یخچال جنرال الکتریک ساید بای ‌ساید 30 فوت مدل GSE25GSHSS

مشخصات کلی یخچال ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک 30 فوت مدل GSE25GSHSS

  • مجهز به جریان هوای چند گانه Multi Air Flow 
  • خنک کننده توربو Turbo Cool Turbo Freeze
  • خنک کننده همه جانبه TwinChill
  • ساخت آمریکا مونتاژ مکزیک
  • موتور از نوع امبراکو 110 ولت
  • سیستم بدون برفک No Frost 
  • دارای ظرفیت 30 فوت
  • مجهز به لامپ LED
  • سال ساخت 2020

ادامه مطلبShow less
145,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
GENERAL ELECTRIC GSE25GSHSS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک 30 فوت مدل GSE25GSHSS

زمانی که این مقاله را باز کرده‌اید قطعاً تصمیم به خرید یک یخچال ساید بای ساید گرفته اید. شاید هم برای برند معتبری که دارد مشتاق خواندن این مقاله شده اید. باید گفت بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. برند جنرال الکتریک از مهم‌ترین برند های موجود در بازار در تولید لوازم برقی می باشد که در محکمی بدنه و قطعات و عمر بالای موتور حرف اول را می زند. هرچند که از قیمت بالایی برخوردار هستند اما ارزش خرید زیادی دارند زیرا یک وسیله برای تمام عمر خود خریداری می کنید.
جنرال الکتریک جزء برند های آمریکایی می باشد که تمام موتور و قطعات خود را در این کشور می سازد اما ممکن است یکی سری از محصولاتش را در کشورهای دیگری مانند مکزیک مونتاژ کند. این شرایط هیچ تأثیری در کیفیت کالا نخواهد داشت و همان کیفیت و کارایی که انتظار دارید را دارد. یخچال ساید باید ساید چند سالی است در بین افراد محبوبیت خاصی گرفته است زیرا طرح شیک و جدیدی است و هم زمان یخچال و فریزر را به یک نسبت در دسترس دارید و مجبور نیستید به دلیل اینکه یکی در بالا می باشد دسترسی سختی داشته باشید.
فضای داخلی مجهز به لامپ LED است که نور را به همه جای یخچال می رساند. داخل یخچال قفسه های شیشه ای قابل تنظیم و کشو های میوه و سبزیجات کنترل رطوبت را دارد. یک قسمت یخ ساز اضافی هم در قسمت فریزر قرار داده شده است که می توان مستقیم به آن دسترسی داشت. یخچال های ساید بای ساید معمولاً دو درب می باشند. یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS دارای 30 فوت ظرفیت است که ظرفیتی متعادل در بین یخچال ها می باشد و بیشتر افراد معمولاً جذب همین ظرفیت می شوند زیرا برای هر جمعیتی سایز مناسبی می باشد.
رنگ بدنه نقره ای شفاف می باشد که با هر دکوری قابل ست شدن است. این محصول ساخت سال 2020 می باشد که جزء جدید ترین های شرکت جنرال الکتریک GENERAL ELECTRIC است. امکانات عالی و کاربردی در این یخچال قرار داده شده است که جذابیت آن را چند برابر کرده است. بر روی درب قسمت فریزر آب‌سردکن قرار گرفته که خاصیت یخ ساز نیز دارد و دارای فیلتر می باشد که آب تصفیه شده را در اختیار ما قرار می دهد.
این مدل مجهز به جریان هوای چند گانه Multi Air Flow می باشد که هوا را در کل فضای یخچال به صورت یکنواخت پخش می کند و به تمام قسمت های یخچال هوا جریان پیدا می کند حتی گوشه ها. این مدل یخچال مدل GSE25GSHSS جنرال الکتریک دارای سیستم بدون برفک می باشد و رطوبتی که از مواد غذایی حاصل می شود را جذب می کند و باعث می شود یخچال به هیچ عنوان برفک نگیرد. دارای خنک کننده همه جانبه TwinChill می باشد که تمام فضای داخلی را به یک نسبت خنک می کند. برای اینکه با این محصول عالی جنرال الکتریک آشنا شوید با ما همراه باشید با توضیحات بیشتر.

مشخصات کلی یخچال ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک 30 فوت مدل GSE25GSHSS
طراحی خارجی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک 30 فوت مدل GSE25GSHSS

طراحی یک یخچال اولین چیزی است که در زمان خرید به آن توجه می شود حتی می توان گفت وقتی وارد یک آشپزخانه می شوید اولین چیزی که توجه را به خود جلب می کند یخچال می باشد. یخچال عضو اصلی آشپزخانه به شمار می آید پس چه بهتر که چیزی را انتخاب کنیم که جدا از کیفیت خوب طراحی شیک و زیبایی داشته باشد و به نحوی عالی قسمت های آن در دسترس ما قرار گیرند. زیرا یخچال بیشترین استفاده را در طول روز برای همه افراد منزل حتی کودکان دارد.
رنگ بدنه این مدل نقره ای روشن می باشد که بسیار براق و شیک است. همانند یک نگین در آشپزخانه شما خواهد درخشید. بدنه نقره ای رنگ آن از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که سال های زیادی بدون مشکل و هیچ گونه زنگ زده گی سالم باقی می ماند. حالا که از کیفیت جنس خیالتان راحت شد نوبت به طراحی این مدل می رسد. یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS در ابعاد 185*90*89 ساخته شده است که این ابعاد نیاز به فضای بسیار زیاد ندارد و شاید راحت در هر جای قرار داده شود.
طراحی بسیار ساده و خاصی دارد که از هر گونه شلوغی در این مدل جلوگیری شده است و از سبکی مینیمال در طراحی این مدل استفاده شده است. دارای دو درب می باشد که درب سمت راست برای یخچال و درب چپ مخصوص فریزر می باشد که از طریق دو دستگیره ساده به حالت خمیده باز می شوند. بر روی درب فریزر یک آب سرد کن شیک با کنترل پنل لمسی قرار داده شده است که هم زمان آب و یخ را در دسترس شما قرار می دهد. ظرفیت یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک 30 فوت است که ظرفیتی مناسب و متعادل بین یخچال ها می باشد که برای هر خانواده با هر جمعیتی مناسب می باشد.

طراحی خارجی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک 30 فوت مدل GSE25GSHSS
فضای داخلی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS

یخچال جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS همان‌طور که گفته شد دارای ظرفیتی 30 فوتی می باشد که قسمتی مخصوص یخچال است و قسمتی به فریزر اختصاص داده شده است. قسمت یخچال که در سمت راست قرار دارد شامل یک سری قفسه و کشو می باشد که امکان جای‌گیری مقدار زیادی مواد غذایی را به دلیل طراحی عالی و کاربردی در خود دارد. قسمت یخچال دو کشو عمیق در خود دارد که برای میوه و سبزیجات اختصاص داده شده است.
کشو ها جدا از فضای بزرگ دارای قابلیت تنظیم دما می باشند و با تنظیم میزان دما و رطوبت عمر میوه ها و سبزیجات بیشتر می شود و مدل زمان بیشتری تازه باقی می مانند. در بالای کشوها نیز از 4 قفسه از جنس شیشه حرارت دیده نشکن استفاده شده است که هم توان حمل وزن بالا را دارند و هم اینکه امکان تنظیم ارتفاع را دارا می باشند. این برای زمانی که ظرف بزرگی را می خواهید در یخچال قرار دهید بسیار کاربرد دارد.
در زیر قفسه دوم یک کشو دیگر با عمق کم قرار دارد که امکان قرار دادن مواد کوچکتر مانند کره و پنیر را دارد که در دمای مخصوص نگهداری می شوند از شلوغی فضای داخل یخچال کم می شود. قسمت درب یخچال نیز 4 طبقه طراحی شده است که امکان قرار دادن بطری ها و نوشیدنی ها را با ارتفاع زیاد دارد. همچنین مکان مناسبی برای جایگیری سس ها می باشد.
قسمت فریزر در سمت چپ است و زمانی که آن را باز می کنید با 4 طبقه بزرگ که یکی از آن ها در پایین قرار دارد و حالت کشو دارد روبرو می شوید که عمق بالایی نیز دارند و 3 طبقه ای شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع. در بالای قسمت فریزر قسمتی اختصاص داده شده برای یخ که دسترسی را برای یخ بیشتر فراهم می کند و به صورت اتومات یخ تولید می کند. قسمت درب فریزر نیز 4 طبقه دارد که هر کدام از آن ها ارتفاع های متفاوتی دارند.

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS
آب سردکن در یخچال جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS

در حال حاضر خیلی از یخچال ها دارای آب سردکن هستند اما تمام آب سردکن ها همانند هم کار نمی کنند. مثلاً بعضی ها دکمه ای می باشند و بعضی ها لمسی. با اینکه بعضی فقط آب ریز دارند و بعضی هم یخ ریز و هم آب ریز. یخچال آمریکایی جنرال الکتریک دارای آب سرد کن است که بر روی درب سمت چپ قرار داده شده است.
این آب سردکن دارای پنل لمسی می باشد و به صورت لمسی کارایی آن انتخاب می شود. همچنین این مدل یخچال جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS جدا از آب سرد امکان ساخت یخ را به دو صورت مکعبی و خرد شده دارد. البته به جزء این حالت همان طور که در بالا اشاره شد امکان یخ ساز دیگری هم در این مدل وجود دارد که به صورت اتومات یخ تولید می کند و در داخل فریزر قرار دارد و در زمان جشن و مهمانی ها نگرانی بابت کمبود یخ برای نوشیدنی هایتان نخواهید داشت.
آب سردکن های این یخچال ها مستقیم به آب شهری متصل می شوند و فاقد منبع می باشند. یکی از برتری های این مدل آبسردکن ها وجود فیلتر در آن ها می باشد که آبی را که دریافت می کند از فیلتر رد کرده و هرگونه مواد آلوده و دارویی موجود در آب را جدا می کند و آبی را در دسترس شما قرار می دهد که تصفیه شده و هیچ بویی ندارد.

آب سردکن در یخچال جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS
امکانات و قابلیت های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS

درهر یخچالی یک سری امکانات قرار دارد که در سلامت مواد غذایی موجود در یخچال مؤثر می باشند. زمانی هم که به دنبال یک برند مشهور و نام آشنا و البته قیمت بالا می روید قطعاً انتظار امکانات بیشتری از آن دارید. یخچال جنرال الکتریک دقیقاً یکی از این موارد می باشد. از امکانات موجود در این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:


لامپ LED در داخل یخچال:

یخچال جنرال الکتریک از داخل مجهز به لامپ LED می باشد که در این حالت کاری می کند نور به تمام قسمت های داخلی یخچال بتابد و تمام قسمت های یخچال دید داشته باشد و به راحتی به دنبال هر چه می گردید پیدا کنید. از مزایای این لامپ ها عمر بالا و روشنایی زیاد آن می باشد.

لامپ LED در داخل یخچال:
سیستم بدون برفک No Frost :

تعدادی از یخچال ها قابلیت ضد برفک دارند و به آن ها بدون برفک یا به اصطلاح No Frost می گویند. برفک در اثر رطوبت موجود در یخچال به وجود می آید که در این مدل از یخچال ها رطوبت موجود در یخچال جذب می شود و از ایجاد برفک در داخل یخچال جلوگیری می شود.


سیستم خنک کننده TwinChill :

یکی از مهم‌ترین قابلیت های موجود در یخچال جریان هوا به صورت یکنواخت در کل فضای داخلی می باشد. وقتی هوا در کل فضا جریان داشته باشد حتماً که مواد غذایی دیرتر خراب می شوند. یخچال سایدبای‌ساید جنرال الکتریک دارای قابلیت خنک کننده TwinChill است که هوا را در کل فضا به جریان می اندازد و باعث می شود همه جا به صورت یکنواخت هوا داشته باشد. حتی گوشه ها هم هوا به همان نسبت دریافت می کنند.

سیستم خنک کننده TwinChill :
خنک کننده توربو Turbo Cool Turbo Freeze :

جنرال الکتریک در یخچال های خود از دو امکان Turbo Cool برای قسمت یخچال و Turbo Freeze برای قسمت فریزر بهره برده است. این دو هر دو خنک کننده می باشد و در مواقعی که به دنبال خنک شدن به صورت سریع یک غذا یا نوشیدنی یا چیزی مثل بستنی هستید کاربرد دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن یخچال را خنک می کند یا مثل زمانی که یک نوشابه می خرید و می خواهید زود خنک شود تا استفاده کنید یک گزینه عالی می باشد.


موتورهای موجود در یخچال های جنرال الکتریک

برای خرید یخچال زمانی قیمت بالایی در نظر می گیرند که امکانات عالی داشته باشد یا اینکه عمر بالایی داشته باشد. یکی از مواردی که در عمر بالای یک وسیله برقی مهم است وجود موتور آن می باشد. موتور یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS از نوع امبراکو 110 ولت می باشد که این امبراکو عمر بسیار بالایی دارد و سال‌های بسیاری کار می کند و در دسته موتورهایی قرار می گیرد که می‌شود گفت اصلاً مرگی برای آن ها وجود ندارد. قدرت فوق العاده موتور این یخچال از دیگر قابلیت های آن می باشد که کارایی بالایی دارد. همچنین وجود گاز R600a می تواند در مصرف انرژی کم مؤثر باشد و یک یخچال کم مصرف داشته باشید.

موتورهای موجود در یخچال های جنرال الکتریک
جمع‌بندی

یخچال های جنرال الکتریک هم به دلیل قدرت فوق العاده و هم به دلیل نام نیکی که همیشه داشته اند همیشه جزء برندهای گران قیمت بازار بوده اند و طرفداران خاص خود را داشته است. این یخچال ها آمریکایی هستند با بدنه‌ای فولادی و مقاوم که ضد زنگ نیز می باشند. موتور یخچال های از نوع امبراکو 110 ولت است که در قدرت و ماندگاری زیاد این محصول تأثیر عالی دارد.
این مدل آب سردکنی دارد که هم لمسی است و هم قابلیت فیلترکردن آب را دارد. قفسه ها و کشو های قابل تنظیم دارد و با طراحی بسیار ساده و شیک. این یخچال 30 فوت ظرفیت دارد اما شاید چون قیمت بالایی دارد مناسب برای جهیزیه نباشد اما برای یک خانواده 5 نفره عالی می باشد. برای خرید یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE25GSHSS با کارشناسان ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL ELECTRIC GSE25GSHSS

مشخصات

گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
178 سانتی متر
عمق با در
89 سانتی متر
پهنا
90 سانتی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
نوع یخچال
سایدبای ساید
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
جنرال الکتریک
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
4
سایر توضیحات
مجهز به جریان هوای چند گانه Multi Air Flow
خنک کننده توربو Turbo Cool Turbo Freeze
خنک کننده همه جانبه TwinChill
ساخت آمریکا مونتاژ مکزیک
موتور از نوع امبراکو 110 ولت
سیستم بدون برفک No Frost
سال ساخت 2020
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
178 سانتی متر
عمق با در
89 سانتی متر
پهنا
90 سانتی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
نوع یخچال
سایدبای ساید
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
جنرال الکتریک
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
جریان هوای چند گانه
فن سرمای چندگانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
4
سایر توضیحات
مجهز به جریان هوای چند گانه Multi Air Flow <br /> خنک کننده توربو Turbo Cool Turbo Freeze<br /> خنک کننده همه جانبه TwinChill<br /> ساخت آمریکا مونتاژ مکزیک<br /> موتور از نوع امبراکو 110 ولت<br /> سیستم بدون برفک No Frost <br /> سال ساخت 2020

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم