ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN26424X

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN26424X

  • موتور اینورتر Pro Smart Inverter 
  •  سیستم بخارشو Steam Gloss
  • قابلیت شستشو TrayWash
  • صفحه نمایش LED لمسی 
  • شستشو سریع Fast+™
  • دارای 6 برنامه شستشو
  • دارای ظرفیت 14 نفره 
  • رنگ خاکستری مات
  • ساخت ترکیه 
  • سه سبده
ادامه مطلبShow less
13,400,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
dish washer beko DFN26424X
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN26424X

شرکت بکو BEKO در تولید لوازم خانگی و کولر سال هاست که جزء شرکت های سازنده جنس اصلی می باشند که در کیفیت کالای خود دقت بسیاری را به خرج می دهد. این محصول از تولیدات کشور ترکیه می باشد که در کیفیت محصولات شامل سری های میان رده قرار گرفته است . در کیفیت و طراحی آن ها قطعا حساسیت خاص خود به رفته است که این محصولات را به محصولاتی با کیفیت مناسب تبدیل کرده است. یکی از تولیدات این شرکت ساخت ماشین ظرفشویی می باشد . همگی به وضوح شاهدیم که ماشین ظرفشویی در حال حاضر به دلیل مشغله کاری  یکی از ملزومات یک آشپزخانه به حساب می آید.
ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN26424X یکی از ظرفشویی های این شرکت می باشد . این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 14 نفره می باشد که مناسب برای خانواده هایی با جمعیت بالا می باشد . البته شاید بهتر باشد بگوییم برای هر نوع جمعیتی مناسب است .
از دیگر قابلیت های مهم که در این ماشین ظرفشویی قرار داده شده است امکان استفاده از سیستم بخارشو Steam Gloss می باشد که از ذرات کمکی بخار آب در شستشو استفاده می کند و در درخشان تر شدن و براقی ظروف مخصوصا ظروف شیشه ای موثر می باشد . همچنین تمام آلودگی های میکروبی را به صورت کامل حذف می کند. جنس بدنه این ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل 26424 از نوع فولاد ضد زنگ می باشد و به مرور زمان پوسیده نمی شود . این محصول رنگ خاکستری مات را دارا می باشد که ظاهری عالی را با خود به همراه دارد. همچنین مجهز به صفحه نمایش LED لمسی می باشد که از این طریق می توان برنامه ها را انتخاب کرد و به اجرا در آورد. دستگیره به صورت یک فرورفتگی ساده طراحی شده است که از این طریق درب را با کشیدن به سمت بیرون می توان به راحتی باز کرد.

با خاصیت نیم بار که با خود به همراه دارد امکان شستشو یا نصف ظرفیت را نیز دارد و می توانید زمانی که تعداد ظروف خیلی کثیفی ندارید و نمی خواهید منتظر جمع آوری ظروف بیشتر شوید از قابلیت نیم بار این ماشین ظرفشویی بی نظیر استفاده کنید. در این حالت اصلا نگران مقدار آب مصرفی یا انرژی مصرفی نباشید زیرا این محصول با قابلیت موتور اینورتر خود که از نوع Pro Smart Inverter می باشد خود مقدار آب و انرژی مصرفی را می سنجد و به همان میزان آن ها را مصرف می کند.

این مدل از ظرفشویی بکو 14 نفره دارای 3 عدد سبد است که یکی مناسب قاشق و چنگال است و بقیه برای ظروف. که یکی از سبدها انعطاف پذیر می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع را با خود به همراه دارد. ظرفشویی بکو مدل 26424 دارای 6 برنامه شستشو کامل می باشد که هر کدام از آن ها جواب گوی نیاز شما خواهد بود و می توانید برای هر ظروفی برنامه ای خاص را در نظر بگیرید. با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین ظرفشویی بکو.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN26424X
طراحی خاص و چشم گیر ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN26424X

در طراحی ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN26424X از یک بدنه کامل محکم از جنس فولاد استفاده شده است که امکان هیچ گونه پوسیدگی را نخواهد داشت و سال های سال سالم باقی می ماند . البته به دلیل محکم بودن در زمان جابه جایی نیز مشکلی پیدا نخواهد کرد. رنگ این مدل خاکستری مات است که بسیار ظاهر ساده و شیکی را به خود اختصاص داده است . همچنین یک دستگیره ساده به حالت فرو رفته و مخفی دارد که می توان با کشیدن به سمت بیرون درب ظرفشویی را باز کرد و به داخل آن دسترسی داشته باشید. این مدل دارای یک صفحه نمایش LED لمسی می باشد که کاملا خوانا می باشد و به صورت نور رنگ آبی نشانه ها معلوم می شود و از این طریق به صورت لمسی می توانید برنامه های مورد نظر خود را تعیین کنید و یا از میزان زمان باقی مانده از شستشو مطلع شوید.
همچنین کلید های برنامه های اضافی در زیر این قسمت قرار داده شده است . این مدل ظرفشویی 14 نفره است و مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد . البته شاید بهتر باشد بگوییم برای هر نوع جمعیتی مناسب است . زیرا با خاصیت نیم بار که با خود به همراه دارد امکان شستشو یا نصف ظرفیت را نیز دارد و می توانید زمانی که تعداد ظروف خیلی کثیفی ندارید و نمی خواهید منتظر جمع آوری ظروف بیشتر شوید از قابلیت نیم بار این ماشین ظرفشویی بی نظیر استفاده کنید. این مدل در داخل بدنه خیلی محکمی دارد و از جنس استیل ضد زنگ می باشد و به راحتی قابل تمیز کردن می باشد .

در فضای داخلی 3 طبقه سبد قرار دارد که که یکی از آن ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و یک باکس قاشق و چنگال نیز با خود به همراه دارد و محیط داخلی منظم تر چیده خواهد شد. مخزن مواد شوینده در داخل و بر روی قسمت بالای درب طراحی شده است. این قسمت با حالت کشویی براحتی قابل باز شدن است. برای باز کردن این قسمت نیازی نیست به انگشت خود فشاری وارد کنید. برای افزودن مواد شوینده به این قسمت کافیست آن را به بالا و پایین بکشید.

طراحی خاص و چشم گیر ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN26424X
قابلیت بخار شو Steam در ماشین ظرفشویی بکو مدل 26424

در ماشین ظرفشویی بکو شما هیچ نگرانی بابت باقی ماندن لکه ها نخواهید داشت . در این ماشین ظرفشویی بکو مدل 26424 از قابلیت بی نظیر بخار شو Steam استفاده شده است که از ذرات کمکی بخار آب در شستشو استفاده می کند و در درخشان تر شدن و براقی ظروف مخصوصا ظروف شیشه ای موثر می باشد و هیچ گونه لکه و کثیفی بر روی ظروف باقی نمی گذارد.

در ظروف شیشه ای به واسطه قابلیت Steam Gloss هیچ لکه آب و لکه سفیدی بر روی آن ها باقی نمی ماند و کاملا براق می شوند و در آخر شستشو شما احتیاجی به دستمال کشی ظرف هایتان نخواهید داشت. همچنین وجود بخار در داخل ظرفشویی در از بین بردن کامل میکروب تاثیر بسیار زیاد دارد و از بهداشتی شستن آن ها خیالتان راحت خواهد بود.

قابلیت بخار شو Steam در ماشین ظرفشویی بکو مدل 26424
امکانات داخلی موجود در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN26424X

در فضای داخلی این ماشین ظرفشویی 14 نفره از سه سبد در سه طبقه استفاده شده است همراه با یک باکس قاشق و چنگال. سبد بالای انعطاف پذیر می باشد و امکان تنظیم ارتفاع را در سه سطح مختلف طبق ظروفی که می خواهیم بچینیم دارد و در این حالت دیگر نگران  لیوان های بلند نباشید و زمانی که کامل چیده شد می توان ارتفاع آن را تنظیم کنید .

همچنین یک باکس مناسب قاشق و چنگال دارد که به راحتی جابه جا می شود و به دلخواه و طبق قرار گیری بقیه ظروف می توانید آن را جا به جا کنید با حتی وقتی نیازی بهش ندارید کلا از ماشین خارج کنید تا جلو کار شما را نگیرد. در سبد پایین لاین های تاشو قرار داده شده است که به اصطلاح به آن Plate holder گفته می شود و می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد و ظروف بزرگی مانند قابلمه و ماهی تابه را که قبلا مجبور به شستن آن با دست بودیم خیلی راحت در ماشین قرار دهیم تا شسته شوند.

امکانات داخلی موجود در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN26424X
شستشو سریع Fast+™ در ظرفشویی بکو مدل 26424

در ماشین ظرفشویی بکو مدل 26424 از قابلیت جدیدی برای شستشو استفاده شده است به نام شستشوی سریع یا Fast+™ . در زمان هایی که برنامه ای برای شستشو انتخاب کرده اید اما زمان لازم برای صبر کردن برای اتمام کار را ندارید می توان از این ویژگی ماشین ظرفشویی بکو استفاده کنید. در این حالت با استفاده از گزینه Fast+™ می توان سرعت چرخش شستشو را تا 3 برابر حالت عادی افزایش داد تا زودتر مراحل شستشو کامل شود در این حالت با افزایش فشار آب شستشو را از حالت عادی سریع تر پیش می برد و در آخر یک شستشو کامل را ارائه می دهد بدون کوچکترین کثیفی.


قابلیت شستشو TrayWash در ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN26424X

ظرفشویی بکو مدل 26424 امکانات بسیار خوبی را در طراحی و کیفیت خود دارد که هر کدام به نوبه خود در هر چه بهتر شسته شدن ظرف ها موثر می باشند. در این ظرفشویی بکو می‌توانید با قابلیت tray wash همزمان سه سینی را به منظور تمیزکاری فشرده جا بدهید. تمیز کردن سینی‌های مخصوص پخت و پز طبیعتاً زمان زیادی را از شما می‌گیرد. این ماشین ظرفشویی با فضای کافی برای جاگیری 3 سینی و شستشوی فشرده اینگونه ظروف را با فشار قوی آب شستشو می‌دهد.

قابلیت شستشو TrayWash در ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN26424X
موتور اینورتر Pro Smart Inverter در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو

در ماشین ظرفشویی بکو از موتور اینورتر دار Pro Smart Inverter استفاده شده است که میزان مصرف انرژی را تا سطح عالی پایین می آورد و نسبت به سایر ماشین های ظرفشویی معمولی انرژی بسیار کمتری مصرف می کند و رادمان بالایی دارند. همچین این موتور ها دوام بالایی دارند و عمر بسیار طولانی تری را سپری می کنند و سال های زیادی می توان از داشتن آن خیالتان راحت باشد. در این موتور ها صدا بسیار کم است و در حدود 46 دسی بل می باشد که صدای نسبتا کمی می باشد.

موتور اینورتر Pro Smart Inverter در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو
برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل 26424

در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل 26424 از برنامه های متنوعی برای انواع شستشو برای انواع ظروف استفاده شده است . این ماشین ظرفشویی بکو دارای 6 برنامه در ساختار خود می باشد . همچنین چند تابع اضافه برای کمک به هر چه بهتر شسته شدن ظرف ها وجود دارد که در زیر صفحه نمایش قرار داده شده اند. از برنامه های ماشین ظرفشویی 26424 می توان به Intensive 70 °C اشاره کرد که در زمان 170 دقیقه ای ظرف ها را در دمای 70 درجه با فشار آب بالا شستشو می دهد و هیچ گونه کثیفی از خود بر جای نمی گذارد در واقع این برنامه برای ظروف بزرگی مانند قابلمه که سخت تر تمیز می شوند عالی می باشد.

برنامه بعدی Quick & Shine است که 58 دقیقه زمان می برد و برای حالت عادی و شستشو ظروف به درجه کثیفی متوسط به کار می رود. Mini برای ظروفی که درجه کثیفی بسیار کمی دارند و در زمان 32 دقیقه کامل شستشو داده می شوند. برنامه pre-wash که در واقع برنامه ای برای قبل از شستشو اصلی می باشد و هر گونه بو و آلودگی اولیه را از روی ظروف از بین می برد. برنامه Auto که به صورت هوشمند میزان کثیفی ظروف را تشخیص می دهد و به نسبت آن میزان آب و زمان لازم برای شستشو را می سنجد و به اجرا در می آورد که معمولا از دمای 40 تا 60 درجه استفاده می کند.

برنامه آخر در این ماشین برنامه Eco 50 °C می باشد که زمان‌هایی که ظروف چندان چرب و کثیف نیستند استفاده می شود و به اصطلاح به آن شستشو اقتصادی گفته می شود و میزان مصرف آب و سطح دما را کاهش می‌ دهد و از دمای 50 درجه در شستشواستفاده می کند.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل 26424
سخن آخر..

اگر تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره گرفته اید که مونتاژ خود کشور سازنده باشد و از قیمت مناسبی به نسبت سایر برند های اصلی برخوردار باشد می توان به خرید ماشین ظرفشویی بکو مدل 26424 فکر کرد. این مدل طراحی ساده مناسبی دارد. صفحه نمایش لمسی با کارایی راحت را دارد. همچنین 3 سبده می باشد با قابلیت تنظیم سطح ارتفاع برای انواع ظروف. برنامه های شستشویی کاملی دارد که همه نوع ظروفی را می توان شست . از همه مهمتر به واسطه داشتن موتور اینورتر دیگر نگران قبض های خود نیستید چون جزء ماشین های کم مصرف و کم صدا محسوب می شود. برای خرید با کارشناسان فروش اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
dish washer beko DFN26424X

مشخصات

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
11 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
بخارشو
دارد
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع85
عمق60
پهنا59
دیگر ویژگی ها
شستشو سریع Fast+™
قابلیت شستشو TrayWash
سیستم بخارشو Steam Gloss
دارای 6 برنامه شستشو
قفسه های قابل تنظیم ارتفاع
امکان شستشو اقتصادی
شستشو بهداشتی
شستشوی هوشمند
دارد
اينورتر
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
بکو
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
مدل ظرفشویی
DFN26424X
رنگ ظرفشویی
خاکستری مات
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
46 دسی بل
وزن ظرفشویی
46 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
11 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
بخارشو
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع85 <br /> عمق60<br /> پهنا59
دیگر ویژگی ها
شستشو سریع Fast+™<br /> قابلیت شستشو TrayWash<br /> سیستم بخارشو Steam Gloss<br /> دارای 6 برنامه شستشو<br /> قفسه های قابل تنظیم ارتفاع<br /> امکان شستشو اقتصادی<br /> شستشو بهداشتی
شستشوی هوشمند
اينورتر
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
بکو
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
مدل ظرفشویی
DFN26424X
رنگ ظرفشویی
خاکستری مات
دکمه های لمسی
میزان صدا
46 دسی بل
وزن ظرفشویی
46 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم