ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28424

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28424

  •  قابلیت شستشو نیم بار یا Half Load
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
  • موتور اینورتر Pro Smart 
  •  دارای صفحه نمایش LED 
  •  قابلیت AquaIntense
  • شستشوی سریع Fast
  • قابلیت IonGuard
  • ظرفیت 14 نفره
  • دارای 3 سبد
  • رنک سیلور 
ادامه مطلبShow less
15,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
DISHWASHER beko DFN28424
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28424

ماشین ظرفشویی سال هاست به واسطه مشغله کاری  جزء اصلی آشپزخانه ها شده است . در حال حاضر بیشتر افراد از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. هر ماشین ظرفشویی امکانات و کارایی های مربوط به خود را دارد که شما بسته به نیاز خود و همچنین بودجه در نظر گرفته مدل مورد نظر خود را می توانید انتخاب کنید.
ماشین های ظرفشویی موجود در بازار دو نوع هستند. ماشین های ظرفشویی مبله و ماشین های رومیزی. مدل های رومیزی معمولا 6 یا 8 نفره می باشند و مناسب خانواده های کم جمعیت یا آشپزخانه های کوچک می باشد. اما ماشین های ظرفشویی مبله ابعاد بزرگتری دارند و باید فضای اختصاصی داشته باشند و همچنین معمولا از ظرفیت ها 12 و 14 و 15 نفره ساخته شده اند که برای خانواده های پر جمعیت کاربرد دارند.
ظرفشویی بکو مدل DFN28424 جزء ماشین ظرفشویی های 14 نفره می باشد که مناسب جمعیت زیاد می باشد. اما قطعا سازنده این محصول به شستشو نصف ظرفیت نیز فکر کرده است تا در هر زمانی با هر میزان ظرف بتوان ماشین را روشن کرد و منتظر جمع شدن تعداد زیاد ظرف ها نشد. در این ماشین مجهز به قابلیت نیم شور یا همان Half Load می باشد که این کار را برای شما انجام می دهد. ظرفشویی بکو 28424 دارای بدنه از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که بسیار محکم بوده و عمر طولانی دارد.
مجهز به صفحه نمایش LED می باشد که از این طریق امکان انتخاب برنامه و نوع شستشو و زمان باقی مانده را نشان خواهد داد. دستگیره ساده حالت تورفتگی دارد که با کشیدن آن درب به سمت جلو باز می شود. فضای داخلی از جنس استیل است و دارای سه سبد می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند می توان ارتفاع را بر طبق اندازه ظرف ها جا به جا کرد . در این حالت نیازی به شستشو ظروف بزرگ با دست نخواهید داشت.
این مدل ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424 دارای 8 برنامه شستشو متفاوت می باشد که هر کدام کارایی های متفاوتی برای انواع ظروف را دارند و شما را از هر نوع شستشویی بی نیاز می کنند. یکی از این برنامه ها َAuto می باشد برای زمانی که نمی دانید کدام برنامه را انتخاب کنید به طور خودکار برنامه مناسب با درجه کثیفی و میزان ظرف ها در نظر می گیرد و شروع به شستشو می کند. در کنار برنامه های شستشو یکسری قابلیت وجود دارد که در هر چه تمیز تر شستن ظرف ها کمک می کند.
مانند قابلیت AquaIntense که با افزایش فشار آب از زیر باعث هر چه تمیز تر شدن ظرف ها می شود و این دقیقا مناسب قابلمه هایی با درجه کثیفی بالا می باشند. موتور این ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره از نوع اینورتر Prosmart می باشد که در مصرف انرژی موثر می باشد و باعث کاهش میزان مصرف انرژی و همچنین کاهش صدا تا 46 دسی بل می شود. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل DFN28424
طراحی زیبا و ساده ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28424

بکو ظاهر بسیار ساده و عالی را در طراحی ماشین های ظرفشویی خود به کار برده است که ظاهری بی نظیر و جذاب را به آشپزخانه شما می دهد. این مدل از ظرفشویی دارای رنگ سیلور مات می باشد که با هر دکور آشپزخانه ای به راحتی ست می شود و نگرانی از این بابت نخواهید داشت و مانند یک نگین خواهد درخشید.
جنس بدنه از فولاد ضد زنگ می باشد که از دوام بالایی برخوردار است و محکم می باشد . ظرفشویی بکو مدل 28424 دارای ظرفیت 14 نفره می باشد که مناسب جمعیت زیاد می باشد. اما قطعا سازنده این محصول به شستشو نصف ظرفیت نیز فکر کرده است تا در هر زمانی با هر میزان ظرف بتوان ماشین را روشن کرد و منتظر جمع شدن تعداد زیاد ظرف ها نشد.
در این حالت قابلیت نیم شور را دارد که در ادامه در مورد این قابلیت مفصل شرح خواهیم داد. در فضای داخلی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است بسیار با دوام و دارای عمر طولانی می باشد و به هیچ وجه زنگ نخواهد ضد. این مدل دارای 3 سبد می باشد که سبد وسط انعطاف پذیر می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.
جدا از این موارد بکو به چیز های دیگر هم فکر کرده و سبد قاشق و چنگال نیز دارد برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای داخل ماشین. در قسمت جلو درب قرار گرفته که با یک دستیگره ساده فرو رفته طراحی شده است و از این طریق به سمت بیرون باز می شود. روی درب یک صفحه نمایش مشکی رنگ LED وجود دارد که میزان زمان باقی مانده و برنامه انتخابی و کار ماشین ظرفشویی را نشان می دهد .

طراحی زیبا و ساده ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28424


امکان تنظیم ارتفاع سبد ها در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424

تا به حال برای شما پیش آمده که ظرفی را می خواهید در داخل ماشین قرار دهید اما به دلیل ابعاد بزرگ امکان آن را ندارید و مجبور شده اید نصف ظرف ها را با دست بشورید. بله قطعا این کار جالب نمی باشد و کاری کاملا خسته کننده می باشد. در این حالت بهتر است به فکر ماشین ظرفشویی باشید که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد و بتوان با خیال راحت هر چیزی اعم از دیس های بزرگ یا لیوان های پایه بلند را در داخل آن قرار داد.
ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424 یکی از این ظرفشویی ها است که این امکان را دارد و سبد وسط را می توان تا سه سطح متفاوت جابه جا کرد. برای این کار اول طبقه اول را طبق ظرف هایی که دارید بچینید بعد ارتفاع سبد دوم را طبق آن جا به جا و تنظیم نمایید . در این حالت هیچ ظروفی از مرحله شستشو جا نمی ماند.

امکان تنظیم ارتفاع سبد ها در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424
قابلیت شستشو نیم بار یا Half Load در ظرفشویی بکو مدل DFN28424

در بالا به این موضوح اشاره کردیم که اگر بخواهیم از تمام ظرفیت 14 نفره ظرفشویی استفاده نکنیم می توانیم از قابلیت نیم بار استفاده کنیم. ظرفشویی بکو مدل 28424 یکی از ظرفشویی های است که قابلیت نیم شو یا همان گزینه Half Load را دارد که این امکان را به ما می دهد ظرفشویی را با هر تعداد ظرفی که داریم روشن کنیم و منتظر جمع شدن ظرف های بیشتر نمانیم. البته در این حالت نگران میزان مصرف انرژی و آب زیاد نباشید چون ماشین طبق میزان ظرف ها و همچنین درجه کثیفی آن ها انرژی و آب مصرف می کند.

قابلیت شستشو نیم بار یا Half Load در ظرفشویی بکو مدل DFN28424
قابلیت شستشو با تاخیر تا 24 ساعت در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424

در ماشین های ظرفشویی بکو مدل 28424 امکان شستشو به تاخیر وجود دارد که در این حالت با فشار دادن دکمه و تنظیم زمان مورد نظر می توان زمان شروع شستشو را تا 24 ساعت تنظیم کرد. این حالت برای زمان هایی که عجله دارین بسیار مناسب می باشد و با تنظیم زمان درخواستی تایمر شروع به کار می کند و دقیقا در زمان درخواستی شروع به فعالیت خود می کند و در آخر کار به طور اتومات خاموش می شود. از قابلیت جالب این محصول نیزباز شدن درب به صورت خودکار Auto Door Open در زمان اتمام کار می باشد و در این حالت بخار داخلی خارج شده و ظرف ها زودتر خشک می شوند.


شستشوی سریع Fast در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424

تا به حال برایتان پیش آمده که عجله داشته باشید اما باید منتظر تمام شدن تایم شستشو ماشین ظرفشویی خود شوید؟ در این ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو از قابلیت شستشو سریع Fast استفاده شده است که امکان شستشو سریع تا سه برابر را فراهم می نماید . در این روش با افزایش فشار آب سرعت شستشو سریع تر پیش می رود و مراحل شستشو کامل می شود.

شستشوی سریع Fast در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424
قابلیت AquaIntense در ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424

در ماشین ظرفشویی بکو 14 نفره مدل 28424 از یک بازوی اضافه در پایین استفاده شده است به نام AquaIntense که امکان شستشو با فشار را ایجاد می کند . در این حالت با استفاده از فشار بالای آب در طبقه زیرین سبد پایینی حالت پر فشار ایجاد می کند و این فشار بالا هر گونه آلودگی را برطرف می کند و این قابلیت معمولا برای ظروف خیلی کثیف مانند قابلمه و ماهی تابه استفاده می شود که محکم تر هستن و درجه سختی کثیفی در آن ها بالا می باشد. در این حالت دیگر نیازی به شستشو اولیه با دست ندارد و مستقیم می توانید ظرف را در ماشین قرار دهید.

قابلیت AquaIntense در ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28424
قابلیت IonGuard در ظرفشویی 14 نفره بکو

گاهی ظروفی را استفاده می کنیم که بوی تندی غذا بر روی آن باقی می ماند و قطعا آزار دهنده خواهد بود. در ماشین های ظرفشویی بکو از یک قابلیت عالی به نام IonGuard استفاده شده است که امکان حذف بو های بد را از فضای داخلی ماشین حذف می کند و هیچ گونه بوی ناخوشایندی مانند بوی تن ماهی باقی نمی گذارد . در واقع این قابلیت هر بوی ناشی از گازهای مضر و مواد شیمیایی را خنثی می کند.


موتور اینورتر Pro Smart در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424

ماشین های ظرفشویی بکو از موتور اینورتر مدل ProSmart استفاده کرده است که سطح گرید انرژی A++ است این موتور ها قابلیت کاهش مصرف انرژی را دارا می باشند. در این حالت تا حدود 24 در صد کمتر از ظرفشویی های معمولی انرژی مصرف می کنند و همچنین میزان آب مصرفی تا 47 در صد در هر مرحله از شستشو کمتر می شود.
موتور های اینورتری از دوام و عمر طولانی برخوردار می باشند و سال های سال بدون دردسر کار خواهند کرد و در همین حین از راندمان بالایی بهره می برند. در ظرفشویی بکو مدل 28424 به واسطه موتور اینورتر از صدای بسیار کم در حد 43 دسی بل استفاده شده است که با خیال راحت می توانید در زمان استراحت آن را روشن کنید و استراحت کنید.
قابلیت تشخیص نشت آب را دارد و در این حالت با تشخیص حتی یک قطره آب به صورت خودکار ماشین را خاموش می کند تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

موتور اینورتر Pro Smart در ماشین ظرفشویی بکو مدل 28424
برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28424

در ظرفشویی بکو DFN28424 از برنامه های از برنامه های کاربردی بسیار استفاده شده است و شما هر زمان خواستین ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید می توانید برنامه ای مطابق ظرف های خود و اندازه و درجه سختی کثیفی آن ها انتخاب کنید و به جریان بندازید. این ماشین ظرفشویی دارای 8 برنامه شستشو می باشد و برای ظرف هایی با درجه کثیفی کم و متوسط و بسیار کثیف تنوع خود را دارد و بر طبق آن می توانید انتخاب کنید.
از این برنامه ها می توان به شستشوی خودکار یا Auto اشاره کرد . برای زمانی که نمی دانید کدام برنامه را انتخاب کنید به طور خودکار برنامه مناسب با درجه کثیفی و میزان ظرف ها در نظر می گیرد و شروع به شستشو می کند و از دمای 40 تا65 درجه استفاده می کند. برنامه شستشو اقتصادی Eco 50 °C برای زمان‌هایی که ظروف چندان چرب و کثیف نیستند استفاده می شود و به اصطلاح به آن شستشو اقتصادی گفته می شود و میزان مصرف آب و سطح دما را کاهش می‌ دهد و از دمای 50 درجه در شستشواستفاده می کند.
برنامه بعدی Quick & Shine است که 60 دقیقه زمان می برد و برای حالت عادی و شستشو ظروف به درجه کثیفی متوسط به کار می رود با درجه حرارت 60 درجه . برنامه 35 دقیقه ای برای زمان هایی که ظروفی با درجه کثیفی کم دارید و یا عجله دارید استفاده می شود با درجه حرارت 30 درجه . برنامه شستشو بهداشتی با 70 درجه گرما برای حذف هر نوع آلودگی و کثیفی و مناسب ظروف کودکان می باشد که بیشتر حساس می باشند.
برنامه GlassCare با شستشو 40 درجه برای لیوان ها و ظروف کریستالی. برنامه پیش شستشو برای زمان های که ظرف ها کثیف هستن و می خواهید قبل شستشو اصلی یک شستشو عادی داشته باشند و دیگر نیازی به شستشو قبل در سینک نخواهید داشت.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل DFN28424
سخن آخر

قصد خرید ماشین ظرفشویی بکو را دارید مدل 28424 دارای امکانات بسیار مناسب و در عین حال قیمت عالی می باشد که می تواند یک گزینه برای خرید به خصوص خرید جهیزیه باشد . این مدل قابلیت های بسیاری دارد من جمله AquaIntense که فشار آب را در زیر بالا می برد و یا قابلیت شستشو سریع تا 3 برابر برای زمانی که عجله دارید. با خرید این محصول نگران قبض های خود نباشید چون با وجود موتور اینورتر میزان مصرف انرژی و آب مصرفی در هر چرخه شستشو کم می شود. این مدل 14 نفره می باشد و دارای 3 سبد داخلی و یک باکس قاشق و چنگال می باشد. برای خرید با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISHWASHER beko DFN28424

مشخصات

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
9.5 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
دارد
جنس بدنه
فولادضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
عرض 59.8 × عمق 60 × ارتفاع 84.5
دیگر ویژگی ها
قابلیت شستشو نیم بار یا Half Load
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
موتور اینورتر Pro Smart
دارای صفحه نمایش LED
قابلیت AquaIntense
شستشوی سریع Fast
قابلیت IonGuard
اينورتر
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
بکو
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
LED
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
مدل ظرفشویی
DFN28424
رنگ ظرفشویی
نقره ای
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
43 دسی یل
وزن ظرفشویی
51 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
9.5 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
جنس بدنه
فولادضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
عرض 59.8 × عمق 60 × ارتفاع 84.5
دیگر ویژگی ها
قابلیت شستشو نیم بار یا Half Load<br /> قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها<br /> موتور اینورتر Pro Smart <br /> دارای صفحه نمایش LED <br /> قابلیت AquaIntense<br /> شستشوی سریع Fast<br /> قابلیت IonGuard
اينورتر
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
بکو
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
LED
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
مدل ظرفشویی
DFN28424
رنگ ظرفشویی
نقره ای
دکمه های لمسی
میزان صدا
43 دسی یل
وزن ظرفشویی
51 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم