان می باشد. علاوه بر آن درب این لباسشویی از نوع اتوماتیک بوده و در قسمت جلوی آن قرار دارد و همینطور یک محفظه ی کشویی به نسبت کوچک در سمت دیگر آن که برای قرار دادن مواد شوینده در دستگاه قابل استفاده می باشد. موتور این محصول INVERTER DIGITAL بوده که با رده انرژی A +++ تا 30 درصد کاهش مصرف انرژی را در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW به همراه دارد که این موضوع در جهت قدرت صرفه جویی این محصول بسیار ضروری است.


سرعت چرخش این موتور قدرتمند در هر دقیقه 1400 دور می باشد که این رقم بالا از قدرت و سرعت بالای این محصول می باشد. همچنین با قابلیت شستشوی حبابی یا EcoBubble قادر است با استفاده از دمای مناسب و مواد شوینده به عمق بافت لباس ها نفوذ کرده و آن ها را از هر گونه آلودگی و یا لک و گرد و غبار تمیز و پاکیزه سازد. علاوه بر تمام این ویژگی ها این محصول مجهز به قابلیت AddWash این امکان را فراهم آورده که بتوانید لباس های دیگری را حین کار لباسشویی به آن اضافه کنید.
این محصول پرکابرد دارای 14 برنامه شستشو مناسب برای لباس های ورزشی، لباس کودک، لباس ظریف، لباس های تیره و لباس های روشن و... را نیز دارد که می توانید با توجه به نوع لباس خود برنامه موجود و متناسب با آن را انتخاب کنید. علاوه بر تمام این ویژگی ها و امکانات پیشرفته در این محصول وجود تکنولوژی QuickWash یا شستشوی 15 دقیقه ای می باشد که برای مواقع ضروری و یا وقت هایی که عجله دارید کاملا کاربردی به شمار می رود و در مواقعی که به شستشوی سریع لباس ها نیاز دارید به سرعت مراحل شستشو را انجام می دهد.

طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW 


اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر و با جزئیات بیشتر به مشخصات ظاهری این محصول بیاندازیم باید به این موارد اشاره کنیم که ابعاد این لباسشویی به ارتفاع و عرض 600×850 و همچنین عمق 550 میلی متر و وزن 63 کیلو بوده که اندازه مناسب آن باعث می شود در هر آشپرخانه و یا در هر جایی به راحتی قرار گیرد و بتوان با خیال راحت از آن استفاده کرد. رنگ بدنه این مدل سفید براق می باشد و درب آن از نوع اتوماتیک و شیشه ای کریستال فوق العاده براق می باشد. در قسمت بالای لباسشویی مدل WW80K54EOWW یک صفحه نمایشگر LED تمام لمسی به رنگ مشکی طراحی شده که برای انتخاب برنامه و مشخص کردن مدت زمان آن می توانید از آن استفاده کنید. یک درجه ی ولومی قابل چرخش برای انتخاب برنامه های مختلف و متنوع شستشو در رابطه با نوع لباس های شما قرار گرفته و همچنین در قسمت دیگر بالای این لباسشویی یک کشو یا محفظه جا پودری وجود دارد که می توانید برای استفاده از انواع مواد شوینده در جهت تمیزی حداکثری لباس ها استفاده کنید. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید در قسمت جلوی این لباسشویی یک درب به نسبت بزرگ و جادار طراحی و تعبیه شده و همچنین یک دریچه ی کوچک دیگر روی آن که در حالت AddWash یعنی اضافه کردن لباس های جامانده در حین کار لباسشویی می باشد و بسیار از آنچه که قابل گفتن است بیشتر به کارتان می آید. همینطور یک دریچه کوچک تخلیه آب در قسمت پایین دستگاه برای خروج آب اضافی ماشین لباسشویی قرار گرفته است.

موتور اینورتر دیجیتال Inverter digital در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW 


همانطور که همه ی ما می دانیم وجود موتور با کیفیت و با دوام و همچنین اصل در ساخت محصولات برقی و بخصوص وسایل برقی بزرگ مانند لباسشویی ها، فوق العاده نکته ی مهمی است که با کاکرد و عمر طولانی درست و صحیح دستگاه ارتباط مستقیم دارد. موتور بکار گرفته شده در این لباسشویی Inverter Digital می باشد و همچنین این محصول ویژه ظرفیت شستشو تا 8 کیلو را دارد که با وجود این میزان ظرفیت بالا میتوانید حجم وسیعی از انواع لباس، روتختی، ملحفه و هر چیز دیگر را در آن به راحتی جای دهید. موتور بکار رفته در این محصول دارای رتبه انرژی A +++ بوده که می تواند در حین کار دستگاه میزان قابل توجهی از انرژی مصرفی را کاهش دهد. سرعت چرخش درام یا دیگ آن در جهت خشک کردن لباس ها 1400 دور در دقیقه می باشد که به لطف موتور مناسب آن بوده که با این وجود می توان آن را جزو موتور های بسیار کم مصرف و در عین حال با دوام و پر سرعت معرفی کرد.

شستشوی حبابی یا EcoBubble در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW  


قابلیت شستشوی حبابی در لباسشویی های تولید برند سامسونگ موجود می باشد که یک قابلیت بسیار با اهمیت محسوب می شود. شاید برای برخی ها سوال باشد که بدانند منظور از EcoBubble چیست و در این نوع از لباسشویی ها چه کاری انجام می دهد. حال به صورت کاملا واضح و روشن برایتان توضیح خواهیم داد که شستشوی حبابی و یا EcoBubble چیست. در ابتدای شروع کار دستگاه و فرایند شستشو از ترکیب مواد شوینده ریخته شده در ماشین لباسشویی و آب، حباب های فراوانی ایجاد می شود به این منظور که لباس ها در کف فراوان قرار می گیرند و سرعت موتور در این حالت از کارکرد دستگاه بسیار پایین است و دیگ تحرک زیادی ندارد به این دلیل که لباس ها بیشتر در این حالت مانده و با دمای موجود در لباسشویی مواد شوینده به عمق لباس ها نفوذ کرده و با قدرت لکه بری و یا حذف آلودگی ها لباس ها را کاملا تمیز و عاری از هرگونه باکتری در انتهای شستشو به شما ارائه می دهد. از این جهت وجود این تکنولوژی در مدل WW80K54EOWW کاملا ویژه محسوب شده و باعث ایجاد حس رضایت فوق العاده بیشتر در میان کاربران آن نیز شده است.

قابلیت AddWash در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW  


در ادامه به اطلاعتان می رسانیم که یکی دیگر از قابلیت های موجود در این محصول فوق العاده ویژه قابلیت AddWash می باشد. گاهی وقت ها به این دلیل که عجله داریم و یا از روی حواس پرتی یادمان می رود که همه ی لباس های موجود کثیف را در دستگاه بیاندازیم و شاید بعد از روشن کردن دستگاه و شروع به کار آن تازه به خاطر بیاوریم ویا ببینیم که عده ای لباس کثیف هنوز مانده که به شستشو نیاز دارند و شاید در این مواقع عجله هم داشته باشیم. حال در این حالت که نه فرصت دارید صبر کنید تا زمان شستشو در این مرحله به پایان رسیده و کار لباسشویی تمام شود و دوباره آن را با لباس های مجدد شارژ کنید و نه اینکه می توانید لباس ها را با دست بشویید چرا که در مواقعی که عجله دارید و همینطور در شستشوی لباس ها با دست آن ها بسیار دیر خشک می شوند. شرکت سامسونگ در رابطه با این مسئله یک راه حل فوق العاده کاربردی اندیشیده و آن را در ساخت لباسشویی هوشمند مدل WW80K54EOWW به کار برده است. قابلیت امکان اضافه کردن لباس های جامانده حین شستشو در دستگاه برای شما فراهم شده که به سادگی و بدون دردسر بتوانید که در هر لحظه متوجه شدید که لباسی را فراموش کرده اید در لباسشویی بگذارید و دیگر آن را روشن کرده اید می توانید به آسانی از طریقه دریچه ی طراحی شده بر روی درب اصلی، آن را داخل دستگاه گذاشته و اجازه دهید که لباسشویی به کار خود ادامه دهد.

وجود تکنولوژی QuickWash یا شستشوی 15 دقیقه ای در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW 


علاوه بر تمام امکانات توضیح داده شده از ابتدا تا به اینجا، می خواهیم یک ویژگی دیگر از ویژگی های فوق العاده لباسشویی مدل WW80K54EOWW را به شما معرفی کنیم. QuickWash یا شستشوی 15 دقیقه ای مناسب افرادی می باشد که در حال رفتن به مکانی و یا در شستشوی هرچه سریع تر لباس ها به هر دلیل عجله دارند. در این نوع شستشو علاوه بر آنکه دستگاه قادر است لباس ها را با سرعت فراوان و در عین حال به همان کیفیت شستشوی معمولی و همان تمیزی به شما تحویل دهد همچنین این امکان را نیز دارا می باشد که به دلیل بکار بردن زمان کم در این نوع شستشو، مصرف انرژی میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. برخلاف تصور عده ای از کاربران، این گونه از شستشو در این لباسشویی نه تنها از کیفیت شستشو نمی کاهد بلکه با وجود زمان بسیار کم در شستشو قادر است میزان مصرف انرژی را بسیار بیشتر از حد معمول پایین آورده و یا کاهش دهد. این قابلیت در مواقعی که عجله دارید و به لباس های تمیز نیاز دارید فوق العاده کارآمد بوده و به دردتان می خورد. البته ناگفته نماند که میزان حجم لباس ها در این حالت نباید بسیار زیاد باشد چرا که با وجود مدت زمان کم و سرعت بالا، لباسشویی بتواند لباس ها را کامل و تمیز در اختیارتان قرار دهد. به علاوه از دیگر امکانات هوشمند موجود در این لباسشویی باید اشاره کنیم به شستشوی ترکیبی یا Mix و همینطور قفل کودک و علاوه بر آن قابلیت تاخیر در شستشو می باشد که به دیگر مزیت های موجود در این لباسشویی فوق هوشمند افزوده و میزان قابل توجهی از نظر های موافق را به خود جلب کرده است.

کنترل هوشمند Smart Check در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW  


کنترل هوشمند در این لباسشویی به معنای سیستم هوش مصنوعی و با عیب یابی هوشمند دستگاه است. شما می توانید برای استفاده از این قابلیت ویژه از طریق وایفای WiFi لباسشویی را به تلفن همراه خود وصل کنید و از کار با آن و نحوه هدایت آن به وسیله ی گوشی موبایل خود لذت ببرید. این ویژگی قادر است به طور کاملا هوشمند عملکرد دستگاه را زیر نظر بگیرد و در هر لحظه که لباسشویی مدل WW80K54EOWW دچار مشکل و یا نقص فنی شد از طریق حالت اخطار بر روی گوشی، بلافاصله به شما اطلاع دهد.وجود این قابلیت در هر وسیله ی برقی و خصوصا هر لباسشویی ای ضروروی و کاربردی است.

سخن آخر... 


به پایان توضیحات و مشخصات و ویژگی های لباسشویی سامسونگ مدل WW80K54EOWW رسیدیم. حال به عنوان کلام آخر می خواهیم مروری کلی بر ویژگی های متنوع و مختلف این محصول بیاندازید و با توجه به در نظر گرفتن تمام مزایا و کاربرد های ویژه موجود در آن تصمیم خود را در زمینه خرید لباسشویی بگیرید. سامسونگ یک برند بسیار معتبر و جا افتاده در خصوص تولید انواع محصولات مختلف بوده که می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه محصول مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کنید چرا که لباسشویی مدل WW80K54EOWW دارای 10 سال گارانتی معتبر موتور بوده و می تواند به شما این امکان را بدهد که با خیال آسوده از آن استفاده کنید و در صورت وجود هر گونه مشکل احتمالی از گارانتی معتبر 10 ساله آن استفاده کنید. همینطور خاطر نشان شویم که به نمونه های تقلبی موجود در بازار توجه نکرده و در خرید لباسشویی مورد نظر خود به مشخصات گفته شده در رابطه با محصول دقت کنید تا بعد ها نه تنها از خرید آن پشیمان نشوید بلکه با استفاده مداوم و کارکرد صحیح آن از خریدتان حس رضایت کامل داشته باشید. تنوع مدل در محصولات سامسونگ بسیار زیاد است از این جهت می توانید با توجه به خواسته خود بهترین گزینه را در زمینه خرید لباسشویی انتخاب کنید. هم اکنون لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80K54EOWW در سایت اصلی کالا برای دسترسی آسان شما عزیزان قرار گرفته و در صورت نیاز به مشاوره و یا در صورت تمایل به خرید این نمونه ویژه با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما در فروشگاه مشاوره گرفته و در جهت انتخاب بهترین محصول اقدام کنید.



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE WW80K54EOWW

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850
عرض 600
عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
63 کیلوگرم
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
ویتنام
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
برنامه
شستشوی سریع. شستشوی لباس ورزشی. شستشوی لباس کودک. شستشوی ملایم. شستشو با تاخیر. شستشوی حبابی
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850<br /> عرض 600<br /> عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
63 کیلوگرم
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
ویتنام
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک
برنامه
شستشوی سریع. شستشوی لباس ورزشی. شستشوی لباس کودک. شستشوی ملایم. شستشو با تاخیر. شستشوی حبابی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم