تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 4K مدل 2022 43Q60B

مشخصات کلی تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل 43Q60B

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت گیمینگ Gaming
  • قابلیت QUANTUM DOT 
  • ابعاد 96*55*2 سانتی متر
  • قابلیت Dolby Atomos
  • پردازنده حرفه ای QUANTUM PROCESSOR 4K
  • سیستم عامل تایزن
  • سال ساخت 2022
  • سازنده کره
  • مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
16,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV QLED 43Q60B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات


مشخصات کلی تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

شرکت سامسونگ در سال 2022 با تولید و طراحی تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B اعم به کار گیری قابلیت هایی گوناگون و پیشرفته اعتبار خود را دوباره در بین مردم تازه کرده است. همانطور که می دانیم سامسونگ یک برند جهانی شناخته شده است که در عرضه قطعات اصلی و با در نظر گرفتن قابلیت های بروز سال هاست فعالیت می کند. کاربران یا طراحان کمپانی سامسونگ با رو نمایی مدل QLED 43Q60B در اینچ های مختلف به بازار امرو عرضه کرده اند. این محصول فوق العاده با کیفیت تصویر 4K در انداز 43 اینچ می باشد همچنین با وضوح صفحه نمایش 2160* 3840 که از سرعت، عملکرد و زیبایی خاصی در پخش کردن محتوای مورد نظر برخودار است. صفحه نمایش بخشی ست که همیشه حتی در صورت خاموشی قابل دید است اما مهتر از آن با درنظر گرفتن کیفیت آن در صورت پخش تصاویر یا هرچیزی دیگر قابل توجه می باشد.

قابلیت 4K در تلویزیون های امروز که اکثری از آنها از این ویژگی برخودار هستند به این معنی است که کیفیت تصویر و شفاف بودن نقش مهمی و اساسی آیفا می کند که خوش بختانه تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B از این قابلیت منحصر به فرد برخوار است. رنگ یکی از گزینه هایی است که تمرکز و هوش را به خود جلب می کند و به این منظور هر چقدر رنگ ها مختلف باشد یا به صورت زیبایی خاصی نمایان شود بیشتر ذهن را درگیر، درک و زیبایی آن می شود. تکنولوژی QUANTUM DOT برای همین منظور طراحی شده که با پخش و کارایی که دارد نگاه ها به سمت خود و لذت بسیار عالی برای کسانی که علاقه شدید به تماشا کردن فیلم یا اکشن دارند در پی خواهد داشت.

اگر به نوشتاری پردازنده توجه کنیم می بینیم که معنی آن یعنی کنترل تمامی بخش های تلویزیون به طور مثال ما قصد داریم موبایل هوشمند خود را به تلویزیون متطل کنیم ما با استفاده امکاناتی که در دست داریم در خواستی به پردازنده ارسال و پردازنده با توجه به تجزیه و تحلیل هایی که انجام می دهد به ما این امکان را می دهد که تمامی تصاویر و برنامه هایی موبایل خود بر روی تلویزون مشاهده کنیم پس نتیجه می گیرم هر چقدر کیفیت و عملکرد پردازنده بالا تر باشد از امکانات بیشتر برخودار می شوید. تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B از پردازنده 4 هسته ای Quantum Processor Lite 4K بهره می برد اگر به قصمت اولیه پردازنده توجه کنیم به ویژگی QUANTUM اشاره می کند که همان کریستال های بلوری هستند که در کیفیت و روان بودن تصاویر نقش دارد برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات بشتر در ادامه مطلب و معرفی تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

ظاهر و رنگبندی در هر چیزی یا محصولی بعد از مقاومت بسیار مهم است. شکل بدنه تلویزیون فریم بوده و تمامی اتصالا در قصمت پشت به صورت مخفی تعبیه شده اند منظور از مخفی بودن این است که تمامی پورت ها و اتصالات در یک قصمت به شکل جعبه بدونه سربسته می باشد همچنین رنگ قاپ QLED 43Q60B مشکی رنگ و با گوشه های کم ضخامت تولید شده است. تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B حتی می توان مناسب بانوانی باشد که اهمیت بالایی به طرز چینش رنگبندی و دکوراسیون خود دارند می توان گزینه ای عالی برای از آن دسته از بانوان باشد. بعزی از افراد با توجه به سلیقه که دارند تلویزیون هایی را خریداری می می کنند که قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز داشته باشند برای همین منظور سامسونگ تمامی اینچ های مدل QLED 43Q60B این قابلیت را بخشیده که اعم به صورت دیواری و رومیز نیز نصب کنید.

پایه های تلویزیون سامسونگ گونا گون هستند به طور مثال پایه وسط و پایه دوشاخه ای طراحی شده که در زیبایی تلویزیون هیچ تاثیری منفی در پی نخواهد داشت، همان طور که در بخش بالا تعریف کردیم که اتصالات و پورت ها به صورت مخفی طراحی شده اند قابل تعریف است که همچنین می توانید با استفاده از سیستم عاملی بینظیری که برای تلویزیون طراحی شده است به صورت بسیسم با استفاده از وای فای WIFIوبلوتوث BLUETOOTH ارتباط داشته باشید. تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B دارای زاویه دید 180 درجه که در هر زاویه ممکن که شما قرار دارید می توانید تنظیم کنید، از قابلیت دیگر این مجصول ظبط محتوای مورد نظر می باشد که همچنین قابل اشاره است که دارای حافظه داخلی می باشد که به راحتی می توانید به دلخواه محتوای مورد نظر را ظبط کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل QLED 43Q60B دارای صفحه نمایش 4K و قابلیت اسمارت می باشد. ویژگی اسمارت برای بالا بردن کیفیت و شفافیت صفحه نمایش نقش دارد، این محصول بینظیر با سرعت رفرش هرتز50 عملکرد تلویزون و سرعت بارگیری تصاویر یا هر محتوای دیگر را بالا می برد و در کمترین زمان تصاویر را برای شما به صورت روان نمایش می دهد. QUANTUM DOT کریستال های بلوری یا الماس های بلوری شکل هستند که ارائه تصویر را زیبایی و بر روی صفحه نمایش نمایش می دهد، این قابلیت تمامی تمرکز و نگاه ها را حین تماشا کردن یا باز کردن در خود غرق می کند.

 در بخش تنظیمات QLED 65Q60B منویDolby vision که به تازگی برای تلویزون ها تعریف شده است وجود دارد که کارایی به منظور بهبود و بالا بردن کیفیت تصاویر Dolby vision است همچنین این دابل ویژن می تواند کنترل کردن به صورت استاندارد روشنایی، رنگبندی ها و اعم راز زیبایی کیفیت در این گزینه خلاصه می شود. تفاوت Dolby vision QI با Dolby vision این است Dolby vision QI که دابل ویژن روشنایی را متناسب و به صورت خودکار کنترل می کند و می تواند مدت زمان طولانی بدونه ایجاد کوچک ترین مشکل روشن نگهدارد. تکنولوژی Dul LED در تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B به این شکل است که Dul LED بر روی هر نقطه مو جود LED قرار می گیرند و با طراحی پیچیده ای که دارد و با دو عدد لامپ که برای آن تعبیه شده است به ترتیب رنگ هایی سفید برفی و طلایی زرد تقصیم می شوند و با توجه به رنگ متوای که شما قصت تماشای آن را دارید تنظیم می شود و لذت تماشا کردن تلویزیون را چند برابر می کند.

کیفیت صدا تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

تکنولوژی Dolby Atomos در تلویزون به صورت سه بعدی عمل می کند، دالبی اتوموس در واقع ویژگی بسیار بخصوصی در رده منوی تنظیمات که صدا را به صورت طبیعی و واقع گیرانه این برای شما در هر حال و یا هر محتوا برای شما عزیزان رقم می زند. گزینه دیگر که در این محصول قابل تعریف می باشد Dolby Digital (Ac3) است که تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B نیز به این قابلیت دسترسی دارد. دالبی دیجیتال یا همان Ac3 می باشد این قابلیت منحصر به فرد برعکس سایر ویژگی های که تا اکنون به شما معرفی شده است و آشنایی دارید افراد کمی پیدا می شود که در این زمینه اطلاعاتی داشته باشد چنانچه به تازگی برای سری جدید بعضی از تلویزون ها اضافه شده است.

کارایی Dolby Digital (Ac3) صدارا به صورت دیجیتال در محیط پخش می کند و عملکرد آن به صورت کنترل و تهیه ی صدای دیجیتالی که در حین پخش صدا می باشد و صدا را به صورت فشرده و فراگیری پخش می کند. پخش صدا در این تلویزون به صورت مدرن و فول امکانات می باشد که همچنین قابل توجه می باشد دارای کیفیت صدای چند بعدی به صورت D , 3D , 2D4 است. توان صوتی و خروجی بلند گو های تلویزون 20 وات و 0/2 کانال جداگانه است، کانال بلند گو 10 وات که سرجمع 20 وات محسوب می شود ، این محصول با قابلیت های بینظیر بالایی که برای آن تعریف شده با استفاده از WOOFER صدا را براورد و پخش می کند. بعضی از فیلم هایی که ما قادر به تماشای آن داریم از هیجان بالایی برخودرا است adaptive sound این گزینه صدا را به صورت زنده می تواند پخش کند که لذت فیلم را چند برابر می کند.

پردازنده تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

پردازنده یا CPU همان اجرایی است که دستورات را از سمت ما دریافت و بعداز تجزیه و تحلیل در مدت زمان بسیار کم محتویاتی که ما به عنوان دستور به پردازنده وارد کردیم در به نمایش می گذارد. پردازنده QUANTUM PROCESSOR 4K وظیفه بارگیری همه ی داده ها را دارد، شرکت سامسونگ با طراحی وتولید پردازنده 4 هسته ای فوق العاده در محصولات خود از رده بالایی نسبت به رقبای خود دارا است.

سیستم عامل تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

سیستم عاما همان برنامه و بخش تنظیمات یا به طور کلی تمامی قابلیت هایی است که به ما این امکان را می دهد به آن دسترسی داشته باشیم. سامسونگ در طراحی و تولید این تلویزون از سیستم عامل تایزن Tizen بهره برده  و این سیستم عامل براساس لینوکس تولید و همچنین از سیستم عامل لینوکس نیز پشتیبانی می شود.

Gaming در تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

Gaming یکی از بخش های سرگرمی در زندگی ما است که بعظی از اوقات برای بهبود و تجربه بازی بهتر به سایر امکانات پناه می بریم اما تا حالا فکر کردید با تلویزون می توانید کسب بازی بهتر و هم از انواع بازی ها تجربه کسب کنید. تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B با طراحی و تولید منحصر به فردی که دارد این قابلیت را به کاربران خود داده است که با بهترین شیوه و کیفیت ممکن این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است با توجه به این قابلیت خارق العاده هم در صرفه هزینه ها و لذت بردن بیشتر در بازی می باشد.

ریموت کنترل در تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

مدل این ریموت کنترل مدل TM2280E است که می توان همان هوش مصنوعی تعریف کرد. ریموت کنترل مدل TM2280E قابلیت های گوناگونی دارد همچون می توانید با استفاده از ریموت کنترل دستورات صوتی یا جستوجوی صوتی داشته باشید این ریموت کنترل می تواند تلویزون شما را نیز از راه دور کنترل و با عملکردی بالا پاسخ گو باشد.

درگاه های ارتباطی در تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

درگاه و پورت از همان دسه از ویژگی هایی است که با استفاده از کابل با وسایل هوشمندی که در ختیار داریم به تلویزون وتصل شویم. تلویزیون 65 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B مجهز به سه پورت HDMI، دو پورت USB است شایان ذکر است متصل شدن به صورت اتصال با استفاده از کابل و اعم نیز می توان با استفاده از وای فای و بلو توث که برای تلویزون تعریف شده است متصل شوید.

جمع بندی کلی تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B

این محصول در سال 2022 معرفی و به بازار عرضه شده است و همین طور سازنده کره و مونتاژ کشور مصر می باشد. با توجه به معرفی هایی که در مطلب بالا برای شما عزیزان انجام دادیم پی بردیم که تلویزیون سامسونگ مدل QLED 43Q60B دارای صفحه نمایش 4K و قابلیت QUANTUM DOT که همان کریستال های بلوری شکل هستند که به ارتقا و کیفیت تصویر کمک می کند. تلویزیون خارق العاده 43اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B می توانید انتخابی بسیار عالی برای جهیزیه یا جایگزینی بهتر برای امکانات دیگر در خانه شما عزیزان باشد.

رنگ بدنه تلویزون مشکی و فریم طراحی شده است همان گونه که تعریف کردیم دارای طراحی مخفی بخش اتصالت است که به مرتبی و زیبایی بخش پشتی تلویزون کمک می کند. رنگ بدنه این محصول به گونه ای است هیچ گونه لکه وکثیفی بر روی آن دیده نی شود و همچنین با توجه به چینش دکوراسیون خانه خود ست کنید. برای دسترسی به تلویزیون 43 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 43Q60B می توانید و با مناسب ترین قیمت ممکن می خواید تهیه کنید می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QLED 43Q60B 2022

مشخصات

مدل کامل
QLED43Q60B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
OTS Lite
Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
96*55*2 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
QLED 43Q60B
زاویه دید افقی
180 درجه
تنظیمات حالت صدا
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QLED43Q60B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)<br />
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
OTS Lite<br /> Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
96*55*2 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
QLED 43Q60B
زاویه دید افقی
180 درجه
تنظیمات حالت صدا
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم