ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX

  • دارای موتور اینورتر دیجیتال Inverter Digital  
  • دارای تکنولوژی EcoBubble
  • دارای قابلیت AddWash
  • دارای سیستم عیب یاب Smartcheck
  • دارای قابلیت کنترل هوشمند 
  • امکان شستشو با تا خیر
  • قابلیت اتصال به گوشی
  • دارای QuichWash
  • ظرفیت 9 کیلو
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
16,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
WASHING MACHINE SAM WW90K54EOUX
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX 


امروزه یکی از وسایل بسیار ضروری و پر کاربرد در هر خانه ای لباسشویی به شمار میرود و می توان گفت که با وجود افزایش محصولات بی کیفیت در این زمینه، کار سخت شده و انتخاب یک لباسشویی همه چی تمام و بی نقص کار سختی می باشد.
لباسشویی مدل WW90K54EOUX یکی دیگر از تولیدات شرکت سامسونگ بوده که با امکانات موجود در آن کاربرد و کارایی های بسیاری دارد. همانطور که می دانید و آگاه هستید، برند سامسونگ یکی از برند های موجود در حال حاظر و معتبر می باشد که محال است تا به حال، کسی نام و یا تعریف محصولات آن را نشنیده باشد. این مدل ساخته شده توسط سامسونگ، لباسشویی WW90K54EOUX می باشد که در ادامه به بررسی و توضیحات در جهت آگاهی شما عزیزان می پردازیم. این لباسشویی دارای ظرفیت تا 9 کیلو بوده و همچنین از مشخصات ظاهری می توان به رنگ بدنه آن که نقره ای می باشد اشاره کرد که در برابر ضربه و حرارت فوق العاده مقاوم است. 


این لباسشویی دارای یک درب از جنس شیشه کریستال بسیار براق می باشد. وزن آن 63 کیلو و ابعاد آن به ارتفاع و عرض 600×850 و همچنین عمق 550 بوده که به راحتی در آشپزخانه شما جای میگیرد. علاوه بر این مشخصات، یک پنل LEDلمسی برای استفاده از برنامه های مختلف در جهت شستشوی بهتر لباس ها و مشخص کردن مدت زمان آن قرار داده شده که می توانید از آن نیز استفاده کنید. دیگ و یا درام ساخته شده در این محصول از نوع استیل ضد خش و ضد زنگ بوده و در برابر باکتری و رسوبات فوق العاده مقاوم است. طراحی این محصول بسیار شیک بوده که می تواند به تنهایی ظاهر آشپزخانه شما را تغییر دهد و با ایجاد تنوع خاصی شکل ظاهری آن را بسیار زیبا تر کند. لباسشویی سامسونگ مدل WW90K54EOUX علاوه بر ظاهر زیبا و خیره کننده ای که دارد از کیفیت موتور و عملکرد در دیگر بخش های متنوع هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

موتور این محصول از نوع Inverter Digital بوده که یکی از موتور های بسیار قدتمند می باشد. میزان قدرت و سرعت چرخش این موتور 1400 دور در دقیقه است و با شستشو به همراه چرخش سریع، این توان را دارد که لباس ها را هر چه تمیز تر شسته، خشک کرده و به شما تحویل دهد. تکنولوژی EcoBubble به کار رفته در این مدل یکی دیگر از قابلیت های ویژه این لباسشویی می باشد که با ایجاد حباب های فراوان موجود در آن مواد شوینده می تواند به عمق لباس ها نفوذ کرده و آن ها را از هر گونه آلودگی پاک کند. علاوه بر این ها قابلیت Addwash در این محصول وجود دارد به این معنا که در حین کار لباسشویی می توانید بدون خاموش کردن و یا باز کردن درب اصلی و فقط از طریق دریچه مخصوص و کوچک طراحی شده، باز هم به آن لباس اضافه کنید.


نه تنها این، بلکه این لباسشویی مجهز به تکنولوژی کنترل هوشمند و سیستم عیب یابی هوشمند نیز هست که کنترل هوشمند برای کنترل دستگاه از طریق موبایل و SmartCheck برای عیب یابی دستگاه توسط هوش مصنوعی موجود در آن است که می تواند به محض به وجود آمدن مشکل و یا اختلال در لباسشویی فورا به شما اطلاع دهد. حالت کنترل هوشمند در مواقعی که مجبور به بیرون رفتن از خانه هستید هنگامی که لباسشویی روشن است بسیار به کارتان می آید که می توانید از طریق تلفن همراه خود کارکرد لباسشویی را کنترل کنید. شستشوی 15 دقیقه ای یا QuichWash یکی دیگر از امکانات این لباسشویی مدل WW90K54EOUX می باشد. شما در این حالت می توانید در مواقع ضروری و یا مواقعی که در شستن لباس ها عجله دارید از این امکان موجود در محصول استفاده کنید تا در مدت زمان مشخص که 15 دقیقه می باشد لباس ها را به سرعت شسته و در اختیار شما قرار دهد.

طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX  


در این بخش قصد داریم نگاهی دقیق تر و با جزئیات بیشتر به مشخصات ظاهری این محصول بیاندازیم. از ابتدا به رنگ بدنه اشاره می کنیم که اینوکس بوده و با سطح صاف و شفاف، آن را فوق العاده شیک و زیبا کرده است. جنس بدنه این لباسشویی علاوه بر زیبایی و ظرافتی که در ظاهر دارد فوق العاده محکم و مقاوم در برابر حرارت و یا ضربه می باشد. یک پنل LED در قسمت بالای لباسشویی برای انتخاب برنامه های شستشو متناسب با نوع لباس شما قرار داده شده که می توانید با توجه به نوع لباس خود و جنس آن، برنامه متناسب را انتخاب و بر روی دستگاه اعمال کنید. درب این لباسشویی از جنس شیشه کریستال بسیار محکم و براق بوده و با امکان باز شدن درب تا زاویه 180 درجه به سمت چپ و دیگ بسیار وسیع و جادار 9 کیلویی که برای خانواده های پرجمعیت فوق العاده مناسب است این امکان را فراهم آورده که بتوانید حجم زیادی از لباس ها را در آن جای دهید.


موتورInverter Digital در ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX 


همانطور که اطلاع دارید موتور در لباسشویی و یا وسایل برقی مانند مغز اصلی آن عمل می کند به این معنا که اگر موتور موجود در آن از کیفیت بالایی برخوردار نباشد مسلما کیفیت کارکرد و عملکرد دستگاه نیز پایین خواهد آمد. از این جهت سامسونگ با در نظر گرفتن این موضوع موتور اینورتر دیجیتال را در لباسشویی WW90K54EOUX به کار برده است . طبقه گفته این شرکت معتبر، موتور این محصول فوق العاده قدرتمند بوده و قادر است یک عمر استفاده صحیح و عملکرد درست را برای شما به ارمغان بیاورد. موتور این محصول دارای 10 سال گارانتی می باشد که می توانید با خیال راحت و بدون مشکل، سال ها پس از خرید محصول نیز از آن استفاده کنید. رده انرژی مصرفی این محصول +++A می باشد که تا 30 درصد مصرف انرژی را نسبت به لباسشویی های معمولی پایین می آورد. همچنین این لباسشویی دارای 14 برنامه شستشوی متنوع در جهت شستشوی انواع لباس به کار می رود.

تکنولوژی EcoBubble در ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX 


همانطور که پیش از این گفته شد با وجود تکنولوژی حباب و یا EcoBubble شستشو در این حالت فراتر از شستشوی معمولی در این لباسشویی عمل می کند. در حالت نام برده، لباسشویی می تواند از ترکیب آب و مواد شوینده حباب های فراوانی را در داخل دیگ آن ایجاد کند و لباس ها را در این محلول پاک کننده بغلتاند. در این حالت سرعت چرخش دستگاه پایین است به این دلیل که لازم است لباس ها در این حالت مانده و مواد شوینده و حباب های ایجاد شده از کف فراوان می توانند به عمق الیاف لباس ها نفوذ کرده و در لکه بری و پاک کنندگی آن ها بسیار موثر می باشد و می تواند هرگونه آلودگی مانده بر روی لباس ها را پاک کند. این عملکرد لکه زدایی فوق العاده قوی را از روی لباس به همراه دارد.

فناوری AddWash در ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX 


در این حالت از امکانات ویژه لباسشویی مدل WW90K54EOUX شما می توانید لباس های جامانده را که در ابتدا فراوش کرده اید در لباسشویی بگذارید را بدون نیاز به انجام کار اضافی و یا خاموش و روشن کردن دستگاه به آن اضافه کنید. یک دریچه کوچک بر روی درب اصلی برای این حالت طراحی شده که شما دیگر نگران لباس های جا مانده نباشید و یا وقت خود را صرف شستن آن ها با دست و یا منتظر ماندن تا دور بعدی لباسشویی تلف نکنید. شما در هر لحظه که متوجه شدید لباسی را یادتان رفته در آن بیاندازید، می توانید بدون توقف عملکرد دستگاه، بلافاصله از طریق دریچه کوچک بر روی درب اصلی لباسشویی، لباس را در داخل دستگاه بگذارید تا عملکرد لباسشویی به سرعت ادامه پیدا کند.

قابلیت کنترل هوشمند و Smartcheck در ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX 


علاوه بر تمام مشخصات گفته شده در مورد لباسشویی سامسونگ، می خواهیم دو امکان ویژه دیگر بکار رفته در آن را به شما معرفی کنیم. شاید برای شما پیش آمده باشد که در مواقعی که تازه لباسشویی را روشن کرده اید برایتان کار پیش بیاید و مجبور شوید خانه را ترک کنید. در این مواقع خاموش کردن دستگاه و ماندن لباس های خیس در آن اصلا کار خوشایندی نیست و باعث آسیب به لباس های دارای بافت ظریف و ... می شود، از این جهت کمپانی سامسونگ برای این حالت، از قابلیت هوشمند در دستگاه استفاده کرده که شما می توانید از طریق یک برنامه بسیار ساده لباسشویی را به گوشی موبایل خود وصل کرده و حتی در مواقعی که در بیرون از خانه هستید بتوانید کنترل دستگاه را در اختیار بگیرید. این ویژگی موجود در مدل WW90K54EOUX بسیار کارآمد محسوب می شود و در مواقع این چنینی در حقیقت بسیار به کارتان می آید. علاوه بر این ویژگی، این لباسشوی امکان سیستم عیب یابی هوشمند را نیز دارد که می تواند از طریق هوش مصنوعی خود به کارکرد دستگاه مسلط شده و در هر زمان و موقع که عملکرد آن دچار اختلال و یا مشکل شد از طریق تلفن همراه به شما اطلاع دهد. این امکان از مشکل های بزرگ تر در دستگاه جلوگیری کرده و این امکان را فراهم کرده که بتوانید مدت زمان بیشتری از عمر طولانی دستگاه و کارکرد مفید آن بهره ببرید.


شستشوی 15 دقیقه ای یا QuichWash در ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUX 


گاهی شستن لباس ها و فرایند خشک کردن آن ها بسیار طولانی و طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل شرکت سامسونگ علاوه بر دیگر امکانات متنوع در لباسشویی مدل WW90K54EOUX آن را مجهز به شستشوی 15 دقیقه ای در جهت شستشوی بسیار سریع و کارامد لباس ها کرده است. در این حالت، به دلیل سرعت بالای چرخش و کار دستگاه، مراحل شستشو و خشک کردن به سرعت انجام میگیرد و لباس ها حاظر و آماده در انتهای شستشو و بدون باقی ماندن هیچگونه الودگی بر روی آن ها در اختیار شما قرار می گیرند.

قابلیت های دیگر این محصول از قبیل شستشوی لباس های ورزشی، شستشوی لباس تیره رنگ و همچنین لباس روشن، شستشوی لباس ظریف، شستشوی لباس های جین و کتان و همینطور شستشوی روزانه لباس های عادی می باشد. ناگفته نماند که این لباسشویی برای افرادی که الرژی دارند نیز مناسب چرا که با امکان پاک کنندکی 100 درصد لباس ها از گرد و غبار نفوذ کرده در آن، قدرت پاک کندگی فوق العاده ای داشته و در این زمینه و برای این افراد نیز ضد الرژی می باشد.


کلام آخر ... 


امروزه با وجود شرکت های فراوان و تولید محصولات متنوع خود در زمینه لوازم خانگی کار خریداران بسیار سخت شده از این جهت که در میان این حجم فراوان و تنوع در مدل های آن، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. به همین دلیل باید در انتخاب محصولات و یا در زمینه خرید لباسشویی اطلاعات کافی داشته باشید و سپس اقدام به تهیه آن کنید. با توجه به نمونه های فیک موجود در بازار، ما این لباسشویی ساخت شرکت سامسونگ با مدل WW90K54EOUX را به همراه ضمانت اصل بودن کالا در فروشگاه اینترنتی اصلی کالا به شما معرفی کرده و سعی داشتیم که شما را از امکانات پیشرفته موجود در آن اگاه کنیم که امیدواریم در این زمینه موفق بوده باشیم و شما بتوانید با خیال راحت از کیفیت بالا و کارکرد مناسب آن، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شرکت سامسونگ همواره در حال تلاش برای تولید محصولات جدید تر و متنوع تر و با امکانات بیشتر در جهت راحتی شما و دسترسی آسان به محصولات مورد نیاز است که تا اینجا بسیار موفق بوده و به زبان دیگر خوش درخشیده. این شرکت حرفه ای در زمینه تولید محصولات هوشمند و برقی بسیار کاربلد و کارآمد عمل کرده که این امر هم سبب محبوبیت فراوان آن در میان مردم شده است. اکنون هم لباسشویی سامسونگ مدل WW90K54EOUX که یک محصول مخاطب پسند از نظر ظاهر و کارایی می باشد را تولید و به بازار عرضه کرده تا طرفداران این نوع محصولات پرکاربرد بتوانند با قیمت بسیار مناسب آن را تهیه کنند. این لباسشویی پر امکانات در سایت اصلی کالا موجود بوده و می توانید در صورت تمایل به خرید آن اقدام کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE SAM WW90K54EOUX

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850
عرض 600
عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
63کیلوگرم
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
ویتنام
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشوی لباس کودک. شستشوی سریع. شستشو با تاخیر. برنامه مخصوص لباس های پشمی. شستشو لباس های ورزشی و کتان و ظریف.شستشوی سریع 15 دقیقه ای
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850<br /> عرض 600<br /> عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
63کیلوگرم
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
ویتنام
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشوی لباس کودک. شستشوی سریع. شستشو با تاخیر. برنامه مخصوص لباس های پشمی. شستشو لباس های ورزشی و کتان و ظریف.شستشوی سریع 15 دقیقه ای

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم