ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WEX740430S

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WEX740430S

  •  قابلیت اتصال از طریق بلوتوث Blutooth 
  • قابلیت بخار شو یا Steam Cure
  • مجهز به شستشو سریع Quick 
  • دارای 15 برنامه برای شستشو
  • شستشو در 14 دقیقه 
  • 1400 دور در دقیقه
  • ظرفیت 7 کیلوگرم
  • ساخت ترکیه 

ادامه مطلبShow less
13,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
washing machine beko WEX740430S
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WEX740430S

محصولات شرکت بکو را تقریبا بیشتر ما شنیده ایم و حداقل یکی از محصولاتش را دیده ایم و تا حدودی با امکانات عالی محصولات این شرکت آشنایی داریم. بکو از محصولات شرکت ترکیه می باشد و یکی از برند های اصلی و همچنین خوش نام صنعت لوازم خانگی می باشد . جدا از کیفیت محصولات از طراحی و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. در این بحث قصد داریم به معرفی ماشین لباسشویی بکو مدل WEX740430S بپردازیم .
این ماشین دارای ظرفیت دیگ 7 کیلو می باشد و مناسب برای خانواده های 4 نفره می باشد که البته امکان شستشو با هر تعداد البسه را دارد. طراحی این ماشین لباسشویی از یک بدنه فولادی بسیار محکم ساخته شده است . رنگ بدنه سیلور می باشد که ضد اثر انگشت است. درب این مدل در جلو کار قرار دارد و به اندازه کافی بزرگ می باشد و به راحتی هر چیزی را می توان به داخل آن انداخت.
در بالا یک صفحه نمایش قرار دارد که برنامه منتخب و همچنین زمان باقی مانده و... را نشان می دهد. با درجه ولومی که در وسط کار قرار دارد امکان انتخاب برنامه مورد نظر را خواهید داشت. این مدل لباسشویی 7 کیلویی بکو دارای 15 برنامه شستشو می باشد که برای انواع البسه با انواع شستشو کاربرد دارد و شما نیازی به شستشوی یک سری از مدل ها با دست ندارید. از قابلیت های مهم در این مدل لباسشویی وجود بخار شو Steam Cure می باشد که از چروک شدن لباس ها در آخر کار جلوگیری می کند و همچنین هر نوع آلودگی را از بین خواهد برد و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.
ماشین لباسشویی بکو 7 کیلو مدل WEX740430S قابلیت اتصال از طریق بلوتوث Blutooth را دارد و این کار از طریق برنامه Home Whiz امکان پذیر می باشد .از این طریق امکان مدیریت لباسشویی خود را از راه دور خواهید داشت و همچنین می توانید برنامه های جدیدی برای ماشین لباسشویی دانلود کرد. از امکانات عالی در این لباسشویی 7 کیلویی بکو قابلیت شستشو با تاخیر 24 ساعته دارد که برای مواقعی که عجله دارید و می خواهید از خانه خارج شوید عالی می باشد .
همچنین مجهز به شستشو سریع Quick می باشد که در زمان 28 دقیقه لباس ها را شستشو می دهد این برنامه برای مواقع عجله یا زمانی که لباس های خیلی کثیفی ندارید عالی می باشد . این مدل به واسطه موتور عالی مصرف انرژی را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد و سطح انرژی آن A+++ می باشد . از برنامه های این مدل لباسشویی می توان به شستشو 2 کیلو لباس در 14 دقیقه اشاره کرد که یک گزینه عالی برای لباس هایی که خیلی کثیف نیستن یا فقط بو گرفته اند می باشد .
دور موتور در این لباسشویی 1400 دور در دقیقه می باشد که امکان تنظیم در دور های پایین تر هم در اختیار ما قرار داده است و با توجه نیاز خود دما و دور موتور را می توان انتخاب کرد. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 740430.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WEX740430S
طراحی زیبا و شیک در ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WEX740430S

در طراحی ماشین لباسشویی بکو مدل 740430 از یک بدنه محکم و عالی از جنس فولاد ساخته شده است که بسیار محکم می باشد و در اثر جا به جایی مشکلی ایجاد نمی کند . همچنینی قابلیت ضد زنگ دارد و در اثر مجاورت با آب پوسیده نخواهد شد. در طراحی این ماشین لباسشویی از رنگ سیلور مات استفاده شده است که بسیار جذاب و شیک می باشد و با هر دکوری راحت مچ می شود.
انتهای ماشین لباسشویی کمی جمع تر طراحی شده است و 15% باریک تر می باشد که به راحتی در فضاهای تنگ جای بگیرد. درب این مدل در قسمت جلو کار قرار گرفته است که با دو نوار مشکی و نقره ای طراحی شده که ظاهر عالی را به ارمغان آورده است . دهانه ورودی این مدل 34 سانتی متر است و به اندازه کافی برای جایگیری هر لباسی با هر سایزی مناسب می باشد و محدودیتی ایجاد نمی کند.
فضای داخلی دارای یک محفظه 7 کیلو می باشد که مناسب برای خانواده با جمعیت متوسط می باشد . البته امکان شستشو با هر تعداد لباسی را در اختیار ما قرار داده است . جنس محفظه از استیل ضد زنگ می باشد و در اثر کارکرد بالا زنگ نمی زند. بالا تر از قسمت درب یک صفحه نمایش طراحی شده است که از جنس LED می باشد و امکان نمایش زمان باقی مانده و همچنین برنامه منتخب و دور موتور و دما را به ما نشان می دهد که به صورت لمسی کار می کند.
در این قسمت می توانید دور موتور و همچنین دمای مورد نظر را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. در وسط کار یک درجه ولومی قرار داده شده است که امکان انتخاب 15 برنامه را به شما می دهد. در سمت چپ کار یک کشو برای جای پودر تعبیه شده است که از یک دسته فرو رفته ساده ساخته شده است که با باز کردن آن جای پودر و مایع نرم کننده را خواهید دید .

طراحی زیبا و شیک در ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WEX740430S
قابلیت بخار شو یا Steam Cure در ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل WEX740430S

در ماشین لباسشویی بکو مدل WEX740430S یک قابلیت عالی و مناسب قرار داده شده است که در شستشو هر چه بهتر لباس ها در هنگام شستشو کمک بسیاری می کند. قابلیت بخار شو Steam Cure امکان شستشو لباس ها با ذرات بخار را با خود به همراه دارد  و در این حالت لباس ها دیگر چروک نمی شوند و زمان اتمام کار نیازی به اتوکشی نخواهند داشت و حتی اگر بخواهید اتو کنید راحت تر اتو می شوند. وجود شستشو با بخار باعث از بین هر گونه آلودگی میکروبی بر روی البسه می شود و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری می نماید .

قابلیت بخار شو یا Steam Cure در ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل WEX740430S
قابلیت شستشو سریع Quick در ماشین لباسشویی بکو مدل WEX740430S

لباسشویی بکو برای انواع شستشو در هر زمانی با هر نوع البسه ای برنامه های شستشویی تعبیه کرده است . در این مدل قابلیتی قرار داده شده است که زمانی خیلی عجله دارید می توانید با انتخاب برنامه شستشو سریع در 28 دقیقه یک شستشو کامل را داشته باشید و به این صورت در زمان و انرژی صرفه جویی کنید .

قابلیت شستشو سریع Quick در ماشین لباسشویی بکو مدل WEX740430S
شستشو در 14 دقیقه در لباسشویی های بکو

از برنامه های بسیار جالب و کار آمد مخصوصا در فصل تابستان برنامه شستشو 14 دقیقه ای می باشد که این برنامه به ما امکان می دهد تا لباس هایی تا وزن 2 کیلوگرم را تنها در 14 دقیقه شستشو دهیم . این برنامه مناسب برای زمانی می باشد که لباس ها خیلی کثیف نیستند یا اینکه تابستان خیلی گرم می باشد و فقط تیشرت هایتان عرق کرده است و نیازی به شستشو زیاد ندارند. در این حالت انتخاب گزینه شستشو 14 دقیقه ای بسیار عالی است.

شستشو در 14 دقیقه در لباسشویی های بکو
شستشو با تاخیر 24 ساعته در لباسشویی 7 کیلویی بکو

گاهی برای ما پیش می آید که عجله داریم و باید فورا از منزل خارج شویم اما هنوز لباسشویی خود را روشن نکرده اید. در این شرایط با انتخاب گزینه شستشو با تاخیر شستشو را برای تایمی که می خواهید تنظیم کنید و از منزل خارج شوید. در همین حین تایمر شروع به کار می کند و در زمان مقرر مراحل شستشو را شروع می نماید و در پایان کار به صورت خودکار خاموش خواهد شد .


قابلیت اتصال به بلوتوث Blutooth در ماشین لباسشویی بکو مدل 740430

در ماشین لباسشویی بکو مدل WEX740430S از امکان استفاده از اتصال به بلوتوث Blutooth استفاده شده است که در این حالت با اتصال به گوشی از این طریق می توان به ماشین لباسشویی وصل شد . از قابلیت اتصال به گوشی با کمک برنامه Home Whiz می توان مدیریت برنامه های لباسشویی پرداخت یا اینکه زمان باقی مانده از شستشو یا هر امکان دیگر در لباسشویی را از راه دور مدیریت کرد .
همچنین امکان دانلود برنامه های دیگر را خواهید داشت و از این طریق برنامه ها جدید را دانلود و به مرحله اجرا در بیاورید . در این شرایط لباسشویی شما همیشه به روز و کارامد می باشد . از این راه می توانید تعیین کنید کار لباسشویی چه زمانی تمام شود .

قابلیت اتصال به بلوتوث Blutooth در ماشین لباسشویی بکو مدل 740430
مصرف انرژی کم در لباسشویی های بکو

در ماشین ها ی لباسشویی بکو از موتور های بسیار عالی استفاده شده است که در کاهش مصرف انرژی تا حد بسیار بالایی موثر می باشند و انرژی را 30% کمتر از حالت عادی مصرف می کنند و در این شرایط شما لازم نیست نگران قبض های برق خود باشید. رده مصرف انرژی در این محصول 7 کیلویی بکو A+++ می باشد .
دور موتور در لباسشویی بکو مدل 740430 در واقع 1400 دور در دقیقه می باشد که بسیار عالی در هنگام شستشو می باشد و لباس ها را تا حد بسیار بالایی خشک می کند. در قسمت پنل لمسی امکان تنظیم دور موتور ها را به صورت کمتر نیز در اختیار خواهید داشت و برای البسته ظریف تر می توانید استفاده کنید .


برنامه های ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 740430

در ماشین لباسشویی بکو تعدادی برنامه قرار داده شده است که برای هر نوع البسه ای با هر جنس و هر درجه کثیفی مناسب می باشند کافیست برنامه مناسب با آن را انتخاب کنید . در این مدل 15 برنامه جایگزاری شده است که با درجه ولومی که در وسط قرار دارد می توان آن را انتخاب کرد . از این برنامه های می توان به شستشو 28 دقیقه ای.
شستشو 14 دقیقه ای که در بالا اشاره شد نام برد. همچنین برنامه کتان برای شستشو لباس های کتان و پنبه ای. شستشو اقتصادی با دما ی 40 تا 60 درجه. برنامه Down Wear برای کاپشن ها و لباس هایی که حفره دارند مثل لباس های پرز دار. شستشو لباس های ورزشی. شستشو پیراهن ها. شستشو برای مخصوص لباس های حساس و ظریف .
شستشو لباس های پشمی. برنامه الیاف مصنوعی یا Synthetics برای شستشوی الیاف مصنوعی مانند بلوز ها، پیراهن، جنس های پلی استر، پلی آمید و ترکیبات مشابه. برنامه ضد حساسیت . برنامه برای آبشکی اضافه. برنامه مخصوص لباس ها ی مشکی Dark Care. برنامه شستشو همانند شستشو با دست Hand Wash با دما ی 20 درجه. برنامه برای شستو چند نوع لباس با هم Mixed.

برنامه های ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 740430

سخن آخر...

اگر تصمیم به خرید ماشین لباسشویی گرفته اید و در انتخاب آن سر در گم شده اید بهتر است به گزینه بکو مدل 740430 نیز فکر کنید. در واقع ماشین لباسشویی بکو می تواند یک گزینه خوب برای خرید جهیزیه باشد . زیرا ظرفیتی برابر با 7 کیلوگرم دارد و می تواند برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب و کار آمد باشد . محصولات بکو با توجه به امکاناتی که دارند از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار می باشند . برای زمانی که نمی خواهید هزینه زیادی انجام دهید اما امکانات خوبی گیرتان بیاید بهترین گزینه می باشد .

دارای قابلیت بخار شو می باشد که در شستشو هر چه بهتر با ذرات بخار موثر می باشد و از چروک شدن لباس هایتان جلوگیری می کند . در این مدل 15 برنامه متنوع کار گذاشته شده است که هر کدام قابلیت شستشو نوعی لباس با درجه کثیفی متنوع را دارند . طراحی بسیار شیک و مدرنی دارد با درب بزرگ 34 سانتی متری که به راحتی لباس های بزرگ را می توان داخل آن گذاشت . مجهز به پنل لمسی نیز می باشد .

دور موتور در این مدل 1400 دور در دقیقه است که قابلیت تنظیم دور موتور در دور های پایین تر برای لباس ها ی ظریف را دارد. امکان شستشو سه برابر سریع تر در زمان هایی که وقت کمی در اختیار دارید. قابلیت عالی اتصال به بلوتوث را دارد که امکان مدیریت از راه دور ماشین لباسشویی و همچنین دانلود برنامه های جدید را دارد . در این شرایط همیشه لباسشویی به روزی دارد . برای خرید ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 740430 با کارشناسان ما در اصلی کالا در ارتباط باشی.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
washing machine beko WEX740430S

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
7 کیلو گرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
اندازه دهانه درب
34 سانتی متر
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
84*60*55
وزن خالص (کیلوگرم)
68
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
15
شرکت سازنده
بکو
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
دارد
قفل کودک
دارد
برنامه
پنبه ها.Eco 40-603 مصنوعی.سریع روزانه/فوق العاده کوتاه.پشم / شستشوی دستی ظریف .چرخه دانلود
چرخش + تخلیه. آبکشی. دارک واش/شلوار جین. ورزش ها StainExpert .ضد حساسیت.پوشیدن پایین.پیراهن
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
7 کیلو گرم
تایمر خاموش
بخارشو
اندازه دهانه درب
34 سانتی متر
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
84*60*55
وزن خالص (کیلوگرم)
68
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
15
شرکت سازنده
بکو
کشور سازنده
ترکیه
صفحه نمایشگر
قفل کودک
برنامه
پنبه ها.Eco 40-603 مصنوعی.سریع روزانه/فوق العاده کوتاه.پشم / شستشوی دستی ظریف .چرخه دانلود<br /> چرخش + تخلیه. آبکشی. دارک واش/شلوار جین. ورزش ها StainExpert .ضد حساسیت.پوشیدن پایین.پیراهن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم