تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2022 QLED 75Q60B

مشخصات کلی تلویزیون 75اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

  • پردازنده حرفه ای QUANTUM PROCESSOR 4K
  • قابلیت Dolby vision /Dolby vision QI
  • قابلیت اتصال WIFI/ BLUETOOTH
  • قابلیت گیمینگ Gaming
  • قابلیت QUANTUM DOT
  • قابلیت Dolby Atomos
  • قابلیت WOOFER
  • مجهز به ریموت کنترل هوشمند
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • سال ساخت 2022
  • سازنده کره
  • مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
51,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV QLED 75Q60B
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

با پیشرفت علم و گسترش فناوری ها در هرعرضه ای که فکر می کنید کارها را برای ما آسان کره اند. امروز ما با معرفی محصولی فوق العاده مهم بلکه از تمامی تکنولوژی های بروز برخودار است اعم  جذابیتی خاصی را به خانه های شما می بخشد. تلویزون یک محصول کاربردی به شمار می رود که امروزه کمتر خانه ای پیدا می شود که از تلویزون های هوشمند امروز برخودار نباشد. با معرفی تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B که در سال2022تولید و طراحی شده است، تمامی محصولاتی که تا به اکنون در این رده استفاده یا با آن آشنایی داشته اید را فرامشو کنید و این محصول فوق العاده عالی را از اولیت های اول خود برگذیرید.

تلویزیون سامسونگ مدل QLED 75Q60B مجهز به صفحه نمایش 75 اینچی در سایز های مختلف که در معرفی های قبل برای شما عزیزان بیان کردیم تعبیه شده است همچنین با قابلیت 4K باعث بالا بردن کیفیت صفحه نمایش با رزولوشن 2160* 3840 می باشد. رزولوشن همان تعداد پیکسل هایی هستند که از قبل برای تلویزون تعریف شده اند هر چقدر تعداد رزولوشن یا همان پیکسل بیشتر باشد تلویزون از صفحه نمایش با کیفیت تر و روان بر خودار می باشد. پردازنده بخش اصلی تلویزون است که تمامی داده هایی که از سمت ما دریافت می کند پس از برسی با بهترین کیفیت  حاصل نتیجه داده های ما بر روی صفحه نمایش به نمایش می گذارد.

از ویژگی هایی که تلویزون 75 اینچ سامسونگ بهره گرفته فناوری QUANTUM DOT می باشد، با استفاده از QUANTUM DOT که مخفف QD می باشد می توانید به روان و طبیعی جلوده دادن محتوای خود بیفزاید. کارایی کوانتوم دات در تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B به این صورت است که صفحات کوانتوم دات بر روی صفحه نمایش LED قرار گرفته سپس از نور پس زمینه ال  ای دی عبور و به طور معجزه آسایی به ترتیب رنگی و واقعی تر صفحه را برای شما عزیزان نمایش می دهد برای آشنایی بشتر و پی بردن تکنولوژی های روز دنیا در این تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B در ادامه معرفی آن با مهمراه باشید.

 

طراحی تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

همه ما اعتقاده داریم که کیفیت محصول از اولیت اولی برخودار است اما پس از آن به طراحی وظاهر آن توجه می کنیم پس نتیجه می گیریم که زیبایی و طراحی نیز در انتخاب نقشی اساسی را دارد. تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B مجهز به بدنه مشکی رنگ و فریم است. ضخامت بدنه تلویزون 3 سانتیمتر می باشد که از نازک ترین و باریک ترین بدنه تا به حال دیده اید برخودار می باشد.

همچنین پایه های آن به صورت پایه دو شاخه که به نگهداری در برابر لرش یا ضربه های فیزیکی مقاومتی بالایی را آیفا می کند پایه های این تلویزون در مدل های همچون پایه و سط تخت نیز طراحی شده است برای همین منظور طراحی پایه ها در دستبنده های تلویزون گاهی اوقات فرق می کند و این اختلاف بر روی نگهداری تلویزون، کیفیت و زیبایی منحصر به فرد آن هیچ تاثیری نمی گذارد. طراحی پشتی تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B به طور مخفی شکل تولید شده که تمامی پورت های موجود که در پشت تلویزون تعبیه شده است در  قسمتی کوچک  به طور جبعه ای قرار گرفته است.

برای ارتبات برقرار کردن با تلویزون دو راه جداگانه وجود دارد اول اینکه با استفاده از پورت یا درگاه که برای این محصول طراحی شده است با استفاده از سیم کابل می توانید وصل شد و روش دومی که بسیار لذت بخش و یکی از فناوری های بروز در پیشرفت تلویزون می باشد اتصال به صورت بیسیم و بدونه هیچ کابلی می باشد تنها با روشن کردن گزینه هایی مانند وای فای WIFI  و BLUETOOTHبلوتوث می باشد که در قصمت منو تنظیمات می توانید آن را فعال و با گوش هومند خود متصل نمایید، همچنین شایان ذکر است که تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B می تواند اتصال بین سند بار های، سینما خانگی ها و غیره نیز ارتباط بر قرار کرد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

تلویزیون سامسونگ مدل QLED 75Q60B مجهز به صفحه نمایش 4K و رزولوشن 2160* 3840 می باشد. همانطور که در قصمت معرفی بالا در یافتیم که هر چقدر تعداد پیکسل یا همان رزولوشن بالاتر باشد از کیفیت نمایش فوق العاده بالاتری برخودار می  شوید و با توجه به تعداد رزولوشنی که برای این محصول تعبیه شده است از تمامی رده و رقبای خود از کیفیت تصویر بالاتری برخودار می باشد.  QUANTUM DOT کوانتوم دات در تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B به بالا بردن کیفیت و چند برابر کردن زیبایی صفحه نمایش تاثیر فراوانی دارد کوانتوم داد همان نانو کریستال هایی هستند که بر روی صفحه LED یا بعضی از صفحات که QLED هستند عبور و باتوجه به رنگبندی رنگی این فناوری محتوا را برای شما عزیزان لذت بخشتر می سازد.

اکثر زیادی از بانوان یعنی کمتر پیدا می شود که به دکوراسیون و طرز چینش خانه خود اهمیت ندهد برای همین منظور و جلب توجه بانوان کابران سامسونگ در طراحی و تولید این تلویزون توجه بسیار داشته اند یکی از زیبایی تلویزون سامسونگ مدل QLED 75Q60B می تواند به صورت قاپ عکس با مدل های پویا و ایستا عمل کند. عکس پویا به این صورت است که فقط به طور یکسان بر روی یک عکس می ماند و حرکت نمی کند ولی ایستا به طور مداوم عمل و به ترتیب عکس ها را عوض می کند.

 

کیفیت صدا تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

یکی از فناوری هایی که به بخش تلویزون اضافه شده است کیفیت صدا به صورت چند بعدی می باشد که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را تنظیم یا فعال و غیر فعال نمایید. در منوی تنظیمات گرزینه DOLBY DIGITAL PLUS را مشاهده می کنید که قطعا می خواید بدانید برای په منظوری این گزینه اضافه شده است. DOLBY DIGITAL PLUS در خود فناوری های چند بعدی را جایی داده است مانند D , 3D , 2D4 است که همانطور که آشاره کردیم به طور سلیقه و در نظر گرفتن صدای محتوای مورد نظر می توانید تنظیم نمایید.

قطعا می دانیم که صدا های چند بعدی چه کیفیت و لذتی برای ما در حین پخش صدا به وجود می آورد که محتوا را به صورت زنده و بخش صدای فراگیر تری برای ما در مکان که در آن قرار داریم بخش می کند. تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B مجهز به 0/2 کانال و 10 وات بلند گو می باشد که سرجمع وات بلندگو ها 20 وات به شمار می رود، با استفاده از فناوری صدای WOOFER در تلویزون صدا را با توجه به مکان برآورد و پخش می نمایید. قطعا می دانیم صدا بخش مهمی در تماشا کردن محتوا است چون با استفاده از آن می توانیم محتوا را بیشتر درک و از آن لذت چند برابری را بهره ببریم یکی از گزینه هایی که به کیفیت صدا کمک می کند adaptive sound است که صدا را به صورت واقعی پخش می نمایید.

 

پردازنده تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED75Q60B

تلویزیون 75اینچ سامسونگ دارای پردازنده Quantum Processor Lite 4K است که تمامی عملیات تلویزون را مدریت می کند. این پردازنده یا همان CPU وظیفه تحلیل و بارگیری تصاویر وغیره به صورت رنگ های استاندارد و طبیعی را به عهده دارد، شرکت سامسونگ با طراحی وتولید این پردازنده فوق العاده و به کارگیری فناوری کوانتومی QUANTUM DOT در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ را از تمامی رقبای خود از نظر کیفیت تصویر و سایر ویژگی ها جدا کرده و از کیفیت و عملکردی بالا بهره می برد، Quantum Processor Lite 4K کریستالی بوده و این ویژگی منحصر به فرد به طوری عمل می کند که حتی کوچیک ترین جزئیات صفحه نمایش و مواردی که قصت تماشای آن را دارید با وضوع و روشنایی استاندارد پخش می کند.

سیستم عامل تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B از سیستم عامل تایزن Tizen بهره گرفته است. اگر به عمق سیستم عامل تایزن Tizen پی ببریم می دانیم از سیستم عامل لینوکس پشتیبانی می شود، سیستم عامل یکی از بخش های  کاربردی تلویزیون می باشد که با استفاده از آن دسترسی به تمامی امکاناتی که برا ی تلویزون تعریف شده است می توانیم دسترسی داشته باشیم.

 

Gaming  گیمینگ تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

امروزه با توجه به پیشرفت و تولید بازی های گوناگون در انواع سنین  افراد هایی پیدا می شوند که علاقه شدیدی را به گیمنگ دارند برای همین منظور شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن امکانات گیمینگ ها و طراحی فوق العاده با کمترین هزینه ممکن می توانید آن را تهیه کنید. جلب اینجاست که با یک هزینه کامل می توانید از بهترین تلویزون با تکنولوژی های جدید اعم همچنین به تکنولوژی گیمینگ نیز دستر سی داشته باشید. تلویزون سامسونگ با اندازه صفحه نمایش 75 اینچی لذت واقعی بازی کردن به گیمینگ ها می بخشد و با کسب تجربه چند برابر با توجه به سال های قبل با سایر امکاناتی که در دسترسی داشتید کسب لذت بیشتری را در پی خواهید داشت.

 

ریموت کنترل تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

ریموت کنترل به منظور دسترسی آسان حتی کنترل کردن تلویزون از راه دور طراحی شده است شما با استفاده ریموت کنترل هوشمند که به همراه تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B تعبیه شده است می توانید جستوجوی صوتی و حتی کنترل کردن از راه دور را انجام دهید این ویژگی برای مواقعی در نظر گرفته شده که دسترسی چندانی و آسانی به تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B ندارید و با استفاده از این فناوری منحصر به فرد می توانید تنظیمات کامل هم به صورت صوتی و جستجوی صوتی نیز استفاده نمایید. وب گردی یکی از خصوصیات مهم تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B  به شمار می رود یا بعضی از اوقات مایلید تماس تصویری با اطرافیان خود داشته باشید تلویزیون75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که حتی از راه دور با استفاده از ریموت کنترل صدای خود را منتقل کنید.

 

درگاه های ارتباطی تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

یکی از راه های ارتبات با تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B از طریق درگاه ها موجود که در پشت تلویزون تعبیه شده است می توانید با موبایل هوشمند خود یا استفاده از سیم و کابل های موجود متصل شوید. اما یکی از راه های آسان بدونه صرفه انرژی این است با استفاده از بلو توث و وای فای نیز به تلویزیون متصل شوید. تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB می باشد لازم به ذکر است که این تلویزون فوق العاده مجهز به پورت هاییی همچون LAN، کامپوننت، گیرنده دیجیتال و پورت کامپوزیت می باشد که حتی با استفاده از هیچ گونه کابل و سیم صورت می گیرد.

 

جمع بندی کلی تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B

تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B طراحی تولید سال 2022 می باشد با توجه به عرضه جدید این تلویزون از تمامی فناوری ها و امکانات فول برخودار است اگر به معرفی های بالا توجه فر مایید تمامی تکنولوژی هایی که برای طراحی در این محصول بینظیر استفاده شده است می بیند قادر به آنوع دسترسی یا استفاده چند منضور نیز می باشد، یکی از ویژگی های این تلویزون QUANTUM DOT که از معروف ترین بخش های تکنولوژی تلویزیون 75 اینچ 4K سامسونگ مدل QLED 75Q60B به شمار می رود.

تلویزون 75 اینچ سامسونگ دارای صفحه نمایش 4K می باشد با توجه به در نظر گرفتن اندازه آن در یافتیم که از زیبایی و کیفیت فوق اعاده خاصی برخودار است. QLED 75Q60B دارای رنگ بدنه مشکی بوده که همین رنگبندی توجه هزار ها نفر را به خود جلب کرده است قابل توجه است که تلویزون سامسونگ مدل QLED 75Q60B می توان گزینه ای بسیار برای خرید جهیزه عروس یا جایگذاری سایر امکاناتی که از قبل داشتید باشد به هیچ گونه نگران هزینه یا دسترسی نداشته باشید زیرا کارشناسان ما با توجه به در نظر گرفتن کیفیت و هزینه بسیار عالی بهترین محصولی که تا به عمر با آن آشنایی داشته اید معرفی می کنند برای  ارتباط و دستری می توانید از طریق سایت یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QLED 75Q60B

مشخصات

مدل کامل
QLED 75Q60B
سری
6
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
4k Upscaling
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوپایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
ریموت کنترل TM2280E سامسونگ
شناسه کالا
QLED75Q60B
توضیحات صفحه نمایش
Filmmaker Mode
زاویه دید افقی
180 درجه
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
OTS Lite
Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QLED 75Q60B
سری
6
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
4k Upscaling
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10 وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دوپایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
ریموت کنترل TM2280E سامسونگ

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
QLED75Q60B
توضیحات صفحه نمایش
Filmmaker Mode
زاویه دید افقی
180 درجه
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
OTS Lite<br /> Q-Symphony، Multiroom Link،Bluetooth Audio
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor Lite 4K
ویژگی های اسمارت
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم