ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X

  • امکان شستشو 15 دقیقه ای
  • قابلیت شستشو خودکار
  • قابلیت خشک کن خودکار 
  • شستشو با تأخیر 24 ساعته
  • دارای 5 برنامه  شستشو
  • صفحه نمایش LED
  • ظرفیا 16 نفره 
  • ساخت چین 
  • رنگ نقره ای 
ادامه مطلبShow less
17,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
DISHWASHER HISENSE HS661C60X
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X

هایسنس HISENCE . برندی که شاید خیلی ها حتی اسم آن را نشنیده باشید و اصلاً آشنایی با آن ندارید یا شاید هم شنیده اید اما به راحتی از کنار آن گذشته باشید. هایسنس سال هاست له صنعت لوازم خانگی وارد شده و محصولاتی از جمله لباسشویی و یخچال و کولر و همچنین ظرفشویی را تولید کرده و روانه بازار کرده است . در حال حاضر جزء یکی از برند های کاردرست و همچنین خوش قیمت بوده است و برای خود اسم و رسمی جمع کرده است.
این برند ساخت چین است اما کارایی عالی دارد و از قطعات و موتورهای اصلی در آن استفاده شده است . در این مطلب می خواهیم با یک مدل از ماشین های ظرفشویی هایسنس آشنا شویم که مدل HS661C60X گفته می شود . این مدل از ظرفیت 16 نفره برخوردار می باشد که نشان دهنده یک ظرفیت بالا است و هیچ ظرفی در این شرایط به جا نمی ماند.
رنگ بدنه نقره ای کار شده که با همه چیز مچ می شود . هایسنس برخلاف خیلی از برند ها اصلاً سعی در شلوغی طراحی نداشته است و تمام تلاش خود را بر سادگی کار گذاشته است . به‌جز یک پنلLED در بالا و یک لوگو شما هیچ چیز دیگری مشاهده نمی کنید. این مدل مانند بقیه ظرفشویی ها برنامه دارد و از 5 برنامه برای شستشو استفاده کرده است که در داخل درب این کار قرار داده شده است و به صورت دکمه ای انتخاب می شود و امکان خاموش روشن کردن هم در همین قسمت طراحی شده است .
یکی از این برنامه امکان شستشو 15 دقیقه ای می باشد که در زمان بسیار کمی شستشو را کامل می کند. ظرفشویی به اصطلاح سه سبده است و امکان تنظیم ارتفاع در این کار قرار داده شده است . ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X دارای قابلیت باز شدن درب به صورت خودکار می باشد که در این شرایط هوای بخار داخلی خارج شده و ظروف داخل به راحتی خشک می شوند .
ظرفشویی جزء ظرفشویی های فوق بی صدا می باشد که صدایی در حد 42 دسی بل ایجاد می کند. امکان 3 بازو آب باش را دارا می باشد که هم از پایین قرار دارند و هم در بالا که از هر دو طرف آب به ظروف پاشیده می شوند. برای آشنایی بیشتر با ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X با ما باشید تا مفصل تر در مورد آن توضیح دهیم و با این محصول دوست داشتنی آشنا شوید .

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X


ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X و طراحی ظاهری آن

همان طور که در بالا اشاره شد برند هایسنس از کمترین شلوغی در کارهای خود استفاده می کند و هیچ گونه گزینه و آرم اضافی در آن نخواهید دید. این مدل بدنه ای محکم و فولادی دارد. وقتی از فولاد می شنویم یک چیز خیلی قوی در ذهن ما تداعی می کند که با هیچ ضربه ای از کار نمی افتد. در خرید یک ظرفشویی استحکام و دوام حرف اول را می زند.
ظرفشویی هایسنس هم به همین صورت می باشد و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در اثر ضربه دچار تورفتگی نمی شود. رنگ این کار نقره ای می باشد و یک رنگ مناسب برای مچ شدن با هر مکانی با هر دکوری می باشد و نگرانی بابت رنگ ها نخواهید داشت. بر روی درب این ظرفشویی هایسنس از یک صفحه نمایش LED استفاده شده که زمان شستشو را نشان می دهد و در کنار آن یک لوگو هایسنس قرار داده شده است و دیگر هیچ.
این ظاهر شما را مجذوب خود می کند و به آشپزخانه شما ظاهری فوق العاده می دهد. منو ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X داخلی است و بر روی درب شما هیچ چیزی نمی بینید. درب را که باز می کنید یک منو به صورت نوار در قسمت داخل درب وجود دارد که به صورت دکمه ای کار می کند و از قسمت امکان تعیین برنامه و همچنین خاموش روشن کردن کار را دارید.
مزایای دکمه نسبت به لمسی شاید عمر طولانی آن باشد و نگرانی بابت خراب شدن پنل ندارید. ظرفیت این ظرفشویی 16 نفره می باشد و این یک ظرفیت عالی برای جمعیت بالا می باشد در این شرایط شما در یک مرحله روشن کردن ماشین ظرفشویی تمام ظرف های کثیف را داخل آن می گذارید و هیچ ظرفی نشسته باقی نمی ماند .

ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X و طراحی ظاهری آن
طراحی داخلی ماشین ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X

فضای داخلی ظرفشویی هایسنس که در بالا اشاره به 16 نفره بودن آن شد از استیل ضد زنگ می باشد که در اثر مجاورت با آب و مواد شوینده به ‌مرور زمان خراب و کدر نمی شود. این مدل ظرفشویی مجهز به سه سبد می باشد که دو سبد پایینی برای ظروف بزرگ‌تر و سبد بالایی برای ظروف کوچک‌تر و قاشق و چنگال در نظر گرفته شده است. از بهترین ویژگی سبد های این ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X در واقع قابلیت تنظیم ارتفاع سبد وسط می باشد که به صورت آسانسوری در سه سطح مختلف تنظیم می شود و امکان قرارگیری ظروف بزرگ و قابلمه ها در سبد پایینی وجود دارد و برحسب آن سبد وسط تنظیم می شود . وقتی ظرفشویی دارای ظرفیت بالا باشد و یا اینکه امکان قرارگیری ظروف بزرگ را دارا باشد دیگر هیچ نیازی به شستن نصفی از ظرف ها با دست را نخواهید داشت و از داشتن یک ظرفشویی در منزل لذت خواهید برد .

طراحی داخلی ماشین ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X
خشک کن خودکار در ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X

در خیلی از ظرفشویی شما بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی احتیاج دارید به بیرون آوردن وخشک کردن تک تک ظرف ها در آن و این یک کار بسیار خسته کننده و ناخوشایند می باشد و گاهی شما را از شستن ظروف با ماشین پشیمان می کند. ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X از بهترین قابلیت های که دارد امکان باز شدن درب به صورت خودکار Auto بعد از شستشو می باشد. در این حالت هوای بخار فضای داخلی خارج می شود و ظروف های تازه می گیرند و به راحتی خشک می شوند .

خشک کن خودکار در ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X
قابلیت شستشو خودکار درظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X

یکی دیگر از امکانات عالی ظرفشویی هایسنس که در طولانی تر شدن عمر آن مؤثر می باشد وجود برنامه شستشو خودکار است که در این حالت می توانید ماهی یک بار آن را به اجرا در بیاورید. در این حالت ظرفشویی فضای داخل را به صورت کامل شستشو می دهد و تمیز می کند و هیچ گونه آلودگی داخلی آن باقی نمی گذارد. وقتی از این برنامه استفاده می کنید شما دیگر احتیاجی به تمیز کردن داخل و بازو های شوینده و همچنین سوراخ های دیگر آن با دست و برس نخواهید داشت .

قابلیت شستشو خودکار درظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X
برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X

ظرفشویی هایسنس از یک سری برنامه استفاده کرده است که در واقع برنامه های اصلی برای شستشو محسوب می شوند. در این مدل از هرگونه شلوغی در برنامه جلوگیری شده است و تنها از 5 برنامه برای شستشو استفاده شده است که شما را در هنگام شستشو از انتخاب برنامه سردرگم نمی کند . یکی از این برنامه Eco 55 می باشد که به اصطلاح شستشوی اقتصادی نام دارد و برای ظروفی با درجه کثیفی متوسط به کار می رود در این حالت در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می شود.
برنامه بعدی و عالی در این محصول شستشو با دمای 70 درجه می باشد که برای ظروف خیلی کثیف کاربردی می باشد و به اصطلاح به آن شستشو بهداشتی هم گفته می شود زیرا در این شرایط از آلودگی‌های میکروبی دیگر هیچ خبری نیست. برنامه Auto برای مواقعی که چند نوع ظرف با هر درجه کثیفی دارید و نمی‌دانید از چه برنامه ای استفاده کنید. در این حالت ماشین خود به صورت خودکار برنامه مورد نظر منطبق با ظرف ها را انتخاب می کند و ظروف را با دمایی حدود 45_65 درجه شستشو می دهد.
ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X برای ظروف ظریف و کریستالی هم فکرهایی کرده است و برنامه ای مخصوص به آن ها با دمای 45 درجه در نظر گرفته است و مشکلی بابت این ظروف نخواهید داشت. آخرین برنامه و در واقع جالب ترین آن ها برنامه شستشو 1 ساعته است و تنها در یک ساعت ظروف را با دمای 55 درجه شستشو می دهد و به تمیزی تحویل می دهد .

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X
شستشو تنها در 15 دقیقه

شاید برایتان عجیب باشد که منظور از شستشو 15 دقیقه‌ای چه می تواند باشد. ظرفشویی هایسنس با وجود ظرفیت بالای خود و 16 نفره بودن گاهی ممکن است جوابگو تعداد ظروف کثیف ما نباشد و ظروف یک مهمانی بزرگ را داشته باشیم. در این شرایط مجبور به منتظر شدن برای یکی دوساعت تا تمام شدن شستشو درهر مرحله از ظرف ها نیستید و با فعال کردن شستشو 15 دقیقه ای می توانید شستشو را سریع تر انجام دهید و ظرف هایی تمیز داشته باشید . نگران زمان کم این کار نباشید زیرا تمام مراحل شستشو را به صورت کامل اما سریع تر پیش می برد .

شستشو تنها در 15 دقیقه
سطح انرژی عالی ظرفشویی های هایسنس

در ماشین ظرفشویی هایسنس گاهی هیچ صدایی حس نمی کنید و صدای آن در حد 42 دسی بل می باشد که می توان گفت صدایی در حد سوپر سایلنت می باشد. سطح انرژی در ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X برابر با A+++ می باشد که انرژی بسیار کمی مصرف می کند.


ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X و بازوهای شوینده

هر ظرفشویی در داخل خود یک سری قطعات دارد که برای قسمت آب پاشی استفاده می شود حالا در هر مدل و برندی در قسمتی از کار استفاده شده است. در خیلی از برندها حتی برند های به نام و مشهور فقط از بازویی در زیر کار استفاده شده است که آب را از پایین با فشار به ظرف ها وارد می کند در حالی که در ماشین ظرفشویی برند هایسنس شرایط فرق دارد و به‌جز قسمت پایین در بالا هم یک بازوی سوم قرار داده شده است که این بازو آب را هم‌زمان به بازوی پایین به ظروف می پاشد. در این شرایط به تمام قسمت های داخل ظرفشویی آب می رسد و همه ظروف تا 30% بیشتر به تمیزی شستشو داده می شوند .

ماشین ظرفشویی هایسنس 16 نفره مدل HS661C60X و بازوهای شوینده
شستشو با تأخیر در ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X

شستشو با تأخیر آن هم تا 24 ساعت. این امکان بسیار مناسب برای تایم هایی می باشد که نم توانید منتظر شستش ظرف‌ها شوید. گزینه و زمان مورد نظر خود برای شستشو را فعال کنید و به کار خود برسید. ظرفشویی با به کار انداختن تایمر در زمان مقرر کار خود را شروع می کند و در آخر به صورت خودکار خاموش می شود و درب آن باز شده و شروع به خشک شدن می کند در آخر با کار به اتمام رسیده ظرفشویی برخورد خواهید کرد .


حرف آخر...

وقتی تصمیم به خرید یک ظرفشویی می گیرید شاید کمی سخت می باشد و در بازار خرید دچار سردرگمی شوید. ماشین ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X یکی از ظرفشویی هایی می باشد که قیمت بسیار مناسبی نسبت به برندهایی مانند ال جی و بوش دارد اما به همان نسبت از امکانات خوبی برخوردار می باشد که نیاز شما را از نوع شستشویی رفع می کند. این مدل بدنه محکم فولادی دارد و فضای داخلی ضد زنگ که از بابت بدنه خیال شما را راحت می کند.
فضای داخلی 16 نفره بوده و همراه با سه سبد بزرگ که امکان قرار دادن تعداد ظروف بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. سبد ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند که در سه سطح قابل تنظیم است. موتور استفاده شده از نوع کم مصرف می باشد و صدایی بسیار کمی را تولید می کند که در زمان استراحت اذیتی ندارد. از لحاظ برنامه هم 5 برنامه دارد که برنامه های اصلی هر شستشویی می باشد. در کنار این برنامه ها از یک سری امکانات دیگر مانند شستشو 15 دقیقه ای استفاده شده است. در این مدل به جای یک بازوی شوینده از 3 بازو در شستشو استفاده شده است . در واقع می شود گفت این مدل مناسب جهیزیه می باشد و بابت این امکانات عالی هزینه زیادی نمی کنید. برای خرید ظرفشویی هایسنس مدل HS661C60X با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISHWASHER HISENSE HS661C60X

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت شستوشو
16نفره
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*84.4*59.6
دیگر ویژگی ها
امکان شستشو 15 دقیقه ای
قابلیت شستشو خودکار
قابلیت خشک کن خودکار
شستشو با تأخیر 24 ساعته
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
شرکت سازنده
هایسنس
کشور منتاژ کننده
چین
کشور سازنده
چین
صفحه نمایشگر
دارد
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
مدل ظرفشویی
HS661C60X
رنگ ظرفشویی
سیلور
میزان صدا
42 دسی بل
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت شستوشو
16نفره
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*84.4*59.6
دیگر ویژگی ها
امکان شستشو 15 دقیقه ای<br /> قابلیت شستشو خودکار<br /> قابلیت خشک کن خودکار <br /> شستشو با تأخیر 24 ساعته
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
شرکت سازنده
هایسنس
کشور منتاژ کننده
چین
کشور سازنده
چین
صفحه نمایشگر
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
مدل ظرفشویی
HS661C60X
رنگ ظرفشویی
سیلور
میزان صدا
42 دسی بل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم