تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2022 QLED 65Q60B

مشخصات کلی تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر QLED
  • قابلیت گیمینگ Gaming
  • رزولوشن 2160* 3840 
  • ابعاد 145*83*2 سانتی متر
  • سیستم عامل تایزن
  • QUANTUM PROCESSOR 4K
  • سال ساخت 2022
  • سازنده کره
  • مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV QLED 65Q60B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

این بار قصت داریم شما عزیزران را به سری جدید QLED کمپانی سامسونگ آشنا کنیم. سامسونگ سال های طولانی است که در عرضه لوازم های بزرگ برقی فعالیت می کند و تا به امروز بلکه از نظر کیفیت و فناوری پیشرفت کرده است اعم از نظر شکل، ظاهر و مقاومت نیز تغیرات پیشرفته ای تا به اکنون داشته باشد. شرکت سامسونگ این دفعه با رونمایی تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B و عرضه آن به بازار اعتبار خود را چند برابر کرده این محصول فوق العاده در اینچ های مختلف طراحی شده است که این قابلیت را به ما بخشده تا با توجه به سلیقه و مکان خود آن را تهیه کنیم یکی از ویژگی قابل تعریف کارکرد این تلویزیون این است که فقط اینچ های آن تغیر کرده است پس تمامی امکانات و قابلیت ها همه اینچ ها برخودار هستند.

تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B دارای کیفیت فوق العاده عالی است تلویزیون باتوجه به کارایی که ارائه می دهد صفحه نمایش آن بعد از پردازند از اولیت بسیار مهم برخودار است. صفحه نمایش این محصول صفحه نمایش 4K، رزولوشن 2160* 3840 می باشد، 4K به این معنی است که محتویات قابل نمایش با کیفیت فوق العاده عالی و در ارتقا تصاویر نیز نقش می بندد رزولوشن یا همان اندازه متوای صفحه نمایش است که از قبل توسط کاربران کمپانی سامسونگ به صورت استاندارد تعریف شده.

همان طور عکس های اصلی که در بالا مشاهده می کنید تصویر بسیاز زیبا و روان شفاف می باشد این ویژگی صفحه نمایش که جذابیت بالایی در خود جایی داده است به وسیله فناوری QUANTUM DOT است که مخفف آن QD می باشد. تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B با پردازنده Quantum Processor Lite 4K 4 هسته ای طراحی شده است نام اول بخش پردازنده اگر توجه کنید کوانتوم تعریف کرد که اشاره خاصی به تکنولوژی QUANTUM DOT دارد که کاملا کیفیت و عملکرد آن را تضمین می کند.

تلویزیون از آن دسته محصولات صوتی و تصویر به شمار می رود که که پخش صدا و کارایی آن در انتخاب تلویزیون نقش بسته است تلویزیون 65 اینچ سامسونگ دارای دوکاناله صوتی که هر کانال 10 وات و سرجمع 20 وات هستند که با توجه به تنظیمات از قبل تعین شده بسته به مکان می توانید آن را تنظیم نمایید، برای آشنایی بیشتر با تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B در ادامه مطلب و انرژی فراوان با ما همراه باشد تا ما با معرفی این محصول شگفت انگیز شماعزیزانی که قصد بهترین تلویزون دارد راهنمایی کنیم.

طراحی تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

طراحی بدنه تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B فریم و قصمت پشت تلویزیون رنگ مشکی می باشد، همان طور اگاهیم مشکی رنگی است که مورد علاقه همه ما افراد است، پایه های تلویزیون 65 اینچ سامسونگ به صورت پایه وسط طراحی شده که نگهداری تلویزیون از انواع لرزش یا اتفاق های ناگوار حفظ می کند. اکثر از خانه ها به دلیل حفظ امنیت تلویزیون را بر روی دیوار نصب می کنند به همین صورت ویژگی نصب دیوار مهم است همچنین این محصول نیز قابلیت نصب بر روی دیوار و جاگذاری بر روی دیکور نیز دارد.

همه ما بانوان به دکوراسیون خانه های خود و رنگبندی اهمیت بالایی می دهیم چنانچه تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B با گوشه های کم ضخامت و ارتفاه 3 سانتیمتری و قابلیت AIR SLIM که در قصمت پنل تنظیمات است می توانید با استفاده از آن به صورت قاپ عکس استفاده شود. QLED 65Q60B تکنولوژی وای فای WIFIوبلوتوث BLUETOOTH که دسترسی بسیار آسان و راحت به اینترنت برای ما فراهم می کند، این قابلیت هوشمند که این تلویزون خارق العاده در خود جایی داده است به مرتب و تمیزی پشت تلویزیون نیز کمک می کند. QLED 65Q60B باتوجه به طراحی بدنه زیبا و مقاومی که دارد زاویه دید را می توان 180 درجه دید.

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل QLED 65Q60B دارای صفحه نمایش 4K و اسمارت است اسمارت به منظور بالا بردن کیفیت و روان کردن صفحه نمایش نقش بسته است، تلویزون مدل QLED 65Q60B با سرعت رفرش 120 هرتز جداگانه از فناوری هایی که از قبل تعریف کردیم به صورت جئاگانه در عملکرد و بارگیری تصاویر در کمترین زمان ممکن نمایش می دهد. QUANTUM DOT همان طور که در اینچ های قبلی که معرفی کردیم کریستال های بلوری شکل هستند کوانتوم دات یا همان کریستال های بلوری شکل که در ارائه دادن تصویر و متوای زیبایی بر روی صفحه نمایش به طور کیفیت بسیار بالا نمایش می دهد این قابلیت تمامی تمرکز و نگاه ها را حین تماشا کردن یا باز کردن در خود غرق می کند.

 در بخش  تنظیمات QLED 65Q60B منویDolby vision تعریف شده است که به منظور بهبود و تصاویر و بالا بردن آن تعریف شده است. Dolby vision برای کنترل کردن استاندارد روشنایی، رنگبندی ها و اعم راز زیبایی کیفیت در این گزینه خلاصه شده می شود. Dolby vision QI با Dolby vision تفاوت چندانی ندارند زیرا این Dolby vision QI مانند دابل ویژن روشنایی را متناسبب و به صورت خودکار کنترل و این قابلیت را به شما عزیزان می دهد که به صورت مدت طولانی صفحه نمایش را روشن نگه دارید. فناوری Dul LED بر روی هر نقطه مو جود LED قرار می گیرند و با دو عدد لامپ که تعبیه شده است به ترتیب رنگ هایی سفید برفی و طلایی زرد تقصیم می شوند و با توجه به رنگ متوای که شما قصت تماشای آن را دارید تنظیم می شود و لذت تماشا کردن تلویزیون را چند برابر می کند.

کیفیت صدا تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

تعریف صدا در تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B کا ملا بی هوده است چنان چه کیفیت و پخش صدای این تلوزیون به طوری معجزه آسایی روان بوده که شما را کاملا مجذوب خود می کند کارایی این کاناله های تولید صدا دارای کیفیت صدای چند بعدی به صورت D , 3D , 2D4 می باشد. ما با استفاده از شنیدن صدا از هر چیزی یا مکانی اطلاعات را دریافت می کینم به خاطر همین صدا در تلویزون چون بخش از خانه به شمار می رود بسیار مهم است ما با شنیدن و دریافت صدا محتویات تلویزون درک و از آن لذت می بریم.  

همان طور که در پاراگراف اول تعریف کردیم که از صدای چند بعدی تشکیل شده است یکی از این بعد ها قابلیت DOLBY DIGITAL PLUS دارد این ویژگی با توجه به مکانی که در آن قرار داریم صدا را به صورت استاندارد و خودکار تنظیم می کند تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B مجهز به دیالوگ بوده که تار های صوتی دیالوگ را با کیفیت بالایی بالاتر می برد. تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B توان صوتی خروجی 20 وات و 0/2که جداگانه است. کانال بلند گو 10 وات که سرجمع 20 وات محسوب می شود ، این محصول با قابلیت های بینظیر بالایی که برای آن تعریف شده با استفاده از WOOFER صدا را براورد و پخش می کند. 

 بعض از اوقات قادر به متطل شدن به تلویزون به وسیله موبایل هومشمند خود داریم که با استفاده از BLUETOOTH BT که به منظور این کارکرد تعریف شده است از نکته قابل توجه این تلویزیون اتصال به صورت هیچ کابل و سیم صورت می گیرد، بعضی از فیلم هایی که ما قادر به تماشای آن داریم از هیجان بالایی برخودرا است adaptive sound این گزینه صدا را به صورت زنده می تواند پخش کند که لذت فیلم را چند برابر می کند.


پردازنده تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

پردازنده QUANTUM PROCESSOR 4K تمامی عملیلات یا گیرنده هایی که از سوی ما وارد می کند را مدریت و به بهاترین شیوه ممکن ارائه می دهد. پردازنده مرکزی یا CPU وظیفه بارگیری همه ی داده ها را به صورت استاندارد را به عهده می گیرد.شرکت سامسونگ با طراحی وتولید پردازنده 4 هسته ای فوق العاده در محصولات خود از رده بالایی نسبت به رقبای خود دارا است.


سیستم عامل تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 50Q60B

سیستم عامل همان محتویاتی است که ما آن را مشاهده یا با استفاده از آن از قابلت های بالایی می تواین استفاده کنیم به طور مثال Gaming، قابلیت نمایش و درک بهتر تصاویر و یا هرچیزی که به ذهن ما میرسد در عملکرد سیستم عامل است. سامسونگ در طراحی و تولید این تلویزون از سیستم عامل تایزن Tizen بهره برده است و این سیستم عامل براساس لینوکس تولید و همچنین از سیستم عامل لینوکس نیز پشتیبانی می شود.


Gaming در تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

Gaming یکی از سرگرمی هی روزانه می باشد، Gaming اغلاب با سایر امکاناتی همچون کامپیوتر یا لپ تاپ ها می توان دسترسی داشت اما امروز سامسونگ با عرضه کردن تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B به شما عزیزان این امکان خارق العاده را بخشیده است که با لذت و کیفیت بالایی در قصمت منوی تنظیمات به Gaming دسترسی داشته باشید اما بعضی امکانات که در دسترس ما هستند عملکرد و لذت چندانی ندارند اما امروز با پیشرفت علم و عرضه محصولات با امکانات فول وهوشمند اوقات سرگرمی بینظیری برای ما رغم می زنند. تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B می توانید انتخابی عالی برای گیمینگ ها نیز باشید. ALLM در تلویزیون 55 اینچ 4K قادر به سرعت بارگیری بالا و عملکردی بینظیر در هنگام بازی Gaming کردن سریع تر می کند.

ریموت کنترل در تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

اکثری از ما با عملکرد و کیفیت ریموت کنترل در تلویزون ها آشنایی داریم و می دانیم به چه منظور این کنترل هوشمند طراحی شده است. ریموت کنترل هوشمند به منظور تامین کردن نیاز ما در حالی که دسترسی چندانی به تلویزون نداریم یا مایلم به صورت صوتی جستجو یا همان فرمان صوتی را انجام دهیم که این فناوری بباعث می شود تا کاربر لذت کیفیت را تجربه کند.

درگاه های ارتباطی در تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB می باشد که با استفاده از کابل نیز می توایند متصل شوید لازم به ذکر است که این تلویزیون هم قابلیت متصل شدن به صورت اتصال با استفاده از کابل و بی سیم در ویژگی های فوق العاده خود جایی داده است. QLED 65Q60B پورت هایی همچون LAN، کامپوننت، گیرنده دیجیتال و پورت کامپوزیت دارا است که هر کدام از این قابلیت ها که تعریف کردیم می تواند کارایی و کیفیت فوق العاده ای برای شما عزیزان به آرمغان آورد.

جمع بندی کلی تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B

شرکت خارق العاده سامسونگ این محصول بینظیر را در سال 2022 معرفی و با اینچ های مختلف خود روانه بازار کرده است. تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B ساخت کره و و مونتاژ کشور مصر می باشد. سامسونگ مدلQLED 65Q60B مجهز به کیفیت تصویر 4K وتکنولوژی کریستال بلوری می باشد. همان گونه که تعریف کردیم رنگ مشکی از جذابیت بالایی برخودار است، بدنه این تلویزون مشکی رنگ و فریم است گوشه های صفحه نمایش به قدر کم ضخامت بوده که کاملا محتوا را ماننده تصاویر زنده نمایش می دهد، همچنین این قابلیت منحصر به فرد به کاربران خود داده است که به صورت دیوار نصب یا بروی دیکور تنظیم نمایید. تلویزیون خارق العاده 65اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B می تواند از انتخاب اولیت بسیار عالی برای جهیزیه یا جایگزینی بهتر برای امکانات دیگر در خانه شما عزیزان باشد.

اگر شما عم مانند بانوان دیگر علاقه به ست کردن دکوراسیون خانه خود هستید شک نداشته باشید این محصول با طراحی و تولید زیبا و منحصر به فردی که دارد بهترین گزینه برای شما می باشد، از انجایی که سامسونگ سال های طولانی است که همه ما با آن اشنایی داریم و حتی بعضی از محصولات خانه خود حتما یک تیکه از برند سامسونگ دارید و از کیفیت و ساخت آن کاملا رازی هستید همینطور این محصول نیز در همان رده اما با پیشرفتی بهتر می تواند مهمان خانه های خود کیند برای دسترسی به تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 65Q60B می توانید و با مناسب ترین قیمت ممکن می خواید تهیه کنید می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QLED 65Q60B

مشخصات

مدل کامل
QLED 65Q60B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
SAMSUNG
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
IPS
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
OTS Lite
Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145*83*2 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65Q60B
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
حالت تصویر هوشمند
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ولتاژ ورودی برق
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QLED 65Q60B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
SAMSUNG
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
IPS
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)<br />
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
OTS Lite<br /> Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145*83*2 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65Q60B
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
حالت تصویر هوشمند
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ولتاژ ورودی برق
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم