تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2022 75Q70B

مشخصات کلی تلویزیون 65اینچ 4k مدل75Q70B

  •  کیفیت تصویر 4K
  • نوع صفحه نمایش QLED
  • اندازه صفحه نمایش 75 اینچ
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • دارای ابعاد 167*96*2 سانتی متر
  • ریموت کنترل هوشمند
  • پردازنده حرفه ای  Quantum Processor 4K
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر
  • سال ساخت 2022
  • سری 7 QLED
ادامه مطلبShow less
58,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SAMAUNG TV QLED 75Q70B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4k مدلQLED75Q70B

امروزه همه ما شاهد پیشرفت صنعت علم هستیم و هر بار محصولی با تکنولوژی و ویژگی های متفاوت به بازار عرضه می شود و این تغیرات باعث آسانی کار ما در همه موارد می شود. یکی از این پیشرفت ها و اضافه شدن فناوری در بخش تلویزون است که ما امروز قصت داریم بهترین محصول با برند جهانی که شناخته شده است به شما عزیزان معرفی کنیم، از انجا که می دانیم تلویزون یکی امری اصلی در خانه های ماست و نقش مهمی در سرگرمی و غیر در روزمره ما دارد اما انتخاب یک محصول با کیفیت اصلی کمی در بازار امروز دشوار به نظر می رسد. این بار سایت اصلی کالا با معرفی و ارائه تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70Bشما را از هر گونه امکانات اضافی با صرفه هزینه های بالا نجات می دهد. تلویزون 75 اینچی مدل qled 75 q70b ساخت شرکت سامسونگ که سازنده شرکت کره و مونتاژ کشور مصر می باشد این محصول بینظیر در سال 2022 طراحی و تولید شده است با توجه به سال ساخت این تلویزون از امکانات جدید وبروزی برخوداراست.

تلویزون سامسونگ مدل QLED75Q70Bاز تعداد پیکسل 2160×3840 بهره گرفته است با توجه آشنایی چندانی که با قابلیت و کیفیت های تلویزون داریم هر چند تعداد پیکسل های صفحه نمایش بیشتر باشد از کیفیت تصویر بالاتری برخودار می شوید که خوشبختانه اعم این محصول خارق العاده از استاندارد و بینظیر ترین رزولوشن برخودار می باشد. تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70B مجهز به پردازنده Quantum Processor 4K می باشد که از بهترین پردازنده های موجود بهره گرفته است. سیستم عامل یکی از بخش هایی است که بسیار کاربرد در تلویزون دارد همچنین تمامی تکنولوژی های بروز بر روی سیستم عامل نصب شده اند به طور مثال همان بخش تنظیمات تلویزون که با استفاده از آن می توانیم روشنایی رنگ یا تاریکی وبخش های صدا را تنظیم کنیم یعنی ما از سیستم عامل استفاده کرده ایم. این محصول مجهز به بدنه فریم و مقاوم می باشد که در کنار این طراحی منحصر به فرد رنگ آن است که جلب توجه بیشتری را به خود جلب کرده، رنگ بدنه تلویزون سامسونگ75 ایچی مشکی و با طراحی پشت مخفی شکلی که دارد تمامی پورت و درگاه ها که تعبیه شده  مرتب بوده و زیبایی فضای پشت تلویزون را بیشتر کرده است برای آشنایی بیشتر با تمامی امکانات تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70B با ما همراه باشید.

 

طراحی و ساختار تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B

تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70B مجهز به بدنه فریم مشکی رنگ و کم ضخامت است به طوری که گوشه های تلویزون با بدنه آن یکی می باشد این قابلیت را وقتی متوجه می شوید در حالی که تلویزون خاموش می باشد صفحه و بدنه آن به صورت یکی دیده می شود. اکثری از بانوان با توجه به سلیقه خود معتقدند که حتما دکوراسیون خانه خود را به طوری چینش کنند که هم رنگ یا رنگبندی جذابی داشته باشد یکی از این جذابیت هایی که بانوان به آن علاقه دارند رنگ مشکی بوده که همانطور تعریف کردیم تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70B با بدنه مشکی و صفحه نمایش تخت در اندازه 75 اینچی طراحی و تولید شده است یکی از جذابیتی هایی چشم گیر این تلویزون شکل پایه های آن می باشد که به صورت پایه وسط طراحی شده.

 

کیفیت تصویر با ویژگی کوانتومی در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B 

بخش اصلی تلویزون صفحه نمایش آن است که از توجه بالایی برخودار می باشد با توجه به صفحه نمایش که بخش اصلی تلویزون به شمار می رود کیفیت و عملکرد آن است. تلویزون سامسونگ مدل QLED75Q70B دارای صفحه نمایش 75 اینچی 4k می باشد.تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70Bمجهز به تکنولوژی Quantum است. کوانتوم تعداد لامپ هایی هستند که بر روی صفحه نمایش QLED قرار می گیرند که از قبل برای آن طراحی شده است این ویژگی منحصر به فرد رنگ های محتوا را به صورت واقعی تر پخش می کند و اعم کیفیت تصویر را نیز بیشتر می کند شما می توانید کیفیت اصلی و لذت واقعی تماشا کردن محتوا را با این صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 75 اینچی 4k مدل QLED75Q70B کسب کنید.

کارایی HDR در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B

HDR به منظور روان و شفاف کردن تصویر است که به شما عزیزان این قابلیت را می دهد تا با استفاده از آن تصاویر و حتی کوچک ترین نکته و جزئیات را ببینید. به طور مثال در بعضی از محتوا هایی که شما در حال دیدن آن هستید از تاریکی زیادی بر خودار است  شما با تنظیم HDR که در قصمت تنظیمات می توانید به آن دسترسی داشته باشید و به دلخواه روشنایی و وضوع صفحه نمایش را تنظیم کنید. فناوری HDR در تلویزون های امروزه به طور معجزه آسایی رواج پیدا کرده است و این قابلیت کارایی بسیار در روان کردن و کیفیت محتوا را دارد. 

 

فناوری سه بعدی در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B

تکنولوژی 3D سال هاست که در بعضی از محصولات تعریف شده است اما این بار شرکت سامسونگ با به کار گیری تکنولوژی 3Dدر تلویزون های خود انقلاب کرده است. نقش 3D در تلویزیون سامسونگ 75اینچ 4k مدل QLED75Q70B به این صورت است که باتوجه به عینک هایی که در دسته بندی تعبیه شده است می توانید صفحه نمایش تلویزون خود را بر روی سه بعدی تنظیم و با استفاده از عینک های که با طراحی یک لنز آبی و قرمز است می توانید محتوا را به صورت زنده ببینید.

پردازشگر یا CPU تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B

پردازنده یکی از بخش های مهم در تلویزون می باشد که توسط آن تمامی تصاویر یا هرچیزی دیگر مورد برسی قرارگرفته و بعد از چند ثانیه نتیجه را تنایش می دهد. پردازشگر یا همان CPU تراشه های کوچکی هستند که مدریت تمام بخش های مختلف تلویزون را برعهده دارد. تلویزون سامسونگ 75اینچ 4K مدل QLED75Q70B از پردازنده QUANTUM PROCESSOR 4K بهره گرفته است این پردازشگر فوق العاده دارای سرعت عمل بالا و کیفیتی بسیار عالی است که تمامی دستوراتی که از  طریق شما عزیزان به پردازنده وارد می کنید با عملکردی بالا و کیفیت فوق العاده برسی می کند و بر روی صفحه نمایش نمایان می کند.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B

سیستم عامل مانند بخش پردازنده از نقش های مهمی در تلویزون برخوداراست، سیستم عامل همان فناوری توسعه یافته ای است که رابته مستقیم با پشتیبانی برنامه ها دارد چنانچه برنامه یا اپلیکشن هایی که از قبل برای تلویزون تعریف شده توسط سیستم عامل پشتیبانی و پخش می شوند. در این محصول فوق العاده سیستم عامل تایزن TIZEN به کاررفته است. کارایی سیستم عامل تایزن TIZEN در تلویزون سامسونگ 75اینچ 4K مدل QLED75Q70B به این صورت است که به شما عزیزان این قابلیت را می دهد که به تمامی امکانات و تکنولوژی هایی که برای تلویزون تعریف شده است دسترسی داشته باشید به طور مثال یکی از بخش های لذت بخش در تلویزون وب گردی می باشد که با استفاده از سیستم عاملی که برای تلویزون تعریف شده است می توانید به آن دسترسی فوق العاده اسانی داشته باشید.

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ  75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B

صدا چیزی است که همه ما با آن آشنایی داریم و با استفاده از آن تمامی محیط خود را درک می کنیم اما صدا در تلویزون به بخش های گوناگونی تقصیم شده است که با استفاده از این فناوری هایی که برای صدا تعریف شده است می توان به دلخواه تنظیم یا به صورت های مختلف در مکان مورد نظر خود پخش نمایید. یکی از این فناوری یا تکنولوژی هایی که در بخش تنظیمات تلویزون تعریف شده است می توانید صدای گوشی خود را به تلویزون یا بلعکس انتقال دهید. سامسونگ  75 اینچ 4K مدل QLED75Q70B مجهز به دو کانال 0/2 کاناله و هر بلندگو از 10 وات بهره می برد که سر جمع از توان خروجی صدا 20 واتی بهره می برید جهت بلندگو های این محصول در قصمت پایین تلویزون جداگانه تعبیه شده است که در پخش صدا بهینه تر و رسا تر کمک می کند.

 

ریموت کنترل تلویزون سامسونگ  75 اینچ 4k مدل QLED75Q70B 

با استفاده از کنترل می توانیم دسترسی به تمامی شبکه یا بخش های مختلف تلویزون داشته باشیم اما امروزه با پیشرفت علم و اضافه شدن قابلیت های مختلف در تمامی محصولات کارایی و استفاده از آن برای ما لذت بخش تر کرده است. ریموت کنترل همان کنترل ساده اما به صورت جدید تر با قابلیت های مختلف طراحی و تولید شده است. ریموت کنترل یا به اصطلاح ریموت کنترل هوشمند که با استفاده از آن می توان جستجو های صوتی یا فرمان صوتی که این قابلیت در مواقعی که دسترسی چندانی به تلویزون ندارید یا به هر دلیلی ارتبات مستقیم ندارید با استفاده از آن دستورات خود را می توان وارد کنید. حتما به این فکر می کنید که این ریموت کنترل هوشمند با استفاده از باتر ی کار می کند بله اما کاربران شرکت سامسونگ سنسور شارژی خودکار را برای این محصول طراحی کرده اند که با استفاده از آن در صورت تمام شدن شارژ به طور خودکار شارژ می کند.

SmartThings هوش مصنوعی تلویزون سامسونگ 75اینچ 4k مدلQLED75Q70B

SMARTTHINGS یا همان هوش مصنوعی که به اکثری از کارایی های تلویزیون ها اضافه شده است، . کمپانی بزرگ سامسونگ با به کار رفتن SMARTTHINGS هوش مصنوعی در تلویزون های خود تمامی مردم را به خود جلب کرد. SMARTTHINGS  در تلویزون سامسونگ  75اینچ 4K مدل QLED75Q70B به شما این امکان را می دهد که از راه دور توست گوشی هوشمند خود و با استفاده از این هوش مصنوعی خارق العاده تلویزون خود را کنترل یا دسترسی به تمامی پنل ها را برای شما عزیزان امکان پذیر می کند.

 

بخش امکانات و فناوری های عالی تلویزون سامسونگ  75اینچ 4k مدل QLED75Q70B

یکی از پنل امکانات تلویزون سامسونگ  75 اینچ 4K مدل QLED75Q70Bگیم بار GAME BAR است که در صورت فعال بودن این نوار در قصمت پایین تلویزون دسترسی آسان به تمامی بازی یا سایر اپلیکیشن ها را می دهد. GAME BAR نواری نسبتا باریکی که در پایین صفحه توسط ریموت کنترل که فشار می دهید نمایان می شود کارایی این نوار بسیار ساده و راحت است و مهم تر از آن کارکردی آسان برای شما عزیزان به وجود می آورد.

 

جمع بندی کلی  تلویزون سامسونگ  75 اینچ 4K مدل QLED75Q70B 

تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل QLED75Q70B ساخت کشور کره و مونتاژ کشور مصر می باشد، سامسونگ برندی است که جهانی محسوب می شود اعم تمامی ما با کارایی، عملکرد و کیفیت آن آشنایی داریم. تلویزون 75 اینچ مدل QLED75Q70B ساخت و طراحی سال 2022 می باشد که از امکانات بروز و فوق العاده عالی برخوداراست. این محصول از سیستم عامل تایزن TIZEN بهره می برد چنانچه توجه و دقت کاربران طراحی تولید محصولات شرکت ساموسنگ زیاد است که با در نظر گرفتن این امکانات عالی سیستم عامل تلویزون را به بهترین شیوه ممکن طراحی کرده اند این سیستم عامل منحصر به فرد بر اصول سیستم عامل لینوکس طراحی و اعم نیر توسط لینوکس پشتیبانی می شود. پردازنده در تلویزون تراشه کوچکی می باشد که مانند قلب انسان تمامی اعضا را کنترل می کند و با سرعت و عملکردی بالا نتیجه را بر روی صفحه تلویزون به نمایش می گذارد.

صفحه نمایش در تلویزون مانند پردازنده و سیستم عامل بسیار مهم است، تلویزون سامسونگ مدل QLED75Q70B با صفحه نمایش 75 اینچی و با قابلیت 4K می باشد همچنین قابل تعریف است که صفحه نمایش این تلویزون از تکنولوژی QLED بهره می برد تمامی این ویژگی های فوق العاده بر روی کیفیت و روان بودن محتوا یی که شما قصت پخش آن را دارید اعمال می شود. تلویزون امروزه یکی از امر های مهم در خانه ها محسوب می شود اما انتخاب بهترین آن ها در بین این همه برند های مختلف دشوار است برای همین منظور ما برند سامسونگ معرفی می کنیم که با طراحی و تولید سامسونگ 75 اینچ 4K مدل QLED75Q70B تمامی ویژگی ها را در خود جایی داده است لازم به ذکر است که حتی می توان انتخابی عالی و جبران نشدنی برای جهیزیه عروس اعم جایگذینی بهتر برای سایر محصولات که از آن استفاده می کردید باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به این محصول از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV QLED 75Q70B 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 QLED 75Q70B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film maker mode | film mode | Contrast Enhancer | micro dimining |HLG | Wide Viewing | HDR10+| Quantom HDR
توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
OTS Lite/AdaptiveSound+/Active Voice Amplifier (AVA)/ .Q-Symphony
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*96*2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75Q70B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 QLED 75Q70B
سری
QLED
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film maker mode | film mode | Contrast Enhancer | micro dimining |HLG | Wide Viewing | HDR10+| Quantom HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
OTS Lite/AdaptiveSound+/Active Voice Amplifier (AVA)/ .Q-Symphony<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*96*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75Q70B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم