تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q60B

مشخصات کلی تلویزون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

  • پردازنده حرفه ای QUANTUM PROCESSOR 4K
  •  قابلیت DOLBY DIGITAL PLUS
  • قابلیت  QUANTUM DOT 
  • قابلیت adaptive sound
  • قابلیت  گیمینگ  Gaming
  • سیستم عامل تایزن Tizen 
  • تعداد کانال 2/0
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • دو کاناله صوتی 20 وات
  • پنل IPS
  • نمایشگر QLED
  • ساخت کره
  • مونتاژ مصر
  • ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
24,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QLED 55Q60B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

از آنجایی که همه ما آشنایی بسیار با برند سامسونگ داریم می دانیم که این شرکت عظیم هر بار با عرضه کردن محصولی جدید همه ما را از هر لحاظ متعجب می کند، این بار با رونمایی تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B که مجهز به امکانات فول و عملکردی بالا روانه بازار کرده است. مهمترین بخش تلویزیون پردازنده آن بوده و بعد از آن بخش کیفیت تصویر آن است که تاثیر فوق العاده بالایی درانتخاب تلویزیون دارد.

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B با کیفیت نمایش 4K و رزولوشن صفحه نمایش 2160* 3840 که باعث می شود تا تصیور را به صورت روان و طبیعی نمایش دهد. این محصول هوشمند ساخت سال 2022 و از تکنولوژی QUANTUM DOT یا همان مخفف QD بوده بهره می برد. این فناوری بینظیر در اصل نانو کریستال هایی است که وقتی تلویزیون در حال نمایش محتوای مورد نظر شماست باعث می شود که رنگ صفحه نمایش به طور کاملا طبیعی و نور صفحه نمایش را به صورت موجی جذب وبه دیگری منتقل می کند در نهایت پی می بریم که تکنولوژی کوانتوم دات در این تلویزون سامسونگ 55 اینچ تصویر را با رنگ واقعی و جذابی پخش می کند.

بخش دیگر قابل تعریف QLED 55Q60B پردازنده Quantum Processor Lite 4K است که مدیریت کامل بخش های مختلف تلویزیون را به عهده و با عملکرد بسیار عالیی که دارد شما را از هرگونه امکانات بینظیری برخودار می کند. وقتی پای تلویزیون می شینیم اول از هر چیز به کیفیت صدای آن توجه می کنیم که صدا بخش بزرگی از لذت تماشا کردن محتوای تلویزیون است، QLED 55Q60B مجهز به کیفیت صدای چند بعدی است که می توانید محتویاتی همچون فیلم های سینمایی، اکشن با کیفیت فوق العاده تماشا کنید.

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B دارای پورت های ورودی که هرکدام به منظور کارایی منحصر به فردی ساخته شده اند این پورت های ورودی در پشت محصول تعبیه شده اند طراحی پشت تلویزون به صورت مخفی بوده که در زیبایی و مرتب بودن نقش آساسی را آیفا می کند، برای آشنایی بیشتر با این محصول خارق العاده در ادامه مطلب با ما همراه و از کیفیت و ویژگی های ن اطلاع داشته باشید.

طراحی تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B دارای طراحی بسیار نازک و زیبا است. ضخامت این تلویزیون 3 سانتیمتر و بدنه ای فریم دارد. پایه های QLED 55Q60B به شکل پایه وسط طراحی و تولید شده که زیبایی تلویزیون را چند بربر کرده است، رنگ یکی دیگر از بخش های مهم انتخاب در هر چیزی است که با توجه به سلیقه انتخاب می شود رنگ بدنه این محصول 55 اینچ مشکی و باتوجه به فول امکاناتی که دارد و رنگبندی خاص نگاه های افراد زیادی را به خود جلب کرده است. QLED 55Q60B دارای AIR SLIM که به تازگی به ویژگی های بعضی از تلویزیون های 2022 اضافه شده، این فناوری فوق العاده همچون تابلویی متحرک بود که تمایی توجه و تمرکز شما را جلب و لذت استفاده از تلویزون را چند برابر می کند.

تولید کننده گان و طراحان در تولید و ساخت این محصول توجه بسیار بالایی داشته اند و با اضافه کردن قابلیت های جدید و پرکاربرد شما را از هر گونه جایگزین های اشتبا می پرهیزد. تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مجهز به تکنولوژی فناوری WIFI و BLUETOOTH که دسترسی آسان به اینترنت و نامرتب بودن کابل قصمت پشتی جلوگیری کرده وبه محیط پشت تلویزیون نظمی فوق العاده عالی می بخشد. تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B به طوری طراحی شده است که اتصالاتی همچون با سینما خانگی،سند بار و ایترنت بدونه کابل ایجاد کند. یکی دیگر از بخش های طراحی شده بر روی منوی تنظیمات تلویزیون 55 اینچ مرور گر است که امروزه تعداد زیاد از تلویزیون ها به این فناوری دسترسی دارند مرگرو این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که ساعت ها می توان وب گردی و با امکانات جدید تری آشنا شوید.



کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160* 3840 و همچنین قابلیت ارتقا تصویر را نیز دارد. بخش دیگری از کیفیت تصویر این تلویزیون QD یا QUANTUM DOT است که همانطور در بخش مشخصات کلی تلویزیون تعریف کردیم این فناوری کیفیت تصویر را بالا برده و به صورت طبیعی تصاویر را به نمایش یا پخش می کند. گوشه های این محصول بسیار نازک و کم است که تا انتهای صفحه بوده که متویات را به صورت کامل نمایش می هد.

بعضی از اوقات برای دکوراسیون خانه خود در بخش پزیرایی بجای پخش یا نمایش دادن مایلد به صورت قاپ عکس و نمایش یک عکس تنظیم کنید. تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B دارای صفحه نمایش ال ای دی و با تکنولوژِی QLED 4K است، پردازنده این محصول Quantum Processor Lite بسیار با کیفیت بوده و یکی از منحصر به فرد ترین پردازنده ها به شمار می رود.

کیفیت صدا تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B از کیفیت صدای چند بعدی بهره برده است. یکی از کیفیت های چند بعدی این تلویزیون فناوری DOLBY DIGITAL PLUS بوده که در حین پخش صدا در محیط به صورت D , 3D , 2D4 قابلیت پخش صدا را دارد که می توانید به دلخواه خود بر هر بعدی در قصمت تنظیمات تلویزون تنظیم نمایید همچنین مجهز به دیالوگ دنبال کننده است که تار های صوتی دیالوگ را بلند تر می کند.

QLED 55Q60B با قدرت خروجی 20 وات و دو کاناله که جداگانه در هر بلند گو خروجی می دهد هر کانال بلند گو 10 وات است، با استفاده از تکنولوژی صوتی WOOFER تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B صدا را براورد کرده و پخش می کند همچنین برای اتصال به تلویزون با استفاده از گزینه BLUETOOTH BT که برای این محصول تعریف شده است می توانید بدونه استفاده هیچ کابل و سیم اضافه به تلویزون وصل شد.

یکی از ویژگی های جالب و قابل تحسین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ تکنولوژی adaptive sound می باشد که کارایی بینظیری را در خود جایی داده است. با استفاده از فناوری adaptive sound به شما عزیزان این قابلیت را می دهد که صدا را به صورت زنده و با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید و با استفاده از منوی تنظیمات که از قبل برنامه ریزی شده به دلخواه خود و با توجه به محتویاتی که مایلید بر روی تلویزیون بخش کنید می توانید تنظیم نمایید. این قابلیت منحصر به فرد به طوری طراحی و تولید شده که به صورت خودکار یا همان هوش مصنوعی نیز می توانیم تعریف کنیم عمل کرده و باتوجه به تجزیه و تحلیل ها و در نظر گرفتن اندازه مکان صدا را پخش می کند.

پردازنده تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ دارای پردازنده QUANTUM PROCESSOR 4K است که تمامی عملیات تلویزون را مدریت می کند. این پردازنده یا همان CPU وظیفه تحلیل و بارگیری تصاویر وغیره به صورت رنگ های استاندارد و طبیعی را به عهده دارد، همانطور بخش اصلی اندام انسان مغز به شمار می رود همچنین در محصولات هم بخش مهم پردازنده است، که تمامی محتویات که مورد نظر شما عزیزان به طور شفاف و روان پخش می کند.

شرکت سامسونگ با طراحی وتولید این پردازنده فوق العاده و به کارگیری فناوری کوانتومی QUANTUM DOT در تلویزیون سامسونگ 55 اینچ را از تمامی رقبای خود از نظر کیفیت تصویر و سایر ویژگی ها جدا کرده و از کیفیت و عملکردی بالا بهره می برد، QUANTUM PROCESSOR 4K کریستالی بوده و این ویژگی منحصر به فرد به طوری عمل می کند که حتی کوچیک ترین جزئیات صفحه نمایش و مواردی که قصت تماشای آن را دارید با وضوع و روشنایی استاندارد پخش می کند.


سیستم عامل تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B از سیستم عامل تایزن Tizen بهره می برد. سیستم عامل تایزن بر اساس سیستم عامل یونیکس طراحی و تولید شده است و همچنین از کمپانی لینوکس پشتیبانی می شود. سیستم عامل بخش کاربردی تلویزیون بوده که تمامی امکانات بروز را در اختیار شما می گذارد و با استفاده از این سیستم عامل تایزن و تعریف آن بروی QLED 55Q60B توسط کاربران کمپانی سامسونگ می توانید دسترسی آسان به منو ها و سایر گزینه های دیگر داشته باشید.


Gaming تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

یکی از سرگرمی های روزمره بازی Gaming کردن با گوشی و سایر امکاناتی که برای ما در دسترس است می باشد اما لذتی چندانی برای ما فراهم نمی کند و حتی بعضی از اوقات با تهیه کردن محصولاتی همچون کامپیوتر و غیره هزینه زیادی برای ما دارد. امروزه با پیشرفت فناوری های گوناگون و عرضه این محصولات هوشمند اوقات سرگرمی بینظیری برای ما به آرمغان می آورند و با کمترین و مناسب ترین قیمت ممکن می توانید استفاده نمایید همچنین می توان به صورت تماشا کردن فیلم عکس هر چیزی که به ذهن شما می رسد استفاده نمایید. این قا بلیت بخصوص و فوق العاده در تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B تعریف شده است که حتی می توانید بعضی از اوقات از آن به عنوان بازی کردن استفاده کرد.

فناوری ALLM در تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B می تواند به سرعت بارگیری و عملکرد تلویزیون در هنگام بازی کردن سریع تر می کند، وهمچنین قابلیت HGIG تصاویر با وضوع کاملا استاندارد و واقعی که لذت بازی کردن با این محصول را چند برابر می کند همانطور که دریافتی و با توجه به قابلیت هایی که این QLED 55Q60B در خود جایی داده است می توان حتی گزینه ای مناسب برای گیمینگ ها نیز به شمار می رود.

ریموت کنترل تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

از ویژگی هوشمند و قابل تعریف این محصول ریموت کنترل  هوشمند است که میتوانید از راه دور با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون خود را کنترل نمایید. تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B شما را از هرگونه ابزار های گوناگون و پر هزینه بی نیاز می سازد و با استفاده از بلوتوث یا درگاه USB می توانید به گوشی خوت متصل و تمامی اپلیکیش های مورد نظر خود به تلویزیون انتقال داده و استفاده نمایید. با استفاده از ریموت کنترل هوشمند این امکان را دارد به صورت صوتی نیز عمل کند و اعم به صورت صوتی دستوارت خود را بر روی تلویزیون مدل QLED 55Q60B اعمال کنید.


درگاه های ارتباطی تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B مجهز به درگاهای سه پورت HDMI، دو پورت USB می باشد و حتا می توانید با استفاده از کابل نیز متصل شوید. شاییان ذکر است که این محصول دارای پورت هایی همچون LAN، کامپوننت، گیرنده دیجیتال و پورت کامپوزیت مجهز است که هر کدام از این پورت ها از کارایی جداگانه ای برخودار هستند.

جمع بندی کلی تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ در سال 2022 طراحی و تولید شده و بازار عرضه شده است تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مجهز به کیفیت تصویر 4K وتکنولوژی QUANTUM DOT می باشد این قابلیت و کیفیت تصویر محتوای در حال پخش را به صورت روان و عملکرد بالا نمایش می دهد. رنگ بدنه QLED 55Q60B مشکی و فریم است باتوجه به ضخامت 3 سانتیمتر که از زیبایی منحصر به فردی برخودار است همچنین قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و با توجه به سلیقه خود می توانید هم متصل به دیوار و بر روی میز قرار دهید.

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B دارای طراحی بسیار شیک و مدرن می باشد و در کنار این ویژگی به خصوص از بدنه ای مقاوم نیز برخودار بوده و به شما عزیزان این امکان فوق العاده را می دهد که به آسانی با دکوراسیون رنگ خانه خود ست کرده و ظاهری شیک و مدرن به خانه خود ببخشید. این محصول می تواند انتخاب عالی برای جهیزیه یا جایگزینی خارق العاده باشد. برای دسترسی به این تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B می توانید با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه و برای آشنایی بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QLED 55Q60B

مشخصات

مدل کامل
QLED 55Q60B
سری
6
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
OTS Lite
Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
3پورت
تعداد ورودی USB
2پورت
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123*70*2 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
QLED 55Q60B
زاویه دید افقی
180 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K

حالت تصویر هوشمند
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
دارد
ولتاژ ورودی برق
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QLED 55Q60B
سری
6
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)<br />
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
OTS Lite<br /> Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3پورت
تعداد ورودی USB
2پورت
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123*70*2 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
QLED 55Q60B
زاویه دید افقی
180 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K<br /> <br />
حالت تصویر هوشمند
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
ولتاژ ورودی برق
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم