ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B

  • قابلیت شستشو نیم بار Half Load 
  • سنسور تشخیص وزن Load Sensor
  • موتور سایلنت Eco Silence Drive
  • شستشو بهداشتی  Hygiene Plus 
  • برنامه پیش شستشو Rinse Pre
  •  قابلیت Vario Drawer Pro
  • قابلیت شستشو با تاخیر
  • دارای ظرفیت 13 نفره
  • مجهز به سه طبقه سبد
  • ساخت ترکیه 
  • سری 4
ادامه مطلبShow less
15,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Dishwasher Bosch SMS46NI01B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B

شرکت بوش BOSCH سازنده محصولات برقی خانگی می باشد و هر ساله سری جدیدی از محصولات خود را وارد بازار می کند. این محصولات ساخت کشور آلمان می باشد و تمام موتور و قطعات ساخت خود آلمان می باشند اما گاهی یک سری از محصولات را در کشور های دیگر مثل ترکیه مونتاژ می کند که این دلیل بر کیفیت پایین محصول نمی باشد. بوش محصولات خود را در قالب سری به بازار عرضه می کند .
ظرفشویی های بوش تا به حال سه سری 4 .6 و 8 ساخته شده اند که هر کدام کارایی و عملکرد منحصر به فردی دارند که مخصوص سری خود می باشند. در این مقاله ما قصد داریم به معرفی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B بپردازیم. این ظرفشویی جزء سری 4 از محصولات شرکت بوش است و دارای ظرفیت 13 نفره می باشد که مناسب برای یک خانواده متوسط تا پر جمعیت می باشد و به راحتی پاسخگوی این ظرفیت است. هر چند با قابلیت نیم شور Half Load که دارد امکان شستشو با تعداد کمتر هم دارد.
ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B دارای بدنه محکم از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و فضایی داخلی از جنس استیل محکم می باشد که این مدل هم ضد زنگ می باشد. بر روی درب یک صفحه نمایش مشکی رنگ LED قرار دارد که مقدار زمان باقی مانده یا برنامه در حال اجرا و .. را به نمایش می گذارد. در کناره های آن یک سری دکمه قرار دارد که از این طریق برنامه ها را انتخاب می کنید .
فضایی داخلی دارای 3 طبقه سبد می باشد قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد یک باکس قاشق چنگال هم دارد. در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B از یک موتور عالی و با کیفیت به نام Eco Silence Drive استفاده شده است که به دلیل کاهش اصطکاک صدایی بسیار کم را تولید می کند و همچنین از جمله موتور ها یی می باشد که مصرف انرژی بسیار کمی را تولید می کند و عمر بالایی دارد.
این مدل ظرفشویی 13 نفره بوش قابلیت های بسیاری را با خود به همراه دارد که در شستشو هر چه بهتر ظروف کمک می کند. از جمله این قابلیت ها Active Water می باشد که باعث می شود آب به تمام قسمت های ماشین برود و هیچ قسمتی خالی نباشد. در این مدل ظرفشویی بوش 6 برنامه شستشو قرار داده شده است که هر کدام نوعی از شستشو را در اختیار ما قرار می دهند و ما را از هر گونه شستشویی بی نیاز می کند.
قابلیت تشخیص وزن ظروف را دارد و همچنین قابلیت شستشو با تاخیر تا 24 ساعت را دارا می باشد و می توان به راحتی به ماشین ظرفشویی خود زمان برای شروع شستشو داد. قابلیت Hygiene Plus که شستشو بهداشتی نام دارد و ظروف را با دمای 70 درجه شستشو می دهد و هیچ آلودگی باقی نمی گذارد. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B

طراحی ساده و جذاب ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B

در طراحی ماشین ظرفشویی بوش از بدنه بسیار محکم از جنس فولاد ضد زنگ استفاده شده است که ضد ضربه می باشد . همچنین بدنه این مدل ضد اثر انگشت می باشد و مجبور به تمیز کردن همیشگی بدنه نمی باشید و از این که بدنه نقره ای رنگ می باشد اذیت نخواهید شد.
این مدل دارای ظرفیت 13 نفره می باشد که برای خانواده هایی با جمعیت متوسط یا بالا بسیار مناسب می باشد و به راحتی جوابگوی نیاز آن ها می باشد. البته از این ظرفشویی با توجه قابلیت نیم بار می توان از نصف ظرفیت ماشین برای شستشو استفاده کرد و هر تعداد ظرفی که داشتین را در داخل آن قرار دهید تا شستشو به صورت کامل انجام شود .

همچنین مجهز به سه سبد در سه طبقه می باشد که هر یکی از این سبد ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد . جدا از این سه سبد بوش برای جلوگیری از شلوغی فضای داخلی به صورت جداگانه از باکس قاشق و چنگال نیز استفاده کرده است که می توان به راحتی آن را جابه جا کرد و یا کلا از فضای داخلی خارج کرد تا جا برای ظروف بزرگتر یا بیشتر باز شود .
درب این مدل در جلو و رو به بیرون باز می شود و محل قرار گیری و نصب به صورت مبله می باشد و نیاز به فضای اختصاصی دارد . طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و با هر دکوراسیون آشپزخانه ای قابل ست کردن می باشد و همانند یک نگین در این فضا خواهد درخشید. بر روی درب یک صفحه نمایش مشکی رنگ LED قرار داده شده است که امکان نمایش برنامه در حال اجرا همچنین زمان باقی مانده از شستشو و غیر... را نشان می دهد.
در کنار این صفحه نمایش از یک سری دکمه استفاده شده است که هر کدام برای اجرای برنامه ای استفاده می شود . در کنار این ها نیز دکمه خاموش و روشن و شروع به کار قرار داده شده است. فضای داخلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B دارای یک محفظه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که امکان زنگ زدن را به هیچ وجه ندارد و از عمر بالایی برخوردار می باشد .

طراحی ساده و جذاب ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B
سبد های قابل انعطاف در ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

در ظرفشویی بوش همان طور که اشاره کردیم سه طبقه سبد قرار دارد که امکان قرار دهی ظروف بسیاری را در خود دارد . اما هر کدام از سبد ها قابلیت هایی دارند که انعطاف بیشتری برای قرار دهی ظروف دارند و برای قرار دادن هر ظروفی با هر بعدی دست شما باز تر خواهد بود.
سبد بالایی قابلیت Vario Drawer Pro دارد که با جا به جا کردن قطعات می توان ظروف بیشتری را بچینیم. در قفسه پایین قابلیت Vario Flex Pro وجود دارد که انعطاف پذیری بالایی را برای قرار دادن ظروف بیشتر در اختیار شما قرار میدهد. با کمک نقاط رنگی اهرم های Rackmatic می توانید به راحتی سبد را متناسب با میزان ظروف تنظیم نمایید. به این ترتیب در ظروف بیشتری قرار داده می شوند.


قابلیت شستشو نیم بار Half Load در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B می توان از شستشو با نصف ظرفیت هم استفاده کرد. در این ظرفشویی یک قابلیت وجود دارد به نام شستشو نیم بار Half Load برای زمانی که تعداد ظروف کثیف کمی برای شستشو دارید . در این حالت می توانید با فعال کردن شستشو نیم شور ظروف را داخل ماشین بگذارید تا شسته شوند و هیچ نگرانی بابت میزان آب مصرفی و انرژی مصرفی آن نباشید . زیرا این مدل با همان میزان که ظرف دارد آب و انرژی مصرف می نماید .

قابلیت شستشو نیم بار Half Load در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B
شستشو با تاخیر در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

خیلی مواقع برای همه ما پیش آمده که عجله داریم و باید کاری بیرون از منزل انجام دهیم اما با انبوهی از ظروف کثیف مواجه می باشیم. در این حالت اگر ظرف شویی بوش دارید نباید نگرانی داشته باشید . زیرا در این مدل ظرفشویی سری 4 بوش از قابلیت شستشو با تاخیر استفاده شده است و به راحتی می توانید زمانی که می خواهید شستشو شروع شود را تنظیم کنید و بیرون بروید.
در این حالت تایمر شروع به کار می کند و در زمان مقرر شستشو را شروع می کند. در این حالت بعد از اتمام کار به صورت خود کار خاموش می شود.

شستشو با تاخیر در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B
شستشو بهداشتی یا Hygiene Plus در ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B از برنامه ای به نام Hygiene Plus به معنی شستشو بهداشتی استفاده شده است که ظروف را در دمای 70 درجه شستشو می دهد . در این دما هیچ گونه میکروبی سالم باقی نمی مانند و ظروف از هر گونه آلودگی مبرا می شود . این شستشو برای افراد بسیار حساس مناسب می باشد و از ایجاد هر گونه آلرژی در ظروف جلوگیری می کند. این برنامه برای ظروف مخصوص کودکان که حساس تر هستند بسیار گزینه مناسبی می باشد.

شستشو بهداشتی یا Hygiene Plus در ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B
سنسور تشخیص وزن Load Sensor

در ماشین های ظرفشویی بوش قابلیتی وجود دارد به نام سنسور تشخیص وزن یا Load Sensor. در این حالت ظرفشویی با تشخیص اینکه چه تعداد ظروف در ماشین قرار دارد به همان اندازه آب و انرژی مصرف می کند و این یک قابلیت عالی در شستشو می باشد و دیگر نگرانی بابت قبض های آب و برق خود نخواهید داشت .

سنسور تشخیص وزن Load Sensor
قابلیت Active Water در ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B

با وجود قابلیت Active Water در ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B آب به صورت یکنواخت در تمام قسمت های ظرفشویی به اجرا در می آید و در مصرف آن صرفه جویی می شود و نگرانی بابت نرسیدن آب به گوشه های ماشین نخواهید داشت . همچنین سبب گرمایش سریع آب و هممچنین بهبود عملکرد پمپ میشود.


فناوری Dosage Assist در ظرفشویی مدل SMS46NI01B

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B فناوری قرار داده شده است به نام Dosage Assist که باعث می شود مواد شوینده به راحتی حل شود و به تمام ظروف در تمام سطح ظرفشویی برسد.

فناوری Dosage Assist در ظرفشویی مدل SMS46NI01B
موتور قدرتمند و فوق بی صدا Eco Silence Drive در ظرفشویی بوش

در ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B از موتور بسیار بی صدای Eco Silence Drive استفاده شده است که به دلیل کاهش اصطکاک صدایی بسیار کم را تولید می کند در حد 44 دسی بل  و همچنین از جمله موتور ها یی می باشد که مصرف انرژی بسیار کمی را تولید می کند .
در واقع انرژی به مراتب کمتر از ظرفشویی های قدیمی مصرف می کند . در حالت شستشو نیم بار که در بالا اشاره کردیم وجود موتور Eco Silence Drive باعث شد که میزان آب و انرژی کمتر شود. این موتور ها عمر بالایی دارند و چون اصطکاک کمتری ایجاد می کنند دیر تر خراب می شوند و در کنار این عمر طولانی راندمان بالایی در کاراریی دارند.


برنامه های ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B

این ماشین ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B دارای چند برنامه عالی برای شستشو می باشند که برای هر نوع ظروفی با هر درجه سختی از کثیفی بالا . متوسط و کم به کار می آید. این مدل دارای 6 برنامه شستشو می باشد . از برنامه های شستشو می توان به Machine Care اشاره کرد که باعث جرم گیری داخل محفظه می شود و باعث می شود هیچ گونه جرمی در داخل محفظه جمع آوری نشود و این قابلیت در بالا بردن عمر ظرفشویی موثر می باشد.
دارای شستشو خودکار یا همان Auto می باشد و برای زمانی که نمی دانید کدام برنامه را برای شستشو انتخاب کنید مفید است و در این حالت به صورت خودکار میزان ظروف و درجه کثیفی را می سنجد و در دمای 45- 65 درجه ظروف را به بهترین نحو شستشو می دهد. برنامه شستشو اقتصادی یا Eco برای شستشو ظروف در دمای 50 درجه به کار می رود و درجه سختی متوسط.
شستشو بهداشتی Hygiene Plus با دمای 70 درجه برای شستن ظرف ها برای جلوگیری از حساسیت و آلرژی و از بین بردن هر گونه آلودگی از روی ظروف. برنامه شستشو ظروف شیشه ای Glass با دمای 40 درجه که آسیبی به آن ها وارد نشود. برنامه پیش شستشو Rinse Pre برای شستشو قبل از شروع شستشو اصلی. در این حالت دیگر احتیاجی به شستن ظرف از قبل در سینک نخواهید داشت .

برنامه های ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS46NI01B
سخن آخر...

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید و بر سر دو راهی قرار گرفته اید باید گفت ظرفشویی بوش مدل SMS46NI01B یک ظرفشویی با موتور قدرتمند و سایلنت می باشد که عمر بالایی دارد و همچنین مصرف انرژی بسیار کمی را دارا می باشد . همچنین برنامه های اصلی برای هر مدل شستشویی در آن قرار داده شده است و تقریبا تمام مدل ظروف قابل شستشو در ظرفشویی را شستشو می دهد.
دارای ظرفیت 13 نفره می باشد و سه طبقه سبد دارد که یک باکس قاشق و چنگال جداگانه نیز در خود دارد . این محصول ساخت آلمان و مونتاژ کشور ترکیه می باشد . از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت مناسب تری نسبت به هم رده های خود دارد. این مدل از ظرفشویی بسیار مناسب برای جهیزیه می باشد . برای خرید ماشین ظرفشویی SMS46NI01B با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Dishwasher Bosch SMS46NI01B

مشخصات

رتبه انرژی
A++
ظرفیت شستوشو
13 نفره
تایمر خاموش
دارد
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
84.5×60*60
دیگر ویژگی ها
قابلیت شستشو نیم بار Half Load
سنسور تشخیص وزن Load Sensor
موتور سایلنت Eco Silence Drive
شستشو بهداشتی Hygiene Plus
برنامه پیش شستشو Rinse Pre
قابلیت Vario Drawer Pro
قابلیت شستشو با تاخیر
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
شرکت سازنده
بوش
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
دارد
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
SMS46NI01B
رنگ ظرفشویی
نقره ای
میزان صدا
44 دسی بل
وزن ظرفشویی
52 کیلو گرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
ظرفیت شستوشو
13 نفره
تایمر خاموش
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
84.5×60*60
دیگر ویژگی ها
قابلیت شستشو نیم بار Half Load <br /> سنسور تشخیص وزن Load Sensor<br /> موتور سایلنت Eco Silence Drive<br /> شستشو بهداشتی Hygiene Plus <br /> برنامه پیش شستشو Rinse Pre<br /> قابلیت Vario Drawer Pro<br /> قابلیت شستشو با تاخیر
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
شرکت سازنده
بوش
کشور منتاژ کننده
ترکیه
کشور سازنده
آلمان
صفحه نمایشگر
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
SMS46NI01B
رنگ ظرفشویی
نقره ای
میزان صدا
44 دسی بل
وزن ظرفشویی
52 کیلو گرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم