ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP

ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP

  • اسمارت و دارای هوش مصنوعی ThinQ
  • موتور اینورتر Inverter Direct Drive
  • دارای 14 برنامه شستشو 
  • دارای بخار شو Steam
  • قابلیت  Motion DD 
  • وجود ADD Aitem 
  • دور موتور 1400 دور 
  • سال ساخت 2022
  • رنگ نقره ای 
  • ظرفیت 8 کیلو

ادامه مطلبShow less
18,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
washing machine lg WV4149AVP
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید به احتمال زیاد به دنبال یک محصول جدید از ال جی می گردید. ال جی با هرسال جدیدی که شروع می شود سعی بر عرضه کردن یک محصول جدید دارد تا از باقی رقبای خود عقب نماند. ماشین لباسشویی ال جی مدل WV4149AVP از تولیدات سال 2022 این شرکت می باشد که برای این مدل ظرفیت 8 کیلوگرمی در نظر گرفته است .

 در 8 کیلویی‌های که تا به حال این شرکت تولید کرده است می توان گفت این بهترین مدل با بهترین امکانات و البته شیک ترین ظاهر ممکن است . ظاهر این مدل از یک رنگ نقره ای بسیار شیک استفاده شده است که به تمام معنا می توان گفت رنگ خاصی دارد . در بازار این رنگ را به نام سیلور می شناسند درحالی‌که رنگ خاص و ماتی است که می توانید با هر کالایی که می خواهید ست کنید .

جنس بدنه محکم و فولادی و ضد خش است با یک درب فضای بزرگ مانند درب 9 کیلویی های V5 که قبلاً تولید شده بود. اما درب فضایی تا به حال بعد از مدل J6 در 8 کیلو تولید نشده بود و خیلی از افراد به همین دلیل مجبور به خرید مدل 9 کیلویی می شدند. دیگ داخلی الماسه می باشد. همچنین مجهز به پنل لمسی در قسمت جلو و ولوم چرخشی در وسط است .

 این مدل از لباسشویی های 8 کیلویی ال جی اسمارت بوده و امکان اتصال به گوشی را در خود دارند که این مورد بر روی بدنه لباسشویی اصلی نوشته شده و در قسمت زیر  درجه قرار دارد . از امکاناتی که اسمارت بودن با خود به همراه دارند دانلود برنامه های جدید برای شستشو می باشد.  موتور ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP از نوع گیربکسی می باشد و به دلیل نبود تسمه اصطکاک کمی را ایجاد می کند و به همین دلیل از عمر بالایی برخوردار می باشد .

این محصول مجهز به اینورتر می باشد و به دلیل وجود همین اینورتر انرژی در حد 40% کمتر از حالت عادی ایجاد می کند و بر روی برچسب انرژی از A+++ استفاده کرده است. به دلیل وجود این موتور ارزشمند نیز صدای بسیار کمی را در حین شستشو لباس ها ایجاد می کند و با خیال راحت می توانید به تایم استراحت خود بپردازید.

دور موتور در این مدل  1400 دور در دقیقه محاسبه شده است امکان تنظیم آن در دورهای پایین تر بسته به نیاز شما وجود دارد . لباسشویی 8 کیلویی جدید ال جی همانند هر لباسشویی دیگری قطعاً یک سری برنامه با خود به همراه دارد که این مدل از این قاعده مستثنی نمی باشد و در خود 14 نوع برنامه را دارد.

 این برنامه ها هرکدام برای نوعی از شستشو مناسب هستند . در کنار این برنامه ها نیز توابعی اضافه تر تعبیه شده است که کمک به شستشو بهتر را با خود به همراه دارند از جمله امکان پیش شستشو Pre_Wash. نوعی از شستشوها مدل Motion DD می باشد در 6 حرکت لباس ها تمیز شسته و تحویل شما خواهد داد. در ادامه مطالب برای اینکه بهتر با این محصول و امکانات آن آشنا شوید با ما باشید.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP

یک طراحی بی نظیر درماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP

بیایید تا از زیبایی این محصول 2022 ال جی بهتر بدانیم تا هر چه بیشتر مجذوب این محصول عالی شوید.  لباسشویی ال جی مدل WV4149AVP دارای یک دیگ الماسه در داخل می باشد . وجود دیگ الماسه یک قابلیت عالی می باشد که در کمتر لباسشویی وجود دارد  و باعث می شود که لباس ها در هنگام شستشو کمتر با دیگ  ارتباط داشته باشند و این از سایش لباس ها  جلوگیری می کند و به همین دلیل لباس ها دیرتر خراب می شوند و هم اینکه چروک نمی شوند .

ظرفیت دیگ 8 کیلویی است و می شود گفت خانواده 4_5 نفره را به راحتی جوابگو می باشد. بدنه از جنس فولاد ضد خش می باشد و نگرانی بابت خراب شدن بدنه نخواهید داشت . در رنگ این مدل نقره ای مات بکار رفته که یک رنگ بسیار دلنشینی می باشد و از دیدن رنگ خاص آن لذت خواهید برد .

 هر مدل لباسشویی درب بزرگ ندارد و این یکی از دغدغه‌های خریداران در زمان خرید لباسشویی است که بتوانند هر چیزی را به راحتی در داخل لباسشویی خود قرار دهند . درب این مدل از نوع به اصطلاح فضایی می باشد و از یک شیشه تیره خوش رنگ که با بدنه سیلور مات هماهنگی شیکی را ایجاد کرده ساخته شده و جنس آن از نوع سیکوریت نشکن می باشد .

 لباسشویی های جدید ال جی همگی لمسی می باشند و دارای یک صفحه نمایش مشکی رنگ هستن که  به صورت لمسی کار می کند که برای تعیین دما و  دور موتور و همچنین تنظیم توابع اضافی به کار می رود . برای انتخاب برنامه ها هم از درجه ولومی استفاده شده است. در سمت چپ این محصول در بالا جای پودر و مایع نرم کننده طراحی شده که با یک دستگیره فرو رفته ساده به راحتی بیرون کشیده می شود .

قابلیت شستشو با 6 حرکت مهم در لباسشویی ال جی

در لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WV4149AVP امکانی قرار داه شده به نام Motion DD که این حالت بسیار شبیه به شستشو با دست می باشد و برای کسانی خیلی حساس هستند و اعتقادی به شستشو ماشین لباسشویی ندارند شاید یک بار استفاده از این حرکت نظر آن ها را برای همیشه عوض کند. در این حالت با 6 حرکت فیلترکردن یا بالا پایین کردن  و خیساندن و غلتاندن و تاباندن و پیچاندن و آبکشی یک شستشو کامل را انجام می دهد و لباس هایی بسیار تمیز را در اختیار شما قرار می دهد .

قابلیت شستشو با 6 حرکت مهم در لباسشویی ال جی

لباسشویی  اسمارت ال جی مدل WV4149AVP

اسمارت به معنی هوشمند بودن می باشد و هر جایی که اسم اسمارت را شنیدید قطعا آن وسیله هوشمند می باشد و از هوش مصنوعی ThinQ در آن وسیله استفاده شده است. وقتی چیزی هم هوشمند باشد از آن وسیله توقع اتصال به وای فای WiFi و همزمان اتصال به گوشی را داریم . محصولات جدید ال جی اعم از لباسشویی . تلویزیون . ظرفشویی و تلویزیون همگی این قابلیت را دارا می باشند .

وجود این امکان در لباسشویی ال جی مدل WV4149AVP باعث می شود بتوانیم برنامه های جدیدی را برای لباسشویی دانلود کنیم و از آن ها استفاده نماییم یا اینکه عیب لباسشویی و خطاها را پیدا کرده و به راحتی آب خوردن حل نماییم . شاید خیلی از مواقع اصلاً نیازی به تعمیر کار هم پیدا نکرد.

اگر لباسشویی را به گوشی وصل کردید بروید و با خیال راحت به کارهای خود برسید چون در این شرایط می توان از راه دور از وضع لباسشویی خود و مرحله اجرا برنامه مطلع شوید و آن را تنظیم کنید.

لباسشویی  اسمارت ال جی مدل WV4149AVP

بخار شو Steam در لباسشویی ال جی 8 کیلو مدل WV4149AVP

یک لباسشویی بخار شو دار با لباسشویی که بخارشو ندارد تفاوت چشمگیری را دارد. زیرا بخار در هنگام شستشو یک آیتم اضافی می باشد که بهتر شسته شدن لباس ها کمک می کند . این قابلیت زمانی که برنامه ای در حال اجرا می باشد کمک می کند تا لباس ها تا 30% کمتر چروک شوند و اگر خواستید اتو کنید راحت تر اتو شوند .

همچنین به واسطه شستشو با بخار آب چون از دمای بالایی برخوردار می باشد هر نوع میکروبی را تا 99% از سطح لباس ها از بین می برد و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری می نماید. این قابلیت برای شستشو لباس های کودکان یک گزینه بسیار عالی می باشد .

بخار شو Steam در لباسشویی ال جی 8 کیلو مدل WV4149AVP

وجود ADD Aitem در لباسشویی ال جی مدل WV4149AVP

گاهی فراموش‌کار می شویم یا حواسمان به جایی دیگر مشغول است و فراموش می کنیم لباسی را به بقیه لباس های لباسشویی اضافه کنیم و لباسشویی خود را روشن کرده اید.  در این شرایط یا مجبورید لباس جا مانده را با دست بشورید و یا اینکه  بگذارید یک بار دیگر آن را لباسشویی بگذارید.

در این حالت یک سری از شرکت ها به فکر بوده و قابلیت جدیدی به محصولات خود اضافه کرده که در ال جی به نام ADD Aitem شناخته می شود و در این حالت می توانید با توقف کار لباسشویی لباس های جا مانده را اضافه کرده و چرخه شستشو را دوباره فعال کنید .

موتور اینورتر Inverter Direct Drive

هر جایی اسمی از اینورتر و موتور اینورتری شنیدید بدانیم که این موتور جزء موتورهای کم مصرف می باشد و انرژی بسیار کمتری نسبت به بقیه موتورها مصرف می نماید که در این لباسشویی ال جی 8 کیلو مدل WV4149AVP انرژی برابر 40% کمتر از بقیه مصرف می کند . بر چسب آن از نوع A+++ می باشد که کمترین حد در مصرف انرژی می باشد.  در این لباسشویی از تسمه استفاده ای نشده است و گیربکسی می باشد و به دلیل اصطکاک کمی که با دیگ برقرار می کند از عمر بالاتری نسبت به تسمه ای برخوردار می باشد و شاید سال ها با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 دور موتور در لباسشویی WV4149AVP برابر با 1400 دور در دقیقه می باشد که امکان تنظیم کردن آن را در دور موتورهای پایین تر نیز داریم و بسته به برنامه و نوع لباس های خود دور موتور را انتخاب کنید. موتور اینورتری دایرکت درایو صدای بسیار کمی دارد و در دسته سوپر سایلنت ها قرار می گیرد و به همان دلیل دارای لرزش بسیار کمی است .

موتور اینورتر Inverter Direct Drive

قابلیت تشخیص وزن لباس در لباسشویی های ال جی

 لباسشویی های ال جی هوشمند امکان تشخیص وزن لباس را دارند و با توجه به سنسور تشخیص وزن لباس کار خود را شروع می کند . در این حالت می توانید هر میزان لباسی با هر جنسی را مد نظرتان بود در داخل لباسشویی قرار دهید. لباسشویی اقدام به وزن کشی می کند و بعد از آن شروع به تعیین میزان آب مصرفی انرژی مصرفی و همچنین زمان لازم برای شستشو می کند . این یکی از خصوصیات لباسشویی های هوشمند می باشد که موتور اینورتری هم در آن بی تاثیر نمی باشد.

برنامه های لباسشویی ال جی 8 کیلو مدل WV4149AVP

در لباسشویی های ال جی همانند هر وسیله شوینده ای یکسری برنامه قرار داده شده است که مناسب نوعی لباس با  درجه کثیفی های متنوع می باشد. در این ماشین لباسشویی ال جی مدل WV4149AVP از 14 برنامه برای شستشو استفاده شده است و همچنین یک سری توابع اضافی قرار داده شده است که به شستشو هر چه بهتر در این برنامه ها کمک می کند . در این لباسشویی تابعی به نام Pre Wash  در قسمت صفحه نمایش لمسی قرار دارد که لباس ها را قبل شستشو اصلی یک دور می‌شورد.

 تابع Intensive که برای لباس های خیلی کثیف استفاده می شود.  برنامه های موجود در این مدل شامل Cotton , Cotton+ و همچنین Sport ,Wool,Easy Care,Tub Clean است . برنامه Duvet برای پارچه های سنگین مثل پتو و کاپشن به کار می رود . برنامه Silent Wash که مناسب برای شستشو در تایم استراحت می باشد که بی صدا اما در زمان طولانی تر شستشو را انجام می دهد .

 برنامه Allergy Care که حساسیت را از روی پارچه از بین می برد. برنامه Mix که لباس هایی با انواع جنس و رنگ را می توان هم زمان در ماشین قرار داد . برنامه Delicate برای پارچه های ظریف و نازک. جنس حریر. برنامه بعدی Rinse+Spin که مخصوص آب کشی و خشک کردن است. این مدل قابلیت 18% مراقبت بیشتر از الیاف پارچه ها را دارد .

جمع بندی ...

اگر علاقه به لباسشویی با درب فضایی دارید اما فقط 9 کیلو بالا را دیده اید نگران نباشید در حال حاضر ال جی در سال 2022 سری 8 کیلویی این مدل ها را وارد بازار کرده است و این ظرفیت برای خرید لباسشویی جهیزیه یک گزینه عالی می باشد. تمام امکانات یک لباسشویی عالی رده بالا را در خود موجود دارد . اسمارت بوده و امکان عیب یابی هوشمند دارد .

همچنین موتور اینورتر گیربکسی دارد که بسیار کم مصرف و کم صدا است و لرزشی را متوجه نمی شوید . دارای 14 برنامه شستشو و توابع اضافی برای کمک به شستشو بهتر می باشد از جمله بخار شو و قابلیت پیش شستشو. برای مشاوره و خرید لباسشویی ال جی 8 کیلو مدل WV4149AVP با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
washing machine lg WV4149AVP

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
تکنولوژی بخارشوی
دارد
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
برنامه
Sport ,Wool,Easy Care,Tub Clean,Cotton , Cotton+, Mix,Rinse+Spin,Delicate ,Allergy Care ,Silent WashDuvet ,
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت شستوشو
8 کیلوگرم
تایمر خاموش
بخارشو
تنظیمات سرعت
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
تکنولوژی بخارشوی
نوع نصب
مبله
نمایشگر دما
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
14
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره مونتاژ چین
صفحه نمایشگر
LED لمسی
سایلنت
قفل کودک
برنامه
Sport ,Wool,Easy Care,Tub Clean,Cotton , Cotton+, Mix,Rinse+Spin,Delicate ,Allergy Care ,Silent WashDuvet ,

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم