ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN38530W

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN38530W

  • دارای قابلیت بخار شو Steam 
  • موتور اینورتر ProSmart ™ 
  • قابلیت Aqualantense 
  • امکان تنظیم ارتفاع سبد ها 
  • شستشو ی نیم بار Half Load
  • دارای ظرفیت 15 نفره
  • داری 8 برنامه
  • دارای 3 سبد
  • ساخت ترکیه
  • رنگ سفید

ادامه مطلبShow less
16,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
DISHWASHER BEKO DFN38530W
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN38530W

در سالیان اخیر به دلیل افزایش مشغله کاری افراد به ابزار ها و وسایلی که زندگی را برای آن ها راحت کند و همچنین به کارهایشان سرعت ببخشد روی آورده اند. از جمله این وسایل ماشین ظرفشویی می باشد که کار را برای همه به شدت راحت کرده است. شرکت بکو یک سری از وسایل خانگی را وارد بازار کرده است که یکی از این وسایل ماشین ظرفشویی می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده است .
شرکت بکو یک شرکت ترکیه ای می باشد که محصولات خود را در همان کشور مونتاژ می کند. در این مبحث می خواهیم با ماشین ظرفشویی 15 نفره بکو مدل DFN38530W که از بهترین های بکو می باشد آشنا شویم . ماشین ظرفشویی مدل DFN38530W سفید رنگ می باشد و یک رنگی است که با همه نوع دکوراسیونی می توان آن را ست کرد . طراحی این مدل بسیار ساده و خاص است که در آن از کمترین شلوغی استفاده شده است.
بدنه از جنس فولاد ضد زنگ می باشد . درب آن در رو به جلو باز می شود و بر روی درب پنل لمسی به صورت مانیتور مشکی رنگ قرار داده شده است که در این جا مدت  زمان باقی مانده از شستشو  را نشان می دهد. فضای داخلی مجهز به سه سبد می باشد که یکی از این سبدها قابلیت تنظیم ارتفاع را با خود دارد همچنین باکس قاشق و چنگال را به طور جداگانه با خود دارد. ظرفشویی بکو مدل 38530 دارای قابلیت بخار شو Steam می باشد که این قابلیت در شستشو بهتر ظروف بسیار کمک می کند و در درخشان تر شدن ظروف به خصوص ظروف شیشه ای بسیار موثر می باشد و هیچ لکه ای باقی نمی ماند.
همچنین هر نوع آلودگی میکروبی را از روی آن حذف می کند. در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530 از 8 برنامه برای شستشو استفاده شده است که هر کدام کارایی خود را دارند و نیاز شما را بر طرف می کنند. از مهمترین آن ها شستشو نیم بار می باشد که برای مواقعی که مقدار ظروف کمی دارد کاربرد دارد و می توانید با قابلیت Half Load هر مقدار ظرفی که دارید بشورید بدون اینکه نگران مصرف زیاد انرژی و آب آن باشید.
از بهترین امکانات ظرفشویی بکو مدل 38530 در واقع وجود موتور اینورتر آن می باشد که موتور اینورتر ProSmart ™ می باشد که جدا از راندمان قوی که دارد و عمر طولانی که به واسطه این نوع موتور دارد در واقع در میزان مصرف انرژی نیز بسیار موثر بوده و انرژی بسیار کمی را  مصرف می کند همچنین دارای صدای بسیار کمی می باشد و در حین شستشو شما را اذیت نمی کند  .
قابلیت های بسیار زیادی دارد از جمله تاخیر در شستشو تا 24 ساعت و همچنین عملکرد سریع تر در شستشو تا سه برابر حالت عادی و قابلیت Aqualantense که شستشو با فشار آب زیاد برای قابلمه های بسیار کثیف می باشد. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530 سفید رنگ.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل DFN38530W


طراحی خاص و شیک ماشین ظرفشویی 15 نفره بکو مدل DFN38530W

بکو BEKO جدا از هر قابلیتی به طراحی کالا های خود توجه عالی نموده است و برای آن ها وقت زیادی صرف کرده است و ظاهر عالی به آشپزخانه شما می دهد و با طراحی ساده خود آشپزخانه را از هرگونه شلوغی دور نگه می دارد. ظرفیت این مدل 15 نفره می باشد که مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد البته باید ذکر کرد که هر خانواده ای با هر جمعیتی امکان استفاده از این ظرفشویی را با توجه به قابلیت نیم شور موجود در این دستگاه خواهد داشت.
مدل DFN38530W سفید رنگ می باشد و ضد اثر انگشت می باشد و از بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بسیار محکم برای زمان های جابه جایی می باشد همچنین از زنگ نزدن آن برای همیشه خیالتان راحت می باشد. درب این مدل رو به بیرون باز می شود و برای آن دستیگیره ای طراحی نشده تا شلوغ نشود. بر روی درب یک صفحه نمایش مشکی شیک قرار داده شده است که به صورت لمسی کار می کند و از این طریق می توان قابلیت ها و دمای و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.
منو این مدل داخلی و در داخل درب قرار داده شده است. فضای داخلی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که کاملا محکم و با دوام می باشد و همچنین از سه طبقه سبد استفاده شده است که یکی از این قفسه ها قابلیت تنظیم ارتفاع در سه سطح متفاوت را دارد. جدا از این موارد مجهز به باکس قاشق و چنگال می باشد که از شلوغی فضای داخلی جلوگیری می کند و به آن نظم می بخشد.

طراحی خاص و شیک ماشین ظرفشویی 15 نفره بکو مدل DFN38530W
قابلیت مهم و اساسی بخار شو Steam در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530

در ماشین ظرفشویی یکی از مواردی که بسیار مهم است و در شستشو هر چه بهتر ظرف ها مخصوصا ظروف شیشه ای کمک می کند قابلیت شستشو با بخار Steam می باشد . شستشو با ذرات بخار آب در درخشان تر شدن ظروف بسیار موثر می باشد و در این حالت هیچ گونه لکه ای اعم از لکه های سفید بر روی ظرف ها مخصوصا ظروف کریستالی باقی نمی گذارد.
در این قابلیت شما در آخر مراحل شستشو احتیاجی به دستمال کشیدن ظرف هایتان ندارید. از بهترین خصوصیت قابلیت شستشو با بخار از بین بردن هر گونه آلودگی میکروبی تا 99% در صد از روی ظروف می باشد و شما هیچ نگرانی از وجود آلودگی بر روی ظرف هایتان نخواهید داشت.

قابلیت مهم و اساسی بخار شو Steam در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530
امکان تنظیم ارتفاع سبد ها در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530

در ماشین ظرفشویی بکو سه سبد قرار داده شده است با یک باکس قاشق و چنگال به صورت مجزا. در این حالت سبد وسط قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد  به اصطلاح آسانسور دار است و می توان سبد را در سه سطح متفاوت تنظیم کرد و به راحتی هر ظروفی را در ماشین ظرفشویی قرار دهید  . در این حالت می توانید ظروف بزرگتر  را در قفسه پایین چیده  و بعد سبد وسط را طبق آن تنظیم کنید و بالا ببرید . وجود این قابلیت در ظرفشویی ها  باعث می شود شما مجبور به شستشو نصفی از ظرف ها با دست نشوید و برای شستن هر گونه ظرفی با هر ابعادی راحت باشید.

امکان تنظیم ارتفاع سبد ها در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530
قابلیت شستشو با تاخیر 24 ساعته در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530

در ماشین ظرفشویی بکو امکانات عالی بسیاری قرار دارد که از این امکانات بی نظیر می توان به قابلیت تاخیر در شستشو اشاره کرد . در این حالت زمانی که نیاز داریدکه ظرف ها شسته شوند ولی باید به کار دیگری در آن زمان برسید  می توانید ظرف ها را در ماشین خود بچینید و با فعال کردن گزینه شستشو با تاخیر ماشین را به حال خود بگذارید.و در پایان به صورت خودکار خاموش می شود . این حالت را می توان برای تایم 24 ساعت فعال کرد و تا این زمان خیالتان از کار ظرفشویی خود راحت باشد و تایمر کارشن را شروع می کند و در زمان تعیین شده شستشو را انجام می دهد .


شستشو ی نیم بار Half Load در ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل 38530

وقتی حرف از یک ظرفشویی 15 نفره می شود همه انتظار داریم که برای یک خانواده پر جمعیت استفاده شود در حالی که صرفا نباید حتما 15 نفر بود تا بتوان این ظرفشویی را روشن کرد یا ظرف های نشسته زیادی داشته باشیم. این ظرفشویی بکو مدل 38530 دارای قابلیت نیم شور یا همان نیم بار Half Load می باشد.
در این شرایط با فعال کردن گزینه نیم شور هر مقدار ظرفی کثیفی که دارید با هر تعدادی را حتی اگر کم باشد با خیال راحت در داخل ماشین قرار دهید بدون اینکه نگران مصرف آب و انرژی زیاد باشد. چون این ماشین ظرفشویی بی نظیر با قابلیت تشخیص مقدار ظروف و وزن آن ها انرژی و آب مصرف می کند و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

شستشو ی نیم بار Half Load در ماشین ظرفشویی بکو 15 نفره مدل 38530


قابلیت AquaIntense در ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN38530W

در ماشین ظرفشویی بکو از یک بازوی اضافه در پایین استفاده شده است به نام AquaIntense که امکان شستشو با فشار را ایجاد می کند . در این حالت با استفاده از فشار بالای آب در یک منطقه پر فشار ایجاد می کند و با فشار بالا هر گونه آلودگی را برطرف می کند و این قابلیت معمولا برای ظروف خیلی کثیف مانند قابلمه و ماهی تابه استفاده می شود که محکم تر هستن و درجه سختی کثیفی در آن ها بالا می باشد. در این حالت دیگر نیازی به شستشو اولیه با دست ندارد و مستقیم می توانید ظرف را در ماشین قرار دهید.


فناوری IonGuard

گاهی ظرف های بوی بعضی از مواد غذایی تند را بر روی خود دارند مانند بوی تن ماهی و این بو ممکن است در فضای داخلی آن باقی بماند که اصلا خوشایند نیست . در ماشین های ظرفشویی بکو قابلیتی به نام IonGuard قرار داده شده است که هر گونه بوی بد را از ماشین شما حذف می کند و هر بوی ناشی از گاز های مضر و مواد شیمیایی را خنثی می کند.


موتور اینورتر پرو اسمارت Pro smart در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530

از بهترین خصوصیات ماشین ظرفشویی بکو داشتن موتور اینورتر Pro smart می باشد. وقتی صحبت از وجود اینورتر در یک دستگاهی می شود مصرف بسیار کم و صدا بسیارکم تر ی را از آن دستگاه خواهیم داشت. در این مدل نیز وجود موتور اینورتر باعث کم شدن میزان مصرف انرژی تا 24 در صد و آب در حد 47 در صد کمتر شده است و همین امکان در خاصیت نیم بار هم دلیل بر تعیین میزان مصرف آب و انرژی بر طبق وزن لباس ها شده است.
موتور های اینورتری معمولا عمر بالایی دارند و همچنین از رادمان بالایی هم برخوردار می باشند. صدای این ظرفشویی بسیار کم و در حد 43 دسی بل می باشد و قابلیت SilentTech به واسطه موتور اینورتر و یک عایق عالی صدا را از بین می برد و همچنین گرمای داخلی را برای حفظ شستشو بهتر در داخل حفظ می کند.

موتور اینورتر پرو اسمارت Pro smart در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530
خشک کن فن دار Active Fan Drying

وجود فن Active Fan Drying در ظرفشویی بکو با پرداندن هوای گرم داخل محفظه و به جریان انداختن هوای بین سبد ها زمان خشک کردن ظرف ها را کاهش می دهد.

در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530 چه برنامه های شستشو وجود دارد؟

در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530 برنامه های و قابلیت های متنوعی برای هر نوع شستشویی با هر درجه از کثیفی شامل سخت . متوسط و کم قرار داده شده است . این مدل دارای 8 برنامه مختلف برای شستشو می باشد و توابع اضافی مانند بخار شو برای کمک شستشو هر چه بهتر ظروف. از برنامه ها می توان به شستشو سریع یا fast+ اشاره کرد که در واقع برای مواقعی که عجله دارید بسیار گزینه مناسبی می باشد و در این حالت می توانید زمان شستشو را سه برابر سریع تر کنید تا مراحل شستشو سریع تر پیش برود.
از برنامه های دیگر می توان به برنامه Auto اشاره کرد . در این حالت وقتی نمی دانید برای ظرف ها کدام برنامه را انتخاب کنید برنامه شستشو خودکار بهترین انتخاب را با تشخیص نوع ظرف و درجه کثیفی فعال می کند و از دمای 40 تا 65 درجه ایتفاده می کند. برنامه جالب دیگر در این مدل ظرفشویی شستشو اقتصادی Eco 50 °C می باشد که زمان‌هایی که ظروف چندان چرب و کثیف نیستند استفاده می شود و به اصطلاح به آن شستشو اقتصادی گفته می شود و میزان مصرف آب و سطح دما را کاهش می‌ دهد و از دمای 50 درجه در شستشواستفاده می کند.
برنامه Intensive 70 °C برای شستشو ظروف کودکان با دمای آب 70 درجه برای شستشو بهتر و بهداشتی تر ظرف ها و از بین بردن هر گونه آلودگی می باشد. برنامه برای ظروفی که درجه کثیفی بسیار کمی دارند و در زمان 35 دقیقه کامل شستشو داده می شوند. برنامه مخصوص شستشو ظروف شیشه ای که به آرامی با دمای 40 درجه شسته می شوند بدون آسیب به آن ها. برنامه Quick & Shine که ظرف ها را با دمای 60 درجه شستشو می دهد و برای ظروفی با درجه کثیفی متوسط به کار می رود.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بکو مدل 38530


سخن آخر

برای خرید ماشین ظرفشویی 15 نفره گزینه بکو مدل 38530 یکی از بهترین ها با امکانات عالی و همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به هم رده های خود می باشد. این محصول ساخت ترکیه و همچنین مونتاژ خود ترکیه می باشد. بدنه محکم و طراحی ساده ای دارد همراه با پنل لمسی و سه سبد داخلی و همچنین باکس قاشق و چنگال به صورت جداگانه.
مجهز به سیستم بخار شو می باشد که یک امکان ضروری برای نتیجه بهتر در زمان شستشو می باشد. دارای 8 برنامه متنوع برای انواع شستشو و توابع کمکی برای شستشو بهتر می باشند. با خرید ظرفشویی بکو 38530 دیگر نگران قبض ها به واسطه موتور اینورتری نخواهید بود . برای خرید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISHWASHER BEKO DFN38530W

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.5 لیتر
ظرفیت شستوشو
15 نفره
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع85
پهنا 59
عمق 60
دیگر ویژگی ها
دارای قابلیت بخار شو Steam
موتور اینورتر ProSmart ™
قابلیت Aqualantense
امکان تنظیم ارتفاع سبد ها
شستشو ی نیم بار Half Load
اينورتر
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
بکو
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
DFN38530W
رنگ ظرفشویی
سفید
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
43 دسی بل
وزن ظرفشویی
52 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.5 لیتر
ظرفیت شستوشو
15 نفره
تایمر خاموش
بخارشو
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع85 <br /> پهنا 59 <br /> عمق 60
دیگر ویژگی ها
دارای قابلیت بخار شو Steam <br /> موتور اینورتر ProSmart ™ <br /> قابلیت Aqualantense <br /> امکان تنظیم ارتفاع سبد ها <br /> شستشو ی نیم بار Half Load
اينورتر
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
بکو
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
DFN38530W
رنگ ظرفشویی
سفید
دکمه های لمسی
میزان صدا
43 دسی بل
وزن ظرفشویی
52 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم