ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل DW60M5070FS

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل DW60M5070FS

  • شستشو سریع 60 دقیقه ای Express Wash 60 min
  • قابلیت تشخیص نشت آب Aqua Stop
  • مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند
  • دارای قابلیت شستشو با بخار
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها 
  • مجهز به شستشوی بهداشتی Hygiene 
  • داری 7 برنامه برای  شستشو
  • قفسه‌ی انعطاف پذیر 3rd rack
  • قابلیت Half Load 
  • رنگ سیلور
ادامه مطلبShow less
13,950,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
DISH WASHER SAMSUNG DW60M5070FS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل DW60M5070FS

شرکت سامسونگ Samsung در سال های اول فقط به ساخت دستگاه های صوتی وتصویری می پرداخت اما در حال حاضر اقدام به ساخت محصولات بسیار متنوع دیگر بسته به نیاز جامعه با پیشرفت تکنولوژی کرده است . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش زندگی ماشینی شرکت ها به فکر ساخت انواع ماشین که زندگی را برای افراد راحت کند می باشند. یکی از این وسیله ها که در حال حاضر جزء اساسی هر آشپزخانه ای می باشد ماشین ظرفشویی می باشد که شرکت سامسونگ هم از رقبای خود عقب نیافتاده و این دستگاه را با بهترین امکانات روز تولید می کند. یکی از انواع ماشین ظرفشویی های رده بالای سامسونگ مدل 5070 می باشد .
ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 دارای ظرفیت 14 نفره است و مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد. ظرفشویی 5070 سامسونگ در رنگ های سیلور و سفید ساخته شده است. طراحی ساده و خاصی دارد و از هر گونه شلوغی در ظاهر این وسیله جلوگیری شده است و با هر دکوراسیونی می توان آن را ست کرد و از آن لذت برد. دارای منو لمسی دربالای صفحه می باشد که به دلیل بزرگی صفحه کاملا خوانا می باشد. فضای داخلی مجهز به سه سبد می باشد که یکی مناسب قاشق و چنگال است و دو تای دیگر مخصوص ظروف که سبد وسط قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

قفسه‌ی انعطاف پذیر 3rd rack را دارد که فضایی مخصوص ظروف کوچک می باشد. این ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 امکانات فراوانی دارد و نسبت به امکانات خود قیمت مناسب تری نسبت به ماشین های ظرفشویی هم رده خود دارد. دارای 7 برنامه متنوع برای شستشو می باشد که یکی از آن ها شستشو نیم بار است و شما نیازی نیست همیشه دستگاه را پر کنید. نگران هم نباشید چون به همان میزان آب و انرژی مصرف می کند. قابلیت عیب یابی هوشمند ندارد. امکان شستشو با بخار را دارا می باشد که در این حالت ظروف را براق و درخشان می کند و هیچ گونه لکی باقی نمی گذارد و در آخر احتیاجی به خشک کردن ندارند.


مجهز به شستشوی بهداشتی Hygiene می باشد که در این حالت دمای آب را تا 70 درجه بالا می برد تا ظروف کاملا تمیز شوند و آلودگی باقی نماند. همچنین برنامه شستشو 60 دقیقه ای دارد Express Wash 60 min که در زمانی که عجله دارید و ظروف خیلی هم کثیف نیستن می توان با استفاده از برنامه شستشو 60 دقیقه ای ظروف را بشورید و یک چرخه شستشو کامل در زمان کم داشته باشید. مجهز به سنسور تشخیص نشتی آب AquaStop می باشد . حتی اگر یک قطره نشتی باشد. دارای موتور اینورتر دیجیتال است که مصرف انرژی کمی با خود دارد میزان صدایی برابر با 46 دسی بل دارد. میزان مصرف آب در هر شستشو برابر با 12 لیتر می باشد. این مدل ظرفشویی 14 نفره سامسونگ دارای 7 برنامه متنوع است که تنوع خوبی برای انواع شستشو دارد مانند برنامه Delicate برای شستشوی ظروف ظریف و شیشه‌ای . در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 5070.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل DW60M5070FS
طراحی عالی و شیک ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل DW60M5070FS

در طراحی ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل 5070 از ظرافت و زیبایی خوبی استفاده شده است. رنگ بدنه این مدل سیلور می باشد که به مرور زمان در آشپزخانه رنگ آن زرد نمی شود و همیشه جذاب باقی می ماند. همچنین بدنه ای محکم و ضد زنگ دارد که از دوام بالایی برخوردار می باشد. در قسمت جلو درب ماشین ظرفشویی قرار داده شده است که به وسیله یک دستگیره فرو رفته ساده به طرف بیرون کشیده می شود. این طراحی ساده به هر دکوراسیونی می آید و آن را زیبا تر می کند.

طراحی عالی و شیک ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل DW60M5070FS
در بالای دستگیره یک صفحه نمایش بزرگ LED طراحی شده است که بسیار خوانا می باشد و به صورت لمسی کار می کند. این صفحه نمایش میزان دما و میزان زمان باقی مانده و برنامه استفاده شده و نشانگر پر بودن مواد شوینده و نمایش وضعیت قفل درب و غیره ... را نشان می دهد. در کناره های صفحه نمایش دو دکمه قرار داده شده است که یکی برای خاموش روشن کردن به کار می رود و دیگری برای توقف و شروع به کار دستگاه استفاده می شود.

طراحی عالی و شیک ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ مدل DW60M5070FS
قفسه‌ی انعطاف پذیر 3rd rack در ظرفشویی 5070 سامسونگ

فضای داخلی بسیار محکم می باشد و دارای سه سبد می باشد که یکی سبد بالا 3rd rack که انعطاف پذیر می باشد و مخصوص قاشق چنگال و ظروف ریز است. در این سبد ظروف سالم باقی می مانند و به صورت کامل آب به آن ها می رسد و تمیز می شوند.

قفسه‌ی انعطاف پذیر 3rd rack در ظرفشویی 5070 سامسونگ
قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها در ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ 5070

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 دارای دو قفسه دیگر نیز می باشد که یکی از این قفسه ها ارتفاعش ثابت است و قفسه وسطی را می توان تنظیم ارتفاع کرد. این قفسه ی انعطاف پذیر این امکان را به کاربر می دهد که با تغییر ارتفاع قفسه ها فضای مورد نیاز برای انواع ظروف را به وجود بیاورید. به این صورت که اگر بخواهید ظرفی بزرگ را جهت شستن در ظرفشویی قرار دهید می توانید ارتفاع قفسه را بسته به ظروف کم یا زیاد کنید. در این حالت شما می توانید سبد وسطی را 5 سانتی متر بالاتر یا پایین تر بیاورید.

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها در ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ 5070
امکان شستشو با بخار Steam در ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070

در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 از یک قابلیت عالی به نام شستشو با بخار Steam استفاده شده است . احتمالا تا به حال اسم شستشو با بخار را خیلی شنیده اید . این قابلیت بجز در ظرفشویی در لباسشویی ها هم استفاده می شود. شستشو با ذرات بخار آب ظروفی به مراتب براق تر و درخشان تر نسبت به بقیه ماشین ها ی ظرفشویی به شما می دهد. ذرات بخار باعث می شوند هیچ گونه لکه ای حتی لکه آب بر روی ظروف نماند و لکه های سفیدی که معمولا بر روی ظروف ایجاد می شود به کمک این فناوری از بین می رود و در آخر احتیاجی به خشک کردن و دستمال کشی ظروفتان نخواهید داشت . همچنین شستشو با بخار امکان از بین بردن هر نوع میکروب و آلودگی را تا 99% از روی ظروف دارد.


قابلیت Half Load در ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل 5070

در بالا اشاره کردیم که ماشین ظرفشویی 5070 سامسونگ مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد در حالی که با قابلیت نیم شور Half Load امکان اینکه ظرفشویی را با نصف ظرفیت پر کنید و بشورید دارید و در این حالت می توانید هر میزان ظرف کثیفی که دارید را داخل ماشین قرار دهید و با راه اندازی برنامه Half Load ظروف خود را بشورید بدون نگرانی از میزان آب و میزان انرژی مصرفی . چون خود دستگاه طب وزنی که ظرف ها را تشخیص می دهد آب و انرژی مصرف می کند.

قابلیت Half Load در ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل 5070
شستشو بهداشتی Hygiene در ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070

ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070 دارای امکان بی نظیر گزینه شستشو بهداشتی Hygiene می باشد . در این حالت در زمان اتمام کار یا همان آب کشی گزینه Hygiene دما را تا 70 درجه بالا می برد و باعث می شظود ظروف در دمایی بالا شسته شوند و در این حالت هیچ گونه آلودگی و میکروبی بر روی آن ها باقی نمی ماند. ظروف خیلی عمیق تر شستشو داده می شوند. البته باید ذکر کرد این دما هیچ گونه ضرری برای ظرف ها نخواهد داشت و نگران فلز قاشق و چنگال هایتان نباشید .

شستشو بهداشتی Hygiene در ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070
امکان شستشو سریع Express Wash 60 min در ماشین ظرفشویی سامسونگ

تا به حال برایتان پیش آمده که عجله دارید یا اینکه ظروف خیلی کثیفی ندارید اما باید آن ها را در داخل ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ با دارا بودن برنامه شستشو سریع 60 دقیقه ای Express Wash 60 min ظرف ها را در مدت 60 دقیقه کامل شستشو می دهد و در آخر آب کشی و خشک می کند.

حالت Express Wash برای ظروفی مناسب است که نیاز به شستشوی قوی نداشته و راحت تر تمیز می شوند با این زمان طلایی نگران مراحل شستشو نباشید بلکه تمام مراحل را به کاملی و حساسیت بالا شستشو می دهد و سریع خشک می کند و شما نیازی به خشک کردن ظرف ها بعد از شستشو با تایم 60 دقیقه ای نخواهید داشت و به این صورت در زمان نیز صرفه جویی می کنید.

امکان شستشو سریع Express Wash 60 min در ماشین ظرفشویی سامسونگ
قابلیت تشخیص نشت آب Aqua Stop در ماشین ظرفشویی سامسونگ

در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 قابلیت تشخیص نشت آب یا همان Aqua Stop وجود دارد. در این ماشین ظرفشویی حتی اگر یک قطره آب نشتی کند ماشین ظرفشویی به کمک سنسور Aqua Stop آن را تشخیص می دهد و به طور اتومات دستگاه را خاموش می کند تا از سوختن آن جلوگیری شود و در این حالت می توانید مشکل را پیدا کنید و آن را تعمیر کنید با اینکه یک تعمیر کار حرفه ای خبر کنید تا نشتی را درست کند.


موتور اینورتر دیجیتالی در ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل 5070

در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 از موتور عالی و با کیفیت اینورتر از نوع دیجیتالی استفاده شده است . این موتور دارای اینورتر می باشد یعنی می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و انرژی کمتری نسبت به ظرفشویی های معمولی مصرف می کند. حتی در حالت نیم بار هم این گزینه کارایی خود را نشان می دهد و نسبت به وزن ظروف انرژی مصرف می کند و یا طبق برنامه ای که استفاده می کند.

موتور اینورتر صدای کم 46 دسی بل ایجاد می کند و شما در تایم استراحت هم می توانید بدون مشکل دستگاه را روشن کنید و استراحت کنید. قابلیت عیب یابی هوشمند دارد و از طریق اتصال به گوشی می شود مشکل دستگاه را پیدا کرد و عیب یابی هوشمند انجام داد. گاهی مشکل به راحتی به دست خود شما حل می شود و نیازی به خبر کردن تعمیر کار نخواهید داشت.


برنامه های متنوع شستشو در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070

در ماشین ظرفشویی مدل 5070 سامسونگ از برنامه های شستشوی متنوعی مانند سایر ماشین های ظرفشویی استفاده شده است که امکان انتخاب راحت تر را برای انوع شستشو در اختیار ما قرار می دهد و برای شستن هیچ ظرفی با هر گونه درجه کثیفی و ابعادی نگران نخواهید بود. در ماشین ظرفشویی سامسونگ 14 نفره مدل 5070 در واقع 7 برنامه شستشو تعبیه شده است . برنامه ها شامل شستشو بهداشتی Hygiene برای از بین بردن هر نوع میکروبی با دمای 70 درجه. برنامه نیم شور برای هنگامی که تعداد ظروف کثیف کمی دارید.

برنامه شستشو با بخار Steam که برای استفاده از بخار آب برای درخشان کردن ظروف مانند ظروف کریستال استفاده می شود. برنامه سریع 60 دقیقه ای برای مواقعی که ظرف ها خیلی هم کثیف نیستن. شستشو خودکار Auto . شستشو سریع و پیش شستشو برای زمانی که می خواهید قبل از شستشو سریع یک مرحله تمیز کاری کند. شستشوی intensive برای ظروف خیلی کثیف عالی می باشد و عمیق ترین کثیفی ها را از روی ظروف تمیز می کند و در آخر ظرف هایی به شدت تمیز را تحویل شما می دهد.

برنامه های متنوع شستشو در ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070
سخن آخر و جمع بندی مطلب:

برای شمایی که قصد خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره را دارید ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل 5070 یک گزینه بسیار خوب برای انتخاب می باشد. این ظرفشویی امکانات به نسبت خوبی با خود به همراه دارد و دارای قیمت مناسبی نسبت به امکانتش می باشد. امکاناتی از قبیل عیب یابی هوشمند و سنسور تشخیص نشتی آب که از خراب شدن ظرفشویی جلوگیری می کند و به طور اتومات خاموش می شود. موتور اینور دیجیتالی دارد که این موتور در میزان مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر بسیار موثر می باشد. همچنین در فضای داخلی سه سبد دارد که سبد وسطی انعطاف پذیری دارد .

صفحه نمایش لمسی بزرگ و همچنین بسیار خوانا دارد. برنامه های عالی و پر کاربرد مثل شستشو با بخار و برنامه نیم شور و همچنین مناسب ظروف خیلی کثیف را با خود به همراه دارد. این مدل یک ظرفشویی میان رده می باشد و می توان هنگام خرید با آن فکر کرد. در واقع برای خرید جهیزیه بسیار مناسب می باشد. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس بگیرید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISH WASHER SAMSUNG DW60M5070FS

مشخصات

ظرفیت اب
12 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
پهنا 59
عمق 60
ارتفاع 84
دیگر ویژگی ها
قابلیت تشخیص نشت آب Aqua Stop
مجهز به شستشوی بهداشتی Hygiene
قفسه‌ی انعطاف پذیر 3rd rack
قابلیت Half Load
شستشو سریع 60 دقیقه ای Express Wash 60 min
شستشوی هوشمند
دارد
اينورتر
دیجیتالی
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور منتاژ کننده
کره
کشور سازنده
چین
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
DW60M5070FS
رنگ ظرفشویی
سبلور
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
46 دسی بل
وزن ظرفشویی
53 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت اب
12 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
بخارشو
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
پهنا 59<br /> عمق 60 <br /> ارتفاع 84
دیگر ویژگی ها
قابلیت تشخیص نشت آب Aqua Stop<br /> مجهز به شستشوی بهداشتی Hygiene <br /> قفسه‌ی انعطاف پذیر 3rd rack<br /> قابلیت Half Load <br /> شستشو سریع 60 دقیقه ای Express Wash 60 min
شستشوی هوشمند
اينورتر
دیجیتالی
سیستم عیب یابی هوشمند
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور منتاژ کننده
کره
کشور سازنده
چین
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
DW60M5070FS
رنگ ظرفشویی
سبلور
دکمه های لمسی
میزان صدا
46 دسی بل
وزن ظرفشویی
53 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم