یخچال فرنچ 34 فوت جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک 3 درب فرنچ 34 فوت مدل GFE28GYNFS

  • مجهز به خنک کننده Turbo Freeze و Turbo Cool 
  • ساخت آمریکا مونتاژ مکزیک
  • موتور  امبراکو 110 ولت
  • دارای 3 درب مدل فرنچ
  • دارای آبسرد کن و یخساز
  • سال ساخت 2020
  • ظرفیت 34 فوت 
  • رنگ خاکستری تیره 
ادامه مطلبShow less
200,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
general electric GFE28GYNFS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک 3 درب فرنچ 34 فوت مدل GFE28GYNFS

جنرال الکتریک GENERAL ELECTRIC برندی که از قدیمی‌ترین های بازار لوازم برقی می باشد و همه کسانی که در خط لوازم برقی هستند یا همیشه به دنبال لوازم برقی جنس اصلی می باشند حتما که نام جنرال الکتریک را شنیده اند. جنرال الکتریک از بهترین های کشور آمریکا می باشد که در کیفیت و کارکرد زبان زد خاص و عام هستند. یخچال های آمریکایی در حال حاضر بهترین یخچال های موجود در بازار می باشند و هیچ برندی سرتر از آن نمی باشد.
پس قاعدا باید هم کارایی عالی داشته باشد هم قیمت به نسبت بالاتر از سایر برندها. جنرال الکتریک یک برند اصلی می باشد که تمام موتور و قطعات را در آمریکا می سازد اما شاید یک سری از محصولات را در کشورهای دیگر مونتاژ کند که هیچ تاثیری در کیفیت و کارایی آن ندارد. در این مبحث قصد داریم با یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS آشنا شویم که از محصولات آمریکایی اما مونتاژ مکزیک می باشد. این مدل سه درب می باشد اما نه سه دربی همانند ساید بای ساید یا دوقلو ها.
این مدل فرنچ نام دارد و به معنی درب های بسیار به حالت کشویی می باشد که در اصطلاح عامیانه به درب فرانسوی مشهور هستند. دراین مدل دو درب در بالا برای یخچال و قسمت پایین به حالت کشو برای فریزر در نظر گرفته شده است. این یخچال طراحی بسیار ساده ای دارد و با اینکه مدل فرنچ است و فرنچ ها معمولا شلوغ هستند اما این مدل فارغ از این شلوغی می باشد.
دارای آب سردکن است که بر روی درب سمت چپ طراحی شده است. یخچال جنرال الکتریک 3 درب فرنچ مدل GFE28GYNFS از یخچال های بسیار جادار می باشد که یک خانواده 6_7 نفره را به راحتی جوابگو می باشد. این یخچال از تولیدات سال 2020 جنرال الکتریک می باشد که به رنگ خاکستری تیره وارد بازار شده است.
این رنگ به دلیل جذابیت خود با هر دکوری قابل ست شدن می باشد ضد اثر انگشت می باشد و احتیاجی به تمیز کردن های مکرر ندارید. فضای داخلی بسیار جادار می باشد و از قفسه و کشوهای متعددی ساخته شده است که هرکدام قابلیت هایی دارند تا بتوانید نهایت استفاده را از فضای یخچال ببرید. از مهمترین قسمت های یک یخچال موتور آن می باشد که در این مدل از نوع امبراکو 110 ولت است که قدرت فوق العاده ای دارد و سال ها بدون هیچ مشکلی برای شما کار می کند.
مصرف کم و سطح صدای کم از بهترین ویژگی های آن می باشد. این مدل دارای آب سردکن می باشد که مجهز به فیلتر برای تصفیه کردن آب می باشد همچنین قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. یخچال 34 فوت جنرال الکتریک از سیستم هوای چند گانه Twinchill بهره برده است و همچنین مجهز به خنک کننده Turbo Freeze و Turbo Cool می باشد که باعث افزایش هوای سرد داخل فضای داخلی برای تازه ماندن مواد غذایی می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول حرفه ای آمریکایی در ادامه بحث با ما همراه باشید.

مشخصات کلی یخچال جنرال الکتریک 3 درب فرنچ 34 فوت مدل GFE28GYNFS
طراحی ظاهری یخچال سه درب جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS

یخچال جنرال الکتریک همان طور که در بالا اشاره شد یکی از بهترین‌های صنعت یخچال می باشد اما جدا از کیفیت عالی ظاهری فوق العاده نیز به خود گرفته است. وقتی صحبت از مدل فرنچ می شود همه ما فکر می کنیم یک مدل بسیار شلوغ می باشد در حالی که وقتی مدل GFE28GYNFS جنرال الکتریک را می بینید کلاً نظرتان عوض می شود. زیرا این مدل اصل شلوغ نمی باشد و همه امکان را به داخل کار منتقل کرده است.
در گذشته افراد به دنبال یخچال های سایدبای‌ساید و یا بالا پایین بیشتر جذب می شدند ولی امروزه سلیقه ها کمی متفاوت شده است و مدل های فرنچ برای خود جایگاهی دارند هرچند که از این مدل فقط افراد خاصی استقبال می کنند. این مدل یخچال 34 فوت می باشد که حجم داخلی بسیار زیادی دارد که مناسب برای جمعیت 6_7 نفره می باشد. بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که بسیار قوی و محکم می باشد و در اثر ضربه هیچ گونه مشکلی پیدا نمی کند و با خیال راحت می توانید آن را جابه جا کنید. دسته های این محصول نیز از فولاد می باشد که از لایه روکش کروم در آن استفاده شده است.
طراحی بدنه به صورتی می باشد که ضد اثر انگشت است و احتیاجی به دستمال کشیدن های پی در پی ندارید. رنگ این مدل بسیار خاص و شیک به رنگ خاکستری تیره است که با هر چیزی که می خواهید می توانید ست کنید و مانند یک نگین در آشپزخانه شما خواهد درخشید. یخچال جنرال الکتریک فرنچ یا همان درب فرانسوی دارای 3 درب می باشد که دو درب آن در بالا و یک درب به حالت کشویی در پایین می باشد.
درب بالا مخصوص یخچال می باشد که از دو طرف باز می شود و زمانی که هر دو را باز گذاشته شود به کل فضا دسترسی دارید. از مزایای قسمت یخچال بالا یک سره بودن قسمت یخچال می باشد برای زمانی که چیز بزرگی را مثل کیک می خواهید در یخچال جای دهید. بر روی درب سمت چپ آب سردکن قرار داده شده است که از طراحی بسیار ساده و شیکی استفاده شده است. قسمت پایین که به حالت کشویی باز می شود مخصوص فریزر می باشد.

طراحی ظاهری یخچال سه درب جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS
یخچال جنرال الکتریک 34 فوت مدل GFE28GYNFS و فضای داخلی آن

فضای داخلی این مدل 34 فوت جای دارد و می تواند حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای دهد و شما با خرید این یخچال هیچ وقت دچار کمبود جا نخواهید شد. قسمت بالا که برای یخچال در نظر گرفته شده است از سه کشوساخته شده که یکی بزرگ تر و یک سره می باشد و دوتای دیگر به ‌صورت کوچکتر در بالای آن قرار دارند. کشوهای این مدل یخچال قابلیت تنظیم میزان رطوبت و میزان دما را دارند که در این حالت میوه و سبزیجات شما برای مدت طولانی تری تازه باقی می مانند.
در داخل یخچال 3 درب فرنچ جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS از 4 قفسه استفاده شده است که از جنس شیشه نشکن می باشد و توان تحمل وزن بالا را به راحتی دارند که قابلیت جابه جایی دارند و می توان بر طبق وسایلی که دارید ارتفاع آن ها را تنظیم کنید. در این شرایط برای قرار دهی هر چیزی امکان دسترسی بیشتری دارید. درب های یخچال نیز از یک سری طبقه ساخته شده اند که این طبقات برای بطری و دیگر وسایل مثل سس ها جای عالی می باشد و از شلوغ شدن فضای داخل یخچال شما جلوگیری می کند .
این قفسه ها قابلیت تنظیم ارتفاع به بلندی بطری‌های نوشیدنی شما را دارند که درب سمت راست 3 قفسه و سمت چپ نیز خود سه قفسه دارد. قسمت پایین برای فریزر استفاده می شود که به صورت کشویی است وقتی آن را باز می کنیم در داخل دو کشو با عمق های متفاوت وجود دارد که هر کدام دسته بندی شده اند تا فضای فریزر بهم ریخته نشود. این مدل مناسب کسانی می باشد که به دنبال یخچالی هستند که فریزر آن در پایین قرار داشته باشد.

یخچال جنرال الکتریک 34 فوت مدل GFE28GYNFS و فضای داخلی آن
آب سرد کن و یخ‌ساز در یخچال 34 فوت جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS

خیلی از یخچال های جدید به آب سرد کن مجهز شده اند زیرا اکثر افراد به در دسترس داشتن آب خنک در همان لحظه اهمیت می دهد. اما آیا این آب خنک به هر قیمتی لذت بخش است؟ چیزی که آب سردکن یخچال جنرال الکتریک را از سایر یخچال ها مجزا می کند در واقع وجود فیلتراسیون RPWFE می باشد. این آب سرد کن مستقیم به آب شهری متصل می شود و از منبع در این مدل استفاده نشده است.
وقتی آب به صورت مستقیم وارد آب سردکن می شود به فیلتر می شود و هر گونه مواد دارویی که در آب استفاده شده باشد فیلتر می کند و یک آب بسیار تمیز را در اختیار شما قرار می دهد. این آبسردکن به صورت لمسی کار می کند و از این راه می توان هم به آب خنک دسترسی داشت و هم به یخ. البته در این مدل از یخچال جنرال الکتریک 3 درب فرنچ مدل GFE28GYNFS از دو نوع یخ‌ساز استفاده شده است. یکی که در مخزن آب سرد کن می باشد و دیگری در قسمت کشو اول فریزر می باشد. در این شرایط در زمان مهمانی و جشن ها دچار کمبود یخ برای نوشیدنی های خود نمی شوید.

آب سرد کن و یخ‌ساز در یخچال 34 فوت جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS
امکانات و قابلیت های یخچال 34 فوتی جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS

این یخچال غول پیکر جنرال الکتریک از جدا از ظرفیت بسیار بالای خود از امکانات جالب زیادی برخوردار می باشد که این یخچال را در دسته یخچال های با کیفیت و کارآمد قرار داده است. یخچال جنرال الکتریک در داخل خود از لامپ LED استفاده کرده است که بسیار کم مصرف می باشد و نور عالی را متصاعد می کند و نور را به تمام فضای داخلی می رساند.
همچنین مجهز امکان استفاده از WiFi می باشد که به صورت اختیاری می باشد که بخواهید از آن استفاده کنید یا نه. یخچال جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS مجهز به هشدار درب می باشد که زمانی که درب یخچال باز می ماند با به صدا در آمدن زنگ از هدر رفتن گاز یخچال جلوگیری می کند. یخچال های جدید اغلب مواد غذایی در آن ها دیرتر خراب می شود که به واسطه امکانات آن ها می باشد.
در یخچال جنرال الکتریک از سیستم هوای چندگانه Twinchill استفاده شده است که هوا را در تمام سطح یخچال به یک نسبت به جریان می اندازد و حتی در قسمت های که وسایل بر روی هم انباشته شده اند نیز هوا جریان پیدا می کند و این قابلیت در دیرتر خراب‌شدن مواد غذایی مؤثر می باشد. امکان بعدی در این مدل Turbo Freeze و Turbo Cool است که از این طریق می توان دمای هوا را افزایش داد و یا به حالت سرمایشی بالا قرارداد تا چیزهایی که می‌خواهیم خنک و سرد باقی بمانند.

امکانات و قابلیت های یخچال 34 فوتی جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS
موتور استفاده شده در یخچال های جنرال الکتریک GFE28GYNFS

یخچال های جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS که ساخت آمریکا می باشند یکی از دلایل شهرتی که دارند موتور های قوی به نام امبراکو 110 ولت می باشد که قدری بی نظیر در صنعت موتور ها دارند و می توان به جرات گفت هیچ وقت احتیاجی تعمیر نخواهند داشت زیرا این مدل از عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند. این مدل ولتاژ برق دریافتی را به 110 ولت تبدیل می کند و از ایجاد نوسان در برق جلوگیری می کند و این در طولانی شدن عمر موتور مؤثر می باشد.
مصرف انرژی در این مدل موتورها بسیار کم می باشد همچنین سطح صدای کمی را تولید می کنند که در اثر زیاد ماندن در آشپزخانه صدا آن شما راخسته نمی ‌کند چون عملاً هیچ صدایی نمی شنوید. گاز این یخچال از نوع R600a می باشد که در قدرت و مصرف یخچال موثر می باشد و همچنین از قابلیت بدون برفک بودن بهره می برد که مشکلی در تمیز کردن برفک نخواهید داشت.

موتور استفاده شده در یخچال های جنرال الکتریک GFE28GYNFS
سخن آخر با شما خریداران

وقتی تصمیم به خرید یک وسیله می گیرید حتماً اول به امکاناتی که دارد فکر می کنید و بر طبق آن خرید خود را انجام می دهید. اما قبل از هر چیز باید بدانیم آن وسیله چه امکاناتی دارد. یخچال جنرال الکتریک طرح خاصی دارد شاید سلیقه همه افراد نباشد و فقط کسان خاصی به دنبال آن می باشند که فرنچ یا درب فرانسوی می باشد که 34 فوت ظرفیت کامل را دارد که برای هر جمعیتی البته جمعیت بالا مناسب می باشد. سه درب دارد یخچال در بالا قرار دارد و فریزر در پایین.
موتور این مدل امبراکو 110 ولت می باشد که قدرت عالی و عمر بالایی دارد. بدنه خاکستری تیره از جنس فولاد می باشد که هم شیک می باشد و هم مقاوم. آب سردکن با قابلیت فیلتراسیون و اتصال به آب شهری دارد. کشوهایی با قابلیت تنظیم دما دارد. این یخچال قیمت بالایی دارد و شاید برای جهیزیه مناسب نباشد اما خب از عالی بودن یخچال خیالتان راحت خواهد بود. برای خرید یخچال های جنرال الکتریک مدل GFE28GYNFS مدل2020 با کارشناسان ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
general electric GFE28GYNFS

مشخصات

گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
176 سانتی متر
عمق با در
89 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
370 کیلوگرم
نوع یخچال
فرنچ
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
جنرال الکتریک
جریان هوای چند گانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
6
سایر توضیحات
ساخت آمریکا مونتاژ مکزیک
موتور امبراکو 110 ولت
دارای 3 درب مدل فرنچ
دارای آبسرد کن و یخساز
سال ساخت 2020
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
176 سانتی متر
عمق با در
89 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
370 کیلوگرم
نوع یخچال
فرنچ
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
جنرال الکتریک
جریان هوای چند گانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
خنک کننده
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
6
سایر توضیحات
ساخت آمریکا مونتاژ مکزیک<br /> موتور امبراکو 110 ولت<br /> دارای 3 درب مدل فرنچ<br /> دارای آبسرد کن و یخساز<br /> سال ساخت 2020

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم