ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX

  • دارای 8 برنامه برای شستشو
  • ساخت آمریکا مونتاز لهستان
  • وجود خشک کن 100% 
  • موتور اینورتر Inverter 
  •  دارای ظرفیت 14 نفره
  • قابلیت Half Load 
  • فناوری Sensetive 
  • ظرفیت 14 نفره 

ادامه مطلبShow less
18,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
DISHWASHER Whirlpool WFC3C23PFX
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX

ویرپول Whirlpool یکی از برند های اصلی و با اصالت در لوازم خانگی می باشد و از محصولات کشور آمریکا است . این برند سال هاست در تولید لوازم برقی و خانگی کار می کند و همیشه تولیدات ارزشمندی را وارد بازار کرده است که عمر طولانی داشته اند. این برند یخچال و لباسشویی و کولر و همچنین ماشین ظرفشویی دارد . هر کدام از این محصولات کارایی عالی را دارند و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.
در این مبحث می خواهیم با یکی از ظرفشویی های عالی این شرکت آشنا شویم که در نوع خود کم نظیر می باشد . ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX ساخت آمریکا و مونتاژ لهستان می باشد و از تولیدات سال 2021 است . این مدل در رنگ نقره ای وارد بازار شده است و به دلیل رنگ بسیار شیک آن با هر دکوری به راحتی مچ می شود . این مدل دارای بدنه فولادی است که بسیار محکم می باشد.
منو این ظرفشویی ویرپول در داخل درب و به صورت مخفی کار شده است و روی درب فقط دکمه خاموش روشن و شروع به کار طراحی شده است . فضای داخلی مجهز به سه سبد بسیار جادار می باشد و ظرفیت 14 نفره را به راحتی جواب گو می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا می باشند . ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX دارای 8 برنامه شستشو متنوع می باشد که کارایی بسیار عالی دارند .
از جمله این برنامه ها برنامه Rapid 30’ می باشد که ظروف را در 30 دقیقه با دمای 50 درجه به صورت کامل شستشو می دهد یا برنامه مخصوص شب ها و شستشو به صورت Silent که بی صدا به مدل 3 ساعت و نیم ظروف را به آرامی می شوید . از مزایای این ظرفشویی ویرپول باز شدن به صورت خود کارAuto Air دراتمام کار با زاویه 10 درجه می باشد و در این شرایط هوای داخل ظرفشویی خارج شده و ظروف خشک می شوند .
این مدل مجهز به امکانات اضافی همچون تاخیر در شستشو تا 24 ساعت می باشد و ظرفشویی هر زمان که شما صلاح بدانید شروع به کار می کند. قابلیت تشخیص نشتی آب Aqua Stop را دارد و در صورت نشتی حتی یک قطره آب کار را متوقف می کند تا از خراب شدن ماشین ظرفشویی جلوگیری نماید.
موتور ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX از نوع اینورتر Inverter می باشد و وجود اینورتر همان گونه که همه ما می دانیم با خود کاهش مصرف انرژی و کاهش صدا و همچنین عمر طولانی را به همراه دارد . بس می توان گفت ظرفشویی مورد علاقه همه ما می تواند باشد و از وجود آن لذت ببریم . در ادامه این مقاله با ما باشید تا بیشتر با این ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX آشنا شویم و بدانیم چه امکاناتی را می تواند به ما ارائه دهد.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX
ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX و طراحی شیک آن

محصولات شرکت ویرپول دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشند که از هر فاصله ای به آن نگاه کنید از اصالت آن لذت خواهید برد و توجه شما را به خود جلب خواهد کرد . این برند دارای کیفیت بدنه عالی می باشد و هر آن چه از محکمی آن بگوییم کم است . جنس بدنه ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX از فولاد است و هر جایی که اسمی از فولاد هست قطعا وجود استحکام آن در ذهن ما تداعی می شود .
رنگ بدنه این محصول نقره ای کار شده است که با یک نوار مشکی رنگ که در بالای درب قرار داده شده ظاهری چشم نواز را ارائه می دهد . بر روی درب هیچ طراحی نیست بجز یک لوگو براق برند ویرپول که بسیار جذاب می باشد . بر روی نوار مشکی رنگ یک صفحه نمایش قرار دارد که این صفحه نمایش زمان باقی مانده و مرحله انجام کار را به نمایش می گذارد .
در کنار این صفحه نمایش دو دکمه وجود دارد که یکی برای حالت خاموش و روشن کردن ظرفشویی به کار می رود و یکی مخصوص حالت شروع به کار و توقف شستشو می باشد . منو محصول به صورت مخفی و در داخل درب قرار داده شده است و از شلوغی بر روی درب جلوگیری شده است.
ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX دارای ظرفیت 14 نفره می باشد که مناسب برای یک خانواده پر جمعیت است و هیچ ظرفی را نشسته باقی نمی گذارد و به راحتی می توان به کل ظرفیت آن دسترسی داشته باشید . فضای داخلی نیز طراحی ساده و مرتبی دارد و از سه سبد در آن استفاده شده است که دو سبد برای ظروف بزرگ و سبد بالایی مخصوص قاشق و چنگال می باشد . در قسمت داخلی درب نیز محل قرار گیری قرص ماشین ظرفشویی تعبیه شده است .

ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX و طراحی شیک آن
طراحی داخلی ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX

فضای داخلی ماشین ظرفشویی ویرپول از جنس استیل ضد زنگ می باشد و در اثر قرار گیری با آب به مدت طولانی دچار زنگ زدگی نمی شود و این یکی از بهترین ویژگی های یک ظرفشویی می باشد. در داخل ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX از فضای بسیار جاداری استفاده شده است که به راحتی جمعیت 14 نفره را جوابگو می باشد. سه سبد قرار داده شده است که سبد پایینی برای ظروف بزرگ و سبد وسط برای ظروف متوسط مثل فنجان ها و سبد بالایی مخصوص قاشق و چنگال می باشد .
این مدل از ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX مجهز به سبد آسانسور دار می باشد و شما می توانید سبد وسط را جابه جا کنید . در این حالت بهتر است اول سبد پایینی را بچینید و طبق آن ارتفاع سبد وسطی را تنظیم کنید . در این شرایط هیچ ظروف بزرگ و لیوان پایه بلندی جا نمی ماند و مجبور به شستشن آن با دست نخواهید بود .

طراحی داخلی ماشین ظرفشویی ویرپول 14 نفره مدل WFC3C23PFX
تاخیر در شستشو ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX

در ظرفشویی ویرپول یکی از مهمترین ویژگی هایی که وجود دارد امکان شستشو با تاخیر می باشد که در این شرایط که عجله دارید می توانید زمان شروع به کارظرفشویی را تعیین کنید و به کار خود برسید در این حالت تایمر شروع به فعالیت می کند و در زمان مقرر کار شستشو را انجام می دهد و بعد از اتمام کار به صورت خودکار خاموش می شود . این امکان تاخیر در شستشو تا زمان 24 ساعت نیز در دسترس می باشد .


قابلیت Half Load در ظرفشویی های ویرپول

در حال حاضر در اکثر ماشین های ظرفشویی که جدید وارد بازار شده اند امکان جدیدی قرار داده شده است که می توانید با نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی شستشو را انجام دهید . در این شرایط لازم نیست حتما از کل ظرفیت استفاده کرده و یا منتظر بمانید ظرف های بیشتری جمع شود .
شما می توانید با هر مقدار ظروف کثیفی که دارید ظرفشویی را روشن کنید و از گزینه نیم شور Half Load استفاده کنید . ظرفشویی به همان میزان آب و انرژی استفاده می کند. بس لازم نیست حتما این ظرفشویی برای یک خانواده پر جمعیت استفاده شود و شما با هر تعدادی که باشید می توانید با خیال راحت ماشین ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX را خریداری نمایید.

قابلیت Half Load در ظرفشویی های ویرپول
سنسور تشخیص نشتی آب Aqua Stop در ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX

ظرفشویی های ویرپول مدل WFC3C23PFX دارای یک قابلیت عالی به نام Aqua Stop هستند . به این معنی امکان تشخیص نشتی آب را با استفاده از یک سنسور مخصوص دارا می باشند . در این شرایط اگر حتی یک قطره آب از ظرفشویی نشتی بدهد این دستگاه تشخیص داده به صورت خودکار خاموش می شود و از خراب شدن آن جلوگیری می کند .


فناوری Sensetive در ظرفشویی های ویرپول

این ظرفشویی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید می داند و به ما کمک می کند. ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX دارای قابلیتی به نام Sensetive می باشد که با توجه به تشخیص میزان کثیفی و درجه سختی لکه ها میزان آب مصرفی و مواد شویند ه و همچنین زمان شستشو را کاهش می دهد . در این حالت دیگر در مصرف این موارد اسراف نخواهد شد .


Power Clean موجود در ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX

در ظرفشویی های ویرپول از بازویی در پایین کار استفاده شده است که دو طرفه می باشد و با اسپری کردن آب با فشار سخت ترین لکه ها را از بین می برد این قابلیت در ظرفشویی Power Clean گفته می شود که در زمان اجرای برنامه ها به تمیز تر شدن ظروف با درجه کثیفی بالا کمک می کند .

Power Clean موجود در ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX
موتور اینورتر Inverter در ظرفشویی های ویرپول

وقتی در جایی اسمی از اینورتر می شنویم قطعا همه ما به مصرف انرژی کمتر فکر می کنیم . این موتور در خیلی از وسایل خانگی ممکن است استفاده شده باشد . خواه در یخچال باشد یا کولر و یا در لباسشویی و ظرفشویی. هر جایی که استفاده می شود با خود مصرف کمتر را به ارمغان می آورد . موتور اینورتر Inverter در ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX سطح مصرف انرژی را پایین می آورد و در این مدل سطح انرژی A+++ می باشد .
در این شرایط به طبع صدای کمتری را نیز تولید می کند و صدا در حد 43 دسی بل می باشد و در تایم استراحت اذیتی برای شما نخواهد داشت . هر چند که این مدل برنامه Silent را نیز در خود دارد . به دنبال انرژی و صدای کم یکی دیگر از مزایای این موتور وجود عمر بالا و اصطکاک کمتر در قطعات این مدل از ظرفشویی ویرپول می باشد که سال ها می توانید بدون دغدغه خراب شدن و نیاز به تعمیر کار از این مدل استفاده کنید .

موتور اینورتر Inverter در ظرفشویی های ویرپول
خشک کن موجود در ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX

ظرفشویی ویرپول قابلیت عالی و بی نظیری که دارد وجود خشک کن 100% می باشد که در کمتر ظرفشویی وجود دارد وخیلی از مواقع لازم بوده بعد از کار ظروف را از ظرفشویی خارج کرده و خشک نماییم. در حالی که ظرفشویی مدل WFC3C23PFX ویرپول بعد از اتمام کار درب آن به صورت خود کار تا 10 درجه باز خواهد شد و هوای داخل بیرون می رود و ظروف خشک خواهند شد . بهترین کار این است که از بازشدن درب به صورت خودکار جلوگیری نشود و مانعی بر سر راه آن قرار ندهید .


برنامه های شستشو در ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX

هر ظرفشویی در خود یک سری برنامه دارد که هر کدام برای نوعی ظرف و نوعی از شستشو مناسب می باشد . ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و در خود برنامه هایی را دارا می باشد . این مدل دارای 8 برنامه برای شستشو می باشد . از جمله این برنامه ها می توان به برنامه ECO 50 اشاره کرد که یک برنامه اقتصادی با دمای 50 درجه برای ظروف با درجه کثیفی متوسط می باشد .
برنامه Daily مناسب برای شستشو روزانه که حدودا 1:30 ساعت زمان می برد تا کار آن تمام شود. برنامه Pre-Wash یا همان پیش شستشو که قبل از شستشو اصلی استفاده می شود و حدودا 12 دقیقه طول می کشد . Rapid 30 برای زمانی که عجله دارید و در 30 دقیقه ظرف ها در 50 درجه برایتان شستشو می دهد .
یکی از بهترین برنامه ها Intensive است که یک شستشو قوی با دمای 60 درجه برای ظروف خیلی کثیف می باشد و مجبور به شستشن آن ها از قبل با دست نخواهید بود . Cristal مخصوص ظروف کریستال که دمای 45 درجه را برای شستشو استفاده می کند و حدودا1:45 زمان می برد .
6th Sense یا همان حس ششم که درجه کثیفی ظرف ها و همچنین نوع ظروف را تشخیص می دهد و بسته به آن دما را از 50-60 درجه و همچنین زمان را از 1:30 تا 3 ساعت تعیین می کند . Silent در زمان استراحت ازاین برنامه کاربردی استفاده کنید و بدون صدا شستشو را برای شما انجام خواهد داد و حدودا 3 ساعت این شستشو طول خواهد کشید .

برنامه های شستشو در ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX
جمع بندی ...

اگر تا آخر این مقاله را مطالعه کرده اید قطعا به دنبال خرید ظرفشویی بوده اید و این ظرفشویی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد . ظرفشویی آمریکایی می باشد که تمام امکانات یک ظرفشویی عالی را در خود دارد . مجهز به 8 برنامه شستشو می باشد همچنین مجهز به خشک کن 100% و موتور اینورتر کم مصرف می باشد . ظرفشویی 3 طبقه است با قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها . ظرفشویی ویرپول مدل WFC3C23PFX قیمت مناسبی نسبت به امکانات و جنس عالی خود دارد . برای خرید ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISHWASHER Whirlpool WFC3C23PFX

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.5 LITR
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
دارد
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*60*85
دیگر ویژگی ها
قابلیت تاخیر در شستشو
قابلیت Half Load
فناوری Sensetive
وجود خشک کن 100%
اينورتر
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ویرپول
کشور منتاژ کننده
لهستان
کشور سازنده
آمریکا
صفحه نمایشگر
دارد
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
WFC3C23PFX
رنگ ظرفشویی
نقره ای
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
43 دسی بل
وزن ظرفشویی
47 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.5 LITR
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*60*85
دیگر ویژگی ها
قابلیت تاخیر در شستشو<br /> قابلیت Half Load <br /> فناوری Sensetive <br /> وجود خشک کن 100%
اينورتر
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ویرپول
کشور منتاژ کننده
لهستان
کشور سازنده
آمریکا
صفحه نمایشگر
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
WFC3C23PFX
رنگ ظرفشویی
نقره ای
دکمه های لمسی
میزان صدا
43 دسی بل
وزن ظرفشویی
47 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم