ماشین ظرفشویی هایسنس 13 نفره مدل HS631D60WUK

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی هایسنس 13 نفره مدل HS631D60WUK

  • امکان شستشو با تأخیر 24 ساعته
  •  دارای 5 برنامه برای شستشو 
  • سیستم تشخیص نشت آب
  • برنامه Economy Wash
  • برچسب انرژی A+++ 
  • مجهز به پنل لمسی 
  • ظرفشویی 13 نفره 
  • ساخت چین مونتاژ اسلواکی
  • رنگ سفید
ادامه مطلبShow less
18,300,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
DISHWASHER HISENSE HS631D60WUK
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی هایسنس 13 نفره مدل HS631D60WUK

در این مقاله قصد داریم با یک برند چینی به نام هایسنس آشنا شویم. شاید اگر نام چین به گوش شما بخورد به سرعت از آن منطقه دور خواهید شد و در ذهن شما یک جنس کاملاً بی کیفیت تداعی شود در حالی که در چین در بعضی از برند ها مانند هایسنس شاهکار کرده است. برند هایسنس در سال های اخیر وارد کشور ما شده و خیلی زود غوغا به پا کرد و در بین خریداران به محبوبیت رسید.
این برند تداعی از یک برند با کیفیت می باشد که برای تمام محصولات خود از بهترین امکانات استفاده کرده است . در این مبحث قصد داریم با یکی از ظرفشویی های این برند با نام ظرفشویی هایسنس مدل HS631D60WUK آشنا شویم . این محصول در واقع 13 نفره می باشد و یکی از ظرفشویی های مناسب برای جمعیت متوسط و بالا می باشد.
ظرفشویی هایسنس همانند هر ظرفشویی دیگری قابلیت هایی در خور خود دارد که کار کردن با آن بسیار راحت می باشد و شما را از هر نوع شستشویی برای هر ظروفی بی نیاز می کند. در این مدل ظرفشویی از 5 برنامه برای شستشو استفاده شده است که برنامه های اصلی شستشو می باشد و امکانات عالی را با خود به همراه دارد. هایسنس در طراحی همه محصولات خود ساده ترین طراحی را به کار برده و هیچ گونه شکل اضافی در آن به کار نبرده است.
رنگ این مدل سفید می باشد و از بدنه ای با جنس کاپوزیت ساخته شده است که بسیار محکم بوده و ضد ضربه می باشد . فضای داخلی از جنس استیل ضد زنگ است و از سه سبد در آن استفاده شده است که امکان قرار دهی ظروف بسیار زیادی را در خود دارد و هیچ ظرفی از چرخه شستشو عقب نمی ماند. این مدل امکان تنظیم ارتفاع سبد ها را در سه سطح متفاوت با خود به همراه دارد.
در بالا مجهز به پنل لمسی می باشد که زمان باقی مانده را نشان می دهد و منو به صورت داخلی قرار دارد که لمسی می باشد و به صورت لمسی امکان انتخاب برنامه را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر قابلیت های این محصول امکان شستشو با تأخیر 24 ساعته می باشد که هر زمان نیاز بود ظرفشویی روشن شود.
البته در کنار این موضوع شستشو 15 دقیقه ای هم دارد برای مواقع عجله و تعداد دفعات روشن کردن زیاد ظرفشویی به کار می رود. در این مدل بازوی شوینده 2 تایی وجود دارد که آب را از دو ناحیه به تمام نقاط ظرفشویی می رساند و هیچ قسمتی از ظرف ها بدون شستشو باقی نمی ماند. به واسطه موتور کم مصرف در ماشین ظرفشویی هایسنس 13 نفره مدل HS631D60WUK انرژی بسیار کمی مصرف می شود که سطح انرژی در این مدل A+++ می باشد. برای آشنایی بیشتر با این مدل با ما باشید.

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی هایسنس 13 نفره مدل HS631D60WUK
طراحی ظاهری و داخلی ظرفشویی هایسنس مدل 13 نفره مدل HS631D60WUK

همان طور که در بالا اشاره شد برند هایسنس کلا برند شلوغی نمی باشد و در تمام محصولات خود از کمترین اشکال اضافی استفاده کرده است که در واقع سبکی مینیمال را در پیش گرفته اند. این مدل ماشین ظرفشویی مدل HS631D60WUK از بدنه ای سفید رنگ ساخته شده که با آشپزخانه شما با هر رنگی که باشد قطعاً جور می شود.
جنس بدنه آن از کاپوزیت استفاده شده که شاید به نسبت فولاد محکم نباشد ولی اگر از آن به درستی استفاده شود و در زمان جابه جایی مواظب بود قطعاً مشکلی ایجاد نمی کند و عمر بالایی خواهد داشت. درب آن در جلو قرار دارد که بر روی درب در قسمت بالا یک پنل LED قرار گرفته که مشکی رنگ می باشد و زمان و برنامه های ظرفشویی را به نمایش می گذارد .
شاید با خود بگویید بس برنامه ها در کدام قسمت می باشد و از چه طریقی دستگاه روشن می شود. وقتی درب را به دستگیره ای که در زیر پنل به صورت تورفتگی قرار گرفته بکشید در داخل درب یک سری دکمه ها قرار داده شده است که امکان روشن و خاموش کردن دستگاه همچنین انتخاب برنامه و شروع و توقف آن فراهم می کند. در داخل درب هم جای قرص ماشین ظرفشویی قرار داده شده است.
در داخل ظرفشویی از یک بدنه کاملاً استیل ضد زنگ استفاده شده است که کاملاً بدون مشکل تا سال های سال می باشد. این مدل از ظرفشویی 13 نفره می باشد که به راحتی یک جمعیت بالا را جوابگو می باشد. همچنین دارای سه سبد می باشد که این سه سبد قابلیت جای‌گذاری ظروف بسیاری را در خود دارد.
دو سبد پایین برای ظرف های بزرگ تر و سبد بالا ظروف ریز و قاشق و چنگال می باشد که در این حالت ظرف های کوچک شما در کل فضا داخلی پخش نمی شود. سبد ها یک ویژگی مهم دیگری دارند که می توان ارتفاع آن ها را در سه سطح مختلف تنظیم کرد. در این شرایط تمام ظروف شما شسته می شود و نگران ظرف های بزرگ موجود نمی باشید چون در این حالت ظرفی جا نمی ماند.

طراحی ظاهری و داخلی ظرفشویی هایسنس مدل 13 نفره مدل HS631D60WUK
قابلیت های موجود در ماشین ظرفشویی 13 نفره هایسنس مدل HS631D60WUK

ماشین ظرفشویی هایسنس امکانات و قابلیت های فراوانی را دارد که خرید این محصول را لذت بخش می کند. از جمله این امکانات قابلیت Quad Wash می باشد که قابلیت آب پاش می باشد و به صورت دو بازو در بالا و پایین وجود که این بازوها آب را از دو طرف به ظرف ها می پاشند در این حالت هیچ ظرف نشسته باقی نمی ماند و تمام ظروف شسته می شوند. یکی از این بازو ها در زیر سبد پایین قرار داده شده است و یکی از آن ها در زیر سبد دوم. ظروفی که خیلی کثیف می باشند را معمولاً در سبد پایین قرار می دهند که از هر دو طرف آب با فشار به آن ها برسد و راحت تر تمیز شوند.

قابلیت های موجود در ماشین ظرفشویی 13 نفره هایسنس مدل HS631D60WUK
امکان بازشدن درب به صورت خودکار Auto Dry در ظرفشویی 13 نفره هایسنس

همان طور که اشاره شد در ظرفشویی های هایسنس یک سری امکانات عالی وجود دارد که آن را از ظرفشویی های معمولی متمایز می کند. در این ظرفشویی ها زمانی که کار ماشین و شستشو تمام می شود درب دستگاه به صورت خودکار باز خواهد شد و به صورت 10 درجه قرار می گیرد.
در این حالت می تواند بخار موجود در ماشین ظرفشویی خارج شده و هوای بیرون وارد می شود و ظروف به صورت عالی خشک می شوند. در آخر احتیاجی به خشک‌ کردن اضافی با دستمال نخواهند داشت و شستشو و کار با ماشین را لذت بخش می کند. در هنگام بازشدن درب سعی کنید مانعی بر سر راه آن قرار نگیرد چون به دستگاه آسیب وارد می شود و برای کارایی آن ضرر می باشد.

امکان بازشدن درب به صورت خودکار Auto Dry در ظرفشویی 13 نفره هایسنس
ظرفشویی هایسنس و شستشو با تاخیر 24 ساعته

زمانی که ظروف را در داخل ظرفشویی قرار داده اید اما فعلاً قصد روشن کردن آن را ندارید و برای ساعت مشخصی به ظروف خود احتیاج دارید می توان ساعت روشن شدن شروع به کار دستگاه را تنظیم کنید و به کارهای خود برسید. ظرفشویی این قابلیت Delay Timer را دارد که از 1 تا 24 ساعت تنظیم شود و در ساعتی که مقرر کرده اید شروع به کار نماید .


سیستم تشخیص نشت آب در ظرفشویی های هایسنس مدل HS631D60WUK

از بهترین و مهمترین قابلیت های ماشین ظرفشویی هایسنس می توان به پیدا کردن نشتی آب از هرکدام از قسمت های ماشین ظرفشویی اشاره کرد. این ظرفشویی مجهز به سنسور تشخیص نشتی آب می باشد و حتی اگر یک قطره آب نشتی داشته باشد را تشخیص می دهد و به صورت خودکار فوراً خاموش می شود تا از سوختن و خراب شدن دستگاه جلوگیری کند.

سیستم تشخیص نشت آب در ظرفشویی های هایسنس مدل HS631D60WUK
برنامه هایی که امکان شستشو در ماشین ظرفشویی هایسنس

ماشین ظرفشویی 13 نفره هایسنس مدل HS631D60WUK از 5 برنامه اصلی و کاربردی در ترکیب خود استفاده کرده است. این برنامه ها کارایی های بسیار مناسبی دارند و تقریباً نیازهای اصلی انواع شستشو را فراهم می کنند.
1_ برنامه Pre Wash که به پیش شستشو معروف است و بدون استفاده ازهیچ شوینده ای امکان خیساندن و آب پاشی را فراهم می کند و در این حالت زمان شستشو ظروف راحت تر تمیز می شوند. این برنامه برای ظروفی مانند قابلمه که درجه سختی کثیفی آن ها بالا می باشد مناسب است.
2_ برنامه Economy Wash که به اصطلاح شستشو اقتصادی می گویند و در این حالت آب بسیار کمتری برای شستشو مصرف می شود هرچند که شستشو به صورت کامل انجام می شود.
3_ برنامه Quick Wash یا همان سریع شور. در این حالت می توان ظروف را تنها در 15 دقیقه به صورت کامل شستشو داد. این مدل برای زمانی که باید چند بار ظرفشویی را روشن کنید به کار می رود و مجبور به انتظار برای یکی دو ساعت تا اتمام کار سری اول نیستید.
4_ برنامه Intensive Cycle که در دمای 70 درجه ظروف را شستشو می دهد و با درجه بالایی که شستشومی دهد هر گونه آلودگی را از روی ظروف تمیز می کند. این نوع شستشو در واقع شستشو بهداشتی نام دارد که تمام میکروب ها را در این دما از بین می برد. برای شستشو ظروف کودکان از بهترین برنامه ها می باشد. برای شستشو ظروف خیلی چرب و خیلی کثیف نیز بهترین گزینه می باشد.
5_برنامه Delay Timer شستشو با تأخیر می باشد که در بالا کارایی آن شرح داده شد.

برنامه هایی که امکان شستشو در ماشین ظرفشویی هایسنس
موتور کم مصرف در 13 نفره هایسنس مدل HS631D60WUK

وقتی در یک دستگاهی یا ظرفشویی موتور کم مصرف وجود داشته باشد خریدار هیچ وقت نگرانی بابت قبض های دریافتی نخواهد داشت. در ظرفشویی هایسنس مدل HS631D60WUK برچسب انرژی A+++ می باشد که این برچسب نشان دهنده انرژی مصرفی بسیار کم موجود در ظرفشویی می باشد.
همچنین موتور استفاده شده در ظرفشویی هایسنس جزء سوپر سایلنت ها است و صدای فوق العاده کمی را تولید می کند. صدای خارج شده در این مدل 47 دسی بل است که در حین شستشو صدای بسیار کمی می باشد. میزان مصرف آب در هر چرخه شستشو در این مدل ظرفشویی برابر با 9.9 لیتر می باشد.


جمع بندی

این مدل ظرفشویی مدل HS631D60WUK یک ظرفشویی اقتصادی می باشد که مناسب برای کسانی می باشد که قصد خرید جهیزیه را دارند و به دنبال یک ظرفشویی با قیمت مناسب و طراحی عالی و همچنین امکانات مناسب باشد. این مدل ظرفشویی از قابلیت های عالی برخوردار می باشد ازجمله سه سبد با قابل تنظیم ارتفاع . امکان شستشو با تاخیر را دارد که تا 24 ساعت قابل تنظیم می باشد.
برنامه های ضروری در شستشو را دارد که 5 برنامه اساسی می باشد از جمله پیش شستشو و شستشو بهداشتی. موتور این مدل جزء موتورهای کم مصرف و کم صدا می باشد که خیال شما را از این بابت راحت می کند. مجهز به بازشدن درب خودکار است که در این حالت ظروف داخل کامل خشک می شوند.
امکان تشخیص نشتی آب را دارد و هر قطره ای که آب نشت کند را به راحتی پیدا می کند. این مدل در رنگ سفید ساخته شده است که با هر دکوری می توانید آن را ست کنید. برای خرید ماشین ظرفشویی 13 نفره هایسنس مدل   HS631D60WUK با کارشناسان ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DISHWASHER HISENSE HS631D60WUK

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.9 لیتر
ظرفیت شستوشو
13 نفره
تایمر خاموش
دارد
جنس بدنه
کامپوزیت
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*60*86
دیگر ویژگی ها
دارای 5 برنامه برای شستشو
سیستم تشخیص نشت آب
برنامه Economy Wash
برچسب انرژی A+++
مجهز به پنل لمسی
ظرفشویی 13 نفره
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
شرکت سازنده
هایسنس
کشور منتاژ کننده
چین
کشور سازنده
اسلواکی
صفحه نمایشگر
دارد
نشانگر LED
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
مدل ظرفشویی
HS631D60WUK
رنگ ظرفشویی
سفید
میزان صدا
47 دسی بل
وزن ظرفشویی
47 کیلو
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.9 لیتر
ظرفیت شستوشو
13 نفره
تایمر خاموش
جنس بدنه
کامپوزیت
ابعاد خالص(سانتی متر)
60*60*86
دیگر ویژگی ها
دارای 5 برنامه برای شستشو <br /> سیستم تشخیص نشت آب<br /> برنامه Economy Wash<br /> برچسب انرژی A+++ <br /> مجهز به پنل لمسی <br /> ظرفشویی 13 نفره
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
شرکت سازنده
هایسنس
کشور منتاژ کننده
چین
کشور سازنده
اسلواکی
صفحه نمایشگر
نشانگر LED
کلید روشن/خاموش
مدل ظرفشویی
HS631D60WUK
رنگ ظرفشویی
سفید
میزان صدا
47 دسی بل
وزن ظرفشویی
47 کیلو

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم