تلویزیون ال جی 77 اینچ 4K مدل OLED 77B2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2

  •  پردازنده α7 Gen5 AI Processor
  • قابلیت Pixle Contrast Booster
  •  قابلیت اتصال به وای فای WiFi
  •  قابلیت هوش مصنوعی ThinQ
  •  دارای سیستم عامل webOS
  •  قابلیت Film Maker Mode 
  •  فناوری Dolby Atmos
  • قابلیت پشتیبانی از HDR
  • سال تولید 2022
  • 77 اینچ 
  • سری B

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 77B2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2

تلویزیون های ال جی از مدل های بسیار متنوعی بر خوردار هستند که کیفیت و کارایی های بسیاری با خود به همراه دارند. در گذشته مدل ها قدیمی تر با کیفیت پایین تر موجود بود اما ال جی بعد از این کیفیت ها مدل های سری NANO را وارد بازار کرده است که تصاویر زنده تر و پویا تری را به نمایش می گذارد . در حال حاضر بالاترین کیفیت مربوط به کیفیت تصاویر های OLED می باشد که تصاویری با اختلاف بسیار با سری های قبلی را ارائه می دهد.

تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل OLED 77B2 از دو بلند گو 20 واتی تشکیل شده است و با کمک پردازنده α7 Gen5 AI Processor نویز های صدا را از بین می برد و با کمک Clear Voice هیچ صدای اضافی باقی نمی ماند. این تلویزیون ال جی دارای سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی مانند Amazon, Alexa و Google را به صورت صوتی فراهم می کند.

در تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 از پنل OLED Evo ساخته شده است که از کیفیت تصویر 4k Ultra HD ساخته شده است. این تلویزیون دارای  پردازنده  α7 Gen5 AI Processor 4K می باشد که با پردازش داده ها تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند تصویری عالی را با کیفیت 4k را  به نمایش بگذارد.این تلویزیون 77 اینچ OLED ال جی قابلیت پشتیبانی از HDR و HDR 10Pro, HLG,Dolby Vision IQ را دارد. این قابلیت می تواند کنتراست تصاویر را بالا ببرد و تصاویری با وضوح بالاتر را در اختیار بیننده قرار دهد.

این تلویزیون مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکان اتصال به گوشی را فراهم می آورد. همچنین می توان از این طریق به  وسایل هوشمند که در اطراف ما می باشند دسترسی داشت .  همچنین دارای پورت های بسیاری مانند HDMI,USB, LAN,RF و همچنین مجهز به گیرنده های DVB_T2/ DVB_S2/ DVB_C می باشد  در ادامه مطلب با ما باشید با معرفی هر چه بهتر تلویزیون 77 اینچی ال جی مدل OLED 77B2 .

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2
طراحی ساده و ظریف تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2

طراحی تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 جزء طراحی های تک و چشم نواز می باشد که از دیدن آن از فاصله های دور لذت خواهید برد و ناخوداگاه مجبور به نشستن رو بروی آن می شوید . در این مدل فریمی باریک کار شده است که به رنگ مشکی می باشد و می توان گفت هیچ گونه فریمی ندارد . پایه این مدل تلویزیون ها نقره ای می باشد و مستطیلی و یک تیکه  است که بسیار ظریف کار شده است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد .

اتصال به دیوار از جمله امکانات عالی در این مدل تلویزیون می باشد و در هنگام این اتصال شما فاصله بسیار کمی را خواهید دید. جدا از قرار گرفتن بر روی میز و همچنین اتصال به دیوار می توان با خرید پایه های استند حالت گالری تلویزیون را بر روی این پایه ها قرار داد و به راحتی به هر کجایی که خواستید جا به جا کنید. این مدل تلویزیون دارای کنترل جادویی می باشد که طراحی ساده و خوش دستی به خود گرفته است.  دارای دکمه ماوسی در وسط می باشد که با آن را راحت تر کرده است.

طراحی ساده و ظریف تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2
کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 77B2

تلویزیون ها ی 2022 ال جی از سری OLED از پردازنده حرفه ای نسل آلفا مدل α7 Gen5 AI Processor 4K استفاده کرده است که این تراشه قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر بی کیفیت را فراهم می کند و به کمک قابلیت 4K Upscaler تصاویر را تا حد فورکی 4K ارتقاء می دهد و تصویری با کیفیت با رزولوشن 2160*3840 و سرعت رفرش 120 هرتز را به نمایش می گذارد. سرعت رفرش را در تصاوی بسیار سریع مانند هنگام بازی کردن بیشتر متوجه می شوید در این حالت تصاویر با سرعت بالاتری حرکت می کنند . تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 از قابلیت Perfect Color برای نمایش رنگ ها با کیفیت بیشتر و Perfect Black برای نمایش عمیق تر رنگ های مشکی تر استفاده که کرده که این امکانات از کارایی های پردازنده آلفا هفت می باشد .

همچنین قابلیت عالی دیگری در کیفیت تلویزیون oled ال جی Ultra Luminance Pro است که برای درخشان تر نشان دادن نقاط در تصاویر می باشد تصاویر با جلا ء بیشتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند. تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 قابلیت پشتیبانی از محدوده HDRو HDR 10Pro, HLG,Dolby Vision IQ را دارا می باشد  که امکان نشان دادن تمام جزییات تصاویر از جمله تمام نقاط خیلی تیره و خیلی روشن را به صورت کاملا واضح فراهم می کند و تصاویری دقیق را برای کاربر به نمایش در می آورد.

تلویزیون های OLED فاقد نور پس زمینه می باشند و برای نور از پیکسل های خود استفاده می کند و با استفاده از قابلیت Pixle Contrast Booster کنتراست تصاویر را تقویت می کند و تصاویری واضح را به نمایش در می آورد. صفحه نمایش تلویزیون های OLED دارای زاویه دید گسترده Wide View می باشند و این به دین معنی است که می توان به صفحه نمایش بزرگی با زاویه دید بیشتری  دسترسی داشت  در حالی که در تلویزیون های معمولی تصاویر فقط زمانی واضح هستند که در روبروی آن نشسته باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 77B2
کیفیت صدا در تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2

تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 دارای 2 کانال صوتی است  که در کل 40 وات صدا را تولید می کند.  که البته با استفاده از اتصال از طریق بلوتوث می شود به ساند بار یا اسپیکر ها متصل شد و صدایی بالاتر را تجربه کنید. در تلویزیون های ال جی OLED به واسطه تراشه α7 Gen5 AI Processor توانسته است که قابلیت حذف نویز ها Clear Voice را داشته باشد و صدایی واضح و رسا را تولید کند . همچنین وجود Surround صدای همه جانبه و فراگیری را پخش می کند به صورتی که در هر کجای از اتاق نشسته باشید صدا را خواهید شنید و از وضوح آن لذت می برید . 

قابلیت مهم دیگر در کیفیت صدا در تلویزیون ال جی مدل OLED 65B2 وجود فناوری Dolby Atmos است که تمام جزئیات صدا را به صورت واضح پخش می کند و از مهم ترین آن ها Al Sound است که به کمک هوش مصنوعی که در تلویزیون به کار رفته صدا را به صورت خودکار با توجه به نوع محتوا تنظیم می کند.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2
قابلیت های هوشمند در تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2

تلویزیون ال جی سری OLED دارای سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی مانند Alexa, Amazon, Google را فراهم می کند و  می شود برنامه مورد نظر خود را سرچ کنید . در این تلویزیون می توان از طریق Home Dashbord یک صفحه شخصی داشته باشید و برنامه های خود را بر روی آن بچینین و هر زمان خواستید به آن دسترسی سریع تری داشته باشید. این مدل تلویزیون دارای ریموت کنترل هوشمند است که امکان اتصال صوتی را دارد و با فشار دادن دکمه میکروفون به صورت صوتی تلویزیون را مدیریت کنید .

در تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2 ازیک نوع  هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده است که امکان اتصال گوشی به تلویزیون را فراهم می کند . از مزایای اتصال به گوشی مدیریت هم زمان چند وسیله می باشد . حتی در صورتی که در منزل نباشید از راه دور قابلیت اتصال به گوشی شما را خواهد داشت . مجهز به هشدار ورزشی است که از این طریق زمانی که در حال تماشای شبکه ای هستید و هم زمان می توانید از نتایج مسابقه در شبکه دیگر مطلع شوید.

قابلیت های هوشمند در تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77B2
قابلیت Film Maker Mode

در تلویزیون های ال جی77 اینچ مدل OLED از سری B2 یک گزینه دارد به نام قابلیت Film Maker Mode که در این حالت می توان برنامه و فیلم ها را همان گونه که در ذهن سازنده فیلم بوده است مشاهده کرد و از دید کارگردان به موضوع نگاه کرد .


اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2

در تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 از پورت های متنوع و زیادی استفاده شده است. از جمله این اتصال ها 4 عدد  HDMI برای اتصال از طریق کابل و همچنین 2 پورت USB برای اتصال فلش و رم . همچنین قابلیت اتصال از طریق بلوتوث Blutooth را خواهد داشت و به این صورت اسپیکر یا هر وسله بلوتوث داری را ز این طریق می توانید به تلویزیون وصل کنید.

مجهز به پورت های LAN,RF می باشد و با پورت HDMI2 امکان اتصال انواع کنسول را به تلویزیون فراهم می کند و اگر به بازی علاقه مندین این یک گزینه عالی برای شما می باشد. این مدل از تلویزیون ال جی دارای گیرنده های داخلی DVB_T2/ DVB_S2/ DVB_C می باشد که جزء امکانات عالی یک تلویزیون می باشد .  قابلیت اتصال به وای فای WiFi را نیز دارد و می توان از این طریق به اینترنت وصل شد و به راحتی بین صفحات وب گردی کنید.

اتصالات و پورت های ارتباطی در تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2


نقاط قوت OLED 77B2 :

1_ قابلیت اتصال به وای فای WiFi
2_ قابلیت هوش مصنوعی ThinQ
3_ دارای سیستم عامل webOS
4_ فناوری Dolby Atmos
5_ پردازنده α7 Gen5 AI Processor
6_ قابلیت Pixle Contrast Booster
7_ قابلیت پشتیبانی از HDR


سخن آخر..

اگر می خواهید تلویزیون 77 اینچی OLED بخرید می توانید به گزینه تلویزیون ال جی مدل OLED 77B2 فکر کنید. این مدل جزء بهترین ها در نوع خود می باشد و تمام امکاناتی که یک تلویزیون OLED دارد را در خود جمع بندی کرده است. کیفیت تصویر OLEDها در کل از نوع 4K می باشد و از پردازشگر حرفه ای α7 Gen5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر تصاویر بی کیفیت را پردازش می کند و تصاویر با کیفیت بالا و زنده تری را ارائه می دهد همچنین در کیفیت صدا و حذف نویز ها اضافه و همچنین قابلیت پخش صدای فراگیر موثر می باشد و صدایی برابر با 40 وات را از بلندگو های خود پخش می نماید.

طراحی این تلویزیون کاملا ساده می باشد و از هرگونه شلوغی در آن جلوگیری شده است و سبکی مینیمال را به دکوراسیون شما می دهد چون فریمی ندارد و خیلی نازک کار شده است.این مدل تلویزیون جزء تلویزیون های هوشمند است که امکان اتصال به گوشی و مدیریت وسایل هوشمند منزل را با خود دارد. سیستم عامل این محصول webOS می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی را دارد. پورت های بسیاری در پشت تلویزیون وجود دارد و همچنین دارای انواع گیرنده های داخلی است که شما را از این لحاظ بی نیاز می کند. برای خرید تلویزیون ال جی OLED 77B2 با کارشناسان فروش اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 77B2

مشخصات

مدل کامل
OLED 77BB2
سری
B
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
OLED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
WEBOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
172* *99 * 55.
وزن با پایه (کیلوگرم)
26
منبع تغذیه
AC 100 ~ 240 ولت 50-60 هرتز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED B2
سایر تو ضیحات صدا
OLED Surround، همگام سازی صدا، WiSA Ready، Clear Voice Pro، Sound Alive، AI Acoustic Tuning
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control
AI Genre Selection
AI Picture Pro/AI Upscaling
Dynamic Tone Mapping Pro
OLED Motion
Perfect Black
Perfect Colour
Pixel Dimming
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI Processor
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به وای فای WiFi
قابلیت هوش مصنوعی ThinQ
دارای سیستم عامل webOS
قابلیت Film Maker Mode
فناوری Dolby Atmos
قابلیت پشتیبانی از HDR
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
باطری.ریموت کنترل. کابل. دفترچه راهنما
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
400*200
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 77BB2
سری
B
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
OLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
172* *99 * 55.

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
26

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100 ~ 240 ولت 50-60 هرتز

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED B2
سایر تو ضیحات صدا
OLED Surround، همگام سازی صدا، WiSA Ready، Clear Voice Pro، Sound Alive، AI Acoustic Tuning
نسبت تصویر
16:9
سایر ویژگی های تصویر
AI Brightness Control<br /> AI Genre Selection<br /> AI Picture Pro/AI Upscaling<br /> Dynamic Tone Mapping Pro<br /> OLED Motion<br /> Perfect Black<br /> Perfect Colour<br /> Pixel Dimming
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α7 Gen5 AI Processor
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به وای فای WiFi<br /> قابلیت هوش مصنوعی ThinQ<br /> دارای سیستم عامل webOS<br /> قابلیت Film Maker Mode <br /> فناوری Dolby Atmos<br /> قابلیت پشتیبانی از HDR
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
باطری.ریموت کنترل. کابل. دفترچه راهنما
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
400*200

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم