ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN

  • دارای موتور اینورتر دیجیتال Inverter Digital  
  • دارای قابلیت پیشرفته AddWash
  • دارای تکنولوژی EcoBubble
  • دارای سیستم عیب یاب Smart Things
  • قابلیت کنترل هوشمند 
  •  دارای قابلیت QuichWash یا شستشوی 15 دقیقه ای 
  • تعداد برنامه 22
  • امکان شستشو با تا خیر
  • قابلیت اتصال به گوشی
  • ظرفیت 8 کیلو
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
17,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
WASHING MACHINE SAM WW80T554DAN
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN 


امروزه شرکت های مختلف در حال رقابت با یکدیگر در زمینه تولید محصولات پرکاربرد تر و جدید تر هستند. شرکت سامسونگ در این زمینه پیشتاز بوده و توانسته با تولید محصولات بسیار باکیفیت و بی نقص، رضایت کاربران را به سمت محصولات جدید هوشمند خود جلب کند. از این جهت امروز با شما هستیم تا یکی از لباسشویی های مدرن، تولید این کمپانی را به شما معرفی کنیم. این شاهکار ساخته شده توسط سامسونگ، لباسشویی مدل WW80T554DAN می باشد که می تواند با ظاهر متفاوت، جدید و چشمگیر خود، توجه و نگاه هر کاربری را به سمت خود سوق دهد. این محصول دکوراسیون خانه شما را به کل تغییر خواهد داد چرا که شما می توانید آن را در ظاهر، با دیگر لباسشویی های موجود مقایسه کرده و تفاوت را به چشم مشاهده کنید.

رنگ بدنه این لباسشویی، اینوکس بوده و سطح آن کاملا صاف و شفاف هماند یک آیینه می درخشد. وزن خالص این محصول 67 کیلوگرم و میزان ابعاد آن به ارتفاع و عرض 600×850 و عمق 550 میلی متر می باشد. ظرفیت این لباسشویی 8 کیلوگرم بوده که برای خانواده های پرجمعیت و یا متوسط بسیار مناسب است. سامسونگ در مدل WW80T554DAN از یک پنل هوشمند با قابلیت صفحه ی لمسی بهره برده که می توانید از آن برای انتخاب برنامه های شستشوی مختلف استفاده کنید. موتور بکار رفته در این لباسشویی اینورتر دیجیتال Inverter Digital با گارانتی 10 ساله است. سرعت چرخش این موتور 1400 دور در دقیقه می باشد که می تواند با آبکشی و سرعت چرخش بسیار بالا لباس ها را تا 90 درصد خشک به شما تحویل دهد. مصرف آب این محصول در هر چرخه 48 لیتر است که مقدار بسیار کمی نسبت به دیگر لباسشویی ها می باشد. این محصول مجهز به 22 برنامه شستشوی مختلف بوده که می توانید بر اساس نوع پارچه و جنس لباس، شستشوی مخصوص مربوط به آن را انتخاب کرده و اعمال نمایید. وجود فناوریAddwash یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت های بکار رفته در این لباسشویی می باشد که آن را از تمام لباسشویی های موجود و معمولی متمایز کرده است. این امکان برای کسانی که تا به حال از این نوع لباسشویی های مدرن استفاده نکرده اند یک تجربه کاملا جدید و متفاوت می باشد. به شما توصیه می کنیم که در صورت امکان، از این محصول و این امکان ویژه استفاده کرده و از لذت کار کردن با آن بهره مند شوید.

تکنولوژی EcoBubble برای قرار دادن لباس ها در حباب های ایجاد شده از آب و مواد شوینده در جهت نفوذ مواد شوینده به اعماق لباس برای لکه زدایی و شستشوی 15 دقیقه ای یا Quickwash برای مواقع ضروری، که دستگاه این توان را داشته که به سرعت لباس ها را شسته و تمیز در اختیارتان قرار دهد از دیگر قابلیت های این نمونه هوشمند می باشد. امکان تغییر زبان در صفحه نمایشگر لمسی، قابلیت قفل کودک، کنترل هوش مصنوعی، مصرف بهینه آب و انرژی و بخار بهداشتی از دیگر قابلیت های موجود در این لباسشویی است که همه ی این ها در جهت رفاه و راحتی بیشتر شما، در این محصول طراحی و گنجانده شده است. از دیگر امکانات هوشمند آن می توان به اسمارت کنترل اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد که به راحتی و از طریق گوشی هوشمندتان دستگاه را کنترل کرده و به تنظیمات آن دسترسی کامل داشته باشید.

طراحی خاص و متفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN  


ظاهر لباسشویی بسیار مهم است و قطعا هرکسی تمایل دارد که یک لباسشویی خوش استایل و زیبا در خانه داشته باشد. به این منظور قصد داریم لباسشویی سامسونگ مدل WW80T554DANرا به شما معرفی کنیم. ظاهر این محصول کاملا با نمونه های مشابه آن متفاوت است چرا که از هیچ گونه تزئینات و یا دکمه های اضافی در ساخت آن استفاده نشده و ظاهری ساده و ظریف و در عین حال شیک دارد. همانطور که گفتیم رنگ بدنه آن اینوکس بوده و با پنل لمسی به رنگ مشکی، اجازه ی تنظیمات دستگاه و دسترسی به برنامه های آن را به شما می دهد. یک درب شیشه ای درست در وسط آن قرار گرفته و یک دریچه کوچک تر روی آن برای افزودن لباس ها در حین کار دستگاه. جنس شیشه این درب از نوع کریستال براق و فوق العاده محکم در برابر آسیب و ضربه می باشد. دیگ موجود در دستگاه کاملا وسیع و جادار است که می توانید حجم زیادی از لباس ها را به صورت یک جا در آن بیاندازید. سطح دیگ کاملا صاف و یکدست می باشد که موقع شستشو،از لباس ها محافظت کرده و هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رساند، همینطور جنس آن الماسه ضد خش و ضد لک بوده و کاملا تمیز و بهداشتی می باشد.


موتور Inverter Digital در لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN 


شرکت سامسونگ این نوع از لباسشویی های خود را به موتور فوق العاده قدرتمند و پر سرعت اینورتر دیجیتال مجهز کرده که میزان سرعت و عملکرد دستگاه را تا سطح قابل توجهی افزایش می دهد. سرعت چرخش آن در هر دقیقه 1400 دور بوده که در جهت آبکشی و خشک کردن لباس ها فوق العاده موثر واقع می شود. وجود بر چسب انرژی در لباسشویی ها این موضوع را مشخص کرده و به ما نشان می دهد که لباسشویی چقدر مقرون به صرفه است و مقدار مصرف انرژی و آب در آن به چه اندازه است. رتبه  ++A و +++A بیشترین و بهترین میزان موجود در حال حاظر هستند، از این جهت می توان گفت که لباسشویی های موجود دارای این رتبه با وجود کارایی بالا، از کمترین میزان مصرف آب و انرژی برخوردار هستند و بسیار مقرون به صرفه نیز می باشند، که این لباسشویی مدل WW80T554DAN یکی از آن ها محسوب می شود. این محصول با توجه به موتور منحصر به فرد بکار رفته در آن میزان صدای بسیار کمتری در حین شستشو نسبت به دیگر لباسشویی ها دارد که این نیز یک مزیت بسیار ویژه و حائظ اهمیت به شمار می رود.

وجود قابلیت ویژه AddWash در لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN  


فناوری AddWash موجود در این محصول فوق العاده کاربردی و مهم است. احتمالا تاکنون همه ی ما این حالت را تجربه کرده ایم که موقع روشن کردن لباسشویی و شروع به کار آن به خاطر بیاوریم که یک یا چند لباس دیگر جامانده که باید به آن ها اضافه کنیم و یا با لباس های کثیف شده دیگر مواجه شویم، در این حال چه باید کرد. در لباسشویی های معمولی دو راه برای این مشکل وجود دارد، یا باید صبر کنید که این دور از شستن لباس ها توسط ماشین لباسشویی انجام و به پایان رسیده و بعد از آن دوباره ماشین را روشن کرده که البته به کار انداختن آن برای حجم کم و یک یا چند تکه لباس، نه تنها کار مفیدی نیست بلکه به عملکرد دستگاه نیز آسیب می رساند و اما راه دیگر آن است که لباس را با دست شسته که در این حالت هم وقت زیادی از شما هدر رفته و به دلیل مصرف فراوان آب و مواد شوینده و مدت زمان لازم برای خشک شدن لباس اصلا مقرون به صرفه نیست. اما در این لباسشویی سامسونگ مدل WW80T554DAN قابلیت Addwash وجود دارد که می توانید به راحتی هنگام کارکردن دستگاه از طریق دریچه کوچک طراحی شده بر روی درب اصلی، لباس را به دیگر لباس های موجود در دستگاه افزوده و به لباسشویی اجازه دهید تا به کار خود ادامه دهد. این قابلیت، فوق العاده کاربردی و ویژه به کار می رود که یک نوآوری بسیار خلاقانه از سوی این برند موفق و معتبر محسوب می شود.

قابلیت Quickwash در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN 


Quickwash در لباسشویی سامسونگ به معنای شستشوی سریع و یا شستشوی 15 دقیقه ای است. این امکان ویژه لباسشویی مدل WW80T554DAN در حالت های عجله ای بسیار حرفه ای عمل می کند. شما می توانید در مواقعی که برای شستن و آماده شدن لباس ها عجله دارید این حالت را فعال کنید و منتظر بمانید تا دستگاه به سرعت 15 دقیقه لباس ها را کاملا تمیز شسته و در اختیارتان قرار دهد. وجو آیتم Quickwash در این لباسشویی جزو برنامه های فوق العاده ویژه و کاربردی به شمار می رود. علاوه بر آن نیازی نیست در این حالت نگران تمیز شدن صد در صدی لباس ها باشید چرا که با وجود شستشوی فوق العاده به سرعت، نه تنها لباس ها از هر گونه لکه و ناخالصی کاملا پاک می شوند بلکه با قابلیت چرخش بسیار سریع به همراه آبکشی، حجم عمده ای از آب لباس ها کم شده و تقریبا خشک در اختیارتان قرار می گیرند. از این جهت به این موضوع پی می بریم که سرعت بالای این دستگاه در این بخش از شستشو، به هیچ وجه از کیفیت و نحوه شستشوی صحیح آن نمی کاهد.

فناوری EcoBubble در لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN 


منظور از EcoBubble در این محصول، شستشوی حباب است. این محصول ویژه علاوه بر شستشوی معمولی و امکانات نام برده شده دیگر، فناوری حباب ساز را هم دارا می باشد که برای لباس های به نسبت کثیف و حاوی لکه های زیاد، فوق العاده کارآمد به شمار می رود. در این قابلیت، ماده شوینده ریخته شده در لباسشویی با آب ترکیب شده و به حباب تبدیل می شوند، در این حالت لباس ها در دمای به نسبت کمتر از زمان های دیگر قرار گرفته و با نفوذ این حباب های به وجود آمده که راحت تر از زمان معمول، به بافت لباس نفوذ می کنند و با قدرت لکه بری بسیار موثر می توانند لباس ها را کاملا پاک و تمیز و عاری از هرگونه باکتری و آلودگی کنند. همچنین بخار بهداشتی یکی دیگر از قابلیت های این محصول می باشد. این ویژگی به دلیل شستشو با بخار انعطاف پذیری لباس ها را بیشتر کرده و پس از اتمام شستشو اتو کردن لباس ها راحت تر بوده و می توانید مدت زمان بسیار کمتری را صرف اتو کشیدن لباس ها کنید.

قابلیت Smart Control در ماشین لباسشویی سامسونگ 8 کیلویی مدل WW80T554DAN   


یکی دیگر از امکانات هوشمند این محصول قابلیت کنترل دستگاه از طریق گوشی های موبایل، چه Android و چه IOS است. سامسونگ در لباسشویی مدل WW80T554DAN این امکان را فراهم کرده که بتوانید با استفاده از نصب یک برنامه مخصوص بر روی گوشی خود، به تمام امکانات دستگاه، تنظیمات و هدایت آن دسترسی کامل داشته باشید و حتی در مواقعی که خارج از منزل هستید باز هم می توانید لباسشویی را کنترل و عملکرد آن را مدیریت کنید.


وجود 22 برنامه شستشوی مختلف و متنوع، متناسب با نوع لباس های شما 


علاوه بر تمام امکانات گفته شده این محصول، باید این را هم اضافه کرد که برنامه های شستشوی مختلف لباس های متنوع آن، شامل شستشوی لباس کودک، شستشوی لباس های ظریف، حساس و آسیب پذیر، شستشوی لباس های پشمی و کتان، شستشوی لباس های رنگی، شستشوی لباس های جین، شستشوی تر کیبی و شستشوی آرام و بی صدا را هم دارا می باشد. شما می توانید با توجه به این برنامه های مختلف شستشو، نوع لباس خود را در نظر گرفته و برنامه مربوط به آن را بر روی دستگاه اعمال نمایید. قابلیت ضد آلرژی بودن این محصول برای افراد دارای حساسیت بسیار موثر است و می تواند با شستشوی لباس ها با بخار و پاک کردن آن ها از هرگونه گرد و غبار نفوذ کرده در بافت لباس، آن ها را کاملا پاک و تمیز در دست شما قرار دهد.

کلام آخر...  


نوآوری های به کار رفته در ساخت این لباسشویی کاملا خلاقانه بوده و از سوی شرکت سامسونگ به کاربران ارائه شده. این محصول با ظاهر متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته تا کنون بخش عمده ای از فروش این شرکت را به خود اختصاص دهد. شرکت سامسونگ همچنان در حال تلاش برای ساخت و تولید محصولات جدید تر و پیشرفته تر بوده و تاکنون اثبات کرده که می تواند از هر جهت خیال شما را بابت استفاده از آن راحت کند. لباسشویی مدل WW80T554DAN یکی از نمونه های ساخت این شرکت می باشد که با توجه به اینکه با مشخصات و کاربرد های آن آشنا شده اید هم اکنون می توانید این محصول نمونه را با قیمت بسیار مناسب و ویژه از سایت اصلی کالا به همراه ضمانت اصل بودن آن تهیه نمایید و یا اگر هنوز احساس می کنید که در زمینه خرید لباسشویی تردید دارید می توانید با شماره گیری دفتر فروش سایت اصلی کالا تماس گرفته و از کارشناسان بخش فروش ما بخواهید تا شما را در زمینه خرید این محصول راهنمایی کنند. همکاران ما در این بخش همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه هر آنچه که نیاز دارید می باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE SAM WW80T554DAN

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت اب
48 لیتر
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850
عرض 600
عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
67 کیلوگرم
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
22 برنامه
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
لهستان
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشوی با تاخیر. شستشوی لباس ظریف حساس. شستشوی لباس جین،پشم و کتان. شستشوی لباس رنگی. شستشوی ترکیبی. شستشوی 15 دقیقه ای. شستشوی آرام و بی صدا
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت اب
48 لیتر
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850<br /> عرض 600<br /> عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
67 کیلوگرم
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
22 برنامه
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
لهستان
صفحه نمایشگر
LED
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشوی با تاخیر. شستشوی لباس ظریف حساس. شستشوی لباس جین،پشم و کتان. شستشوی لباس رنگی. شستشوی ترکیبی. شستشوی 15 دقیقه ای. شستشوی آرام و بی صدا

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم