ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلو مدل F4V910BTSE

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE

  • موتور دایرکت درایو Inverter Direct Drive 
  • دارای ظرفیت دیگ 10.5 کیلوگرم 
  • امکان توقف در چرخه شستشو
  • دارای 14 برنامه شستشو 
  •  قابلیت Smart ThinQ
  • قابلیت DD_6motion 
  • قابلیت  ADD Aitem 
  • دارای  بخار شو Steam
  • سال ساخت 2021

ادامه مطلبShow less
27,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
washing machine lg F4V910BTSE
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE

در زندگی ماشینی امروز به دلیل مشغله کاری افراد همه به دنبال وسایل هوشمندی برای سرعت بخشیدن به کارها و صرفه‌جویی در زمان خود هستند. تا بتوانند وقت آزاد بیشتری داشته باشند. لباسشویی در حال حاضر عضو اصلی هر خانه است و لازم و ضروری است که هر خانواده‌ای لباسشویی را در منزل خود داشته باشد تا بتواند. لباسشویی‌ها مارک و سایزهای متنوعی دارند که در زمان خرید خریدار را سردرگم می‌کند .
ال جی یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های ساخت لوازم‌خانگی است که جزء شرکت‌های بالارده محسوب می‌شود و از تولیدات کشور کره است. ال جی هر سری از محصولاتش را به دلایل متعدد ممکن است در کشورهای دیگر مونتاژ کند اما تأثیری در کیفیت محصول نخواهد داشت. یکی از دیگر از مشکلات انتخاب لباسشویی وزن موردنظر است که باید بسته به نیاز خود و تعداد افراد خانواده و یا بودجه در نظر گرفته آن را انتخاب کرد.
ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE از جدیدترین محصولات ال جی است که دارای ظرفیت دیگ 10.5 کیلوگرم است که مناسب برای یک خانواده پرجمعیت و متوسط است شاید بهتر است بگوییم یک گزینه عالی برای زمان شستشو لباس های زیاد و یا برای پتو و کاپشن می باشد که دیگری نیازی به بردن آن ها به خشک شویی ندارید . رنگ این مدل فولادی مشکی می باشد که یک رنگ بسیار تک و زیبایی می باشد که از دیر هر نگاهی را به خود جذب می کند.
دارای صفحه‌نمایش LED است که زمان باقی‌مانده و دور موتور را به‌صورت واضح نشان می‌دهد. ماشین لباسشویی 10.5 کیلو مدل F4V910BTSE دارای 14 برنامه متنوع شستشو است که هرکدام کارایی خاص خود را دارند و برای نوعی شستشو مناسب هستند و شما را از شستن هر نوع لباسی با دست منع می‌کند. از جمله برنامه شستشو لباس‌های تیره یا لباس‌های کودک. قابلیت شستشو لباس‌ها با دمای 60 درجه را دارد.
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول DD_6MOTION است که در شش حرکت لباس‌ها را به بهترین نحو ممکن شستشو می‌دهد. موتور این لباسشویی 8 کیلویی ال جی دارای دور موتور 1400 دور در دقیقه است و به دلیل موتور عالی و کارآمد Inverter Direct Drive انرژی بسیار کمی را تولید می‌کند و صدایی برابر 54 دسی‌بل را ایجاد می‌نماید.
دارای قابلیت بخار شو Steam می باشد که در حذف هر گونه آلودگی موثر می باشد و از چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند . همچنین قابلیت ADD Aitam دارد که امکان اضافه کردن لباس ها ها حین کار را به ما می دهد .
ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE دارای هوش مصنوعی ThinQ است که از طریق اتصال به گوشی امکان عیب‌یابی هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون نیاز به تعمیرکار می‌توانید مشکل را برطرف نمایید. به دلیل هوشمند بودن این محصول قابلیت تشخیص وزن لباس را دارد و به همان میزانی که لباس در داخل آن باشد آب و انرژی مصرف می‌کند. در ادامه با ما باشید با معرفی هر چه ‌بهتر ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE
طراحی خاص و شیک ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE

ال جی برای طراحی تمام لوازم خود از حساسیت بسیاری استفاده کرده است که هرکدام قابلیت طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود را دارند و مشابه آن‌ها را در هیچ برندی نخواهید دید. حتی هیچ کپی کاری نتوانسته مشابه آن‌ها را بسازد و به این دلیل تشخیص یک جنس اصلی را از فیک برای ما راحت‌تر کرده است.
لباسشویی جدید ال جی مدل F4V910BTSE دارای ظرفیت 10.5 کیلویی است که این ظرفیت مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است و به ‌راحتی این تعداد بالا را جوابگو است. این مدل به دلیل ظرفیت بالا شاید برای هر خانواده ای و هر فضایی مناسب نباشد . بدنه ماشین لباسشویی از جنس بسیار محکمی است از که در اثر ضربه که در هنگام جابه‌جایی ممکن است بر آن وارد شود مقاوم است و مشکلی پیدا نخواهد کرد .
رنگ بدنه تک‌رنگ و از رنگ مشکی شیکی استفاده شده است که با توجه به رنگ خاص آن می تواند با دکور روشن و تیره به ‌راحتی آن را ست کرد . درب این مدل در جلو قرار دارد و به سمت چپ باز می‌شود. جنس دور درب از جنس کروم است. شیشه داخلی درب نیز تیره کار شده که جنس آن سیکوریت نشکن می باشد در اثر ضربه و حرارت مقاوم می باشد .
در بالای درب در قسمت سمت راست یک صفحه‌ نمایش کار شده است که مشکی رنگ است و امکان نمایش زمان باقی‌ مانده یا دور موتور و دمای لازم را به ‌صورت واضح را دارد. در پایین صفحه‌ نمایش می توان به صورت لمسی دور موتور و دما را به دلخواه تنظیم کرد .
در قسمت وسط یک درجه ولومی قرار داده شده است که با استفاده از آن می‌توانید برنامه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی آن برنامه ثابت نگه دارید. در پایین درجه ولومی دو دکمه قرار داده شده است یکی برای خاموش روشن کردن و دیگری برای شروع به حرکت و توقف حین کار . سمت چپ کار هم که کشو مخصوص قرار دهی پودر است که از یک دستگیره فرورفته ساده در این مدل ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی استفاده شده است که ظاهری بسیار ساده را به لباسشویی داده است و با کشیدن آن به‌ طرف بیرون می‌توانید درب را باز کنید. فضای داخلی به دو قسمت تقسیم شده است که جای پودر و مایع نرم ‌کننده را جدا در نظر گرفته‌اند .

طراحی خاص و شیک ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلو ال جی مدل F4V910BTSE
امکان توقف در چرخه شستشو در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE

ال جی LG برای هر مشکلی یک راه‌حل در نظر گرفته است و شما می‌توانید با هر مدلی که دوست دارید و هر زمانی که می‌خواهید لباسشویی خود را روشن نمایید. در این مدل از لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی به شما این امکان را می‌دهد که در زمانی که لباسشویی روشن است اما می‌ خواهید بیرون بروید و عجله دارید عملکرد لباسشویی را متوقف کنید و در زمان برگشت هم کارلباسشویی را از سر بگیرید و در این شرایط کار لباسشویی وقت شما را نمی‌گیرد . این توقف در شستشو در جای دیگری هم به کار ما می آید و زمانی که یک شستشو را شروع کرده اید و لباسی جا مانده است شما می توانید با فعال کردن گزینه ADD Aitem لباسشویی را متوقف کرده و لباس جامانده را اضافه کنید و مراحل شستشو را دوباره فعال کنید .

امکان توقف در چرخه شستشو در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE
شستشو با DD_6motion در لباسشویی ال جی مدل F1496TDT24

وقتی تصمیم به خرید لباسشویی می‌گیرید قطعاً به فکر لباسشویی هستید که شستشو عالی داشته باشد و با شستشو با دست در رقابت باشد. لباسشویی‌های جدید ال جی دارای قابلیتی هستند به نام DD_6motion که امکان شستشویی برابر با شستشو دست را در اختیار شما قرار می‌دهد.
شاید بهتر است بگوییم قابلیتی است مخصوص افراد حساس و کسانی که وسواس دارند که با این نوع از شستشو خیالشان راحت می‌شود. ماشین لباسشویی ال جی10.5 کیلو مدل F4V910BTSE با قابلیت DD_6motion لباس‌ها را در 6 مرحله شستشو می‌دهد: بالا پایین کردن . پیچاندن. آبکشی. تاباندن. غلتاندن و خیساندن. در این شرایط دیگر هیچ‌ گونه لکه‌ای باقی نمی‌ماند .

شستشو با DD_6motion در لباسشویی ال جی مدل F1496TDT24
قابلیت تأخیر در شستشو در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE

در زمانی که عجله دارید و باید به‌سرعت از منزل خارج شوید اما وقتی برای شستشو لباس‌های خود ندارید نگران نباشید زیرا ماشین لباسشویی‌های ال جی دارای قابلیت‌های عالی هستند که امکان شستشو با تأخیر را در اختیار شما قرار می‌دهند و با تنظیم تایمر بر روی زمان موردنظر می‌توان با خیال راحت به کار خود برسید و در این حالت تایمر شروع به کار می‌کند و در زمان مقرر شستشو خود را شروع می‌ نماید. شروع با تاخیر در لباسشویی مدل F4V910BTSE تا 3-19 ساعت است .


موتور دایرکت درایو Inverter Direct Drive در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE

موتور لباسشویی‌های جدید ال جی همگی از نوع اینورتر دارد هست و به‌اصطلاح به آن‌ها Inverter Direct Drive گفته می‌شود. در این لباسشویی ال جی 10.5 کیلو مدل F4V910BTSE از نوع گیربکسی است و در آن از هیچ‌ گونه تسمه‌ای استفاده نشده است. در این مدل به ‌واسطه موتور اینورتری بدون تسمه اصطکاک بسیار کمی ایجاد می‌ کند و این در افزایش عمر لباسشویی مؤثر است و سال‌ها شما را از وجود تعمیرکار و همچنین تعویض قطعات بی‌نصیب می‌ کند همچنین از لرزش بسیار کمتری به نسبت لباسشویی‌های تسمه‌ای برخوردار است.
به‌واسطه موتور اینورتری صدای بسیار کمی ایجاد می‌شود و صدایی برابر با 71 دسی‌بل در هنگام شستشو دارد و مزاحمتی برای استراحت شما ایجاد نخواهد کرد. موتورهای اینورتر را همه ما به نام موتورهای کم‌ مصرف می‌شناسیم که در این لباشسویی سطح انرژی آن A+++ است که انرژی بسیار کمی را مصرف کرده و با خیال راحت می‌توانید هرچند بار خواستید لباسشویی خود را روشن نمایید. دور موتور در این مدل لباسشویی 1400 دور در دقیقه است که قابلیت تنظیم دور موتور در سطح‌های پایین‌تر را دارد .

موتور دایرکت درایو Inverter Direct Drive در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE
امکانات هوشمند Smart ThinQ در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE

هر وسیله‌ای که از قابلیت Smart ThinQ بهره برده باشد یعنی دارای هوش مصنوعی ThinQ است. کالاهای ال جی در سال‌های اخیر همگی از این قابلیت بهره برده‌اند. در مورد لباسشویی جدید 2021 اصل جی مدل F4V910BTSE نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و با امکان هوشمند بودن امکان اتصال به وای‌ فای WiFi و همچنین اتصال به گوشی را دارد.
از طریق اتصال به گوشی امکان عیب‌یابی هوشمند را در اختیار ما قرار می‌دهد و می‌توانیم بدون نیاز به تعمیرکار مشکل را پیدا کرده و به‌راحتی حل نماییم. از همین طریق می‌توان لباسشویی را از راه دور مدیریت کرد از زمان باقی‌مانده برای شستشو باخبر شویم. در این لباسشویی به‌واسطه هوشمند بودن امکان قراردادن هر تعداد لباس که مد نظرمان است را در داخل لباسشویی داریم. در این حالت لباسشویی به‌واسطه سنسور تشخیص وزن لباس می‌تواند مقدار لباس را تشخیص دهد و به همان میزان آب و انرژی را مصرف می‌کند و دیگر نگرانی بابت قبوض خود نخواهید داشت .

امکانات هوشمند Smart ThinQ در لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE
وجود بخار شو Steam در لباسشویی ال جی مدل V9

در لباسشویی های ال جی رده بالا از قابلیت عالی با بخارشو استفاده می کنند که امکان شستشو با ذرات بخار را در اختیار ما قرار می دهد . در این شرایط لباس ها تا 30 % از چروک کمتری برخوردار می باشند و اتو کشی به نسبت راحت تری را دارند . در این مدل وجود بخار شو باعث از بین رفتن 99% باکتری ها از روی پارچه می شود و از ایجاد حساسیت در افراد جلوگیری می کند .

وجود بخار شو Steam در لباسشویی ال جی مدل V9
برنامه‌های شستشو در ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی مدل F4V910BTSE

در لباسشویی‌های ال جی برنامه‌های شستشو بسیاری را در اختیار ما قرار می‌دهد که امکان هر نوع شستشویی را برای هر نوع لباسی در اختیار ما قرار می دهد و شاید در این حالت دیگر نیازی به شستشو با دست پیدا نکنید . لباسشویی ال جی مدل F4V910BTSE دارای 14 برنامه شستشو می باشد که هر کدام نیازی از نیاز های شما را برطرف می کند . برنامه ها شامل: برنامه Mix برای زمانی که چند نوع لباس از جنس های متفاوت دارید .
برنامه Spead 14 برای زمانی که بسیار عجله دارید و یا اینکه لباس های خیلی کثیفی ندارید. برنامه Duvet برای لباس های سنگین یا پتو . برنامه Turbo Wash 39 که در 39 دقیقه لباس ها را به صورت کامل شستشو می دهد . برنامه Wool برای لباس های پشمی. برنامه Sport Wear مخصوص لباس های ورزشی. برنامه Dark Wash برای لباس های تیره و مشکی. شستشو مخصوص لباس های حساس برای کسانی که حساسیت یا آلرژی دارند .
برنامه Easy care. Baby care. Download Sycle, Dry Only,. برنامه عالی Silent Wash برای تایم استراحت که بی صدا لباس ها را شستشو می دهد . شستشو اقتصادی با دما ی40 _60 درجه. شستشو لباس ها ی کتانی Cotton.

برنامه‌های شستشو در ماشین لباسشویی ال جی 10.5 کیلویی مدل F4V910BTSE
جمع بندی آخر...

برای شمایی که قصد خرید لباسشویی 10.5 کیلویی دارید مدل F4V910BTSE دارای یک کیفیت عالی می باشد که به نسبت از قیمت بالایی برخوردار می باشد و برای یک خانواده با جمعیت بالا مناسب می باشد البته این مدل قابلیت شستشو با هر تعداد لباس را در خود دارد و به همان میزانی که لباس را دارد آب و انرژی مصرف می کند . در این مدل امکانات بسیاری قرار داده شده است که می تواند نیاز های شما را از یک شستشو به راحتی جوابگو باشد . این مدل از لباسشویی ال جی از موتور اینورتر گیربکسی ساخته شده است که هم عمر بالایی دارند و انرژی کمی مصرف کرده و صدای بسیار کمی هم ایجاد می کند.
اگر این لباسشویی را بخرید شاید به ندرت به تعمیر کار احتیاج پیدا کنید زیرا می تواند با اتصال به گوشی به راحتی عیب لباسشویی را پیدا کرد و در سریع ترین حالت ممکن حل کرد . این مدل مجهز به 14 نوع برنامه است که هر کدام مخصوص نوعی از شستشو می باشد و تمام نیاز های شما را رفع خواهند کرد . برای خرید این محصول با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
washing machine lg F4V910BTSE

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
بخارشو
دارد
اندازه دهانه درب
30 سانتی متر
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 66
پهنا 60
عمق 85
وزن خالص (کیلوگرم)
73
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
الجی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
برنامه

Allergy Care, Baby Care, Cotton, Download Sycle, Dry Only, Easy Care, Mix, Silent Wash, Speed14, Steam Refresh(WD Only), TurboWash 39, Wash + Dry, wool / hand wash, ضد چین و چروک
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
9 کیلوگرم
بخارشو
اندازه دهانه درب
30 سانتی متر
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
ارتفاع 66<br /> پهنا 60<br /> عمق 85
وزن خالص (کیلوگرم)
73
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
الجی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
قفل کودک
برنامه
<br /> Allergy Care, Baby Care, Cotton, Download Sycle, Dry Only, Easy Care, Mix, Silent Wash, Speed14, Steam Refresh(WD Only), TurboWash 39, Wash + Dry, wool / hand wash, ضد چین و چروک

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم