ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW

  • دارای قابلیت AddWash
  • موتور اینورتر دیجیتال
  • دارای پنل LED لمسی
  • دارای قابلیت Smart Check
  • دارای کنترل هوشمند
  • قابلیت EcoDrumClean
  •  دارای 14 برنامه شستشو
  • دارای فناوری EcoBubble  
  • تکنولوژی QuickWash  
  • ساخت ویتنام
  • رنگ سفید
ادامه مطلبShow less
16,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
WASHING MACHNE SAM WW90K54EOUW
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW  


یکی از شرکت های بسیار موفق و خوشنام در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی، کمپانی سامسونگ است که توانسته با درجه کیفیت بالا در زمینه تولید این محصولات، میزان قابل توجهی از رضایت عموم مردم را به خود جلب کند. این شرکت همه روزه در حال تولید محصولات مختلف و متنوع با قیمت مناسب می باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز تمام اقشار جامعه باشد. یکی از محصولات این کمپانی، ماشین لباسشویی مدل WW90K54EOUW است. سامسونگ در تولید و ساخت این محصول از قابلیت های ویژه ای بهره برده که در ادامه قصد داریم شما را با انواع ویژگی های موجود در آن آشنا کنیم، به همین منظور این مطلب را تا انتها دنبال کنید. از نحوه طراحی و مشخصات ظاهری آن شروع می کنیم، رنگ بدنه این محصول سفید و وزن خالص آن 63 کیلوگرم می باشد. ظرفیت گنجایش دیگ و یا ظرفیت لباس آن 9 کیلوگرم است که انواع لباس با حجم زیاد، ملافه، پرده و یا حتی پتو های مسافرتی و ... به راحتی در آن قابل شستشو می باشند. ظاهر این محصول بسیار شیک و زیباست که در آشپزخانه شما با دیگر وسایل موجود کاملا قابل مطابقت می باشد. از امکانات بکار رفته در آن می توان به پنل هوشمند با قابلیت صفحه لمسی برای تنظیم برنامه های موجود در دستگاه اشاره کرد و همچنین درجه ی ولومی برای انتخاب مدت زمان شستشو برای لباس های مختلف. علاوه بر آن یک محفظه شوینده برای استفاده از انواع مواد شوینده مختلف در لباسشویی قرار گرفته.


شرکت سامسونگ اکثر لباسشویی های خود را به موتور اینورتر دیجیتال که بسیار کم مصرف و پرکاربرد می باشد مجهز کرده و آنچه که توانسته این محصول را از دیگر نمونه های مختلف موجود در بازار متمایز سازد موتور قدرتمند آن بوده که در جهت شستشوی بی نقص لباس ها فوق العاده موثر عمل می کند. رده انرژی بکار رفته در این محصول +++A  است که به معنای کاهش 30 درصدی مصرف برق و انرژی در دستگاه است. کارایی و دوام بسیار بالای این موتور، می تواند سال ها کارکرد صحیح و مفید را برای شما به ارمغان بیاورد و بتوانید بدون دغدغه از پاک شدن لباس ها آن را به این محصول نمونه با موتور قدرتمند بسپارید که قطعا کار خود را به بهترین نحو انجام خواهد داد. این محصول دارای 14 برنامه مختلف در جهت شستشوی لباس های متنوع شما به کار می رود و می توانید در هر شستشو از برنامه متناسب با نوع لباس خود سودمند شوید. سرعت چرخش خشک کردن لباس ها در این دستگاه، 1400 دور در هر دقیقه است که با شستشوی به همراه چرخش و در انتها، شستشو به همراه آبکشی، لباس ها را کاملا شسته و آبکشیده و خشک به شما ارائه می دهد. از امکانات دیگر لباسشویی WW90K54EOUW می توان قابلیت EcoBubble و QuickWash را نام برد.

طراحی متفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW  


طراحی این محصول بسیار ساده و شیک است. ارتفاع این لباسشویی 850 میلی متر، عرض آن 600 و همچنین عمق 550 می باشد که با سایز و اندازه مناسب در هر آشپزخانه ای به راحتی جای میگیرد. این لباسشویی دارای یک درب در جلوی آن، از نوع کریستال گلاس براق و بسیار محکم و فشرده است. محفظه شوینده یا جا پودری، مخصوص استفاده از انواع ماده شوینده و نرم کننده در قسمت دیگر این لباسشویی طراحی شده و همینطور وجود یک دریچه کوچک در پایین ترین قسمت دستگاه برای خروج آب اضافی و به جا مانده در آن قرار گرفته و اما مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت در این دستگاه، وجود یک درب کوچک بر روی درب اصلی لباسشویی به نام فناوری AddWash است که در جهت افزودن لباس ها در هنگام کار دستگاه است و اما نکته ی مهم دیگر، وجود دیگ یا درام پر وسعت و فوق العاده جادار آن است و علاوه بر جمع کردن و شستن لباس به میزان حجم بسیار بالایی، از جنس فوق العاده محکم و با دوامی برخوردار است که از استیل ایمن با کیفیت و ضد زنگ بوده که به مرور زمان و یا با وجود خیس ماندن و وجود نم در آن بعد از شستشو، هیچ گونه آسیبی نه به خود دستگاه و نه به لباس های شما وارد نمی کند و دوام و کارایی بالایی را به همراه دارد.

موتور بکار رفته Inverter Digital فوق العاده پرقدرت در لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW  


یکی از قطعه های بسیار ضروری و مهم در ساختار لباسشویی، موتور بکار رفته در آن است چرا که در میزان عملکرد و کیفیت و کارایی آن نقش مهمی دارد. از این جهت پیش از خرید لباسشویی از اصل بودن قطعه های داخلی در ساختار آن از جمله موتور که مهم ترین بخش می باشد مطمئن شوید. برند نام آشنای سامسونگ در این سری لباسشویی های خود از موتور دیجیتال اینورتر استفاده کرده که علاوه بر مصرف بسیار کم از کارایی و دوام فوق العاده بالایی برخوردار است که وجود این مزیت و یا ویژگی موجود در این محصول کاملا ویژه و قابل اهمیت است و با بازدهی فوق العاده بالا و مصرف بهینه انرژی به خوبی پاسخگوی نیازهای شماست. با توجه به رضایت کاربران هنگام استفاده طولانی مدت از این محصول، در اصل و با کیفیت بودن موتور و تمامی قطعات بکار رفته در آن هیچ شکی نیست. این موتور قدرتمند دارای گارانتی 10 ساله است که می تواند خیالتان را در این زمینه بیشتر راحت کند.

وجود فناوری AddWash در لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW 


یکی دیگر از مهم ترین و پرکاربرد ترین قابلیت های این محصول فناوری AddWash به معنای افزودن لباس های جدید به لباس های موجود در حال شستشو به وسیله دستگاه است. بیایید واضح تر بگوییم. منظور از این تکنولوژی، قابلیتی است که سامسونگ برای راحتی کاربران خود هنگام استفاده از این محصول فراهم کرده. به این صورت که شما می توانید در مواقع کار و یا هنگامی که لباسشویی روشن و در حال شستشو می باشد لباس های موجود شده دیگری را نیز به کمک یک درب کوچک طراحی شده بر روی درب اصلی در داخل دستگاه گذاشته و سپس دوباره آن را به کار بیاندازید تا با کیفیت هر چه بالا تر لباس ها را بشوید. در این حالت دیگر نیازی نیست صبر کنید تا کار دستگاه تمام شده و دوباره برای چند تکه لباس آن را روشن کنید بلکه می توانید در همان لحظه لباس را در لباسشویی گذاشته و اجازه دهید که کار خود را انجام دهد.

قابلیت EcoBubble یا حباب ساز در لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW 


به دلیل وجود برخی مواد شوینده بی کیفیت در بازار و یا اینکه نفوذ پذیری سخت برخی لباس ها در بعضی از شستشو ها، این مواد شوینده قادر نیستند لکه های عمقی و بجا مانده را از روی لباس پاک کنند. در این حالت، شستشوی دوباره ی لباس ها با دست و اینکه سعس کنید با دست لکه ها را از روی لباس محو کنید بسیار کاری خسته کننده و طاقت فرسا می باشد. از این جهت سامسونگ لباسشویی مدل WW90K54EOUW خود را مجهز به تکنولوژی EcoBubble یا حباب ساز کرده است. خب، حال برایتان توضیح خواهیم داد که نحوه شستشوی لباس ها با استفاده از این تکنولوژی به چه صورت است. در این حالت پس از شروع به کار دستگاه مواد شوینده ریخته شده در محفظه ی کشویی آن، با آب ترکیب می شود و ایجاد حباب های فراوان می کنند. این حباب ها قادر هستند بسیار فراتر از میزان نفوذ مواد شوینده در حالت معمولی و یا کف به عمق لباس ها نفوذ کنند و آن ها را از وجود هر گونه لکه های قدیمی و یا آلودگی به راحتی پاک کنند. این نوع شستشو در میان عموم شستشوی اقتصادی نیز نام گرفته از این جهت که نیاز به صرف مدت زمان طولانی و مصرف آب و انرژی بیش از حد نیست و این نوع شستشو کاملا مقرون به صرفه می باشد.

عملکرد EcoDrumClean در ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW 


وجود این عملکرد در لباسشویی های سامسونگ تا حد بسیار زیادی به تمیزی و نظافت دستگاه کمک کرده و باعث می شود که دستگاه عمر طولانی تری از لحاظ بهداشت و تمیزی قطعات موجود در آن داشته باشد. شما می توانید با استفاده از برنامهEco DrumClean قسمت های مختلف لباسشویی را که معمولا مواد شوینده در آن مانده و تولید رسوبات می کند را به راحتی شستشو دهید. لازم است پس از هر چند شستشو و هر چند وقت یکبار این قابلیت را فعال کنید تا با استفاده از مواد شوینده و فشار آب زیاد، تمام سطوح داخلی دستگاه و قسمت های مختف آن که از دید ما خارج هستند، از هر گونه میکروب و باکتری کاملا پاک و تمیز شوند. وجود این عملکرد بسیار مهم و ضروری، در جهت بهداشت و تمیزی بیشتر لباس های شما و خود دستگاه است.

قابلیت SmartCheck و کنترل هوشمند در لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW 


یکی از قابلیت های بسیار رایج شده در لباسشویی های هوشمند امروزی قابلیت کنترل هوشمند است. شما در این حالت این امکان را دارید که با استفاده از یک برنامه مشخص که بر روی گوشی خود نصب کرده اید به کارکرد لباسشویی مسلط شده و آن را مدیریت کنید. می توانید از این طریق به تنظیمات دستگاه دسترسی داشته و یا برنامه های شستشوی مختلف موجود در دستگاه را آپدیت یا بروزرسانی کنید. علاوه بر وجود این ویژگی، مدل WW90K54EOUW قابلیت SmartCheck را دارا است که عیب یابی دستگاه به صورت هوشمند از طریق این برنامه انجام میگیرد. سامسونگ این سری از لباسشویی های خود را به این قابلیت هوشمند مجهز کرده تا هر زمان که دستگاه دچار مشکل شد بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از آن مطلع شده ودر راستای رفع آن اقدام کنید. در برخی مواقع مشکل آنقدر ها هم بزرگ نیست و بدون نیاز به تعمیرکار خودتان هم می توانید مشکل دستگاه را در خانه، به راحتی برطرف کنید تا از مشکل های بزرگ تر و پر هزینه تر جلوگیری شود.

QuicKWash یا شستشوی 15 دقیقه ای در لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی مدل WW90K54EOUW 


قابلیت های پیشرفته و فناوری های بکار رفته در این محصول خارق العاده در اینجا تمام نمی شود چرا که باید به اطلاعتان برسانیم که لباسشویی مدل WW90K54EOUW دارای امکان شستشوی 15 دقیقه ای یا QuichWash نیز می باشد. در این نوع حالت شستشوی لباس ها البته با حجم کم، در مدت زمان 15 دقیقه امکان پذیر است. این محصول قادر است در این مدت بسیار کم لباس ها را با کیفیت هر چه بالاتر شسته و با دور چرخش فوق العاده سریع خود، آن را آبکشی و با درجه ی بسیار کمی از نم در اختیار شما قرار دهد. وجود این حالت در لباسشویی ها کاملا ضروری و کاربردی می باشد چرا که حتما در طول عمر ، بار ها با این حالت های عجله ای در شستن لباس ها مواجه می شویم که این محصول می تواند در این زمینه بسیار کار آمد به دادمان برسد.

قابلیت قفل کودک و مراقبت از لباس های ظریف و علاوه بر آن، شستشوی لباس های تیره و روشن نیز هر کدام به صورت جدا گانه و برنامه مخصوص در این لباسشویی از دیگر ویژگی های آن است که می توانید از هر کدام از آن ها به صورت کاملا کاربردی و متنوع استفاده کنید.

کلام آخر... 


سامسونگ یک برند کاملا شناخته شده، معتبر و قابل اعتماد است و مطمئنا محصولات تولید شده توسط این شرکت نیز با توجه به سابقه درخشانی که تاکنون داشته است از کیفیت بالایی برخوردار اند که این امکان را فراهم کرده که با خیال راحت محصولات مورد نیاز خود را از این برند معتبر تهیه کنید.
ویژگی ها و مشخصات گفته شده، در خصوص لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل WW90K54EOUW بود که با وجود کارایی های فراوان و قیمت مناسبی که دارد میل و اشتیاق اکثر مردم را برای خرید آن و به کار بردن این محصول پیشرفته در خانه بر انگیخته است. حال با این وجود که با تمام قابلیت های موجود در آن آشنا شدید، موقعیت مناسبی است که در انتخاب این محصول با کیفیت و پرکاربرد اقدام کنید. این محصول با صرفه جویی بسیار زیاد در مصرف انرژی و برق و همچنین کارایی بسیار بالا قادر است نیاز های خانه شما را به طور کلی تامین کند و شما یک تجربه بسیار جدید و متنوع و همینطور با دوام و طولانی از داشتن این محصول داشته باشید. حال اگر با وجود همه ی این گفته ها قصد خرید لباسشویی 9 کیلوی سامسونگ مدل WW90K54EOUW را دارید می توانید از طریق سایت اصلی با و شماره های قرار داده شده در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن ها در زمینه نحوه خرید و تهیه این محصول راهنمایی بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHNE SAM WW90K54EOUW

مشخصات

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850
عرض 600
عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
63 کیلوگرم
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
ویتنام
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
شستشوی لباس های ظریف.شستشوی لباس پشم و پنبه. شستشوی ملافه. شستشوی لباس کودک. شستشوی ترکیبیو شستشوی لباس تیره و روشن جداگانه.
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
+++A
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
بخارشو
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 850<br /> عرض 600<br /> عمق 550
وزن خالص (کیلوگرم)
63 کیلوگرم
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
ویتنام
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
شستشوی لباس های ظریف.شستشوی لباس پشم و پنبه. شستشوی ملافه. شستشوی لباس کودک. شستشوی ترکیبیو شستشوی لباس تیره و روشن جداگانه.

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم