ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B

  • قابلیت شستشو سریع Quick Wash 65 
  • سنسور تشخیص نشتی آب Aqua Stop
  • شستشوی بهداشتی Hygiene Plus
  • قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد 
  • شستشوی نیم بار Half Load 
  • موتور Eco Silence Drive
  • دارای ظرفیت 13 نفره
  • ساخت ترکیه 
  • رنگ سفید 
ادامه مطلبShow less
15,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Dishwasher bosch SMS46NW01B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B

ماشین ظرفشویی سالیان بسیاری است که جزء اصلی از آشپزخانه شده است . به دلیل افزایش زندگی ماشینی وجود ماشین ظرفشویی بیشتر از قبل چشم گیر شده است و با این شرایط افزایش مشغله کاری وجود آن بیش از همیشه لازم و ضروری دیده می شود. شرکت بوش BOSCH همیشه از بهترین های بازار بوده و هست . در ساخت لوازم برقی حساسیت بسیاری به کار برده اند که از هر لحاظ بی نقص باشند.
بوش یک برند آلمانی می باشد که محصولات خود را در همان کشور آلمان مونتاژ می کند. قطعات و موتور با کیفیت و همچنین پر قدرت می باشند. موتور این ظرفشویی ها از نوع Ecosilence Drive می باشد که مصرف انرژی را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد و همچنین صدای بسیار کمی را در حد 43 دسی بل ایجاد می کند. در این مبحث قصد داریم با معرفی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B بپردازیم .
این مدل از ظرفشویی بوش 13 نفره می باشد و برای خانواده های متوسط و پر جمعیت بسیار مناسب می باشد . البته باید این مسئله را جور دیگری هم دید. از این ظرفشویی برای جمعیت کم و زمانی که تعداد ظروف کمتری دارید هم می توان استفاده کرد به واسطه قابلیت نیم شور یا Half Load . در این حالت دستگاه با تشخیص تعداد ظروف و میزان کثیفی به همان میزان آب و انرژی مصرف می کند.
ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B دارای 6 برنامه شستشو می باشد که هر کدام از آن ها نوعی از قابلیت های شستشو را ارائه می دهند و شما را از هر نوع شستشویی بی نیاز می کنند. ظرفشویی های بوش بر حسب سری شناخته می شوند که ظرفشویی مدل SMS46NW01B از نوع سری 4 می باشد که دارای طراحی ظاهری بسیار زیبایی می باشد و همچنین از بدنه محکمی تشکیل شده است . درب آن در جلو قرار دارد و بر روی در ب یک صفحه نمایش قرار داده شده است که در دو طرف صفحه نمایش دکمه هایی برای انتخاب برنامه ها قرار داده شده است.
این مدل ماشین ظرفشویی 3 سبده می باشد که یکی از سبد ها انعطاف پذیر می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا می باشد . در کنار برنامه های شستشو معمولا قابلیت ها یی هم استفاده شده است که در تمیز تر شدن ظروف در مراحل شستشو بسیار موثر می باشد. از جمله قابلیت تشخیص میزان کثیفی ظروف یا قابلیت تشخیص تعداد ظرف ها Load Sensor که به همان میزان انرژی مصرف نماید و از مصرف بیش از حد آن جلوگیری می کند.
این ظرفشویی قابلیت شستشو سریع Quick Wash 65 را دارد که در 65 دقیقه تمام مراحل شستشو را به صورت کامل اجرا می کند و ظروفی بسیار تمیز را ارائه می دهد. همچنین مجهز به برنامه های Auto برای شستشو خودکار و برنامه شستشو مخصوص ظروف شیشه ای Glass 40° را دارد . در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این محصول کم نظیر از شرکت بوش آشنا شویم .

SMS46NW01B
طراحی زیبا و خاص ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B

ماشین های ظرفشویی بوش همه طراحی بسیار خاص و شیکی دارند که این محصولات را خاص و تک کرده است. در این مدل ها از یک کمترین شلوغی و شکل اضافی استفاده شده است که سبکی مینیمال را به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد. مدل SMS46NW01B دارای رنگ سفید می باشد که با هر دکوراسیونی قابل ست کردن می باشد و چهره بسیار خاصی به دکور شما می دهد.
ظرفیت این ماشین ظرفشویی 13 نفره می باشد و مناسب برای خانواده هایی با جمعیت بالا می باشد که این اندازه جوابگو کامل آن ها می باشد . اما نکته مهم در این مدل داشتن قابلیت نیم شور می باشد که در این صورت خانواده های کم جمعیت هم بدون نگرانی با نصف ظرفیت می توانند از آن استفاده کنند.
بدنه این مدل بسیار محکم می باشد و در زمان جا به جایی آسیبی نخواهد دید. درب آن در جلو کار طراحی شده است که به سمت بیرون باز می شود . بر روی درب یک صفحه نمایش مشکی رنگ LED قرار داده شده است که زمان باقی مانده و نوع برنامه را نمایش می دهد. در کنار صفحه نمایش دکمه های تعبیه شده است امکان انتخاب برنامه ها را به ما می دهد . همچنین دکمه خاموش و روشن در کنار این صفحه نمایش قرار داده شده است .
در زیر صفحه نمایش لوگو برند بوش BOSCH به بزرگی حک شده است و این یکی از علایم اصلی بودن کالا می باشد. در قسمت داخلی این مدل از یک استیل ضد زنگ استفاده شده است که کاملا محکم بوده و بسیار ماندگار می باشد. فضای داخلی دارای 3 طبقه سبد می باشد که برای هر گونه ظروفی با هر ابعادی مناسب می باشد و سبد وسط قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. سبد بالایی مناسب برای چیدمان قاشق و چنگال می باشد . بر روی سبد ها در هر طبقه ای آرم برند بوش حک شده است که این هم از دلایل اصلی بودن کالا می باشد که از این راه می توانید تشخیص دهید کالای شما اصل بوده یا خیر؟

طراحی زیبا و خاص ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B
قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد های ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

در ماشین های ظرفشویی بوش قابلیتی تعبیه شده است که نیاز خیلی از افراد می باشد و زمانی که ظرفشویی شما این قابلیت را داشته باشد دیگر نیازی به شستشو نصف ظرف ها را با دست نخواهید داشت. در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها وجود دارد و به این صورت می توانید تمام ظرف ها را به راحتی در ماشین ظرفشویی خود جای دهید.
در این مدل می توانید سبد پایینی را کامل به دلخواه بچینین و سبد بالایی را طبق آن تنظیم کنید و بالا ببرید. در این شرایط به راحتی می توانید ظروف بزرگ مانند دیس ها و همچنین لیوان های پایه بلند را جایگزاری کنید .

قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد های ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B
شستشوی نیم بار Half Load در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01B

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B قابلیت شستشو نیم بار Half Load وجود دارد که در این حالت می توان بدون نگرانی هر میزان ظرف کثیف با هر درجه از کثیفی را به راحتی داخل ماشین ظرفشویی خود قرار دهید تا مراحل کامل شستشو را برای شما به اجرا در بیاورد. در این حالت با قابلیت سنسور تشخیص میزان ظروف Load Sensor می توان مقدار ظرف ها را تشخیص دهد و به همان میزان آب و انرژی مصرف می کند.


شستشوی بهداشتی Hygiene Plus در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B امکان شستشو بهداشتی Hygiene Plus وجود دارد و مناسب برای افراد بسیار حساس می باشد که نگران ضد عفونی کردن ظروف خود هستند یا اینکه حساسیت یا آلرژی دارند. با این قابلیت به دلیل شستشو با دمای بسیار بالا هیچ گونه آلودگی باقی نمی ماند و از هر لحاظ خیالتان راحت خواهد بود .

شستشوی بهداشتی Hygiene Plus در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B
قابلیت تاخیر در شستشو در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

گاهی برای همه پیش می آید که عجله دارید اما مجبور می شوید که ظرف ها را تا زمان برگشت به خانه بشورید. در این حالت با فعال کردن گزینه شستشو با تاخیر تایمر شروع به کار کردن می کند و در ساعت مقرر شروع به کار می کند و مراحل شستشو را شروع می نماید و در آخر به صورت خودکار خاموش می شود. امکان تاخیر در شستشو در این ماشین ظرفشویی تا 24 ساعت می باشد.

قابلیت تاخیر در شستشو در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NW01B

سنسور تشخیص نشتی آب Aqua Stop

در ماشین ظرفشویی های بوش مجهز به سنسور تشخیص نشتی آب Aqua Stop می باشند که امکان تشخیص نشت آب را دارد و هر گونه نشتی حتی یک قطره را تشخیص می دهد و به صورت خودکار خاموش می شود و از ایجاد مشکل در ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند.


موتور اکو سایلنت Eco Silence Drive در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01B

در ماشین ظرفشویی بوش از موتور بسیار قوی و کار آمد اکو سایلنت Eco Silence Drive استفاده شده است که قابلیت های عالی با خود برای ماشین ظرفشویی به همراه دارد. با وجود موتور اکو سایلنت همان طور که از نام آن پیداست صدایی بسیار کم در حد 43 دسی بل را ارائه می دهد که بسیار کم می باشد و همراه با عایقی که در بدنه آن کار شده است از ایجاد صدا جلوگیری می کند و در زمان استراحت می توانید بدون هیچ مشکلی آن را روشن کرده و استراحت کنید.
موتور Eco Silence Drive مصرف انرژی بسیار کمی دارد و از برچسب انرژی A++ استفاده می کند و در هر چرخه از شستشو فقط 9.5 لیتر آب مصرف می نماید. به این صورت از ماشین های ظرفشویی قدیمی به نسبت انرژی بسیار کمی مصرف می نماید. این مدل جدا از مصرف کم از کارایی و راندمان بالایی برخوردار می باشد که عمر طولانی دارد .

موتور اکو سایلنت Eco Silence Drive در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01B
برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B

در ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01B از 6 برنامه برای انواع شستشو استفاده شده است که در واقع نیاز های اصلی برای شستشو را فراهم می کند . از توابع اضافی هم استفاده کرده است که به هر چه بهتر شدن شستشو در زمان اجرا برنامه ها کمک می کند.
از این برنامه ها می توان به شستشو خودکار Auto اشاره کرد و در زمانی که نمی دانید کدام برنامه را انتخاب کنید ماشین به صورت خود کار میزان درجه کثیفی ظرف ها را تشخیص داده و برطبق میزان آن ها برنامه شستشو را انتخاب می کند و به جریان می اندازد معمولا دمای مورد استفاده در این برنامه 45 – 65 درجه می باشد.
برنامه مهم دیگر Eco یا همان شستشو اقتصادی می باشد که برای شستشو ظروف با درجه کثیفی متوسط استفاده می شود و ظرف ها را با دمای 50 درجه شستشو می دهد که البته مراحل شستشو در این مدل کمی دیر تمام می شود. برنامه بعدی Intensive 70° می باشد که به دلیل شستشو با دمای بالا ظرف ها را کاملا از هر گونه آلودگی تمیز می کند و مناسب برای افراد حساس و کودکان می باشد.
برنامه Pre Rinse یا پیش شستشو که یک مرحله شستشو را قبل از شستشو اصلی انجام می دهد و دیگر نیاز به شستن ظروف قبل از شستشو در سینک نمی باشد . برنامه Glass 40 که مناسب برای شستشو ظروف کریستالی و شیشه ای می باشد و از دمای 35 – 40 درجه استفاده می کند و هیچ مشکلی و کدری در ظرف ها پیش نمی آید. شستشو سریع Quick Wash 65 که در مدل 65 دقیقه مراحل شستشورا به صورت کامل انجام می دهد و مناسب برای شستشو ظروف روزانه می باشد.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B


نقاط قوت در ظرفشویی بوش SMS46NW01B

1_ دارای ظرفیت 13 نفره
2_ داری 6 برنامه شستشو
3_ مجهز به 3 طبقه سبد
4_ قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
5_ موتور Eco Silence Drive
6_شستشو با تاخیر 24 ساعته
7_ قابلیت شستشو نیم بار Half Load

سخن آخر...

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید و به دنبال یک جنس تضمین شده با قیمت مناسب می گردید می توانید به گزینه خرید ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B را نیز فکر کنید چون به راحتی تمام نیاز های یک خانواده 13 نفره را فراهم می کند . البته قابلیت شستشو نصف ظرفیت را دارد و با خیال راحت می توانید هر گونه ظروفی را با هر تعداد و هر درجه کثیفی در داخل ماشین قرار دهید.
در داخل ظرف شویی 3 طبقه سبد قرار داده شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع طبق ظروف شما دارد. مجهز به صفحه نمایش می باشد که به صورت دکمه ای می توان برنامه ها را انتخاب کرد. این مدل دارای موتور ساکت و کم مصرف Eco Silence Drive می باشد که بسیار کم صدا و همچنین با مصرف کم انرژی می باشد .
این نوع موتور ها کارایی و عمر بسیار طولانی دارند. ماشین ظرفشویی بوش موتور و قطعات آلمانی دارد که سالیان سال برای شما کار خواهد کرد . اگر قصد خرید ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NW01B را دارید با کارشناسان خرید ما در اصلی کالا در ارتباط باشید تا شما را برای خرید از بانه راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Dishwasher bosch SMS46NW01B

مشخصات

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
9.5 لیتر
ظرفیت شستوشو
13 نفره
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
عرض60 سانتی متر
عمق 60 سانتی متر
ارتفاع85 سانتی متر
شستشوی هوشمند
دارد
اينورتر
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
شرکت سازنده
بوش
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
دارد
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
SMS46NW01B
رنگ ظرفشویی
سفید
میزان صدا
43 دسی بل
وزن ظرفشویی
51 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
ظرفیت اب
9.5 لیتر
ظرفیت شستوشو
13 نفره
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
عرض60 سانتی متر<br /> عمق 60 سانتی متر<br /> ارتفاع85 سانتی متر
شستشوی هوشمند
اينورتر
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
شرکت سازنده
بوش
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
SMS46NW01B
رنگ ظرفشویی
سفید
میزان صدا
43 دسی بل
وزن ظرفشویی
51 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم