تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2022 65Q70B

مشخصات کلی تلویزیون 65 اینچ 4k مدل 65Q70B 

  • کیفیت تصویر 4K
  • دارای نوع صفحه نمایش QLED
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • ریموت کنترل هوشمند
  • دارای ابعاد 145*83*2 سانتی متر
  • قابلیت 3D
  • قابلیت HDR
  • پردازنده حرفه ای  Quantum Processor 4K 
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر
  • سال ساخت 2022
  • سری 7 QLED
ادامه مطلبShow less
38,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMAUNG TV QLED 65Q70B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل 65Q70B

در رده بخش های تلویزیون برندهای گوناگونی وجود دارد که هر کدام از این برندها فناوری و قابلیت های مختلفی را برای تلویزون تعریف کرده اند اما با توجه به اینکه بعضی از این محصولات دارای قطعاتی فیک هستند  انتخاب یک محصول که نیاز های ما را کامل کند بسیار دشوار است. ما امروز اینجاییم که بهترین برند و محصول را به شما عزیزان معرفی کنیم اما پس از اینکه به ادامه معرفی این محصول بینظیر بپردازید توجه داشته باشید که کیفیت و عملکرد نقش اول در هر مواردی است بعد از آن ظاهر یکی از ویژگی هایی می باشد که بانوان باتوجه به رنگ وظاهر محصول خود را انتخاب می کنند. شرکت سامسونگ یکی از برند های معروف جهانی می باشد که کارایی فوق العاده عالی که باتوجه به محصولاتی که ارائه داده اند قابل دیدن است این بار کمپانی عظیم سامسونگ با رو نمایی سری جدید تلویزون QLED تمامی مردم را به خود خیره کرد.

تلویزیون65اینچ 4k مدل QLED65Q70B محصول شرکت سامسونگ و در سال 2022 طراحی و تولید شده است که تولید سری جدید به تازگی به بازار عرضه شده از امکانات فوق العاده عالی و منحصر به فردی برخودار می باشد. تلویزون سامسونگ مدل QLED65Q70B مجهز به  صفحه نمایش 55 اینچی و 4k همان طور که با قابلیت های صفحه نمایش 4K آشنایی داریم از بهترین و فوق العاده صفحه نمایش هایی است که تا به اکنون آن را مشاهده کرده اید.

یکی از بخش های مهم تلویزون که قابل تعریف و توجه است CPU یا به زبان ساده پردازشگر می باشد، تلویزیون سامسونگ 65اینچ 4k مدل QLED65Q70B از پردازنده Quantum Processor 4K بهره می برد تمامی محتوا و سایر مواردی که بر روی صفحه نمایش دیده می شود و قابل پخش است توسط  پردازشگر Quantum Processor 4K تمامی آن ها را مورد برسی و تحلیل قرار داده و به بهترین شیوه ممکن حاصل نتیجه را برای شما عزیزان به نمایش می گذارد. با توجه به پیشرفت در صنعت تکنولوژی که در دنیا امروز قابل دید می باشد تاثیرات زیادی بر روی انواع قطعات محصولات گذاشته است یکی از این تاثیرات کاربرد سیستم عامل در تلویزون ها رواج پیدا کرده و با فراهم کردن یک سری از ویژگی ها در بخش منو تنظیمات تلویزون دسترسی آسان و استفاده مختلف در هر مواردی را به آرمغان می آورد برای آشنایی و پی بردن به فناوری های مختلف که در تلویزیون سامسونگ 65اینچ 4k مدل QLED65Q70B به کار رفته در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

طراحی و ساختار تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل 65Q70B

شکل ظاهر یکی از ویژگی هایی می باشد که به اندازه نقش پردازنده در تلویزون توجه می شود. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B دارای طراحی و ظاهر بسیار شیک و مدرن می باشد. بدنه تلویزون مدل QLED65Q70B فریم و مشکی با کمترین ضخامت تولید شده است که در صورت خاموشی تلویزون با توجه به بدنه فریم و کمی ضخامت مانند یک قاپ عکس عمل می کند اعم حتی می توانید با تنظیم کردن عکس بر روی صفحه نمایش تلویزون هومشمند خود را زیباتر جلوه دهید. رنگ مشکی از آن دسته رنگبندی هایی به شمار می رود که بخش بسیاری از مردم به آن علاقه دارند و همچنین از زیبایی بی شماری بر خودار است و به راحتی با دکوراسیون خانه خود می توانید هماهنگ کنید. پایه های تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k مدلQLED65Q70B به صورت پایه وست تخت طراحی شده است که تلویزون را با مقاومت بالا در برابر ظربه های فیزیکی یا ناگهانی حفظ می کند.

 

کیفیت تصویر با ویژگی کوانتومی درتلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل 65Q70B

فناوری کوانتوم در صفحه نمایش تلویزون های امروز رواج پیدا کرده است و با توجه به کارگیری Quantum در صفحه نمایش کیفیت آن را بالاتر می برد. اما با در نظر گرفتن صفحه نمایش تلویزون مدل QLED65Q70B که حتی از تکنولوژی 4k که بهره گرفته است تلویزون را از تمامی رقبا و محصولاتی که حتی مجهز به فناوری کوانتوم می باشد جدا کرده. بعضی از مواقع محتوای که مایل به تماشای آن دارید از کیفیت تصویر کم برخودار می باشد اما با در نظر گرفتن این قابلیت کاربران شرکت سامسونگ جدا از طراحی صفحه نمایش 4k و فناوری Quantum که تلویزون بهره برده اعم ویژگی ارتقا تصویر را نیز برای تلویزیون سامسونگ65اینچ 4k مدل QLED65Q70B تعریف کرده است و با توجه به فول امکاناتی که بخش تصاویر مجهز می باشد از کیفیت و عملکرد فوق العاده عالی برخودار می باشد.

 

کارایی HDR در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل65Q70B

کاربرد HDR در تلویزون سامسونگ 65اینچ 4k مدل QLED65Q70B به معنای چند برابر کردن کیفیت تصویر می باشد بعضی از اوقات محتوایی که در حال پخش است از تاریکی یا روشنایی بالایی برخودار است به همین منظور قابلیت HDR در تلویزون به منظور واضح کردن و بالا بردن تصاویر یا هرچیزی که شما به آن فکر می کنید است. باتوجه به تصویر که در پایین مطلب مشاهده می کنید فناوری HDR روشنایی و تاریکی را به طور استاندارد تنظیم کرده و حتی کوچک ترین مورد جزئی نیر قابل دید می باشد.

 

فناوری سه بعدی در تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل 65Q70B

همه ما با فناوری سه بعدی آشنایی داریم و حداقل برای یک بار نیز از آن استفاده کردایم و پی برده ایم که این فناوری یکی از قابلیت های پر طرفدار در هر محصولی می باشد. سامسونگ این بار با طراحی فناوری 3D در تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل QLED65Q70Bکیفیت تماشا کردن صفحه نمایش را بالا برده است. در بسته بندی این تلویزون عینک هایی با لنز آبی و قرمز مشاهده می کنید که برای قابلیت سه بعدی استفاده می شود شما می توانید با استفاده از این عینک با لنز های دو رنگ محتوایی که در حال پخش است را به طور طبیعی و حتی احساس می کنید شما هم نقشی در محتوا دارید. تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B با توجه به تکنولوژی سه بعدی 3D لذت واقعی و کسب هیجان چند برابر می کند.

 

پردازشگر یا CPU تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل 65Q70B

اگر به معنی کلمه پردازشگر توجه کنید می دانید به معنی برسی و تحلیل است. حالا ما قصت داریم پردازنده تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B و کارایی فوق العاده آن را به شما معرفی کینم. همانطور که می انید پردازنده بخش مهم اساسی در تلویزون به شمار می رود چون هر داد که از سمت ما در یافت می کند پس از برسی آن در کمترین زمان ممکن حاصل داده هایی که ما وارد کردیم به صفحه مایش منتقل و در کمترین زمان ممکن که فکر می کنید به نمایش می گذارد همچنین حتی وقتی فلاش یا گوشی هوشمند خود را به تلویزون متصل می کنید مانند دستوری به پردازنده وارد می شود که نتیجه یا محتوای داخل آن را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد تلویزون 65 اینچ مدل QLED65Q70B از پردازنده  Quantum Processor 4K بهره گرفته است که از کیفیت و عملکرد بسیار بالایی برخودار می باشد.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل  65Q70B

 سیستم عامل همان تکنولوژی پیشرفته ای است که با استفاده از آن می توانیم  به فناوری ها و سایر ویژگی های  که برای تلویزون تعریف شده است به آن دسترسی داشتده باشیم، تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدلQLED65Q70Bدارای سیستم عامل تایزن Tizen می باشد که از بهترین سیستم عامل هایی است که تا به حال از آن استفاده کرده اید. سیستم عامل در تلویزون مانند یک برنامه ریزی شده حرفه ای عمل می کند. فناوری و تنظیمات ویژگی های که دسترسی به آن دارید و قابلیت تنظیم به دلخواه که توسط سیستم عامل به شما داده است کارایی تلویزون را به طور معجزه آسایی اسان کرده است و همچنین این سیستم عامل حتی برای فرادی که مبتدی هستند نیز قابل استفاده است.

 

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدل65Q70B

صدا یکی از بخش های مهم از زندگی به شمار می رود که در طول شبانه روز با استفاده و شنیدن آن ما درک خود را از هرچیزی که آشاره به ما دارد آگاه می کند اما صدا در این بخش به معنی پخش صدا در بلندگو های تلویزون به شمار می رود. تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B دارای دو 2/0 کانال و توان خروجی هر بلند گو 10 وات می باشد جهت قراری گیری بلندگو ها در پایین تلویزون تعبیه شده است که با توجه به طراحی آن از صدای رسا و روانی برخودار می باشد.

 

ریموت کنترل تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدل65Q70B

قطعا هر تلویزون مجهز به کنترل است که با استفاده از آن می توانیم به سایر شبکه های ماهواره یا هر چیزی که شما قصت دارید بر روی صفحه نمایش تلویزون بخش شود را دارد. اما نکته قابل توجه اینجاست که این بار شرکت عظیم سامسونگ با طراحی کنترل هوشمند یا همان ریموت کنترل هوشمند به شما عزیزان این قابلیت منحصر به فرد را داده است که دستورات خود را به صورت صوتی یا جستجوی صوتی بر روی تلویزون اعمال کنید اما ویژگی قابل تحصین این ریموت کنترل هوشمند سنسور خودکار شارژی باتری می باشد که در صرفه هزینه ها در رده باتری کاهش داده و به طور خودکار در صورتی که شارژی باتری تمام شد به صورت خودکار شارژ می شود.

 

SmartThings هوش مصنوعی تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدل 65Q70B

 قطعا و قتی به هوش مصنوعی فکر می کنیم در ذهن خود ربات را منسجم می کنیم اما این فناوری خارق العاده تفاوت چندانی با ربات های هوشمند ندارد زیرا SmartThings هوش مصنوعی که در تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدلQLED65Q70B به کارفته است می توانید با استفاده از آن و نصب اپلیکشن هوشمند بر روی گوشی خود دسترسی آسان و وسریع را با تلویزون بر قرار می کنید. شما می توانید با استفاده از SmartThings تمامی امکانات تلویزون را در اختیار خود قرار دهید و تلویزون خود را می توانید با استفاده از این هوش مصنوعی خاموش یا روشن کنید و اعم تمامی امکاناتی که بر روی گوشی خود دارید می توانید بر روی صفحه نمایش نیز پخش نمایید.

 

بخش امکانات و فناوری های عالی تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدلQLED65Q70B

یکی از بخش های فناوری معروف تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدلQLED65Q70B ویژگی Game Bar می باشد. کارایی فناوری  در تلویزون سامسونگ 65 اینچ Game Bar به این صورت است که مانند نوار ابزار که درهمه حال در دسترس است می باشد. این گیم بار که در هر صورتی که مایلید فعال کنید می توانید با استفاده از آن دسترسی آسان به سایر بازی ها امکان پذیر می کند.  روش فعال و غیر فعال کردن این Game Bar چنین است که با استفاده از ریموت کنترل می توانید ریموت را فشار داده و به دلخواه روشن یا غیر فعال کردن گیم بار را تنظیم نمایید.

 

جمع بندی کلی  تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B

همانگونه که در بخش های بالا به شما عزیزان صفحه نمایش تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B را معرفی کردیم دریافتیم که این محصول از بهترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش برخودار است. رزولوشن همان تعداد پیکسل هایی می باشد که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد و هر چقدر این تعداد پیکسل ها بیشتر باشد از کیفیت تصویر بالاتری در تلویزون بر خودار می شوید که خوش بختانه تلویزون سامسونگ 55 اینچ از تعداد رزولوشن 2160×3840 بر خودار می باشد. تعداد بلند گو های که در این تلویزن به کاررفته است 2 عدد و همچنین دارای دو کاناله صوتی که هر کدام 10 وات می باشد که سرجمع 20 وات محصوب می شود.

Game Bar در بخش پایین تلویزون قرار دارد که با استفاده ار کنترل هوشمند و فشار دادن ریموت در چند دقیقه این نوار که دسترسی آسان به سایر بازی های را آمکان پذیر می کند. سامسونگ سال هاست که در عرضه محصولاتی برقی فعالیت می کند و امروزه به عنوان یک برند جهانی یاد می شود قطعا هر یکی از ما حداقل یکبار با محصولات سامسونگ کار کرده ایم و آشنایی با عملکرد و کیفیت فوق العاده آن داریم. اگر شما هم از آن دسته افراد خوش سلیقه و علاقه به فناوری های گوناگون دارید این تلویزون می تواند انتخاب عالی باشد همچنین می تواند برای خرید جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر در خانه های شما باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزون سامسونگ  65 اینچ 4k مدل QLED65Q70B از طریق سایت اصلی کالا و یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV QLED 65Q70B 2022

مشخصات

مدل کامل
QLED 65Q70B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)،Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145*83*2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
QLED65Q70B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QLED 65Q70B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160* 3840 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)،Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145*83*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
QLED65Q70B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم