تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K مدل 2022 50Q60B

مشخصات کلی تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل  50Q60B

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر QLED
  • صفحه نمایش تخت
  • قابلیت گیمینگ Gaming
  • دارای ابعاد 111*64*2 سانتی متر
  •  پردازنده حرفه ای QUANTUM PROCESSOR 4K
  • قابلیت Dolby vision /Dolby vision QI
  • سال ساخت 2022
  • سازنده کره
  • مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
18,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV QLED 50Q60B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

تا اکنون پی برده ایم که تلویزیون نقش مهم و اساسی در خانه های ما دارد اما با توجه به مختلط بودن انواع برند ها و با ویژگی های گوناگون روانه بازار شده اند انتخاب بهترین آن ها کمی دشوار به نظر می رسد و گاهی با اعتماد و انتخاب کردن نتیجه چندانی کسب نکرده ایم، یکی از نکات قابل توجه در انتخاب تلویزیون که باید توجه کرد اصلی بودن یا فیک بودن کالا ست که تشخیصی بسیار سختی است ما امروز اینجاییم تا با معرفی بهترین محصول و به صورت تضمینی اصلی با نازل ترین قیمت ممکن به شما عزیزان معرفی کنیم. تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B با کیفیت فوق العاده عالی و صفحه نمایش 4K، رزولوشن 2160* 3840 که باعث می شود تا تصاویر را به صورت روان و طبیعی به نمایش بگذارد.

تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ به طور هوشمندانه ای عمل می کند. مدل QLED 50Q60B ساخت سال 2022 و از تکنولوژی QD یا همان QUANTUM DOT بهره می برد این بخش قابل تعریف تلویزیون افراد زیاد با کارایی بینظیر آن آشنایی دارند اما برای یک سری از افرادی که مایلند آشنایی بیشتر داشته باشند باید گفت QUANTUM DOT به نانو کریستال هایی گفته می شوند که در بخش تنظیمات صفحه نمایش طراحی شده است این نا نو کریستال ها برای بهبود و ارتقا تصوریی شفاف و کیفیت آن می پردازد چنان چه تصاویر یا محتوا را به صورت کیفیتی بسیار بالا پخش می کند. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ از پردازنده Quantum Processor Lite 4K بهره می برد که مدیریت کامل تلویزیون را به عهده و با عملکرد بسیار عالی در اختیار می گذارد. این محصول شما عزیزان را از هرگونه امکانات بروز برخودار می کند. تلویزیون از آن دسته محصولاتی است که صدای آن از اولیت اول برخودار است، QLED 50Q60B مجهز به 0/2 کاناله صوتی ور کانال 10 وات سرجمع 20 وات می باشد برای آشنایی بیشتر با قابلیت های دیگر تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B در ادامه معرفی با ما باشید.

طراحی تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

این محصول دارای طراحی بدنه بسیار زیبا و محکم بوده و بدنه فریم و مشکی رنگ که جذابیت و انتخاب محصول را در رده اول قرار داده است اول از هرچیزی در تولید و طراحی تلویزون به بدنه آن توجه می شود بنا بر این شکل و ضاهر نقش مهمی دارد. پایه های تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ به صورت پایه وسط تولید شده که قابلیت نگداشتن تلویزیون را تضمین می کند، همچنین این تلویزون قادر به نصب دیوار را نیز دارد. در منوی تنظیمات تلویزیون گزینه AIR SLIM اضافه شده است که به تازگی به قابلیت تلویزیون های 2022 اضافه شده این گرینه مانند تابلوی متحرک عملکرده که در صورت زیبایی دکوراسیون و نقش تابلو زیبایی منحصر به فردی به بخش پذیرایی خانه شما می بخشد.

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل QLED 50Q60B فناوری وای فای WIFIوبلوتوث BLUETOOTH که دسترسی آسان و راحت به اینترنت دارد بلکه به نامرتب بودن بخش کابل های قصمت پشتی جلوگیری می کند وبه محیط پشت تلویزیون نظمی فوق العاده خاصی می بخشد. این تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B به طور خارق العاده ای تولید شده است که با توجه به بدنه باری و فریمی که دارد زاویه دید را از هر طرف که در نظر دارید راحت کرده است و همچنین با توجه به ویژگی و فناوری های جدید که این محصول در خود جایی داده رنگ محتوا و روشنایی را باتوجه به مکان که در آن هستید تنظیم می کند، گوشه های این محصول بسیار نازک و کم است که تا انتهای صفحه بوده که متویات را به صورت کامل نمایش می هد بعزی از اوقات به دلیل مشغله کاری برنامه تلویزیون که به آن علاقه داریم نمی توانیم برسیم پس شرکت سامسونگ وبا در نظر گرفتن تمامی نیاز های ما قابلیت ظبط را طراحی کرده است که بعدا می تواینم آن را مشاهده کرد.

کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B


تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل QLED 55Q60B مجهز به صفحه نمایش 4K و اسمارت می باشد اسمارت به منظور بالا بردن کیفیت صفحه نمایش و روان کردن محتوا برنامه ریزی شده است سرعت رفرش که مورد تعریف است 120 هرتز که با سرعت بالا عمل کرده و مانند سایر امکانات ارتقای تصویر در بالا بردن کیفیت صفحه نمایش نقش دارد.
QUANTUM DOT همان کریستال های بلوری شکل است که بعزی از اوقات برروی صفحه نمایش دیده می شود کوانتوم داد یا همان کریستال های بلوری شکل کیفیت و زیبایی محتویات صفحه نمایش به طور معجزه آسایی بالا می برد که چنانچه تمامی تمرکز شما را در حین تماشا کردن آن به خود جلب می نمایید در بخش کنترل یا تنظیمات QLED 50Q60B گزینه Dolby vision وجود دارد که به معنی بهبود و ارتقای تصاویر می باشد.

Dolby vision به منظور کنترل روشنایی، عمق رنگبندی ها و همچنین راز زیبایی کیفیت در این گزینه خلاصه شده است. همچنین Dolby vision QI با Dolby vision متفاوت می باشد زیرا مجهز به امکانات متفاوت است، این Dolby vision QI همانند دابل ویژن روشنایی را کنترل و می تواند به صورت مدت طولانی صفحه نمایش را روشن نگه دارد همچنین روشنایی نور را متنساب با مکان و اندازه استاندارد می تواند تنظیم کند.فناوری Dul LED باتوجه به نامی که برای آن تعریف کردنه اند بر روی LED قرار می گیرد. کارایی Dul LED به این صورت است که بر روی هر نقطه موجود LED قرار گرفته و با دو عدد لامپ ال ای دی تشکیل می دهد و ترکیب رنگبندی ها را به طور روشنایی سفید برفی و طلایی زرد تنظیم و لذت تماشا کردن محتواهای مختلف مرد نظر شما عزیزان را چند برابر می کند.

کیفیت صدا تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 5550Q60B

تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B مجهز به کیفیت صدای چند بعدی به صورت D , 3D , 2D4 بهره برده می برد، صدا از آن دسته اطلاعاتی است که در هر زمانی یا مکانی به صورت های مختلف و گوناگون آن را می شنویم صدا در این بخش تلویزیون به ما قابلیت درک و فهم محتوا را با کیفیت بینظیری می دهد. یکی از عملکرد چند بعدی این تلویزیون تکنولوژیDOLBY DIGITAL PLUSمی باشد که در حین پخش صدا در مکان و با توجه به فیلم یا هر چیزی که شما انتخاب کرده اید به طور خود کار صدا را با کیفیت فوق العاده ای نتظیم می کند. تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ دارای دیالوگ دنبال کننده بوده که تار های صوتی دیالوگ رابالاتر می برد.

 تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 5550Q60B با قدرت توان صوتی خروجی 20 وات و 0/2که جداگانه در هر بلند گو خروجی می دهد هر کانال بلند گو 10 واتکه سرجمع 20 وات می باشد ، تلویزیون 55 اینچ 4K قابلیت های بالایی که برای آن تعریف شده است با استفاده از WOOFER صدا را براورد و پخش می کند. همچنین برای اتصال به تلویزون گزینه BLUETOOTH BT که به منظور این محصول تعبیه شده است که این قابلیت را به شما عزیزان فراهم می کد تا بدونه استفاده هیچ کابل و سیم اضافه به تلویزون وصل شوید.  adaptive sound قابلیت پخش کردن صدا زنده و با کیفیت بسیار بالا می توایند دریافت کنید و با استفاده از منوی Setting به دلخواه خود می توانید صدا را تنظیم نمایید، adaptive sound به صورت خودکار قابلیت این را دارد که باتوجه به تجزیه و تحلیل ها و در نظر گرفتن اندازه مکان صدا را پخش می کند.

پردازنده تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B با پردازنده QUANTUM PROCESSOR 4K که تمامی گیرنده هایی که از سوی ما وارد می شود را مدریت می کند. پردازنده یا به اصلاح پردازنده مرکزی وظیفه بارگیری تمامی تصاویر را به صورت رنگ های استاندارد را به عهده می گیرد. کمپانی سامسونگ با طراحی وتولید پردازنده 4 هسته ای فوق العاده و به کارگیری تکنولوژی کوانتومی QUANTUM DOT مخفف QD از تمامی رقبای خود در رده آن از نظر کیفیت و ویژگی ها جدا می سازد.

سیستم عامل تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ از سیستم عامل تایزن Tizen بهره برده است که این سیستم عامل تایزن بر اساس یونیکس طراحی و برروی بعزی از تلویزیون ها به کار رفته است واعم باتوجه به طراحی آن از شرکت لینوکس پشتیبانی می شود. سیستم عامل یکی از بخش های کاربردی در تلویزیون به شمار می رود که تمامی امکانات و امکان بروز رسانی در اختیار شما می گذارد. سیستم عامل تایزن با طراحی منحصر به فردی که توسط طراحان شرکت سامسونگ دارای زبان ساده و دسترسی آسان را برای آن تعریف کرده اند.

Gaming در تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

بازی کردن Gaming از بخش های سرگرمی روزانه ما به شمار می رود اما بعضی امکانات که در دسترس ما هستند عملکرد و لذت چندانی ندارند اما امروز با پیشرفت علم و عرضه محصولات با امکانات فول وهوشمند اوقات سرگرمی بینظیری برای ما رغم می زنند. تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B می توانید انتخابی عالی برای گیمینگ ها نیز باشد. ALLM در تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ قادر به سرعت بارگیری بالا و عملکردی بینظیر در هنگام بازی Gaming کردن سریع تر می کند. HGIG تصاویر را به وضوع کامل و استاندارد پخش و شما را از نظر کیفیت و عملکرد تضمین می کند.

ریموت کنترل در تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

با استفاده از ریموت کنترل هوشمند تلویزون خود را از راه دور کنترل کنید این قابلیت در مواقعی که دسترسی چندانی و نزدیکی به تلویزیون ندارید مناسب است همچنین ریموت کنترل هوشمند قابلیت این را دارد با استفاده از فرمان های صورت دستورات خود را به تلویزون ارائه دهید. و با استفاده از پورت هاییی همچون بلوتوث یا درگاه USB می توانید به موبایل هوشمند خوت متصل کنید و تمامی اپلیکیش های مورد نظرو جدید خود به تلویزیون انتقال داده و استفاده نمایید.

درگاه های ارتباطی تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

تلویزیون 55 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 55Q60B مجهز به سه پورت HDMI، دو پورت USB می باشد که با استفاده از کابل نیز می توایند متصل شوید این محصول هم قابلیت اتصال به صورت بی سیم هم با استفاده از کابل های موجود می توانید متصل شوید. قابل ذکر است که تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مجهز به پورت هایی همچون LAN، کامپوننت، گیرنده دیجیتال و پورت کامپوزیت مجهزمی باشد که هر کدام از این ویژگی ها که تعریف کردیم می تواند کارایی فوق العاده ای برای شما عزیزان به آرمغان آورد.

جمع بندی کلی تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B طراحی و تولید سال 2022 است که ساخت کره و و مونتاژ کشور مصر می باشد. سامسونگ مدلQLED 50Q60B مجهز به کیفیت تصویر 4K وتکنولوژی کریستال بلوری می باشد. از انجایی که آگاهیم رنگ مشکی در رنگبندی ها انقلاب کرده است اعم افراد کمی پیدا می شود که سلیقه آن رنگ مشکی نباشد بنابر تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B از رنگ بدنه مشکی فریم که زیبایی و چشم گیری افراد را نصبت به خود چند برابر کرده است. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ باتوجه به ضخامت 3 سانتیمتر که بسیار کم و استاندارد است همچنین قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد ویا بلعکس اعم می توایند بر روی میز نیز قرار دهید. 

این محصول فوق العاده امکان ست کرد را به آسانی با محصولاتی که در خانه خود دارید می دهد و یا می توانید با رنگبندی دکوراسیون ست کرده و ظاهری مدرن به خانه با استفاده از آن ببخشید. تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B می تواند انتخاب بسیار عالی برای جهیزیه یا جایگزینی خارق العاده باشد. اگر دنبال کیفیت و عملکرد هستید و به دکوراسیون و مدرن بودن دنیای امروز علاقه شدید دارید تلویزیون سامسونگ 50 اینچ4K می تواند از اولیت اول انتخاب خود برای خرید در نظر داشته باشید، برای دسترسی به تلویزیون 50 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B می توانید و با مناسب ترین قیمت ممکن می خواید تهیه کنید می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.




ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QLED 50Q60B

مشخصات

مدل کامل
50Q60B
سری
2022
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie
توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
180درجه
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 111*64*2 سانتی متر
منبع تغذیه
برقی
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50Q60B
زاویه دید افقی
64 درجه
تنظیمات حالت صدا
OTS Lite
Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
3
حالت نور پس زمینه خاموش
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
50Q60B
سری
2022
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
180درجه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 111*64*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
برقی
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50Q60B
زاویه دید افقی
64 درجه
تنظیمات حالت صدا
OTS Lite<br /> Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
3
حالت نور پس زمینه خاموش
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم