یخچال فرنچ 34 فوت مابه مدل MFO26JSPFFS

مشخصات کلی یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS

  • جریان هوای چند گانه Multi Flow Air 
  • یخچال بالا فریزر پایین
  • دارای ظرفیت 34 فوت
  • یخچال فرنچ 3 درب
  • گاز مصرفی R600a
  • دارای آبسردکن
  • ساخت سال 2021
  • ساخت آمریکا مونتاز مکزیک
ادامه مطلبShow less
90,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Mabe Refrigerator MFO26JSPFFS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS

در گذشته فقط یک مدل یخچال در سراسر جهان وجود داشت و آن هم مدل های بالا پایین بود که بالا معمولا فریزر و پایین یخچال ساخته می شد و افراد فقط این مدل را می شناختند. به مرور زمان با پیشرفت کار یخچال ها با توجه به نیاز افراد با تنوع بالایی تری ساخته شدند. که در حال حاضر انواع یخچال های دوقلو. ساید بای ساید. فرنچ. بالا پایین یخچال بالا فریزر پایین و بالعکس در سراسر بازار با ظرفیت های متنوع وجود دارند که هر مشتری بر طبق نیازی که دارد اقدام به خریداری آن ها می کند.
در هر خانه ای امروزه ضروری ترین وسیله ای که وجود دارد می توان گفت یخچال است که اگر نباشد کار یک آشپزخانه لنگ می شود و وقتی وارد یک آشپزخانه می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند قطعا یخچال آن می باشد. یخچال ها بسته به نیاز خانواده ها ظرفیت های متنوعی دارند از جمله از 20 فوت تا 36 فوت. در این مبحث قصد داریم به معرفی یکی از یخچال های آمریکایی به نام مابه Mabe بپردازیم که از تولیدات سال 2021 میلادی می باشد و از ظرفیت 34 فوت برخوردار می باشد.
یخچال های آمریکایی قوی ترین و محکم ترین یخچال ها در سراسر جهان شناخته شده اند و هم بدنه هم موتور از عمر طولانی برخوردارند که البته ممکن است هر کالایی از شرکت مابه در کشوری دیگر مونتاژ شود و این به هیچ عنوان از کیفیت کار کم نمی کند چون همان طور که می دانیم مهم قدرت موتور و قطعات می باشد . یخچال 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS دارای 34 فوت ظرفیت می باشد که مناسب برای یک خانواده پر جمعیت می باشد و به راحتی نفرات 6 تا 8 نفر را جوابگو می باشد.
طراحی این مدل جدید بوده و از نوع فرنچ می باشد. یخچال های فرنچ را معمولا به نام درب فرانسوی می شناسیم و از جدید ترین نوع یخچال ها می باشد که امروزه طرفداران بسیاری را برای خود دارد. این مدل طراحی بسیار شیک و مدرنی دارد که جدا از مدل های قدیمی می باشد. در این حالت یخچال در بالا قرار می گیرد و فریزر در پایین . ظرفیت این مدل 746 لیتز است و این یعنی ظرفیتی فوق العاده.
موتور یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS از نوع اینورتر خطی DC می باشد که در نوع خود موتوری بسیار پر قدرت و در عین حال کم مصرف می باشد که امکان تولید صدای کم و مصرف انرژی کمی را دارد. گاز مصرفی در این مدل R600a می باشد. در این یخچال آب سرد کن قرار داده شده است که امکان اتصال مستقیم به آب شهری را دارا می باشد و با استفاده از اشعه UV قابلیت تصفیه را پیدا می کند.
در داخل قفسه ها و کشو های بسیاری تعبیه شده است که امکان تنظیم میزان رطوبت را دارد. یخچال مابه دارای قابلیت سیستم خنک کننده جریان هوای چند گانه Multi Flow Air است که هوا را در کل فضا یکنواخت به جریان می اندازد. برای آشنایی بیشتر با این محصول بی نظیر شرکت مابه با ما باشید.

مشخصات کلی یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS
یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS و طراحی ظاهری شیک

قدیم ها همه افراد فقط یک دیدگاه در مورد یخچال داشتن و از یخچال های جدید استقبالی به عمل نمی آمد چون فکر می کردند فقط یک مدل از یخچال وجود دارد که کاریی عالی دارد و اگر کمی طراحی متفاوت می شد برای خرید آن ریسک کمتری می کردند. اما یخچال های فرنچ به محض ورود به بازار طرافداران بسیاری را به خاطر طراحی خاص خود پیدا کرد و با استقبال عالی روبرو شد. یخچال های فرنچ از قبل با نام درب فرانسوی شناخته شدند که از تعداد درب زیادی برخوردار بوده اند.
یک سری 3 درب بعضی گاهی 4 یا 5 درب نیز بوده اند و از کشوهای بیشتری تشکیل شده اند. یخچال فرنچ مابه مدل MFO26JSPFFS دارای 3 درب می باشد که دو درب در بالا و یک درب حالت کشویی در پایین دارد. درب های بالا مخصوص یخچال و درب پایین برای فریزر استفاده می شود. بر روی درب در قسمت چپ آب سرد کن طراحی شده است که بسیار شیک و ساده می باشد و امکان وصل مستقیم به آب شهری را دارد.
جنس بدنه در تولیدات شرکت مابه آمریکایی معمولا بسیار محکم کار می شود و در این مدل از فولاد استفاده شده است که فولاد همان طور که همه می دانیم همیشه نمادی از محکمی بوده است. رنگ بدنه نقره ای می باشد که راحت می توانید با بقیه لوازم آشپزخانه خود ست کنید. بدنه این مدل نقره ای رنگ ضد اثر انگشت می باشد و مجبور به دستمال کشی و تمیز کردن های زیاد آن نیستید و از وجودش لذت خواهید برد. ابعاد یخچال مابه مدل MFO26JSPFFS در اصل 91 *91 *178 می باشد.

یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS و طراحی ظاهری شیک
فضای داخلی موجود در یخچال 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS

این یخچال فرنچ آمریکایی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و 34 فوت می باشد. این ظرفیت برای جمعیت های بالا معمولا به کار می رود که امکان قرار دادن مواد غذایی بیشتری را در داخل خود داشته باشد. ظرفیت این مدل به لیتر 746 می باشد که بیشترین ظرفیت مختص یخچال با 481 لیتر می باشد و فریزر نیز از ظرفیت 177 لیتری برخودار است.
قسمت بالای این مدل به یخچال اختصاص داده شده است که یخچال دو درب دارد که هر کدام از درب ها را که باز می کنید دارای قفسه هایی می باشد. درب سمت راست 4 طبقه دارد که دوتا از آن ها که وسط قرار دارند مخصوص بطری های بلند می باشد. پایینی و بالایی برای وسایل کوچک با ارتفاع کم. دردرب سمت چپ نیز از سه طبقه استفاده شده است.
داخل یخچال از پایین یک کشو یک تکه بزرگ دارد و بالای ان دو کشو کوچکتر مخصوص میوه سبزیجات قرار داده شده است. این کشو ها امکان تنظیم میزان رطوبت را دارند و در این شرایط عمر آن ها طولانی تر می شود و مدت زمان بیشتری تازه باقی می مانند. در بالای کشو ها 4 طبقه شیشه ای وجود دارند که امکان تنظیم ارتفاع را دارا می باشد و می شود هر چیزی با هر اتفاعی در داخل یخچال 34 فوت خود جای دهید و این قابلیت دسترسی شما را بیشتر می کند. در داخل از لامپ LED استفاده شده است که نور را به صورت یکنواخت به کل فضای داخلی می رساند.
قسمت پایین به صورت کامل به فریزر اختصاص داده شده است. درب آن به صورت کشویی باز می شود و داخل از دو کشو بزرگ با عمق متفاوت استفاده شده است. این حالت نسبت به فریزر های ساید بای ساید امکان قرارگیری محصولات بیشتری را فراهم می کند و حالت فریزرهای فروشگاهی را دارد.

فضای داخلی موجود در یخچال 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS
طراحی آب سرد کن در یخچال فرنچ مابه مدل MFO26JSPFFS

یخچال 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS دو درب در بالا دارد که بر روی درب سمت چپ آب سرد کن قرار داده شده است. آب سرد کن این مدل از طراحی بسیار ساده و شیکی برخوردار می باشد که به صورت پنل لمسی که بر روی آن قرار داده شده است کار می کند و هم امکان آبریزر وهم یخ ریز را دارد.
آب سرد کن به آب شهری به صورت مستقیم وصل می شود و احتیاجی به پر کردن مخزن به صورت دستی ندارد. در این آب سردکن فیلتر آب استفاده شده است که ازاشعه UV استفاده می کند. این اشعه آب را که از طریق آب شهری وارد می شود تصفیه می کند و تصفیه شده در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی آب سرد کن در یخچال فرنچ مابه مدل MFO26JSPFFS
موتور استفاده شده در یخچال های مابه آمریکایی

در یخچال های مابه از موتور های اینورتری خطی مدل DC استفاده شده است که از عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند و سال های سال هیچ احتیاجی به تعمیر نخواهند داشت و به واسطه اینورتری که دارند از قابلیت عالی برخوردار می باشد که انرژی کمی مصرف می کنند و همچنین صدای بسیار کمی را تولید می نمایند. در این مدل یخچال فرنچ مابه مدل MFO26JSPFFS گاز مصرفی که استفاده شده است R600a می باشد که این گاز مصرف یخچال را کم و در قدرت آن موثر می باشد. همچنین این مدل به هیچ وجه برفک ندارد و نیازی به تمیز کردن های پی درپی یخچال و فریزر نخواهید داشت.

موتور استفاده شده در یخچال های مابه آمریکایی
جریان هوای چند گانه Multi Flow Air در یخچال 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS

یخچال های موتور اینورتری معمولا از جریان هوای چند گانه بهره برده اند. یخچال فرنچ مابه مدل MFO26JSPFFS نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. وقتی یخچالی دارای امکان Multi Flow Air باشد هیچ مواد غذایی در هیچ گوشه ای از فضای یخچال خراب نمی شود زیرا هوا به صورت یکنواخت در کل فضا به جریان در می آید و به تمام قسمت های آن می رسد و جریان هوا در یک گوشه جمع نمی شود.حتی قسمت هایی که مواد غذایی زیادی انباشته شده است و امکان جریان هوا را ندارد این مدل هوا به راحتی عبور می کند. 

جریان هوای چند گانه Multi Flow Air در یخچال 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS
امکانات کلی یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS

در یخچال مابه امکانات بسیاری استفاده شده است که دسترسی زیادی را در اختیارما قرار می دهد. از جمله هشدار باز بودن درب است که وقتی به ما این خبر را می دهد زودتر از موضوع باخبر می شویم و دیگر هوای داخل یخچال گرم نمی شود و گاز یخچال الکی هدر نمی رود.
این مدل دارای قفسه مخصوص نوشیدنی در درب یخچال است که از شلوغ شدن فضای داخلی به وسیله بطری ها جلوگیری می شود و دسترسی به آن ها راحت می باشد. بر روی آب سرد کن قفل کودک طراحی شده است که امکان باز کردن آب سردکن و بازی کردن کودکان را با آن نمی دهد. در یکی از کشو ها که امکان تنظیم دما دارد دما را می توان در حالت سرد و سردتر قرار داد. قفسه ها از جنس نشکن و امکان قرار دادن وسایل با وزن بالا را دارد زیرا قدرت تحمل بالایی دارند.

امکانات کلی یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS
سخن آخر با خریداران

وقتی کسی قصد خرید یخچال را پیدا می کند قطعا به موارد بسیاری توجه می نماید که یکی از این موارد شکل ظاهری محصول می باشد که با توجه به مکانی که دارد باید به انتخاب خود چیزی را انتخاب کند که در آشپزخانه جای به اندازه کافی برای آن داشته باشد. گاهی حتی کابینت ها را به صورتی می سازند که جایگاه یخچال از قبل تعیین شده و باید یخچالی انتخاب کنند که به راحتی در این قسمت جای شود.
بعضی های این مشکل را ندارند و به تعداد افراد خانواده توجه می کنند که نسبت به آن یخچال خود را انتخاب کنند که از چه ظرفیتی استفاده شده باشد که جوابگوی نیاز آن ها باشد. اما خب سری آخری هم وجود دارند که به قیمت محصول اهمیت می دهند بر طبق هزینه ای که در نظر گرفته اند یخچال خریداری می نمایند. یخچال فرنچ 3 درب مابه مدل MFO26JSPFFS ظرفیتی 34 فوتی دارد که برای یک خانواده پرجمعیت می باشد.
این یخچال آمریکایی می باشد و قیمتی به نسبت بالا را دارند زیرا امکانات و کارایی بی نظیری را دارد. مدل آن فرنچ می باشد و با ساید و دوقلو کمی متفاوت است که از درب های بیستری نسبت آن ها برخودار می باشد این مدل یک مدل خاص پسند می باشد و طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارد که شاید خیلی ها با این مدل کنار نیایند. یک گزینه عالی برای کسانی می باشد که از یخچال بیشتر استفاده می کنند زیرا فریزر در پایین قرار داده شده است.
موتور بسیار قوی دارد که میزان مصرف انرژی و صدای کمی را تولید می کند همچنین قدرت فوق العاده ای دارد. در زمان خرید این مدل نیازی به خرید دستگاه تصفیه و یا خرید آب معدنی ندارید زیرا آبی که از طریق آب سرد کن تولید می شود کاملا به وسیله فیلتر مخصوص تصفیه می شود . برای خرید این محصول بی نظیر با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Mabe Refrigerator MFO26JSPFFS

مشخصات

گنجایش یخچال
481 لیتر
گنجایش فریز
177 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
178 سانتی متر
عمق با در
91 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
132 کیلوگرم
نوع یخچال
فرنچ سه درب
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
مابه
جریان هوای چند گانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
7
سایر توضیحات
جریان هوای چند گانه Multi Flow Air
یخچال بالا فریزر پایین
دارای ظرفیت 34 فوت
یخچال فرنچ 3 درب
گاز مصرفی R600a
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
481 لیتر
گنجایش فریز
177 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
178 سانتی متر
عمق با در
91 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
132 کیلوگرم
نوع یخچال
فرنچ سه درب
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
مابه
جریان هوای چند گانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کنترل رطوبت
ابسردکن
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
7
سایر توضیحات
جریان هوای چند گانه Multi Flow Air <br /> یخچال بالا فریزر پایین<br /> دارای ظرفیت 34 فوت<br /> یخچال فرنچ 3 درب<br /> گاز مصرفی R600a

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم