ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WTV8736XS

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل  WTV8736XS

  •  موتور اینورتر ProSmart Inverter
  •  صفحه نمایش دیجیتالی لمسی 
  •  برنامه Xpress Super Short
  •  قابلیت شستشو Hygiene+ 
  • سیستم بخار شو SteamCure 
  • قابلیت StainExpert
  • دارای 15 برنامه شستشو
  • ظرفیت 8 کیلو گرم
  • ساخت ترکیه 

ادامه مطلبShow less
15,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
washing machine beko WTV8736XS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WTV8736XS

تا به حال اسم برند های متنوعی را در صنعت لوازم خانگی شنیده اید و شاید بیشتر آن ها جزء برند هایی باشد که از سالیان دور وارد کشورمان شده اند و با آن ها آشنایی بیشتری داریم اما اگر اسم برندی را شنیدید که فکر کردید اصل نیست یا کیفیتی ندارد شاید به این دلیل باشد که به تازگی وارد کشور ما شده و با آن آشنایی نداریم. برند بکو قدمت بسیار زیادی دارد شاید اسم آن را شنیده باشید یا شاید هم نه. بکو از تولیدات کشور ترکیه می باشد که جزء برند های اصلی و با کیفیت در تولید لوازم برقی مانند کولر. یخچال . ظرفشویی و لباسشویی می باشد . ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS از بهترین های این برند می باشد.
این مدل دارای رنگ سیلور مات می باشد و از بدنه ای با جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کاملا محکم در زمان جابه جایی می باشد. دارای یک درب بزرگ است که با دو نوار مشکی و نقره ای طراحی شده است و یک دهانه ورودی بزرگ که به راحتی لباس ها را در خود قرار می دهد و مخزن کاملا جادار 8 کیلویی . در قسمت بالا صفحه نمایش لمسی قرار دارد همچنین دارای یک درجه ولومی در وسط کار می باشد که از این طریق امکان انتخاب برنامه ها را به شما می دهد و زمانی که درجه در وسط قرار می گیرد خاموش و روشن می شود . این مدل لباسشویی 8 کیلویی بکو دارای موتور اینورتر ProSmart می باشد که در مصرف کمتر انرژی موثر می باشد همچنین صدای بسیار کمی را تولید می کند و به همین صورت در طولانی تر شدن عمر لباسشویی شما موثر می باشد.
لباسشویی مدل 8736 مجهز به سیستم بخار شو SteamCure است که در از بین بردن بهتر لکه ها و کاهش چین و چروک در لباس ها موثر می باشد و هر نوع آلودگی عاری از میکروب را تا 99% از روی لباس ها از بین می برد. امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth را دارد و می توان به این صورت برنامه های جدیدی را دانلود کرد و به اجرا در آورد. خود ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه شستشو می باشد که تقریبا آماده برای هر نوع لباسی با هر نوع شستشویی می باشد. برنامه Xpress Super Short که امکان شستو سریع را دارد و لباس هایی تا 2 کیلو گرم را در 14 دقیقه کاملا برای شما می شوید و تمیز و بدون هیچ لکه ای تحویل می دهد. قابلیت Stain Expert که امکان تمیز کردن 24 نوع لکه را از روی لباس های شما با خود دارد. قابلیت Hygiene یا همان شستشو بهداشتی که با بالا بردن دمای آب هیچ کثیفی را باقی نمی گذارد.سرعت چرخش موتور در لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل 8736 در اصل 1400 دور در دقیقه می باشد که لباس ها را تا حد بسیار زیادی خشک می کند. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر لباسشویی بکو مدل 8736.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WTV8736XS
طراحی شیک و خاص ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS

ماشین لباسشویی های بکو جزء ماشین لباسشویی هایی می باشند که همیشه طراحی ساده و جذابی را دارا بوده اند و تقریبا با هر دکوراسیونی قابل ست کردن می باشند. در این لباسشویی از یک بدنه با جنس فولاد ضد زنگ استفاده شده است که کاملا محکم می باشد و در زمان جابه جایی نگران ضربه خوردن آن نباشید. رنگ بدنه خاکستری مات می باشد که ظاهری فوق العاده را به خود اختصاص داده است . در قسمت جلو لباسشویی یک درب بزرگ قرار دارد که از جنس شیشه نشکن می باشد و کاملا روشن است و امکان دیده شدن فضای داخلی را دارد. در قسمت دور درب از دو نوار مشکی و سیلور استفاده شده است و بسیار جذاب می باشد. همچنین مجهز به دهانه ورودی بزرگ در قسمت داخلی است که به راحتی پتو و ملافه بزرگ را در می توان در داخل لباسشویی قرار داد.
در قسمت بالای درب در سمت راست یک صفحه نمایش دیجیتالی لمسی از نوع LED قرار داده شده است که از این طریق میزان دما دور موتور تعیین می شود و همچنین میزان زمان باقی مانده برای اتمام کار را نشان می دهد. در قسمت وسط یک درجه ولومی وجود دارد که امکان انتخاب برنامه مورد نظر برای شستشو را فراهم می کند. در زمانی که درجه در وسط می باشد حالت خاموش یا روشن را انجام می دهد. در سمت چپ یک کشو برای جای پودر تعبیه شده است که با یک دستگیره ساده که حالت فرورفتگی دارد باز می شود و امکان ریختن پودر یا نرم کننده را فراهم می کند. ظرفیت دیگ داخلی 8 کیلو گرم می باشد و مناسب برای خانواده های متوسط 4-5 نفره می باشد و در قسمت داخلی فضای بزرگ و جاداری دارد.

طراحی شیک و خاص ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS
طراحی درام داخلی لباسشویی بکو مدل WTV8736XS

در هنگام شستشو لازم نیست نگران تغییر رنگ یا تغییر بافت لباس باشید .همان طور که گفته شد فضای داخلی 8 کیلو می باشد و دارای یک درام با طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد . قسمت داخلی درام فاقد برجستگی می باشد که تارو پود لباس ها را سالم نگه می دارد. البته بجز این قابلیت دارای پدال هایی در قسمت داخلی می باشد. ساختارداخلی درام از ریتم طبیعی امواج برای شستشوی لباس استفاده می‌کند. حرکات شبیه سازی شده به موج باعث می‌شود لباس‌ها با ملایمت کامل شسته شوند. حرکت موج مانند همچنین از بافت کلی لباس محافظت کرده و باعث می‌شود ظاهر اصلی آن تغییر پیدا نکند. حتی اگر بارها لباس‌های خود را در درام AquaWave شستشو بدهید تازه و نو باقی خواهند ماند.

طراحی درام داخلی لباسشویی بکو مدل WTV8736XS

سیستم بخار شو SteamCure در ماشین لباسشویی بکو مدل 8736

ماشین لباسشویی بکو مدل 8736 دارای قابلیت عالی شستو با بخار SteamCure می باشد . شستشو با بخار هم در لباسشویی ها می باشد و هم در ظرفشویی ها. در این حالت ذرات بخار آب هر گونه آلودگی از نوع میکروبی از تار و پود لباس ها از بین می برد و از ایجاد حساسیت و آلرژی در افراد جلوگیری می کند و با نرم کردن لکه ها در زمان شستشو با دور موتور 1400 دور در دقیقه دیگر هیچ لکه ای باقی نمی گذارد . همچنین وقتی لباسشویی شما قابلیت بخار شور داشته باشد دیگر احتیاجی به اتو کشیدن لباس ها در زمان اتمام کار شستشو ندارید چون بخار موجود در لباسشویی از چروک شدن البسه جلوگیری می کند و حتی اگر بخواهید آن ها را اتو کنید این قابلیت لباس ها را نرم تر می کند و اتوکشی را برای شما راحت تر می نماید.

سیستم بخار شو SteamCure در ماشین لباسشویی بکو مدل 8736


قابلیت StainExpert در لباسشویی بکو 8 مدل 8736

در ماشین لباسشویی بکو امکانات و قابلیت های فراوانی قرار داده شده است که هر کدام در شستشو هر چه بهتر لباس ها کمک می کند. اگر در گذشته از اینکه لکه ای بر روی لباس هایتان می دیدین نگران چگونه تمیز کردنش بودین و به هر گونه راه تمیز کردن قدیمی مانند سرکه آبلیمو پناه می بردید بهتر است به خرید یک ماشین لباسشویی بکو فکر کنید. در این لباسشویی قابلیت StainExpert قرار داده شده است که با انواع حرکت شستشو برای هر نوع لباسی استفاده می شود و با خیساندن و شستشو و آب کشی درست تا 24 نوع از لکه ها را با درجه کثیفی کم و متوسط و سخت به راحتی حذف می کند . لکه های مانند قهوه یا خون یا شکلات یا هر چیز دیگه ای را تمیز می کند.

قابلیت StainExpert در لباسشویی بکو 8 مدل 8736
امکان شستشو با برنامه Xpress Super Short در لباسشویی 8 کیلویی بکو

در لباسشویی بکو مدل 8736 برنامه عالی و کاربردی وجود دارد که لباس های شما را تا وزن 2 کیلو گرم در 14 دقیقه به طور کامل می شوید. زمانی که لباس هایی با درجه کثیفی کم دارید و یا نیاز به شستشو زیادی ندارند یا مثل لباس های تابستانی فقط بو عرق گرفته اند می توانید با استفاده از قابلیت Xpress Super Short از برنامه Daily Xpress استفاده کرد و در تنها 14 دقیقه لباس هایی تمیز را داشته باشید. این خاصیت برای مواقعی که بسیار عجله دارید هم مناسب می باشد . در این حالت می توانید 2 کیلو لباس را در ماشین لباسشویی خود قرار دهید که مقدار کمی هم نیست .

امکان شستشو با برنامه Xpress Super Short در لباسشویی 8 کیلویی بکو
قابلیت دانلود برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی بکو مدل 8736

در لباسشویی 8 کیلویی بکو قابلیت های بسیاری وجود دارد که از این قابلیت ها می توان به اتصال از طریق بلوتوث Blutooth اشاره کرد که از این طریق با گزینه Downloaded Program و اتصال به گوشی همراه خود می توانید برنامه های جدید را برای شستشو دانلود کنید و به چرخه شستشو اضافه کنید مانند ترکیبی . پرده. حوله و اسباب بازی . بلوتوث را از قسمت عملکردهای ویژه در نمایشگر دیجیتال لباسشویی خود می‌توانید فعال کنید.


برنامه Hygiene+ در ماشین لباسشویی بکو مدل 8736

لباسشویی بکو مدل 8736 مجهز به قابلیت شستشو Hygiene+ می باشد که برای کسانی که خیلی وسواس دارند و فقط شستشو با دست را قبول دارند مفید می باشد که به این صورت با فعال کردن برنامه Hygiene+ می توان شستشو بهداشتی داشت . در این حالت با بالابردن دما همه نوع لکه و آلودگی کاملا از بین می رود و هیچ نگرانی از بابت باقی ماندن لکه و کثیفی نخواهید داشت.


موتور اینورتر ProSmart Inverter در ماشین لباسشویی بکو مدل WTV8736XS

هر وسیله ای که دارای موتور اینورتر می باشد قطعا کم مصرف است. لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS نیز جزء این وسیله ها می باشد و از موتور اینورتر ProSmart Inverter استفاده کرده است . در این شرایط اصلا لازم نیست نگران قبض آب و برق خود باشد چون به واسطه این موتور عالی از میزان مصرف آن ها تا حد بسیاری کاسته می شود. با موتور اینورتری صدایی بسیار کمی در حد 54 دسی بل خواهید شنید و در زمان استراحت با خیال راحت می توان آن را روشن کرد. به واسطه حضور موتور اینورتری لباسشویی از عمر بالایی برخوردار خواهد بود و راندمان بالایی خواهد داشت. موتور لباسشویی بکو از نوع تسمه ای می باشد.

موتور اینورتر ProSmart Inverter در ماشین لباسشویی بکو مدل WTV8736XS
برنامه های شستشو در لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل 8736

برنامه های متنوع و بسیاری در لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل 8736 وجود دارد که کارایی های عالی را دارند و شما را از هر گونه لباسی با هر نوع کثیفی راحت می کند. این لباسشویی دارای 15 نوع برنامه شستشو می باشد که هر کدام کارایی مربوط به خود را دارند. از جمله این قابلیت ها Gentle Care می باشد که یک شستشو ملایم برای لباس ها یی از جنس پنبه می باشد. برنامه شستشو Woolmark برای لباس های پشمی. Cottons و Cottons Ecoبرای البسه نخی و کتانی. برنامه مخصوص لباس های مشکی Dark Care / Jeans. برنامه Hygiene+ برای شستشو بهداشتی با دمای بالا. برنامه مخصوص Shirts . برنامه Synthetics برای شستشوی الیاف مصنوعی. Daily Xpress برای شستشوی سریع روزانه. Spin+Drain آبکشی و خشک کردن لباس‌ها. Down Wear برنامه شستشوی لباس‌های سنگین. Stain Expert برنامه لکه بری. Outdoor / Sports شستشوی لباس‌های ورزشی. Rinse برنامه آبکشی اضافه.

برنامه های شستشو در لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل 8736


نقاط قوت لباسشویی 8736

1_ قابلیت بخار شو
2_ برنامه شستشو 15 عدد
3_ موتور اینورتر
4_ شستشو بهداشتی
5_ نمایشگر دیجیتالی لمسی

سخن آخر..

حال که با امکانات و قابلیت های عالی ماشین لباسشویی بکو 8736 آشنا شدیم می توانید بهتر و با اطلاعات بیشتری این ماشین لباسشویی عالی را خریداری کنید و یک گزینه برای شمایی که قصد خرید لباسشویی 8 کیلویی دارید باشد. لباسشویی 8 کیلو بکو دارای موتور اینورتر کم مصرف می باشد که صدای کمی تولید می کند همچنین عمر طولانی با راندمان بالایی دارد. این لباسشویی مناسب برای خانواده های 4 – 5 نفره می باشد و دیگ بزرگ با دهانه وردی باز دارد که ملافه های بزرگ به راحتی می توان وارد شوند. صفحه نمایش لمسی دارد با امکان نشان دادن اینکه لباسشویی در چه مرحله ای از شستشو می باشد. همچنین قابلیت اتصال به موبایل از طریق بلوتوث همچنین دانلود برنامه های جدید را دارد. دارای 15 برنامه مختلف با دور موتور 1400 دور در دقیقه می باشد. امکان عالی شستشو با بخار و حذف 24 نوع لکه مهم را دارد. برای خرید این محصول از محصولات شرکت بکو با کارشناسان ما در واحد فروش اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
washing machine beko WTV8736XS

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت اب
13390 لیتر
ظرفیت شستوشو
8 کیلو
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
پهنا 60
عمق 59
ارتفاع84
وزن خالص (کیلوگرم)
68
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
15
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
بکو
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
LED
قفل کودک
دارد
برنامه
Cottons, Cottons Eco, Daily Xpress, Dark Care Jeans, Down Wear, Downloaded Program, Gentle Care, Hygiene, Outdoor Sports, Rinse +, shirts, Spin+Drain, StainExpert, Synthetics, Woollens / Hand Wash
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت اب
13390 لیتر
ظرفیت شستوشو
8 کیلو
تایمر خاموش
بخارشو
ابعاد خالص(سانتی متر)
پهنا 60 <br /> عمق 59 <br /> ارتفاع84
وزن خالص (کیلوگرم)
68
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
15
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
بکو
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
LED
قفل کودک
برنامه
Cottons, Cottons Eco, Daily Xpress, Dark Care Jeans, Down Wear, Downloaded Program, Gentle Care, Hygiene, Outdoor Sports, Rinse +, shirts, Spin+Drain, StainExpert, Synthetics, Woollens / Hand Wash

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم