تلویزیون ال جی 77 اینچ 4Kمدل OLED 77G2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچی مدل  OLED 77G2

  •  گیرنده های داخلی DVB_T/DVB_C/DVB_S2 
  • دارای قابلیت Wide Viewing Angle 
  • پردازنده α9 Gen 5 AI Processor
  • سیستم عامل حرفه ای webOS 
  • پورت های HDMI, USB
  • دارای پنل OLED EVO
  •  هوش مصنوعی ThinQ
  •  سیستم عامل webOS 
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 7G2 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچی مدل  OLED 77G2

 ال جی LG در ساخت تلویزیون های خود از کیفیت های بسیاری استفاده کرده است که هر کدام از آن ها به نوعی نیاز ما را برطرف می کنند. هر کدام امکانات و کیفیت تصویر های متفاوتی را ارائه می دهند . از این موارد می توان به کیفیت تصویر های FHD, 4K,4K NANO CELL  و OLED اشاره کرد. که قبلا ها بیشتر کیفیت ها در FHD خلاصه می شد در حالی که الان 4K بیشتر استفاده می شوند . ال جی در سال 2020 از سری نانو خود بهره برداری کرد که تصاویری به نسبت واضح تر و با حالت پویایی بالاتری را ارائه می دهند. از تمام این موارد که بگذریم به آخرین کیفیت تصویر در مدل های ال جی یعنی OLED می رسیم. این کیفیت تصویر از سری های 4K  معمولی بالاتر می باشد و باعث می شود ارتباط  قوی تری با تصاویر بر قرار کنید.

 تلویزیون ال جی مدل OLED 77G2 دارای پنل OLED EVO می باشد و همچنین مجهز به پردازنده حرفه ای از نسل آلفا 9 یعنی  α9 Gen 5 AI Processor 4K می باشد و قدرت پردازش فوق العاده ای دارد به صورتی که  در کیفیت تصاویر موثر است و  تصاویری با کیفیت 4K با رزولوشن 2160*3840 را ارائه می دهد هم اینکه در پخش صدا با پردازش صدا نویز های اضافی را با توجه به قابلیت Clear Voice از بین می برد و صدایی واضح و رسا را پخش می کند.

قاب باریک و ظریف از  طراحی های شیک تلویزیون OLED 77G2 ال جی می باشد و فریمی را شما در آن مشاهده نمی کنید. در همین حین از یک پایه مستطیل شکل نقره ای در وسط کار استفاده شده است که بسیار محکم و در عین حال ظریف کار شده است . اگر مشکلی برای آن پیش نیاید اصلا این تلویزیون تکان و لرزشی ندارد. این مدل مجهز به ریموت کنترل هوشمند می باشد که با توجه به هوش مصنوعی ThinQ که در تلویزیون می باشد قادر به کنترل از راه دور جادویی و دریافت فرمان صوتی می باشد. وجود قابلیت هوشمند در تلویزیون ال جی مدل  OLED 77G2 امکان مدیریت تمام وسایل هوشمند در اطراف را به وجود می آورد.

این مدل از تلویزیون مجهز به سیستم عامل حرفه ای webOS می باشد که قادر به دسترسی به فرمان های صوتی می باشد که امکان دسترسی به  دستیار های صوتی Alexa, Amazon, Google را فراهم می کند . همچنین امکان دسترسی به برنامه ها و تنظیمات را به صورت یک نوار افقی در پایین صفحه فراهم کرده است که می توان از طریق شخصی سازی برای خود یک هوم داشبورد Home Dashbord برای دسترسی راحت تر ساخت. این تلویزیون پورت های بسیاری در خود دارد از جمله پورت HDMI , USB,LAN,RF. در ادامه با ما باشید با معرفی بهتر تلویزیون 77 اینچی ال جی مدل OLED 77G2.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 77 اینچی مدل  OLED 77G2

طراحی ساده و شیک تلویزیون ال جی 77 اینچی مدل OLED 77G2

در  تلویزیون ال جی مدل OLED 77G2 از طراحی بسیار ظریفی استفاده شده است که مختص تلویزیون های oled می باشد. یکی از این موارد قاب  باریک و  مشکی رنگی می باشد که در اطراف صفحه نمایش استفاده شده است که ظاهر فوق العاده را به نمایش گذاشته است و تلویزیون را در دسته بدون فریم ها قرار داده است . قطر این نمایشگر بسیار کم می باشد و در حد ضخامت یک گوشی می باشد و پنلی بسیار نازک در پیش روی شما است که در هنگام نصب بر روی دیوار مانند یک تابلو هنری عمل می کند و در این شرایط شاید شما اصلا متوجه فاصله این مدل با دیواری که بر روی آن قرار دارد نشوید و محل قرار گیری پورت ها در پشت تلویزیون قرار داده شده است که از شلوغی های اضافی در اطراف تلویزیون زمانی که بر روی میز قرار گرفته یا در هر حالت دیگر جلوگیری می کند.

ابعاد این مدل تلویزیون ال جی 77 اینچ است و مناسب برای فضای بزرگ می باشد شاید اگر این تلویزیون را برای یک فضای کوچک در نظر بگیریم چشم را به مرور اذیت کند .  پایه این تلویزیون مستطیل شکل و به رنگ نقره ای می باشد و همراه با فریم مشکی رنگ ظاهر فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است  که به غیر از ظرافت عالی که دارد از استحکام بالایی برخوردار می باشد . این تلویزیون 77 اینچی علاوه بر این که می تواند بر روی میز قرار بگیرد و همچنین به دیوار اتصال پیدا کند یک گزینه دیگر نیز دارد که می شود بر روی پایه های استندی قرار گیرد و به راحتی هر جایی که خواستید انتقال دهید و جا به جا کنید. تلویزیون مدل OLED 77G2 دارای ریموت کنترل جادویی می باشد که بسیار خوش دست طراحی شده است و شاید اگر مدت طولانی آن را در دست بگیرید متوجه آن نشوید . 

طراحی ساده و شیک تلویزیون ال جی 77 اینچی مدل OLED 77G2

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 77G2

تلویزیون الجی مدل OLED 77G2 دارای کیفیت تصویر بسیار عال 4k  می باشد و از پنل OLED EVO ساخته شده است. این مدل از پردازنده حرفه ای α9 Gen 5 AI Processor 4K بهره برده است که امکان تجزیه و تحلیل تصاویر بی کیفیت را دارا می باشد و تصاویر  را ارتقاء می دهد و در این حالت به هیچ وجه تصاویر بی کیفیت نخواهید داشت.

این مدل دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 است. تلویزیون  ال جی مدل OLED 77G2 دارای قابلیت Wide Viewing Angle می باشد که زاویه دید گسترده را در اختیار بیننده قرار می دهد. شاید اگر در کنار تلویزیون نشسته باشید تصویر را با همان وضوح روبرو ببینید . 

تلویزیون هایی با کیفیت OLED از تصاویری با کیفیت بالاتر و همچنین زنده تر و پویا تر بهره می گیرند.

همچنین امکان پشتیبانی از قابلیت HDR با انواع  HDR 10 PRO, HLG , DOLBY Vision استفاده می کند و وضوح تصاویر را تا حد بالایی افزایش می دهد و به این صورت شما کوچکترین صحنه ها را از دست نمی دهید حتی سایه تصاویر . قابلیت Al Brightness Control  در این تلویزیون جهت تنظیم میزان نور صفحه نمایش با توجه به نور محیط به کمک هوش مصنوعی به کار می رود و به صورت خود نور صفحه نمایش را تنظیم می کند.

 تلویزیون ال جی 77 اینچ از نوع OLED  فاقد نور پس زمینه می باشد و با تنظیم نور پیکسل های خود Pixle Level Dimming نور موجود بر روی صفحه نمایش را تنظیم می کند. دارای قابلیت Billion Rich Color  می باشد که یک طیف بسیار گسترده از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد و در این حالت تصاویری نزدیک به واقعیت را ایجاد می کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 77G2

کیفیت صدا در تلویزیون های 77 اینچ ال جی مدل OLED 7G2

در تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل OLED 7G2 دو کانال صوتی قرار داده شده است   که  40 وات صدا قابل پخش ایجاد می شود  یعنی هر کدام از آن ها 20 وات جداگانه . اگر از صدا برای فضای خیلی بزرگ خواستین استفاده کنید حتما از طریق اتصال به بلوتوث Blutooth  به اسپیکر یا ساندبار متصل شوید تا صدایی بهتر و عالی تر را تجربه کنید.

 در این تلویزیون با توجه به پردازنده α9 Gen 5 AI Processor امکان حذف نویز صدا ها را فراهم می آورد. در واقع قابلیت حذف نویز Clear Voice یاعث می شود  صداهای اضافه از بین برود و صدای رسا را پخش می کند. قابلیت Dolby Atmos که صدایی همه جانبه  را ایجاد می کند و شما در هر زاویه ای از تلویزیون  که نشسته باشید امکان شنیدن صدا را با همان وضوح خواهید شنید.

کیفیت صدا در تلویزیون های 77 اینچ ال جی مدل OLED 7G2

 تلویزیون هوشمند ال جی مدل OLED 77G2

وقتی صحبت از هوش مصنوعی در یک وسیله ای می شود قطعا آن وسیله هوشمند بوده و امکان اتصال با گوشی را خواهد داشت. در تلویزیون ال جی 77 اینچ مدل OLED 77G2 از امکان هوش مصنوعی ThinQ استفاده شده است . از طریق اتصال به گوشی می توانید تمام وسایل هوشمند خود را به تلویزیون وصل کرد و آن ها را از راه دور مدیریت کرد. این مدل مجهز به کنترل صوتی هوشمند می باشد که با فشار دادن دکمه میکروفون امکان اتصال به تلویزیون را از طریق صوتی امکان پذیر می کند و از این راه می شود به تلویزیون خود دستور مورد نظر را داده و به نتیجه مطلوب برسید. حالا می خواهید کانال را عوض کنید یا اینکه صدا را بالا پایین کنید . 

 تلویزیون به واسطه سیستم عامل webOS دارای یک نوار منو در پایین صفحه به صورت افقی می باشد که برنامه های بسیاری را در خود دارد و می توان به دستیار های صوتی مانند Alexa , Google دسترسی پیدا کرد یا اینکه برنامه های دیگری که در منو می باشد را نصب کرد یا برنامه مورد نظر خود را سرچ کنید.

در این حالت شما می توانید از امکان تشکیل یک منو اختصاصی استفاده کنید که به اصطلاح Home Dashbord می باشد که برنامه های مورد علاقه خود را در این صفحه می توانید بچینید تا در زمان لازم به آن ها دسترسی راحت داشته باشید. این مدل دارای قابلیت هشدار ورزشی می باشد که در این شرایط می توانید زمانی که در حال تماشای یک کانال دیگر هستین از نتایج مسابقات در شبکه های دیگر مطلع شوید.

امکان اتصال به اینترنت از طریق اتصال به وای فای WiFi  را  دارا می باشد و از این راه به آسانی می شود به وب گردی بین صفحات بپردازید و مانند یک صفحه مانیتور از آن استفاده کنید.

امکانات هوشمند تلویزیون های ال جی مدل OLED 77G2

پورت های ارتباطی در تلویزیون های ال جی مدل OLED 77G2

تلویزیون ال جی مدل OLED 77G2 دارای پورت های بسیار زیادی می باشد که  همه نیاز های شما را از اتصال به تلویزیون فراهم می کند . این مدل دارای 4 پورت HDMI  که امکان اتصال از طریق کابل را فراهم می کند  از پورت های HDMI2 برای اتصال کنسول های بازی به تلویزیون استفاده می شود. همچنین 3 پورت USB را دارا می باشد. این تلویزیون قابلیت اتصال بلوتوث Blutooth را دارد که از این طریق می توانید گوشی و لپ تاپ یا هر وسیله بلوتوث دار دیگر استفاده کنید  و از نمایش محتواهای خود بر روی صفحه نمایش 77 اینچی لذت ببرید. این مدل دارای پورت RF , LAN  نیز می باشد. همچنین مجهز به گیرنده های داخلی DVB_T/DVB_C/DVB_S2 می باشد که هر تلویزیونی همه این گیرنده ها را با هم ندارند . 

پورت های ارتباطی در تلویزیون های ال جی مدل OLED 77G2

سخن آخر...

برای خرید تلویزیون 77 اینچی OLED باید تمام امکانات آن را حتما بدانید و بعد خرید کنید چون جزء تلویزیون های گران قیمت محسوب می شود. سایز بزرگ 77 اینچی دارد و باید برای فضایی با متراژ بالا استفاده شود تا چشم را اذیت نکند. این مدل ساخت سال 2022 می باشد . این مدل هوشمند می باشد و مجهز به سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به برنامه های متنوع بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید بازی و برنامه ای که می خواهید را نصب کنید و به قسمت هوم داشبورد ببرید و برای خود یک صفحه شخصی درست کنید و همیشه به آن ها دسترسی راحت داشته باشید. برای خرید تلویزیون ال جی مدل OLED 77G2 با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 7G2 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED 77G2
سری
G
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
OLED تخت
نوع پنل
OLED EVO
کیفیت تصویر
4K OLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
40وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
WEBOS
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 77G2
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED 77G2
سری
G
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
OLED تخت
نوع پنل
OLED EVO

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K OLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیلی

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 77G2
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi Certified 802.11ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen 5 AI Processor

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم