تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل 2022 85Q60B

مشخصات کلی تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل 85Q60B

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت گیمینگ Gaming
  • قابلیت QUANTUM DOT 
  • ابعاد 190*108*8 سانتی متر
  • قابلیت Dolby Atomos
  • پردازنده حرفه ای QUANTUM PROCESSOR 4K
  • سیستم عامل تایزن
  • سال ساخت 2022
  • سازنده کره
  • مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
67,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV QLED 85Q60B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

تمامی محصولات شرکت سامسونگ از بهترین قطعات ساخته شده اند قطعا در خانه های امروز محصولی از برند سامسونگ دارند و حتما از کارایی، عملکرد و دوام مدت طولانی که دارد قطعا اگاه هستند. شرکت سامسونگ هر بار با معرفی محصول جدید در رده محصولات متفاوت افراد بیشتری را مجذوب خود می کند، قابل توجه است که هر بار با تولید محصول جدیدی فناوری و ویژگی های آن نیز بروز می شوند. یکی از این تولیدات شرکت سامسونگ تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B که به جرات می توان گفت فول امکانات به شمار می رود.

این تلویزیون با صفحه نمایش 4K و اندازه صفحه نمایش 85 اینچی بزرگی که دارد می توانید لذت کیفیت در هر نظری با آن تجربه کنید. تلویزیون 85 اینچی با رزولوشن 2160* 3840 که از وضوح صفحه نمایش فوق العاده ای برخودار است. تلویزیون بخش مهمی از هر خانه می باشد، این محصول بینظیر در سال 2022 طراحی و تولید و روانه بازار شده قطعا کارایی و عملکرد تلویزون پخش محتوای مورد نظر ما می باشد به طور مثال پخش فیلم های اکشن، سینمایی یا هر چیزی که شما مایلید به پخش آن با استفاده از تلویزون تماشا می کنید.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و عرضه اپلیکشن و فناوری های جدید قابلیت محصولا به طور معجزه آسایی بالا رفته و ما را از هر گونه ابزار های هزینه بردار خلاص کرده است و می توانید با یک بار هزینه کردن از چند قابلیت بر خودار باشید. تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B نه تنها به منظور تماشا کردن فیلم های گوناگون بلکه می توان با استفاده از سیستم عامل فوق العده ای که برای آن طراحی شده می توانید بازی های مختلف و یا در صورت دسترسی نه چندانی به تلویزون با استفاده از ریموت کنترل هوشمند آن را کنترل کنید.

سیستم عاملی که برای این تلویزیون منحصر به فرد طراحی شده است مجهز به منوی تنظیمات با گزینه و قابلیت های مختلف است یکی از این قا بلیت ها QUANTUM DOT یا QD که در صفجه نمایش به صورت کریستالی عمل می کند اعم جذابیت و کیفیت تصاویر را چند برابر می کند بعداز سیستم عامل بخشی که قابل تعریف است پردازنده آن می باشد که از پردازنده مرکزی Quantum Processor Lite 4K بهره می برد این پردازنده تمامی داده ها را پوشش می دهد و با تجزیه تحلیل نتیجهکار را بر روی صفحه نمایش تلویزون نما یان می کند، برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات بشتر در ادامه مطلب و معرفی تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل  85Q60B

ظاهر و طراحی تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B بسیار شیک و مدرن تولید شده است که در نظر گرفتن تمامی نیاز های ما از جذابیت چند برابر برخودار می باشد. بعضی از تلویزیون ها با اسفاده از کابل هایی که به تلویزون وصل شده اند فضا کناره تلویزون را نامرتب جلوه می دهید اما این محصول فوق العاده با طراحی قاپ فریم و پشت آن به صورت مخفی است گوشه های QLED 85Q60B بسیار کم ضخامت و با اندازه 85 اینچی که دارد کیفیت اصلی را می توان با آن کسب کرد.

صفحه نمایش تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B تخت و از سری جدید QLED بهره می برد و همچنین دارای زاویه دید 180 درجه که در هر زاویه ممکن که شما قرار دارید می توانید تنظیم نمایید، بعضی از مواقع مایلید بخشی از برنامه تلویزون را ضبط کنید و بعضی از تلویزون ها با استفاده از حافظه فلش میتواند ضبط کند اما QLED 85Q60B دارای حافظ که از قبل برای آن تعریف شده است ضبط کنید.

پورت و درگاه هایی که در پشت تلویزیون تعبیه شده است با استفاده از آن می توانید به تلویزون متصل شوید و اعم نیز می توانید به صورت بی سیم با استفاده از وای فای WIFIوبلوتوث BLUETOOTH می توانید با گوشی هوشمند خود به تلویزون متصل شوید. از نکته قابل توجه نصب آن است که قابلیت نصب بروی دیوار و اعم بر روی میز نیز دارد پایه های این تلویزون کاملا متفاوت می باشد ود در سایز و شکل های متنوع است. رنگ بدنه تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B مشکی که هم خوانی با رنگ صفحه نمایش در صورت خاموش شدن دارد که مانند یک قاپ عکس نمایان می شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ مدل QLED 85Q60B دارای صفحه نمایش 4K و قابلیت ویژگی های اسمارت می باشد، اسمارت به منظور هوشمند سازی تلویزون به شمار می رود. فناوری کوانتوم دات به تازگی در اکثر تلویزون های 2022 اضافه شده است این ویژگی به کیفیت و جذابیت صفحه نمایش نقش مهمی را آیفا می کند. تعریف QUANTUM DOT : QUANTUM DOT همان کریستال های بلوری که به طور نگ های طبعی نمایان می شوند که ارائه تصویر را به صورت فوق العاده حرفه ای با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد این ویژگی دارای جلب توجه خاصی است که هنگام تماشا کرن تلویزیون با توجه به ضخامت کم گوشه ها و اندازه 85 اینچی کاملا کاربر را در خود غرق می کند. 

تعریف Dolby vision : در بخش تنظیمات تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B قابلیت Dolby vision را مشاهده می کنید که کار کرد آن به صورت استاندارد عمل می کند این فناوری کنترل روشنایی و چینش رنگبندی ها به طور طبیعی انجام می دهد منظور از کنترل روشنایی این است که بعضی از اوقات در مکانی هستید که تابش نور بالایی دارد و بسته به روشنایی مکان تلویزون به طور خودکار تنظیم می کند و بلعکس در مکانی هایی که هیچ گونه روشنایی وجود ندارد تصویر را روشن تر و طبیعی نمایش می دهد. 

تفاوت Dolby vision QI با Dolby vision : دابل ویژن همان طور که در پاراگراف بالا تعریف کردیم کنترل روشنایی به صورت خودکار بر عهده دارد و اما تفاوت Dolby vision QI با دابل ویژن به این صورت است که که اعم از قابلیت دابل ویژن نیز بر خودار است و همچنین با تولید رو شنایی و کیفیت تصویری عالی که برای ما فراهم می کند قادر به روشن ماندن زمان طولانی نیز است. فناوری Dul LED : تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B دارای Dul LED است این فناوره به طور خودکار بروی هر نقطه ای LED قرار می گیرند و به روی هر عدد لامپ به رنگ هایی مانند سفید برفی و طلایی زرد به طرتیب قرار می گیرد. 

تفاوت Dolby vision QI با Dolby vision : دابل ویژن همان طور که در پاراگراف بالا تعریف کردیم کنترل روشنایی به صورت خودکار بر عهده دارد و اما تفاوت Dolby vision QI با دابل ویژن به این صورت است که که اعم از قابلیت دابل ویژن نیز بر خودار است و همچنین با تولید رو شنایی و کیفیت تصویری عالی که برای ما فراهم می کند قادر به روشن ماندن زمان طولانی نیز است. فناوری Dul LED : تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B دارای Dul LED است این فناوره به طور خودکار بروی هر نقطه ای LED قرار می گیرند و به روی هر عدد لامپ به رنگ هایی مانند سفید برفی و طلایی زرد به طرتیب قرار می گیرد.

کیفیت صدا تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

کیفیت و عملکرد بلندگوها از بخش های مهم صوتی در تلویزون است که با توجه به وات و پخش صدا ما درک خود را از محتوایی که تلویزون پخش می کند دریافت می کینم همچنین امروزه با پیشرفت فناوری های جدید بلند گو ها از قابلیت های گوناگونی بهره می برند یکی از این قابلیت ها که بر روی تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B قرار دارد Dolby Atomos است که به طور 3 بعدی عمل می کند.

 Dolby Digital (Ac3) : فناوری Dolby Digital (Ac3) به صورت دیجیتال بر روی صدا عمل می کند که صدا را کنترل و به صورت فراگیری در محیط پخش می کند همچنین مجهز به بعد هایی همچون D , 3D , 2D4 می باشد. بخش دیگگری از بلندد گو ها که باید در نظر گرفت با توجه به کیفیت آن تعداد کانال و وات هر کاناله می باشد توان خروجی صدای تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B 20 وات و 0/2 کانال جداگانه می باشد.

پردازنده تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

پردازنده بخش اصلی و اساسی در تلویزون است که تمامی دستورات ما را دریافت و بروی صفحه نمایش پخش می کند. شرکت سامسونگ برای بخش پردازنده تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B از QUANTUM PROCESSOR 4K استفاده کرده است که قابل بارگیری فناوری QUANTUM را نیز دارد.

سیستم عامل تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

سیستم عامل همان برنامه و تکنولوژی هایی است که بر روی صفحه نمایش مشاهده می کنید. تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B از سیستم عامل تایزن Tizen که توسط شرکت بزرک لینوکس پشتیبانی می شود این سیستم عامل از فناوری های بروز برخودار می باشد طراحی زبان این سیستم عامل تایزن Tizen بسیار ساده است حتا افراد مبتدی نیز می توان از آن استفاده نمایی اما لازم به ذکر است که Tizen از بهتریم ویژگی و عملکرد برخودار است، سیستم عامل تایزن تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B قابل بارگیرا برنامه یا اپلیکشن گوشی را نیز دارد.

Gaming تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

همه ما با بازی های گیمینگ آشنایی داریم و افراد زیادی هستند که علاقه شدیدی به Gaming دارند و می توانند ساعت های طولانی بازی کنند اما با توجه به فیک بودن محصولات و هزینه های زیاد امکاناتی چندانی برای گیمینگ ندارند. ما با معرفی محصول سامسونگ و تهیه آن هم از تلویزوین فوق العاده خاص که از نظر کیفیت و اینچ فوق العاده برخودار است اعم از بهترین وسیله تا به اکنون برای Gaming استفاده کرده باشید. تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B می توان به عنوان بازی های گیمینگ نیز استفاده نمود یکس ار قابلیت به خصوص این تلویزون وب گردی است که با استفاد از اتصل به وای فای برنامه یا اپلیکشن خود را جستجو و دانلود کنید صفحه نمایش این تلویزون دارا کیفیت بسیار بالا و عملکردی فوق العاده است که لذت بازی را می توانید با این محصول سامسونگ کسب کنید.

ریموت کنترل در تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

ریموت کنترل مدل TM2280E دارای فرمان صوتی و جستوجوی صوتی می باشد این قابلیت های بینظیر که ریموت کنترل مدل TM2280E برخودار است می توان در مواقعی که دسترسی چندانی به تلویزون ندارید با استفاده از فرمان صورت دستورات خودر را اعمال کنید همچنین با استفاده از ریموت کنترل از راه دور در تلویزیون خود را از هر نظر کنترل نمایید.

درگاه های ارتباطی در تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

درگاه یا پورت همان اتصالاتی است که با استفاده از کابل می توانید به تلویزون متصل شوید اما امروزه با پیرفشت قابیلت ها حتی می توان به صورت بی سیم با استفاده از وای فای و بلوتوث که سیستم عامل تایزن تلویزون پشتیبانی می کند متصل شوید. تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB می باشد که با استفاده از کابل و سیم می توان ارتباط بین گوشی هوشمند خود و تلویزون برقرار کرد.

جمع بندی کلی تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B

تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B سال 2022 طراحی و تولید و سپس به با زار عرضه شد جالب این است که این محصول قابلیت پشتیبانی منوی فارسی را نیز دارد. با توجه به معرفی و تعریفاتی که از بخش های این تلویزن کردیم باز اگر به عمق و ویژگی هایی آن پی ببریم می دانیم با چه محصول فوق العاده روبرو هستیم. توان بلند گوی این محصول 10 وات و دارای 2 کاناله می باشد که سرجمع 20 وات می باشد به این منظور از تولید صدا و بخش آن از کیفیت رسایی برخودار می باشد.

صفحه نمایش تلویزیون 85 اینچ 4K و با طراحی نانو کریستال های آن کیفیت تصویر را باتوجه به رقبای خود بالا برده است اعم رنگ بنده تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B مشکی که از ست کردن بسیار آسان با دکوراسیون خانه شما هماهنگ بسیار عالیی دارد از انجایی که می دانیم رنگ مشکی با انواع رنگ ها هم خوانی و زیبایی را چند برابر می کند همچنین می توانید این تلویزیون 85 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 85Q60B گزینه بسیار عالی برای جهیزیه عروس یا جایگزنی مناسب از نظر امکاناتی که برای گیمینگ استفاده می کنید باشد اگر شما هم مانند بسیار از افراد مجذوب عملکرد و کیفیت عالی این تلویزون شده اید می توانید برای سترسی آسان و خریدی مطمان از نظر اصلی بودن کالا با خیال راحت از طریق سایت اصلی کالا یا تماس با کارشناسان ما برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QLED 85Q60B

مشخصات

مدل کامل
85Q60B 2022
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
dge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
حالت های صدا
OTS Lite
Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
190*108*8 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
QLED 85Q60B
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
حالت تصویر هوشمند
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
85Q60B 2022
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
dge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)<br />
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
حالت های صدا
OTS Lite<br /> Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
190*108*8 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
QLED 85Q60B
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
حالت تصویر هوشمند
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم