ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WTE7636X0

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WTE7636X0

  • برنامه Hygiene یا همان شستشو بهداشتی
  • قابلیت بخار شو Steam Care 
  • شستشو با تاخیر 24 ساعته
  •  دارای موتور  Pro Smart
  • دارای ظرفیت 7 کیلو گرم 
  • شستشو سریع Quick
  • دارای 15 برنامه شستشو
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • ساخت ترکیه
  • سال ساخت 2020
ادامه مطلبShow less
13,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
WASHING MACHINE BEKO WTE7636X0
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WTE7636X0

بکو BEKO از جمله شرکت های ساخت لوازم برقی در سطح جهان می باشد که در صنعت لوازم خانگی همیشه حرفی برای گفتن داشته است . بکو کالا هایی از جمله کولر گازی و یخچال و ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را در خط تولید خود قرار داده است . این شرکت از جمله شرکت های ترکیه ای می باشد که کالا های اصلی را می سازد و عرضه می کند. در این مبحث به معرفی یکی از ماشین های لباسشویی این شرکت می پردازیم .
ماشین لباسشویی بکو مدل WTE7636X0 دارای ظرفیت 7 کیلو گرم می باشد که مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد و در واقع یکی از گزینه های عالی برای خرید ماشین لباسشویی جهیزیه می باشد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636 دارای رنگ سفید بسیار زیبایی می باشد که در نوع خود کم نظیر می باشد   . بدنه این مدل از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و بسیار محکم می باشد .
فضای داخلی نیز دارای یک درام محکم و از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و مجهز به صفحه نمایش لمسی می باشد . یک درجه ولومی در وسط دارد که امکان انتخاب برنامه ای شستشو را فراهم می کند . در ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636 از 15 برنامه متنوع برای شستشو استفاده شده است که هر کدام مناسب برای نوعی شستشو می باشد و کارایی مناسبی دارد .
در این مدل لباسشویی بکو از قابلیت بخارشو Steam Care استفاده شده است که امکانات عالی را با خود به همراه دارد و با شستشو با بخار لباس ها دیگر چروک نمی شوند و هیچ  میکروبی بر روی لباس ها  باقی نمی ماند. این مدل از لباشسویی بکو دارای امکان اتصال از طریق بلوتوث می باشد و با اتصال به گوشی قابلیت های بسیاری را ایجاد می کند و از این طریق می توانید حتی برنامه های جدیدی را دانلود کرده و به چرخه شستشو اضافه کنید.
لباسشویی بکو 7636 دارای موتور عالی و قدرتمند Pro Smart می باشد که دارای صدای بسیار کمی می باشد و راندمان بسیار بالایی دارد و در کنار این موارد انرژی بسیار کمی را تولید می کند. این مدل دارای قابلیت های اضافی یا توابع اضافی در شستشو می باشد که در واقع امکان این را به لباشسویی می دهد که به مراحل شستشو کمک کند تا شستشو به بهترین نحو ممکن ایجاد شود.
از جمله این امکانات قابلیت پیش شستشو می باشد که برای مواقعی که لباس خیلی کثیفی دارید یک شستشو اولیه را برای ما انجام می دهد. مثل زمانی که لباس های شما گلی می باشد. دور موتور در این لباسشویی 7 کیلویی بکو 1200 دور در دقیقه است که بر طبق برنامه ای که انتخاب می کنین قابل تغییر دادن می باشد . در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو 7 کیلویی مدل WTE7636X0
طراحی شیک و جذاب ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل WTE7636X0

بکو در طراحی کالا های خود همیشه ظرافت خاصی را به کار برده است و جدا از کیفیت عالی به طراحی هم اهمیت خاصی داده است. در ماشین لباسشویی بکو مدل WTE7636X0 از یک طراحی بسیار ساده و زیبا استفاده شده است و در واقع سبکی ساده را با خود به همراه دارد و از هر گونه شلوغی در ظاهر آن جلوگیری شده است. در این مدل از یک رنگ سفید استفاده شده است که بسیار شیک می باشد.
جنس بدنه محصولات بکو از فولاد ضد زنگ می باشد و در اثر جابه جایی کوچکترین مشکلی ایجاد نمی کند و سالم باقی می ماند . درب این مدل در جلو کار قرار داده شده است که با دو نوار مشکی سفید طراحی شده است. جنس شیشه این مورد از جنس نشکن می باشد و بسیار مقاوم در برابر دما می باشد . رنگ شیشه شفاف می باشد و به راحتی فضای داخلی قابل دیدن می باشد . ورودی درب بزرگ می باشد و می توانید ملافه های بزرگ را راحت در داخل آن قرار دهید.
جنس درام این لباسشویی از فولاد ضد زنگ می باشد و هیچ گاه نگرانی بابت مجاورت زیاد آن با آب را نخواهید داشت . در بالای این قسمت از یک صفحه نمایش دیجیتالی استفاده شده است و از جنس LED می باشد و دراین حالت میزیان دما و میزان زمان باقی مانده از شستشو و دور موتور را به ما نشان می دهد. این صفحه نمایش لمسی می باشد از این طریق می توانید دما یا دور موتور را طبق نیاز خود انتخاب کنید .
در وسط کار یک درجه ولومی قرار دارد که از این راه برنامه ها را می توان انتخاب کرد و در زمانی که در وسط قرار می گیرد خاموش و روشن می شود . در سمت راست کار یک کشو قرار دارد که مخصوص جایگزاری پودر می باشد و با یک دسته به حالت تو رفته طراحی شده است . با کشیدن این کشو می توانید درب باز می شود . در فضای داخلی محل قرار گیری پودر و مایع نرم کننده جایگزاری شده است.

طراحی شیک و جذاب ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل WTE7636X0
قابلیت بخار شو Steam Care در ماشین لباسشویی بکو مدل مدل WTE7636X0

در ماشین های لباسشویی یکی از قابلیت های مهمی که قرار دارد که یک لباسشویی را از لباسشویی های قدیمی و معمولی جدا می کند قابلیت وجود شستشو با ذرات بخار آب Steam Care می باشد . در این لباسشویی با استفاده از بخار شو دیگر لباس های شما چروک نخواهد شد و اگر نیازی به اتو کشیدن دیدین اتو کشی آن ها بسیار راحت خواهد بود .
از بهترین قابلیت های وجود بخار شو امکان از بین رفتن هر گونه آلودگی میکروبی در این مدل می باشد و میکروب ها تا 99% از بین می روند . در واقع این حالت از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند و مناسب برای افراد حساس و کودکان می باشد.

قابلیت بخار شو Steam Care در ماشین لباسشویی بکو مدل مدل WTE7636X0
شستشو 28 دقیقه ای در لباسشویی بکو

در ماشین های لباسشویی بکو از امکان شستشو28 دقیقه ای استفاده شده است که برای زمانی که بسیار عجله دارید و یا اینکه لباس های خیلی کثیفی ندارید کاربرد دارد و می توانید از شستشو سریع Quick استفاده کنید و با خیال راحت لباس هایی تمیز را داشته باشید چون با وجود زمان کم تمام مراحل شستشو به صورت کامل انجام می شود .


شستشو 14 دقیقه در لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636

خیلی از مواقع لباس های بسیار کمی داریم یا اینکه اصلا کثیفی زیادی ندارند. در این شرایط از برنامه شستشو 14 دقیقه ای استفاده می کنیم . در برنامه شستشو 14 دقیقه ای امکان شستشو لباس ها تا وزن 2 کیلو گرم وجود دارد و شما می توانید تا وزن 2 کیلو لباس بشورید. این مناسب برای شستشو لباس های تابستانه و لباس هایی که فقط بوی عرق دارند بسیار مناسب می باشد .

شستشو 14 دقیقه در لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636
شستشو با تاخیر در ماشین های لباسشویی بکو مدل 7636

خیلی از مواقع برای همه ما پیش آمده که بسیار عجله داریم و لباس های کثیف را باید حتما بشوریم و از منزل خارج شوید. در این شرایط بکو کار را برای ما راحت کرده است و ما قرار دادن امکان شستشو با تاخیر می توانید با تعیین زمان مقرر در ماشین با خیال راحت به کار خود برسید. در این حالت تایمر شروع به کار می کند و در زمان مقرر شستشو خود را شروع می نماید و در پایان به صورت خودکار خاموش می شود . این قابلیت امکان تاخیر در شستشو را تا 24 ساعت فراهم می کند.


قابلیت اتصال به بلوتوث با برنامه Home Whiz در لباسشویی های بکو

در ماشین لباسشویی بکو مدل مدل WTE7636X0 قابلیت عالی نهاده شده است که امکان اتصال از طریق بلوتوث را فراهم می کند در این حالت از طریق برنامه Home Whiz می توانید با اتصال از راه بلوتوث به گوشی متصل شوید . از مزایای این کار امکان دانلود برنامه های جدید و به اجرا در آوردن آن به مراحل شستشو می باشد .
از جمله برنامه های شستشو پرده و حوله یا برنامه ترکیبی و برنامه مخصوص شستشو اسباب بازی های مخملی. از مزایای دیگر این قابلیت مدیریت لباسشویی خود از راه دور می باشد و می توانید کار های لباسشویی را از دور تنظیم کنید یا از زمان باقی مانده کار لباسشویی مطلع باشید.

قابلیت اتصال به بلوتوث با برنامه Home Whiz در لباسشویی های بکو
موتور Pro Smart در ماشین لباسشویی بکو مدل 7636

در لباسشویی های بکو از موتور عالی و قدرتمندی به نام Pro Smart استفاده شده است که کارایی بسیار عالی دارد و صدایی بسیار کم در حد 42 دسی بل را تولید می کند. این صدا به حدی کم می باشد. همچنین مصرف انرژی در این مدل بسیار کم می باشد و نسبت به لباسشویی های معمولی انرژی به نسبت کمتر تولید می کند .
در این حالت در زمانی که لباس های کمی برای شستشو دارید نگرانی بابت مصرف آب و انرژی نداشته باشید زیرا لباسشویی به همان میزان آب و انرژی مصرف می کند. در این لباسشویی به واسطه این موتور از راندمات بالا و عمر طولانی برخوردار می باشد. دور موتور در این لباسشویی 1200 دور در دقیقه می باشد که امکان استفاده از آن در دور موتور های پایین تر هم بسته به نیاز خود وجود دارد.

موتور Pro Smart در ماشین لباسشویی بکو مدل 7636
برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636

در لباسشویی بکو همانند سایر لباسشویی ها از یک سری برنامه و قابلیت برای انواع شستشو برای انواع البسه استفاده شده است که هر کدام برای نوعی شستشو مناسب می باشد و نگران شستشو هیچ جنس پارچه ای نباشید. ماشین لباسشویی بکو مدل مدل WTE7636X0 دارای 15 برنامه متنوع شستشو می باشد . از جمله آن ها شستشو مخصوص لباس های مشکی و لباس های ورزشی می باشد .
دیگر برنامه مهم و جالب برنامه Hygiene یا همان شستشو بهداشتی می باشد که لباس ها را در دمای بسیار بالا شستشو می دهد و هیچ گونه آلودگی بر روی لباس ها باقی نمی گذارد. یکی از برنامه مخصوص شستشو لباس های پشمی می باشد. دارای برنامه مخصوص شستشولباس سبک مانند تیشرت می باشد.
همچنین برنامه های Cotton ,Cotton Eco که برای لباس های کتانی و ملافه مناسب می باشد که با استفاده از شستشو اقتصادی آن ها را شستشو می دهد. حالت Synthetics برای لباس هایی است که بیشتر از موادی مانند پلی استر یا بافت مصنوعی ساخته شده اند. برنامه StainExpert که قدرت تمیز کردن 24 نوع لکه مهم را مثل لکه خون و قهوه و ... دارد . برنامه Gentle Cure برای شستشو لباس های پنبه ای و ظریف.
در این لباسشویی فضای داخلی به صورتی طراحی شده است که درام آن دارای قابلیت Aqua Wave می باشد و به لباس ها را با حالتی موج مانند شستشو می دهد و در این شرایط لباس ها سالم تر باقی می مانند.

برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی 7 کیلویی بکو مدل 7636
سخن آخر...

اگر می خواهید لباسشویی برای جهیزیه بخرید و به دنبال یک لباسشویی با قیمت عالی و امکانات فوق عالی بخرید ماشین لباسشویی بکو مدل 7636 با ظرفیت 7 کیلو یکی از گزینه های عالی برای خرید می باشد. زیرا دارای مخزن 7 کیلویی می باشد که مناسب برای خانواده کم جمعیت می باشد. طراحی این مدل بسیار ساده و شیک است و نگرانی بابت ست کردن آن با بقیه لوازم منزل خود را نخواهید داشت .
در این مدل امکان اتصال به بلوتوث می باشد و می توانید به راحتی برنامه های جدیدی را دانلود نمایید. هر چند خود این محصول دارای 15 برنامه مختلف می باشد که شما را از هر نوع شستشو برای هر نوع لباسی راحت می کند. موتور آن از نوع Pro Smart می باشد که هم در کاهش مصرف انرژی و هم در کاهش صدا موثر می باشد و از عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد .
از قابلیت های مهم این مدل که در هر لباسشویی موجود نیست شستشو با بخار می باشد که هر آلودگی میکروبی را از بین می برد و اجازه چروک شدن لباس ها را در آخر کار نمی دهد. مجهز به شستشو بهداشتی است و لباس ها را با دمای بالا شستشو می دهد . برای خرید و مشاوره در ارتباط با این محصول با کارشناسان ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING MACHINE BEKO WTE7636X0

مشخصات

رتبه انرژی
A++
سرعت چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
7 کیلو گرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
اندازه دهانه درب
XL
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
88*65*51.5
وزن خالص (کیلوگرم)
62
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
15
شرکت سازنده
بکو
کشور سازنده
ترکیه
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A++
سرعت چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
7 کیلو گرم
تایمر خاموش
بخارشو
اندازه دهانه درب
XL
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
88*65*51.5
وزن خالص (کیلوگرم)
62
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
15
شرکت سازنده
بکو
کشور سازنده
ترکیه
سایلنت
قفل کودک

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم