ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل WAW3256XGC

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW3256XGC

  • موتور فوق سایلنت EcoSilence Drive 
  • قابلیت بعدی Allergy Plus
  • سیستم لکه ‌بری AntiStain 
  • دارای 14 برنامه شستشو
  • دارای ظرفیت 9 کیلو گرم
  • قابلیت Add Wash
  •  پنل لمسی LED دار
  • رنگ نقره ای
  • سری 8

ادامه مطلبShow less
27,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Bosch WAW3256XGC
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW3256XGC

شرکت های بسیاری در صنعت لوازم خانگی وجود دارند و هر کدام به نوعی کالای خانگی تولید می کنند . این برند ها هر کدام اسم و رسم خود را دارند و ساخت یا مونتاژ یک کشور هستند. هر چند در بسیاری از کشور ها فقط مونتاژ را به جای دیگر انتقال می دهند و موتور و قطعات ساخت کشور مبدا می باشند. شرکت بوش BOSCH یکی از سازنده های حرفه ای لوازم خانگی می باشد که هم ساخت و هم مونتاژ محصولاتش را در کشور سازنده خود یعنی آلمان انجام می دهد.
این محصولات نسبت به سایر برندها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و سال هاست جزء خوشنام ترین شرکت ها در صنعت لوازم خاتگی بوده است. بوش محصولات جدید خود را معمولا با سری اعداد نشان می دهد و هر چه سری بالاتر می رود قطعا امکانات محصول بیشتر خواهد بود. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC از جمله ماشین لباسشویی های سری 8 می باشد که آخرین امکانات اعم از هر گونه تکنولوژی را در خود دارد.
ماشین لباسشویی بوش مدل 3256 دارای ظرفیت دیگ 9 کیلویی می باشد که مناسب برای خانواده های پر جمعیت است. هر چند این لباسشویی هوشمند بوده و هر تعداد لباس که دارید را می توانید در داخل آن قرار دهید تا مراحل کامل شستشو را برایتان انجام دهد و با تشخیص وزن لباس به همان اندازه آب و انرژی مصرف کند. بدنه این مدل نقره ای رنگ می باشد .
یک درب بزرگ در جلو کار دارد و همچنین دارای صفحه نمایش لمسی می باشد و برای انتخاب برنامه ها و تایید آن ها یک درجه ولومی وجود دارد. این لباسشویی سری 8 بوش دارای 14 برنامه شستشو مختلف برای انواع شستشو و انواع البسه می باشد که شما را از شستشو هر گونه لباسی مانند لباس های پشمی و ورزشی و تیره و... بی نیاز می کند. موتور این محصول از نوع بسیار عالی و فوق سایلنت EcoSilence Drive می باشد که در این نوع موتور هیچ گونه تسمه ای وجود ندارد و موتور مستقیم با دیگ در ارتباط است و این مورد از صدای اضافی به صورت بسیار زیادی می کاهد.
قابلیت شستشو با تاخیر تا زمان 24 ساعت را دارا می باشد . Aqua Sensor سنسورتشخیص میزان آب مصرفی را دارد. سیستم لکه ‌بری AntiStain می باشد که این تکنولوژی کمک می کند تا این مدل قادر باشد به راحتی چند نوع از لکه هایی که به سختی پاک می شود را از بین ببرد و هیچ ردی از لکه های سخت قابل مشاهده نباشد.
قابلیت Vario Perfect در این لباسشویی از 2 حالت eco perfect و speed perfect تشکیل شده است که حالت eco perfect موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و حالت Speed Perfect موجب صرفه جویی در زمان تا 65% میشود. لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW3256XGC دارای دور موتور 1600 دور در دقیقه می باشد. همچنین در کنار برنامه های بسیاری که در خود دارد از یک سری از توابع اضافی هم استفاده می کند و کمک به برنامه های اصلی برای شستشو هر چه بهتر موثر می باشد . در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین لباسشویی 9 کیلویی سری 8 بوش مدل WAW3256XGC .

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW3256XGC
طراحی شیک و خاص ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW3256XGC

شرکت بوش در طراحی لوازم خود به همان نسبت کیفیت اهمیت خاصی داده است و در طراحی آن ها ظرافت بسیاری به خرج داده که با توجه به این مورد جلوه خاص و شیکی را به دکوراسیون شما خواهد داد. رنگ این مدل نقره ای خوش رنگی می باشد که به هر دکوری با هر ترکیب رنگی می آید  خواه اتاق مخصوص لباسشویی باشد یا فضای آشپزخانه شما. بدنه این مدل بسیار محکم می باشد و از جنس فولاد ضد زنگ است که عمر طولانی را دارا می باشد .

در قسمت بالا یک پنل لمسی LED دار قرار داده شده است که میزان دما و تایم باقی مانده از شستشو و فعالیت لباسشویی را به صورت کاملا واضح نشان می دهد. در این قسمت امکان تنظیم دما و همچنین میزان دور موتور قابل تنظیم می باشد.در کنار پنل قسمت استارت و توقف شستشو وجود دارد. وسط کار یک درجه ولومی شکل قرار داده شده است که با چرخش آن می توان هر کدام از برنامه هایی که مد نظرتان می باشد را انتخاب کنید . در این حالت امکان انتخاب 14 نوع برنامه را خواهید داشت. که در کنار هر کدام که انتخاب شد یک چراغ قرمز روشن می شود.

دارای ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد که با توجه به درب بزرگی هم که دارد می توان هر لباس بزرگی را به راحتی در آن جای داد. دیگ داخلی از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم می باشد و بسیار محکم می باشد. این ظرفیت مناسب خانواده های 5-6 نفره می باشد البته امکان استفاده از ظرفیت کمتر را به راحتی دارا می باشد.
همچنین بدنه این مدل از لباسشویی بوش ضد اثر انگشت می باشد و نگران رنگ نقره ای آن نخواهید بود چون همیشه تمیز خواهد ماند. اطراف لباسشویی طراحی زیبایی دارد و یک سری طرح های دوار وجود دارد که جدا از اینکه از سادگی خارج شده در کمک به عایق های صدا و لرزش کمک می کند. همچنین این مدل دارای یک درب بزرگ در جلو کار می باشد که از دو نوار مشکی و نقره ای ساخته شده است و یک شیشه کاملا نشکن در وسط کار.
شیشه درب کاملا شفاف است و فضای داخلی در این حالت کاملا مشهود می باشد. جنس شیشه سیکوریت نشکن است و در برابر هر گونه ضربه و تغییر دما مقاوم می باشد. 

طراحی شیک و خاص ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAW3256XGC
قابلیت ادواش در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل 3256

تا به حال برایتان پیش آمده که لباسشویی را روشن کنید اما فراموش کرده باشید یک سری از لباس ها را هم اضافه کنید و چرخه شستشو شروع شده باشد؟ قطعا برای خیلی از افراد این مسئله وجود داشته است. اما سال های اخیر سازندگان ماشین لباسشویی این مشکل را حل کرده اند و به فکر راه حل افتاده اند.
یکی از این شرکت ها بوش بوده است که با اضافه کردن قابلیت Add Wash به ماشین های لباسشویی سری 8 خود امکان اضافه کردن لباس در حین کار را به شما می دهد. به این صورت با فعال کردن گزینه Stope مراحل شستشو را متوقف کنید و امکان باز شدن درب را به شما می دهد و با اضافه کردن لباس جا مانده بقیه مرحل شستشو را از نوع سر بگیرید.

قابلیت ادواش در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل 3256
امکان شستشو با تاخیر در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC

خیلی از مواقع عجله داریم و نمی توانیم منتظر شستشو ماشین لباسشویی خود شویم و به همین دلیل از روشن کردن آن منصرف می شویم یا اینکه می خواهیم بیرون برویم اما می خواهیم لباسشویی در یک ساعت دقیق شروع به شستشو کند. در این شرایط می توانید با تنظیم شستشو با تاخیر زمانی که می خواهید لباسشویی روشن شود را تنظیم کنید و بیرون بروید. در این شرایط تایمر شروع به کار می کند و در همان ساعت مقرر شستشو اصلی خود را شروع می کند. زمان این شستشو را می توان تا 24 ساعت هم تنظیم کرد.

امکان شستشو با تاخیر در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC
امکانات و قابلیت های شستشو در ماشین لباشسویی 9 کیلویی بوش مدل 3256

در این لباسشویی جدا از نوع برنامه هایی که دارد یک سری امکانات و آپشن هایی برای کمک به هر چه بهتر شسته شدن لباس ها در هنگام اجرای برنامه مورد نظر دارد. یکی از این امکانات عالی قابلیت لکه ‌بری AntiStain می باشد که هر نوع لکه سختی اعم از قهوه و خون و روغن یا هر چیز دیگری را به راحتی از بین می برد و هیچ گونه اثری از آن باقی نمی گذارد. قابلیت بعدی Allergy Plus می باشد که برای افراد بسیار حساس عالی می باشد و از هر گونه ایجاد آلرژی در لباس ها جلوگیری می کند .
فناوری ActiveWater که برای جلوگیری ازهدر رفتن میزان آب می باشد که با تشخیص خودکار میزان لباس های کثیف و استفاده از سنسور کنترل شده و تنظیم مداوم و سیستم بهینه سازی آب دیگ باهم به همان مقدار لازم آب مصرف می کند و هیچ گونه آب اضافی هدر نمی رود. قابلیت Anti Vibration که باعث لرزش کمتر و هچنین ثبات بیشتر و محافظت در برابر ویبره های اضافه می شود. حسگر آب Aqua Sensor میزان کثیفی آب را در مرحله اول قبل از آبکشی می سنجد .

امکانات و قابلیت های شستشو در ماشین لباشسویی 9 کیلویی بوش مدل 3256
شستشو سریع تر VarioPerfect در ماشین لباسشویی بوش مدل 3256

در لباسشویی 9 کیلویی بوش قابلیت عالی شستشو سریع تر VarioPerfect قرار داده شده است که بر برنامه های اصلی اثر دارد به شستشو بهتر آن ها کمک می کند که شامل دو حالت می باشد . یکی Eco perfect که با استفاده کردن از آن میزان مصرف آب و برق در حد بسیار بالای کم می شود تا حدود 30 % کاهش انرژی را خواهید داشت حالا فرقی نخواهد کرد که چه میزان لباسی در داخل ان قرار گرفته باشد. دومی مرحله Speed perfect می باشد که زمان شستشو را تا 60% کاهش می دهد و از هدر رفتن زمان شما جلوگیری می کند.


موتور فوق سایلنت EcoSilence Drive در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC

در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش از موتور فوق سایلنت EcoSilence Drive استفاده شده است که با توجه به نبودن هیچ گونه تسمه در آن موتور مستقیم با دیگ در ارتباط می باشد . این حالت باعث می شود به واسطه عدم اصطکاک عمر موتور بالاتر برود و سالیان طولانی برای ما کار کند. همچنین به واسطه همین ارتباط مستقیم و از صدای اضافی به صورت بسیار زیادی می کاهد. دور موتور در این لباسشویی 9 کیلویی بوش 1600 دور در دقیقه می باشد که به این صورت هم در شستشو بهتر کمک می کند هم لباس ها را تا حد بسیار بالایی خشک تحویل شما می دهد. وقتی حرف از موتور سایلنت زده می شود یعنی در حین شستشو صدایی 47 دسی بلی دارد و در تایم خشک کردن صدای 74 دسی بل. این صدا مزاحم استراحت شما به هیچ وجه نخواهد شد. همچنین در مصرف انرژی کمتر تا 30% بسیار موثر می باشد و دیگر نگران قبض ها یتان نخواهید بود.

موتور فوق سایلنت EcoSilence Drive در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC
برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش

در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC برنامه های شستشو متنوعی استفاده شده است که هر کدام مخصوص یک پارچه با درجه کثیفی خاص و همچنین الیاف مختلف می باشند که دست شما را در انتخاب تا حد بالایی باز می کند . این مدل دارای 14 برنامه شستشو می باشد. از این برنامه ها می توان به برنامه Hygiene Plus می باشد که تایم شستشو و آبکشیدن البسه را افزایش می دهد و مناسب برای شستشوی البسه کودکان و افراد با پوست های حساس می باشد.
شستشو مناسب لباس های تیره . شستشو مناسب لباس های ورزشی. شستشو 15 دقیقه ای برا ی زمانی که خیلی عجله دارید یا اینکه لباس های خیلی کثیفی ندارید . شستشو مخصوث تیشرت و لباس های نخی. شستشو برای حالت شبانه و زمان های استراحت. شستشو مناسب لباس های پشمی. لباس های کتان.
شستشو برای لباس های سنگین و ملافه های بزرگ. شستشو Mix برای زمانی که چند نوع لباس از جنس ها و رنگ های مختلف دارید شستن آن ها با هم مشکلی ایجاد نمی کند. برنامه Pre Wash یا همان پیش شستشو برای لباس هایی که تازه کثیف شده اند مثل لباس های گلی.

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش


سخن آخر...

برای شما که قصد خرید ماشین لباسشویی 9 کیلویی را دارید مدل بوش 3256 یک گزینه بسیار عالی می باشد البته به واسطه سری 8 بودن خود قیمت به نسبت بالایی هم دارد . مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد . همچنین دارای رنگ نقره ای شیک و ضد اثر انگشت است که کاملا محکم می باشد. همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی برای راحتی کار است.
مجهز به موتور کم مصرف و کاملا به صدا می باشد که هیچ گونه لرزشی در این مدل احساس نخواهید کرد. دارای 14 برنامه مختلف می باشد که هر گونه امکان شستشو را برای کاربر فراهم می کند . مناسب برای خانواده های 5 – 6 نفره می باشد . برای خرید لباسشویی بوش مدل 3256 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Bosch WAW3256XGC

مشخصات

رتبه انرژی
A++
سرعت چرخش موتور
1600 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
84.8 *59.8 * 59
وزن خالص (کیلوگرم)
79 کیلوگرم
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
تا 24 ساعت
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
شرکت سازنده
بوش
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
برنامه
Mix/Quick
Allergy Plus
Super (Quick) 15
Delicate/Silk
Spin/Rinse
Duvet
Drain
Night Wash
SportsWear
Cottons
Wool
Drum Clean
Shirt/Blouses
Easy Care
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
سرعت چرخش موتور
1600 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
تایمر خاموش
ابعاد خالص(سانتی متر)
84.8 *59.8 * 59
وزن خالص (کیلوگرم)
79 کیلوگرم
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
تا 24 ساعت
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14 برنامه
شرکت سازنده
بوش
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار
برنامه
Mix/Quick <br /> Allergy Plus <br /> Super (Quick) 15 <br /> Delicate/Silk <br /> Spin/Rinse<br /> Duvet <br /> Drain <br /> Night Wash <br /> SportsWear <br /> Cottons <br /> Wool <br /> Drum Clean <br /> Shirt/Blouses<br /> Easy Care

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم