تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 2022 55Q70B

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 55Q70B

  • کیفیت تصویر  4K 
  • نوع صفحه نمایش QLED
  • هوش مصنوعی SMARTTHINGS
  • سیستم عامل TIZEN
  • دارای ابعاد 123*70*2 سانتی متر
  • ریموت  کنترل
  • فناوری 3D
  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر
  • سال ساخت2022

ادامه مطلبShow less
28,400,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SAMAUNG TV 55Q70B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون SAMSUNG 55 اینچ 4K مدل 55Q70B

تلویزیون 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B از سری جدید 7 با فناوری های بروز و فوق العاده کیو ال ای دی می باشد، این محصول بینظیر سال ساخت 2022 که از تمامی فناوری هوش مصنوعی و هوشمند برخودار است. سامسونگ برند کره که تمامی محصولات ریز و بزرگ تو سط کاربران طراحی و تولید می شود، همچنین مونتاژ کشور مصر نیز می باشد. با توجه به پشرفت تکنولوژی از نظر هوش و هوش مصنوعی بلکه هزینه ها را کاهش داده اعم با یک محصول می توانید از چند ویژیگی منحصر به فرد برخودار شوید یا به زمان ساده یک تیر و چند نشان با یک انتخاب درست به دست بیاوید، QLED 55Q70B دارای صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت 55 اینچی و 4K است.

رزولوشن بخش مهمی از رده صفحه نمایش می باشد آیا حتی به ویژگی رزولوشن یا کارایی آن در تلویزیون توجه کرده آید ؟ رزولوشن تعداد پیکسل هایی می باشد که در صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرند و به بالا برند سطح صفحه نمایش کمک می کند. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B دارای تعداد پیکسل 2160*3840 می باشد، که با توجه به توضیحات صفحه نمایش تلویزون که در بالا برای شما انجام دادیم پی می بریم که این محصول خارق العاده از بهترین کیفیت نمایش و رزولوشن برخودار می باشد.

پردازشگر تمامی اطلاعات داده را برسی می کند و پس از کمترین زمان ممکن نتیجه حاصلی که ما وارد کردیم بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش داده می شود، پردازشگر هر چند دارای عملکرد و کیفیت بالاتری باشد این قابلیت را به شما عزیزان را به آرمغان می آورد که از کیفیت بالاترو عمل پخش محتوای سریع تر برخودار باشید برای آشنایی بیشتر با تلویزون سامسونگ مدلQLED 55Q70B در ادامه مطلب و معرفی آن به ما همراه شوید.

طراحی و ساختار تلویزیون SAMSUNG 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

بعد از در نظر گرفتن کیفیت و قیمتی که با توجه به نیاز خود در نظر گرفته اید ساختار تلویزون حرف اول را در انتخاب به خصوص بانوان می زند. طراحی و ساختار بخش مهمی از دکوراسیون خانه به شمار می رود که بانوان در این مسئله حساسیت بی شماری را در این مورد از خود نشان می دهند. بعد از انتخابی طراحی باید به رنگبندی آن توجه کرد که رنگ مشکی یکی از پر طرفدار ترین رنگ در همه سنین در هر موارد مختلفی می باشد. خوشبختان تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B دارای رنگ بدنه مشکی که به راحتی این قابلیت را به تمامی طرفداران خود بخشیده است که به طرز آسانی با توجه بهطراحی آن به راحتی می توانید با دکوراسیون خانه خود ست نمایید.

همچنین QLED 55Q70B دارای صفحه نمایش تخت با زاویه دید گسترده که در هر صورت یا هر جای مکان خانه خود باشید می توانید تنظیم و از تماشا کردن محتوا مورد نظر خود در صفحه تلویزون لذت ببرید. یکی از امکاناتی که این تلویزون دارد نصب آن در دو صورت امکان پذیر کرده است روش اولی به صورت قراردادن آن بر روی میز و روش دمی نصب بر روی دیوار را دارد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B با توجه به ساختار صفحه نمایش و کم ضخامت بودن که برای آن تعریف شده است زیبایی خاصی را در روش نصب بر روی دیورا به خانه های شما می بخشد چنانچه مانند قاپ عکس عمل می کند اگر به مطلب تعریف صفحه نمایش توجه فرمایید رنگ بدن مشکی با صفحه نمایش یکی می باشد همانطور با در نظر گرفتن پخش تصاویر به روش های مختلف مانند در هم یا مرتب پخش و در بخش بالا که اشاره کردیم مانند یک قاپ عکس عمل می کند.

کیفیت تصویر با ویژگی کوانتومی در تلویزیون SAMSUNG 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

سری جدید تلویزون های سامسونگ دارای قابلیت یا همان تکنولوژی QUANTUM درصفحه نمایش های QLED می باشد. کارایی این کوانتوم در صفحه نمایش تلوزیون به صورت نقطه هایی است که بر روی محتوای صفحه نمایش قرار می گیرند و کیفیت و کارایی تصویر را را بالا می برد و به طور روان و شفاف پخش می نمایید.

کارایی HDR در تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55Q70B

HDR مخفف HIGH DYNAMIC RANGE می باشد و همچنین به معنی بالا بردن کیفیت تصاویر یا هرچیزی که مایل به پخش آن روی صفحه نمایش هستید است به طور مثال عکسی که در پایین مطلب مشاهده می کنید کیفیت و عملکرد HDR در تلویزیون و تصاویر می باشد. تعریف کلی HIGH DYNAMIC RANGE تمامی رنگ ها که در مکان های که تاریک هستند روشن و باعث واضح تر دیده شدن می شود.

فناوری سه بعدی در تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

تکنولوژی سه بعد در تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B تصاویر را به صورت واقعی تر نمایش می دهد. این ویژگی منحصر به فرد و در این ظمن بسیار کاربردی و در مواقع هایی این فناوری سه بعدی تعم کیفیت و لذت تماشا کردن محتوا را چند برابر می کند. تکنولوژی سه بعد به این صورت است که تصاویر یا محتوا را به صورت زند پخش می کند و این امکان را برای شما به وجود می آورد که به صئرت طبیعی د نقش کامل و طبیعی در محتوا داشته باشید.

فناوری سه بعدی در تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B که به شما عزیزان این امکان خارق العاده را فراهم می کند که توست عینک های از اصلی اعم به همراه بسته بندی تلویزون تعبیه شده است می توانید استفاده و از آن برای ویژگی سه بعدی استفاده نمایید. این عینک هایی که به منظور سه بعدی کردن محتوا استفاده می شود صورت یک چشم رنگ آبی و یک چشم قرمز دیده می شود که این فناوری باعث دیدن طبیعی تر و زنده تصاویر را برای شما عزیزان به آرمغان آورد.

پردازشگر QUANTUM PROCESSOR 4K در تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55Q70B

پردازشگر یا همان مدیریت کردن کلی تلویزون می توانیم نام ببریم. پردازشگر این تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B از QUANTUM PROCESSOR 4K استفاده شده است. پردازشگر یکی از بخش های مهم تلویزون می باشد که داده از طریق ما وارد و از پردازشگر در مدت زمان بسیار کمی نتیجه را به صورت کیفیتی عالی پخش می کند. پردازنده یا همان CPU است که در زبان کامپیوتر تعریف شده است و به صورت اتوماتیک عمل می کند.

این ویژگی بسیار با کیفیت بوده که هر چند داده ای از طرف ما وارد شود به ترتیب تجزیه و تحلیل کرده و با کیفیت فوق العاده عالی برای کابران خود پخش می نمایید داده همان دستوراتی است مانند فیلم عکس یا وصل کردن موبایل هوشمند اعم USB که قابلیت ارتبات به تلویزون را دارد همان داده می گویند که اول به پردازنده QUANTUM QUANTUM PROCESSOR 4K منتقل کرده و پس از برسی نتیجه را ارائه می دهد. اگر به اولیه نام پردازنده که برای تلویزون تعریف شده است دقت کنیم از فناوری کوانتوم بهره گرفته است که همانطور که تعریف کردیم این تکنولوژی کوانتوم تصاویر، محتوا با رنگ بندی صبیعی و واضع برای ما به نمایش می گذارد.


سیستم عامل تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B از سیستم عامل تایزن TIZEN بهره می برد این سیستم عامل بر اساس سیستم عامل لینوکس نوشته شده است وهمین طور بر اساس سیستم عامل لینوکس که همانطور که ما با این سیستم عمل عظیم آشنایی داریم پشتیبانی می شود. تایزن TIZEN همان توسعه یافته توسط کمپانی سامسونگ است که اطلاع دارید. شرکت سامسونگ سال های طولانی است که در عرضه صنعت محصولات برقی فعالیت می کند. کارایی سیستم عامل به این صورت است که به شما عزیزان این قابلیت را می دهد دسترسی آسان و بالاتر به مجموعه فناوری های فوق العاده را می دهد سیستم عامل همان تصاویریست یا منوهایی با قابلیت های ویژه که برای آن تعریف شده است.

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

کیفیت صدا همانند پردازشگر تلویزون از نقش هایی مهم دراین محصول می باشد. ما با استفاده از صدا و بر اساس شنوایی ما می توانیم جلب توجه و درک بیشتر در هر مواردی داشته باشیم اما این بار استفاده از صدا به صورت شنیداری که از بلندگو های تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B تولید می شود گوش می دهیم. تلویزون سامسونگ مدل 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q70B دارای 0/2 کانال و از 20 وات صدا بهره می برد و با توجه به این مشخصات دریافتیم که از تولید و فراگیری صدای بسیار عالی بهرمند می شویم.

ریموت کنترل تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

ریموت کنترل یکی از بخش های کاربردی تلویزن که مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد. ریموت کنترل در تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B کارهایی همچون جستوجوی صوتی یا کنترل از راه دور می توان در مواقع که نزدیکی چندانی با تلویزون ندارید با استفاده از ریموت کنترل و قابلیت هایی که برای آن تعبیه شده است استفاده نمایید. یکی از ویژگی قا بل توجه ریموت کنترل هوشمند سامسونگ دارای سنسور خودکار شارژباتری می باشد با توجه به سنسور خودکار شارژ باتری تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B این قابلیت منحصر به فرد را برای شما عزیزان فراهم می کند تا در صرف هزینه عوض کردن باتری کاهش یابد.

SMARTTHINGS هوش مصنوعی تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

هوش مصنوعی SMARTTHINGS یک برند جهانی که همه افراد حتی در کشور های مختلف استفاده می شود و به عنوان هوش مصنوعی شناخته شده است. SMARTTHINGS یا همان هوش مصنوعی کاربرد های متفاوتی دارد که بستگی به نیاز ما دارد SMARTTHINGS یک اپلیکشن هوشمند است که بر روی گوشی های ANDROID و IPHONE قابل نصب و به منظور کنترل تلویزون تعبیه شده است.

با استفاده از این ویژگی فوق العاده در تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B می توان با استفاده از گوشی خود به تلویزون متصل شوید و یا هر محتوایی که مایلید بخش کنید همچنین شرکت عظیم سامسونگ این قابلیت را برای این اپلیکشن طراحی کرده است که با استفاده از آن نیز می توانید تلویزون خود را خاموش یا روشن کنید این قابلیت در این می تواند اعم در صورت نزدیکی و حتی از راه دور نیز انجام دارد.

بخش امکانات و فناوری های عالی تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل  55Q70B

یکی از امکانات مجهز که تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55 Q70B برخودار می باشد GAME BAR است. GAME BAR به منظور دسترسی آسان به سایر امکانات بازی ها است که به صورت نوار در بالای صفحه یا پایین صفحه تلویزون قرار گرفته است. کارکرد GAME BAR به این صورت میباشد که وقتی در حالت (ON) قرار می گیرد به این منظور است که نوار فعال ور در غیر این صورت اگر در حالت (OF) قرار گیر به معنی خاموش شدن نوار می باشد. همچنین برای استفاده از این نوار در صورت خاموش شدن با استفاده از ریموت کنترل هوشمند تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B می توان بر روی ریموت کنترل را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا نوار بازی دسترس شما عزیزان قرار گیرد.


جمع بندی تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل  55Q70B

تلویزون سامسونگ مدل QLED 55Q70B مجهز به صفحه نمایش 4K در اندازه 55 اینچی با تعداد پیکسل 2160×3840 طراحی و تولید شده است. همانطور که آشنایی چندانی با خرید و ویژگی های تلویزون داریم رزولوشن یا همان تعداد پیکسل که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد از اولیت های مهم صفحه نمایش تلویزون به شمار می رود. یکی از قابلیت های مهم و باید به آن توجه کرد وضوح صفحه نمایش است چون هر چقدر تصویر قابل درک و کیفیت عالی باشد پس قطعا رزولوشن آن در مقدار زیاد و استانداردی طراحی گردیده خوشبختانه تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B از تعداد رزولوشن 2160×3840 بهره گرفته است همانطور که در بالا به آن آشاره کردیم.

صدا همان چیزی است که توسط محتوا می شنویم و هر چقدر صدا با کیفیت تر باشد قطعا از محتوایی که در حال دیدن آن هستیم لذت بشتری را کسب می کنیم. این محصول منحصر به فرد با تکنولوژی هایی که در خود جایی داده است می توان صدا را به صورت 3D سه بعدی پخش نمایید، سه بعدی همان صدایی است که این امکان را به بلند گوهای تلویزون می دهد تا به طور زنده برای ما پخش کند. اگر شماهم مانند کسانی دیگر علاقه مند به فناوری یا تکنولوژی های روز دنیا دارید و همیشه به دنبال بهترین کیفیت و فناوری ها هستید ما به شما تلویزون معرفی می کنیم که از تمامی امکانات فوق العاده پیشرفته بر بخودار است همچنین می توانید برای جهزیه انتخابی عالی یا جایگذینی بهتری در خانه های شما باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تلویزون سامسونگ 55اینچ 4K مدل QLED 55Q70B از طریق سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV 55Q70B 2022

مشخصات

مدل کامل
QLED 55Q70B
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED تخت
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie
توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
زاویه دید گسترده
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123*70*2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
QLED55Q70B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QLED 55Q70B
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED تخت
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
زاویه دید گسترده
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123*70*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
QLED55Q70B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم