تلویزیون ال جی 83 اینچ 4Kمدل OLED 83C2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2

  •  پردازنده حرفه ای α9 Gen5 AI Processor 4K 
  •  قابلیت Pixel Level Dimming
  • قابلیت OLED Motion Pro
  •  دارای هوش مصنوعی ThinQ
  •  دوکانال صوتی 20 واتی 
  • کیفیت 4K Ultra HD
  •  پنل OLED evo
  •  سایز 83 اینچ
  • ساخت کره 
  • ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
95,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV OLED 83C2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2

شرکت ال جی در صنعت تلویزیون سال هاست زبان زد افرادی زیادی بوده به راحتی توانسته در سراسر جهان برای خود طرف دارانی داشته باشد و یک اثر ماندگار در ذهن مشتری ها باقی بگذارد. ال جی در ساخت تلویزیون از انواع کیفیت تصویر استفاده کرده است و هرچه به جلو حرکت کرده کیفیت را ارتقاء داده است. 
سری OLED در واقع بالاترین مدل کیفیت تصویر در تلویزیون‌ها است و به‌ مراتب تصاویر زنده‌تر و فعال‌تری نسبت به مدل‌های دیگر ارائه می‌دهد. در این تلویزیون از کیفیت 4K Ultra HD استفاده شده است. تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2 توانسته با استفاده از پردازنده عالی و بی‌نظیر α9 Gen5 AI Processor 4K تصاویر بی نهایت عالی با کنتراست بالا را به نمایش بگذارد و در واقع با پردازش داده ها امکان ارتقاء تصاویر بی کیفیت را با خود با همراه دارد.
در این مدل از محصولات سال 2022 می باشد که شامل سری C2 می باشد که در سایز های 55 , 65, 77, و 83 اینچ ساخته شده اند. در این مبحث به معرفی سایز 83 اینچ این محصول می پردازیم که مناسب برای مکان هایی با متراژ بالا می باشد تا چشم را اذیت نکن.  طراحی ظاهری  این مدل تلویزیون بسیار ظریف کار شده است با یک فریم باریک که در زمان مشاهده هیچ گوه فریمی نمی بینید و از یک پایه مستطیل نقره ای در زیر استفاده شده است که به راحتی تلویزیونی با این عظمت را بر روی خود قرار داده است .
پشت تلویزیون صاف کار شده و قابل نصب بر روی دیوار می باشد . این مدل تلویزیون مجهز به سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به اینترنت و اتصال به وای فای WiFi را فراهم می کند . از این طریق می توان به دستیار های صوتی دسترسی پیدا کرد و به سرچ محتوای مورد نظر خود بپردازید.
تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد و امکان اتصال به گوشی را فراهم می کند و از این طریق می شود تلویزیون خود را از راه دور مدیریت کنید یا سایر وسایل هوشمند اطراف خود را مدیریت کنید. مجهز به کنترل ریموت جادویی می باشد که امکان کنترل به صورت صوتی را فراهم می نماید. این مدل تلویزیون پورت های بسیاری در خود دارد که امکان اتصال هر وسیله ای را به تلویزیون امکان پذیر می کند.
شما می توانید از طریق پورت هایی مانند HDMI , USB به تلویزیون وصل شوید . این مدل دارای گیرنده های داخلی DVB_T2/ DVB_C /DVB_S2 می باشد که یک گزینه عالی برای هر تلویزیونی محسوب می شود. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه بهتر تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2.

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2
طراحی بسیار جذاب تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2

اگر می خواهید تلویزیون را به دیوار نصب کنید بهتر است  خوشحال باشید زیرا این قابلیت را دارد و بدانید پشت تلویزیون یه برآمدگی بسیار کمی دارد که محل قرار گیری کابل ها می باشد . اما در هنگام نصب دیوار با فاصله کمی که  ایجاد می کند و ظاهر بدی به فضای شما نمی دهد . در تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2 امکان قرار گیری تلویزیون بر روی استند های گالری مانند وجود دارد . که این قابلیت را هر تلویزیونی ندارد و شاید در همه مدل ها یا بر روی پایه اصلی خود بوده اند یا بر روی دیوار قابلیت نصب داشته اند. 

 تلویزیون ال جی مدل OLED 83C2 دارای  قاب بسیار باریکی می باشد که این فریم در حدی نازک استفاده شده است که تلویزیون را دسته بدون فریم ها قرار داده است . رنگ قاب به کار رفته در آن مشکی براقی می باشد که با پایه همخوانی دارد.  
در پایین تلویزیون از یک پایه مستطیل یک تکه  بسیار شیک نقره ای رنگ استفاده شده است و به راحتی تلویزیونی با این عظمت 83 اینچی را بر روی خود قرار می دهد.
در این شرایط می توانید با خرید جداگانه پایه ها تلویزیون را بر روی آن قرار داده و به راحتی هر جایی از فضا خواستید حمل کنید . این مدل از تلویزیون از ریموت کنترل جادویی استفاده شده است که در وسط کار قابلیت اسکرول کردن به صورت ماوس مانند را دارد. همچنین این مدل دارای طراحی بسیار خوش دستی می باشد که در زمان در دست گرفتن طولانی دست را خسته نمی کند. 

طراحی بسیار جذاب تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2
کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 83C2

تلویزیون 85 اینچی از قابلیت AI Genre Selection و OLED Motion بهره می برد. این قابلیت های تصویری جهت افزایش جزئیات و کنتراست تصاویر با عمق رنگ بیتی بالایی قرار گذاشته شده اند. قابلیت OLED Motion Pro در این مدل تلویزیون وجود دارد که مخصوص تصاویر متحرک می باشد .

از حرکت های سریع و پر تحرک در بازی ها و برنامه های ورزشی می کاهد و آن را به حالتی آهسته در می آورد.در این تلویزیون زاویه دید گسترده ای را به نمایش می گذارد و وقتی در کنار تلویزیون به صفحه نمایش نگاه می کنید تصاویر را با وضوحی که در روبرو قرار دارید مشاهده می کنید.

تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2 از کیفیت تصویر 4K Ultra HD با رزولوشن 2160*3840 برخوردار می باشد و از پنل OLED evo استفاده شده است . در این مدل به واسطه وجود پردازنده حرفه ای α9 Gen5 AI Processor 4K تصاویری با کنتراست قوی با وضوح بالایی قابل مشاهده می باشد.

در این پردازنده قدرت پردازش و افزایش وضوح تصاویر را در خود دارد . در این مدل از نسخه های HDR 10 PRO , HLG , DOLBY VISION استفاده شده است که دامنه رنگی وسیعی از جمله در رنگ های تیره و روشتن دراختیار بیننده قرار می دهد و همچنین کنتراست تصاویر را بالا برده و تصاویری به نسبت واضح تر و زنده تری را ارائه می دهد .

در تلویزیون های اولد قابلیتی وجود دارد که مختص تلویزیون های اولد می باشد و این قابلیت Pixel Level Dimming نام دارد که سطح روشنایی را در این تلویزیون ها کنترل می کند . این مدل مجهز به حالت فیلم میکر Film Maker می باشد و با فشار دادن یک دکمه امکان تماشای فیلم به صورت واقعی و مناسب با حالتی که در ذهن سازنده فیلم بوده پخش خواهد شد . 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 4K مدل OLED 83C2
صدایی واضح و بدون نویز در تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2

در هر تلویزیونی یکسری بلندگو قرار داده شده است و هر کدام صدایی را ایجاد می کنند که البته مهم است بدانیم هر کدام چقدر توان صوتی دارند تا در دسته تلویزیون هایی با صدای مطلوب قرار گیرند . در تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2  در داخل خود 2 کانال صوتی 10 واتی دارد.  این میزان صدا به نظر برای این تلویزیون مطلوب می باشد. در این مدل از تلویزیون OLED ال جی با توجه به وجود پردازنده α9 Gen5 AI Processor امکانات صوتی عالی به تلویزیون اضافه شده است .
به این صورت به پردازش صداهای اضافی صدایی و با استفاده از قابلیت حذف نویز صدا Clear Voice صدا هایی به مراتب واضح تر و رساتری را در اختیار خواهید داشت . همچنین این مدل دارای امکانات Dolby Vision و Dolby Atmos می باشد که در این حالت صدایی فراگیر و همه جانبه را به صورت سه بعدی در سراسر فضا پخش می نماید . 

صدایی واضح و بدون نویز در تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2
از امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 83C2

این مدل مجهز دارای  کنترل هوشمند می باشد که به صورت صوتی نیز کار می کند و شما می توانید با فعال کردن دکمه میکروفون به صورت صوتی به تلویزیون خود دستور بدهید و تلویزیون را به صورت صوتی کنترل نمایید. به این صورت که می شود صدا را کم و زیاد کرد یا اینکه تلویزیون را خاموش و روشن نمایید و یا شبکه ها را عوض کنید .
این مدل مجهز به سیستم عامل webOS می باشد که امکان دسترسی به دستیار های صوتی را فراهم می کند و می توانید به Google , Alexa دسترسی پیدا کنید و هر برنامه و فیلمی که مد نظرتونه را سرچ نمایید. در سیستم عامل آن ها به صورت یک نوار افقی در قسمت پایین قرار گرفته است و در این حالت کل صفحه نمایش را در گیر خود نمی کند . چون اگر دیده باشید در تلویزیون هایی که سیستم عامل اندروید دارند برنامه ها کل صفحه را در گیر خود می کنند . این سیستم عامل برنامه های بسیاری را در خود جای داده است که می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید و هم اینکه آن ها را نصب نمایید.

تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83C2 مجهز به  هوش مصنوعی ThinQ می باشد که در این حالت امکان اتصال به گوشی را از طریق بلوتوث و یا از طریق اتصال به اینترنت WiFi دارد و می توان به راحتی از طریق گوشی تلویزیون خود را مدیریت کنید و یا وسایل هوشمندی که در خانه دارید را از این راه مدیریت نمایید . مثلا دمای یخچال را تنظیم کنید یا زمان اتمام لباسشویی را بدانید .

در این تلویزیون امکان Home Dashbord قرار داده شده است که می توان به راحتی یک صفحه شخصی برای خود بسازید و برنامه هایی که مورد علاقه شما می باشد را در این قسمت جایگزاری می کنید و در هر زمان که خواستید به آن دسترسی راحت خواهید داشت  این قسمت هوم داشبورد یا همان تنظیمات شخصی به تعداد افراد خانواده امکان ساختن دارد. تلویزیون ال جی مدل OLED 83C2 مجهز به سیستم هشدار ورزشی می باشد که یک گزینه عالی برای کسانی می باشد که به ورزش علاقه مند هستند.

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی مدل OLED 83C2
پورت ها و راه های ارتباطی در تلویزیون 83 اینچ ال جی مدل OLED 83C2

در تلویزیون ال جی همانند هر تلویزیون دیگری از پورت هایی برای ارتباط با تلویزیون استفاده می شود . این پورت ها در هر تلویزیونی تعدادشون فرق می کند و هر مدلی یک سری پورت را در خود جای داده است. در تلویزیون OLED 83C2 ال جی از 4 پورت HDMI برای اتصال از طریق کابل قرار داده شده است و همچنین 2 پورت USB برای قرار دادن فلش و مموری .
در این حالت محتوای خود را به راحتی به تلویزیون وصل می کنید و با صفحه نمایش OLED ببینید. این مدل تلویزیون امکان اتصال از طریق بلوتوث Blutooth را دارد و از این راه می شود هر چیزی که بلوتوث دارد  را به تلویزیون وصل کرد و از صفحه نمایش 83 اینچی لذت ببرید.
امکان اتصال به وای فای WiFi را در خود دارد که امکان اتصال به اینترنت و وب گردی بین صفحات را فراهم می نماید. برای این مدل تلویزیون ال جی از گیرنده های داخلی DVB_T2/ DVB_C /DVB_S2 استفاده شده و دیگر نیازی به تهیه ان ها به صورت جداگانه نخواهید داشت . در این مدل پورت های LAN , RF نیز جایگزاری شده است.

پورت ها و راه های ارتباطی در تلویزیون 83 اینچ ال جی مدل OLED 83C2
سخن آخر...

برای خرید تلویزیون OLED قطعا یک کیفیت تصویر عالی را مد نظر دارید و می خواهید آخرین حالت یک کیفیت تصویر را ببینید. در این شرایط قطعا تلویزیون های ال جی جزء یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود . این مدل به خاطر سرعت رفرش 120 هرتزی که دارد یکی از بهترین ها برای کسانی است که علاقه مند به بازی می باشند و به دنبا ل تلویزیونی مخصوص بازی هستند. سیستم عامل حرفه ای webOS دارد که امکان نصب برنامه ها را در خود فراهم می کند.
مجهز به قابلیت عالی هوش مصنوعی می باشد و امکان اتصال به وای فای و گوشی را فراهم کرده است . طراحی بسیار ظریف و تمیزی کار شده که بدون فریم می باشد و زاویه دید عالی را در اختیار شما قرار می دهد و با وجود پایه یک تکه امکان هر گونه لرزشی را به صفر می رساند.
تلویزیون های سری OLED به نسبت بقیه تلویزیون ها از کیفیت تصویر بالایی برخوردار هستن و همچنینی به مراتب قیمت بالاتری هم دارند. این مدل سری C2 از سری مدل های ال جی می باشد . برای خرید تلویزیون 83 اینچ ال جی مدل OLED 83C2 با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV OLED 83C2

مشخصات

مدل کامل
OELED 83C2
سری
c2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
83
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED evo
کیفیت تصویر
4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game.Eco.(ISF) Expert (Bright Room).Vivid.Cinema.Sports.Filmmaker.(ISF) Expert (Dark Room).Standard
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro.Standard.Music.AI Sound ProوGameوOptimiserوCinemaوSports
نوع سیستم عامل
WEBOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیل یک تکه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400*400
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
185.1x106.2x55.3
وزن با پایه (کیلوگرم)
32
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED C2
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos.HE-AAC.Dolby Digital Plus (EAC3).Dolby AC4.OLED Surround.Dolby Digital (AC3)
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor 4K
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
امکان اتصال به گوشی
هشدار ورزشی
امکان هوم داشبورد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت. پایه. دفترچه راهنما.
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OELED 83C2
سری
c2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
83
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED evo

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K ULTRA HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game.Eco.(ISF) Expert (Bright Room).Vivid.Cinema.Sports.Filmmaker.(ISF) Expert (Dark Room).Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro.Standard.Music.AI Sound ProوGameوOptimiserوCinemaوSports

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WEBOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
مستطیل یک تکه
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400*400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
185.1x106.2x55.3

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
32

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED C2
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos.HE-AAC.Dolby Digital Plus (EAC3).Dolby AC4.OLED Surround.Dolby Digital (AC3)
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor 4K
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
امکان اتصال به گوشی<br /> هشدار ورزشی<br /> امکان هوم داشبورد
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت. پایه. دفترچه راهنما.

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم