یخچال بالا پایین 28 فوت ال جی مدل GNM-705HLL

مشخصات کلی یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL

  • موتور اینورتر خطی Inverter Liner Compressor
  • سرمایش سریع با دور کولینگ +DoorCooling
  • جریان هوای چند گانه Multi Air Flow
  • هایژن فرش +Hygiene FRESH
  • Fast Freezing انجماد سریع
  • قابلیت DoorCooling+
  • دارای ظرفیت 28 فوت
  • رنگ سیلور
ادامه مطلبShow less
30,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG refrigerator GNM-705HLL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL

از گذشته ها یخچال ها را فقط با مدل بالا پایین شناخته ایم. امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن مدل های جدید مثل سایدبای‌ساید هنوز هم این یخچال ها طرفدار خاص خود را دارد. زیرا برای کسانی که مکان کوچک دارند یا اینکه تعداد افراد زیادی در منزل نیستند گزینه مناسبی می باشد. این یخچال ها از ظرفیت 20 فوت تا 30 فوت در بازار هستند که بسته به نیازافراد می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.
در این مقاله می خواهیم به معرفی یخچال بالا پایین ال جی مدل GNM-705HLL بپردازیم. از تولیدات شرکت کره‌ای ال‌جی که مونتاژ آن ها گاهی متفاوت می باشد که دلیل بر اصل نبودن کالا نمی باشد زیرا موتور و قطعات این محصول کلاً کره ای می باشد. این مدل از یخچال 28 فوت می باشد. سایزی حدود 516 لیتر می باشد که به عنوان یک بالا پایین از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. این ظرفیت مناسب برای یک خانواده 4 نفره یا شاید هم بیشتر می باشد. دارای 2 درب می باشد که یکی در بالا می باشد مخصوص فریزر و یکی در پایین برای یخچال. رنگ این مدل در حال حاضر فقط سیلور دارد و رنگ مات و خیلی خاصی می باشد که مناسب برای همه آشپزخانه ها است.
کمپرسور یخچال های ال جی از نوع اینورتر خطی Inverter Liner Compressor می باشد. اینورتر بودن تنها نشانه کم مصرفی یک وسیله می باشد خواه یخچال باشد یا هر وسیله دیگر. موتورهای اینورتر معمولاً صدای بسیار کمی نیز تولید می کنند. از قابلیت های عالی در یخچال ال جی وجود هایژن فرش +Hygiene FRESH در داخل آن می باشد یعنی اگر قصد داشتین یک یخچال اصلی 705 را از مدل فیک آن تشخیص دهید حتماً به این گزینه توجه نمایید. هایژن فرش یک فیلتر می باشد که هوای داخل را تصفیه می کند.
هر یخچالی امکانات و قابلیت های مخصوص به خود را دارد که این مدل یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. از دیگر امکانات عالی این مدل قابلیت DoorCooling+ است که فاصله دما را بین قسمت داخلی و قسمت درب محفظه به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می ‌شود. جریان هوای چند گانه Multi Air Flow از دیگر امکانات آن می باشد که هوا را در کل فضا به یک صورت پخش می نماید و در تمام قسمت ها به جریان می اندازد.
یخچال ال جی مدل 705 از یخچال های Smart می باشد که امکان اتصال به گوشی را دارد. وقتی وسیله ای را اسمارت می خوانیم یعنی آن وسیله امکان اتصال به گوشی و همچنین امکان عیب یابی هوشمند از طریق گوشی را در خود دارد. البته اسمارت بودن امکانات دیگری را نیز با خود دارد که مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد. اگر قصد یک یخچال بالا پایین را دارید در ادامه بحث با ما باشید تا بیشتر با مدل 705 ال جی آشنا شویم.

مشخصات کلی یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL
دیزاین خارجی یخچال ال جی بالا پایین مدل GNM-705HLL

یخچال بالا پایین ها معمولاً در رنگ ها و طرح های متفاوتی ساخته می شوند که گاهی ممکن است یخچال در قسمت بالا باشد یا فریزر در بالا. این یک قابلیت دلخواه می باشد که مصرف کننده با کارکردن با کدام مدل راحت تر می باشد. این مدل ها معمولاً سایز کوچکتری نسبت به ساید بای ساید دارند که آن هم به خاطر طراحی ساده می باشد که البته در بعضی مدل ها سایز با مدل های ساید یکی می باشد اما چون مدل بالا پایین ساده تر هستند کوچک‌تر دیده می شوند.
مدل 705 ال جی دارای ظرفیت 28 فوتی می باشد که ظرفیتی برابر با 516 لیتر می باشد. این ظرفیت بسیار کار آمد و بزرگ می باشد و مناسب برای یک خانواده 4 نفره می باشد شاید هم بیشتر. این مدل به‌خاطر سایز مناسب و همچنین قیمت مناسب نسبت به بقیه مدل ها بالا پایین می تواند یک گزینه عالی برای خرید جهیزیه باشد. رنگ این مدل سیلور مات می باشد که بسیار خاص بوده و امکان مچ شدن با هر دکوری را دارد. به صورتی که هرکسی وارد آشپزخانه شما می شود اولین چیزی که توجهش را جلب می کند قطعاً یخچال 705 می باشد.
این مدل دارای 2 درب می باشد که یکی کوچک‌تر بوده و در بالا قرار دارد مخصوص فریزر و یکی بزرگ‌تر است و قسمت پایین است و برای یخچال طراحی شده است. بر روی درب به جز دو دستگیره شیک و ساده هیچ گونه چیز دیگری قرار ندارد. سبک به کار رفته در دستگیره ها بسیار مینیمال می باشد و زمانی که دستیگره ها را از دور که نگاه می کنید به صورت دو تورفتگی می باشد که عملاً حس می کنید هیچ دستیگره ای وجود ندارد و این اوج سادگی و ظرافت یک محصول می باشد.

دیزاین خارجی یخچال ال جی بالا پایین مدل GNM-705HLL
فضای داخلی یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL

در داخل یخچال ال جی از 516 لیتر حجم استفاده شده است که این حجم کلی محسوب می شود و قسمتی مختص فریزر و قسمت بیشتر آن به یخچال اختصاص داده شده است. قسمت فریزر دارای 2 طبقه عریض می باشد که از جنس شیشه نشکن است و بسیار محکم می باشد. در قسمت فریزر یک جعبه به کار رفته است که امکان یخ ساز دستی را فراهم می کند. قسمت یخ ساز متحرک می باشد و قابلیت جابه جایی طبق نیاز شما را دارد و در زمانی که لازم نباشد می توان کلاً آن را خارج کرد تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.
زیرا این مدل یخچال یخ ساز و آب سرد کن ندارد. البته هیچ مدل بالا پایینی یخ ساز ندارد. در قسمت درب فریزر نیز دو طبقه قرار دارد. قسمت یخچال دارای 3 طبقه عریض شیشه ای می باشد که بسیار محکم با توان حمل بالا را دارد این طبقات را می توان در سطح مورد نظر خود به راحتی تنظیم کرد و بسته به ظرف بزرگ یا هر چیزی طبقات را جابه جا کرد.
یخچال بالا پایین ال جی مدل GNM-705HLL یک کشو بزرگ برای میوه و سبزیجات دارد Fresh Zone که این کشو قابلیت تنظیم دما و رطوبت را با خود به همراه دارد که در دیرتر خراب شدن و تازه ماندن میوه و سبزیجات برای مدت طولانی تر مؤثر می باشد. قسمت درب یخچال 5 طبقه است که دو تای آن ها کوچک بوده و برای تخم مرغ بیشتر استفاده دارد و بقیه مخصوص بطری و سایر لوازم ریز می باشند که به مرتبی بیشتر فضای داخلی یخچال کمک می کند.

فضای داخلی یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL
امکانات عالی و کاربردی در یخچال بالا پایین ال جی مدل GNM-705HLL

هر یخچالی از هر برندی یک سری امکانات با خود به همراه دارد که گاهی این امکانات عادی می باشند و گاهی فراتر از عادی هستند و می توان گفت فوق العاده است. برند ال جی از جمله برندهایی می باشد که امکانات خیلی بی نظیری همانند یخچال های رده بالا را در یخچال های بالا پایین قرار داده است که این برند را صد چندان محبوب تر کرده است. مدل 705 ال جی نیز از این قابلیت ها عقب نمانده و توانسته با خود یک سری از آن ها را داشته باشد که در پایین به آن ها اشاره خواهیم کرد.


جریان هوای چند گانه Multi Air Flow :

در این حالت در یخچال ها معمولاً هوا از طریق دریچه های متعددی که در داخل یخچال قرار داده شده است به جریان درمی‌آیند. در واقع جریان هوای چند گانه Multi Air Flow هوا را به صورت یکنواخت در کل فضا به جریان می گذارد و باعث می شود هوا در کل فضا به یک صورت پخش شود و به تمام مواد غذایی در کل طبقات برسد و هیچ قسمتی از یخچال بدون هوا نباشد.

جریان هوای چند گانه Multi Air Flow :
فیلتر جذاب و کارآمد هایژن فرش +Hygiene FRESH :

یکی از خصوصیات یخچال های ال جی مخصوصاً مدل های بالا پایین که کمک می کند اصل را از بدل تشخیص دهید وجود فیلتر هایژن فرش +Hygiene FRESH می باشد که این فیلتر که از چند لایه تشکیل شده است هوای داخل را تصفیه می کند به این صورت که وقتی درب یخچال را باز می کنیم هوای بیرون وارد آن می شود اما این فیلتر هوای بیرون را جذب خود کرده و اجازه نمی دهد این هوای آلوده بر روی مواد غذایی داخل یخچال بنشیند همچنین تمام بوی بد موجود درداخل یخچال را از بین می برد از قاطی شدن بو انواع مواد داخل یخچال جلوگیری می کند.


سرمایش سریع با دور کولینگ +DoorCooling :

وجود دور کولینگ +DoorCooling یک نعمت بزرگ در یخچال است که از این طریق می توانید با تنظیم کردن از چند طرف هوای خنک به داخل یخچال دمیده شود و در زود سرد شدن نوشیدنی ها و غذا ها با یک عملکرد یکنواخت تاثیرعالی دارد.


Fast Freezing انجماد سریع:

قابلیت انجماد سریع یا همان Fast Freezing این امکان را به ما می دهد زمانی که نیاز به یخ زدن فوری یک ماده غذایی را داریم در کمترین زمان ممکن اقدام به سرد کردن و یخ زدن آن شود.

Fast Freezing انجماد سریع:
کاهش نوسانات دما از طریق LINEARCooling :

این تکنولوژی باعث می شود که نوسانات دما کم تر شود. وقتی دما نوسان نداشته باشد قطعاً مواد غذایی سالم تر باقی می مانند و در این شرایط طعم غذا ها تا 7 روز حفظ می شود.


وجود لامپ LED در فضای داخلی یخچال ال جی:

یخچال مدل 705 ال جی در فضای داخلی خود لامپ LED دارد که این لامپ نور را به تمام فضا به یک میزان پخش می کند. این میزان نور حتی گوشه های یخچال را نیز پوشش می دهد. لامپ LED مصرف بسیار کمتری نسبت به لامپ های قدیمی تر دارد و همچنین انرژی بالاتر و عمر طولانی تری نیز دارد.

وجود لامپ LED در فضای داخلی یخچال ال جی:
Smart Diagnosis:

یخچالی که اسمارت می باشد قطعاً امکانات زیادی دارد که می تواند همانند یک دستیار برای شما عمل کند و در خیلی از مواقع به شما اخطار دهد. این یخچال هوشمند با استفاده از قابلیت Smart Diagnosis می تواند با اتصال به گوشی به عیب یابی هوشمند موجود در یخچال بپردازد. به راحتی بدون اینکه به هیچ دفترچه راهنما و هیچ تعمیرکاری نیاز پیدا کنید می توانید مشکل را در کمترین زمان حل کنید. هشدار باز ماندن درب نیز از امکانات عالی این مدل یخچال می باشد.


موتوراینورتر خطی Inverter Liner Compressor

خیلی از وسایل برقی مجهزبه موتور اینورتر می باشند که در زمان خرید طرفداران زیادی دارد. دلیل این پر طرفدار بودن این نوع موتورها عمر بالای آن ها می شود که به واسطه اصطکاک کمی که ایجاد می شود عمر بالایی دارند و صدای بسیار کمی تولید می کنند که صدا در این مدل یخچال ال جی مدل 705 برابر با 43 دسی بل می باشد. موتورهای اینورتری خطی انرژی کمی مصرف می کنند و برای قبض آخر ما استرس و نگرانی نخواهید داشت. گاز مصرفی در این یخچال R600a است که گازی بسیار با دوام می باشد و به توجه به هشدار باز بودن درب هیچ وقت درب یخچال بازنمی‌ماند و گاز یخچال هدر نمی رود.


حرف آخر

یخچال های ال جی مدل 705 یکی گزینه عالی برای خرید جهیزیه می باشد. این یخچال بدنه ای بسیار محکم و مقاوم دارد. طراحی به شدت ساده و شیک را دارا می باشد که مناسب برای ساده پسندان می باشد و گزینه اضافی درظاهر آن وجود ندارد در عوض امکانات عالی با خود به همراه دارد. این مدل فاقد آب سرد کن می باشد و دارای یخ ساز دستی می باشد. موتور این مدل از نوع اینورتر خطی می باشد که کاملاً کم مصرف می باشد و عمر بالایی دارد. قابلیت اسمارت دارد که می تواند امکان عیب یابی هوشمند را انجام دهد.
ظرفیت این مدل 28 فوت است که برای خانواده کم جمعیت و پرجمعیت مناسب می باشد. قیمت مناسبی نسبت به امکانات فراوانی خود دارد به همین دلیل است که برای جهیزیه عالی می باشد. این مدل بالا پایین می باشد و برای فضای کوچک یک گزینه بسیار مناسب می باشد زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جابه جایی می باشد. برای خرید یخچال بالا پایین ال جی 28 فوت مدل GNM-705HLL با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG refrigerator GNM-705HLL

مشخصات

گنجایش یخچال
516 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
1.720
عمق با در
73
پهنا
78
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
LED
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
جا یخی چرخشی متحرک
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
5
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
موتور اینورتر خطی Inverter Liner Compressor
سرمایش سریع با دور کولینگ +DoorCooling
جریان هوای چند گانه Multi Air Flow
هایژن فرش +Hygiene FRESH
Fast Freezing انجماد سریع
قابلیت DoorCooling+
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
516 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
1.720
عمق با در
73
پهنا
78
زنگ هشدار
هشدار درب
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
LED
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
فن سرمای چندگانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
جا یخی چرخشی متحرک
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3
تعداد طبقات درب یخچال
5
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
موتور اینورتر خطی Inverter Liner Compressor<br /> سرمایش سریع با دور کولینگ +DoorCooling<br /> جریان هوای چند گانه Multi Air Flow<br /> هایژن فرش +Hygiene FRESH<br /> Fast Freezing انجماد سریع<br /> قابلیت DoorCooling+

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم