تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل 2022 85Q70B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل  85Q70B

  • نوع صفحه نمایش QLED
  • کیفیت تصویر 4K
  • اندازه صفحه نمایش 85 اینچ
  • صفحه نمایش تخت
  • دارای ابعاد 190*108*2 سانتی متر
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • ریموت کنترل هوشمند
  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر
  • سال ساخت 2022
  • سری 7 QLED
ادامه مطلبShow less
100,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMAUNG TV QLED 85Q70B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ  85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70B

برند سامسونگ سال هاست که در بازار معرفی محصولات جدید و پیشرفته فعالیت می کند و هر بار با بروز رسانی تمامی امکانات و شکل ظاهر به محصولات خود زیبای منحصر به فردی می بخشد. سامسونگ باتوجه به رقبای خود از نظر قیمت و عملکرد بالایی که دارد از رده های اول پرفروش ترین محصولات متفاوت است. کمپانی سامسونگ این بار با طراحی و تولید یک محصول بسیار فوق العاده که کاربردی عالی و امری مهم در خانه ها به شمار می رود به بازار عرضه کرده است. تلویزیون 85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70B یکی از طراحی و تولیدات شرکت سامسونگ در سال 2022  می باشد.

سامسونگ این بار با در نظر گرفتن تکنولوژی و قابلیت های گوناگون در تلویزیون 85 اینچ  4k مدل  QLED 85Q70B تمامی نگاه ها را به سمت خود خیره کرده است، جالب است که بدانید این محصول فوق العاده در اینچ های  متفاوت 55 ، 75 ، 65 و 85 طراحی کرده است که امروز قصت داریم تلویزون 85 اینچی 4k  ربا قابلیت های بروز به شما عزیزان معرفی کنیم. طراحی بدنه تلویزون 85 اینچ مدل  QLED 85Q70B مقاوم بوده و دارای ضخامتی بسیار کم که جذابیتی خاصی را به دکوراسیون خانه می بخشد با توجه به ضخامت کمی که این محصول دارد اعم  بدنه فریم بدونه قاپ طراحی شده است.

صفحه 85 اینچی با کیفیت تصویر 4K اعم نوع صفحه نمایش از فناوری qled بهره می برد شایان ذکر است که صفحه نمایش تلویزون به شما این قابلیت را می دهد که تماشای فیلم حرفه ای، بازی های گیمینگ اعم استفاده از سینما خانگی و معمولی نیز می تواند از آن استفاده نمود. صدا بخش عظیمی از تلویزون را تشکیل می دهد با توجه به کارایی تلویزون صدا از مهمترین بخش در استفاده از این محصول را دارد، بخش صدای تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4k مدل  QLED 85Q70B از 0/2 کانال و دو بلندگو10 واتی تشکیل شده است. سیستم عامل یکی از امکاناتی است که تمامی فناوری هایی که برای تلویزون تعریف شده با استفاده از آن می توانیم دسترسی داشته باشیم، کاربران سامسونگ برای تلویزیون سامسونگ 85 اینچ4k مدل  QLED 85Q70Bاز سیستم عامل تایزن Tizen بهره گرفته است برای آشنایی بیشتر با سایر امکانات و ویژگی های این محصول در ادامه معرفی با ما همراه باشید.

 

طراحی و ساختار تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70B

بعد از انتخاب محصول قطعا به چیزی که توجه می کنیم طراحی ظاهر و ساختار آن است که امروزه تمامی محصولات با ظاهر و رنگبندی های متفاوت به بازار عرضه شده اند. تلویزیون سامسونگ 85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B از باریک و کم ضخامت ترین بدنه تشکیل شده است اما با توجه به کم ضخامت بدنه تلویزون اعم مقاومت بالایی را در برابر ضربه های فیزیکی آیفا می کند. قصمت پشتی بدنه سامسونگ 85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B فریم و رنگ مشکی طراحی شده و با توجه به کارگیری رنگ منحصر به فرد مشکی در طراحی پشتی تلویوزن تمامی نگاه های سخت پسند و خاص را به خود جلب کرده است. ی

کی از نامرتبی های بخش تلویزون وصل کردن کابل و سیم هایی است که با استفاده از آن قابلیت اتصال را به تلویوزن می دهد. اما در این مورد هیچ نگرانی نسبت به این محصول نداشته باشید چنانچه پورت و درگاه ها که در پشت تلویوزن تعبیه شده است به صورت مخفی شکل بوده و با توسعه فناوری بروز در تلویزون ها قابلیت اتصال به صورت بی سیم از طریق وای فای (WI-FI) و بلوتوث Bluetooth یا گوشی هوشمند خود می توانید متصل شوید. طراحی پایه تلویزیون سامسونگ 85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B به صورت پایه وسط تخت می باشد که زیبایی ظاهری و اعم مقاومت در برابر لرزش های ناگهانی را چند برابر کرده است.

 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B 

بخش عظیمی از تلویزون صفحه نمایش آن تشکیل شده است که این امر از مهمترین و پرکاربرد ترینویژگی می باشد. صفحه نمایش تلویزون سامسونگ مدل QLED 85Q70B 85 اینچی بوده و از کیفیت تصویر 4k بهره می برد اگرتوجه داشته باشید در هنگام انتخاب تلویوزن باید به رزولوشن آن توجه کرد چون هر چقدر تعداد رزولوشن یا به اصلاح ساده تر تعداد پیکس های موجود بر روی صفحه نمایش بیشتر باشد از کیفیت تصویر بالاتری نیز برخودار می شوید برای همین منظور شرکت سامسونگ از تعداد پیکسل 2160*3840 در این محصول به کاربرده است.

یکی از قابلیت های مورد توجه در تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70B  مقدار معین سرعت رفرشی است که برای آن تعریف شده. قابلیت رفرش تصویر در صفحه نمایش تلویزون به کیفیت و شفافی تصاویر کمک می کند هر چقدر مقدار رفرش بیشتر باشد وضوح تصاویر صفحه نمایش نیز از کیفیت بیشتر برخودارمی باشد. به طور مثال شما در حال تماشا مسابقه ماشین ها هستید با کیفیت رفرش 60 هرتز که سرعت ماشین ها را تار می کند اما اگر صفحه نمایش شما از رفرش تصویر 120 هرتز برخودار باشد حتی کوچیک ترین نکته محتوا به صورت روان و شفاف برای شما عزیزان نمایش می دهد، خوشبختانه تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70B  از رفرش 120 هرتز برخودار است که کیفیت و عملکرد عالی تلویزون را تظمین می کند.

 

کارایی HDR در تلویزیون سامسونگ85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70B 

تکنولوژِی HDR همان محدوده دینامیک بالا می باشد که هر چقدر این محدوده دینامیک یا  به اصلاح HDR بالاتر باشد از کیفیت صفحه نمایش بالاتری برخودار هستید شایان ذکراست که هر صفحه نمایشی که دارای فناوری HDR باشد از تنوع رنگ استاندارد مجهز می باشد. همچنین تلویزون سامسونگ مدل QLED 85Q70B  مجهز به این فناوری فوق العاده است که باتوجه به کیفیت تصاویر و ویژگی های تعریف شده است و با وجود محدوده دینامیک بالا کیفیت تصاویر و محتوا را چند برابر می کند. فناوری HDR در صفحه نمایش تلویزون به طور معجزه آسایی با رنگبندی فوق العاده عالی و استاندارد تصاویر را برای شما پخش می کند چنانچه کاملا تفاوت صفحه نمایش تلویزون های عادی با این تلویزون پیشرفته برای شما عزیزان نمایش می دهد.

 

پردازشگر یا CPU تلویزون سامسونگ 85اینچ 4k مدلQLED 85Q70B 

برای مثال مغز انسان مدیریت کننده تمام اعضای مختلف بدن است همین طور پرازنده هم مانند مدریت کل تلویزون تعریف شده است پردازنده یا همان CPU تراشه های مکعبی شکل یا مستطیلی شکل هستند که تمامی بخش ها حتی کوچیک ترین مورد که برای پخش یا هرچیزی دیگر به پردازنده ارسال شود بعد از برسی و تحلیل آن نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد. عملکرد و کیفیت پردازنده ها با توجه به طراحی ها فرق می کنند. در تلویزون سامسونگ 85اینچ 4k مدل QLED 85Q70B  از پردازنده Quantum Processor 4K بهره گرفته این پردازنده بر اساس سیستم عامل لینوکس طراحی شده است چنانچه این پردازنده از عملکرد بسیار بالایی برخودار می باشد.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B

سیستم عامل در تلویزون به سایر امکاناتی گفته می شود که بر روی صفحه نمایش تلویزون مشاهده می کنید اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و عرضه فناوری های گوناگون در انواع موارد ویژگی های مختلفی به پنل و تنظیمات اضافه شده اند. یکی از این تکنولوژی های جدید بخش سیستم عامل است که در تلویزون های امروز به شما این امکان را می دهد با استفاده از اتصال به وای فای می توانید ساعت ها وب گردی کنید همچنین قادر به پشتیبانی سایر اپلیکشن و بازها نیز می باشد. سیستم عامل به کاررفته در تلویزون سامسونگ 85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B سیستم عامل تایزن می باشد، تایزن یک سیستم عامل گسترده کمپانی سامسونگ می باشد که در بکار گیری این سیستم فوق العاده در تلویزون 85 اینچی مدل QLED 85Q70B به شما این امکان را می دهد به تمامی امکانات تلویزون دسترسی داشته باشید.

 

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4k مدلQLED 85Q70B

صدا نقش مهمی در زندگی ما دارد که با استفاده از آن تمامی محیط خود را درک می کنیم. صدا در تلویزون به این صورت است که توسط محتوا در حال پخش تولید می شود و با استفاده از بلندگوها و کانال هایی که برای تلویزون تعبیه شده اند ما خروجی را به صورت امواج صدا دریافت می کنیم. امروزه فناوری هایی گوناگون برای گسترده کردن صدا در تلویزون  به کار رفته است. یکی از این فناوری های گسترده که در صتح صدا به وجود آمده Dolby Digital Plus می باشد. Dolby Digital Plus در تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4k مدل QLED 85Q70Bبه این صورت است که صدای فراگیرتر را در محیط پخش می کند اگر به پخش صدای سینما ها توجه کرده باشید صدایی فراگیر و روان دارد برای همین منظور این فناوری فوق العاده را برای این محصول تعریف کرده است. تلویزون سامسونگ 85 اینچ دارای 0/2 کانال با توان خروجی 10 واتی که سرجمع دو بلندگو 20 وات به شمار می رود.

 

 ریموت کنترل هوشمند تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4k مدلQLED 85Q70B

ریموت کنترل بخشی از کنترل کننده یا مدیریت تلویزون به شمارمی رود که در صورت دسترسی چندانی به تلویزون ندارید با استفاده از ریموت کنترل می توانید دستورات خود را به تلویزون وارد کنید. ریموت کنترل طراحی بسیار ساده ای را دارد و مانند سایر کنترل های دیگر تلویزون مجهز به دکمه های جهت دار می باشد اما جالب اینجاست که سامسونگ این کنترل را ریموت کنترل هوشمند نام برده است چون سایر دکمه هایی جدید که هرکدام از آن ها قابلیت های به خوص خود را دارند. ریموت کنترل هوشمند می تواند مانند یک موس با عملکردی بالا بر روی صفحه نمایش تلویزون عمل می کند  همچنین شایان ذکر است که با استفاده از این ریموت کنترل جستجوی صوتی یا فرمان صوتی را حتی از راه دور انجام دهید.

 

بخش امکانات و فناوری های عالی تلویزون سامسونگ  85اینچ 4k مدلQLED 85Q70B

یکی از امکانات معروفی که این تلویزون در خود جایی داده است وب گردی می باشد که ساعت ها می توانید با اتصال ایترنت به تلویزون خود وب گردی کنید. SmartThings App Support هوش مصنوعی در تلویوزن سامسونگ  65اینچ 4k مدل QLED 85Q70B کارایی و عملکرد را چند برابر می کند. با استفاده از این هوش مصنوعی در تلویزون خود می توانید سایر اپلیکشن ها و غیره را به تلویزون متصل کنید حتی می توانید در صورتی که تلویوزن روشن است با استفاده از این قابلیت منحصر به فرد تلویزون خود را خاموش یا بلعکس تلویوزن خود را روشن کنید بدونه اینکه ارتبات نزدیکی با تلویزون داشته باشید.

 

جمع بندی کلی  تلویزون سامسونگ  85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B

با توجه به پی بردن و شناخت تمامی امکانات تلویزون سامسونگ  85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B در یافتیم که با استفاده از این محصول بلکه از تکنولوژهای روز دنیا برخودار می شوید اعم از جذابیت و دکوراسیون بسیار شیک با خرید این تلویزون فوق العاده  به خانه خود هدیه دهید. تلویزون سامسونگ  85 اینچ4k مدل QLED 85Q70B دارای صفحه نمایش فوق العاده عالی می باشد و با توجه به صفحه نمایشی که برای آن تعریف شده است می توانید از هر گونه محتوا های هیجان انگیز و اعم اپلیکشن و بازی های مختلف بهره ببرید، این محصول از سیستم عامل تایزن که توسط لینوکس پشتیبانی می شود تشکیل شده است. همان طور که در بخش معرفی سیستم عامل تعریف کردیم تایزن از پر کاربرد ترین سیستم عامل در رده تلویزون های سامسونگ می باشد چنانچه با عملکرد و پشتیبانی از سایر تمام امکانات تلویزون دارد اعم از جذابیتی به خوصی نیز برخودار کرده است.

یکی از امکانات دسترسی سریع به اپلیکیشن در تلویزون سامسونگ  85 اینچ4k مدلQLED 85Q70B استفاده از منوی یا نوار گیم بار game bar است که روش فعال کردن آن استفاده از ریموت کنترل و فشار دادن دکمه جهت دار چند ثانیه در پایین صفحه نمایش داده می شود. بعضی از بانوان مایلند که دکوراسیون خانه خود را به بهترین نوحه شکل چینش کنند قطعا این تلویزون با ضخامت کمی گوشه ها و بدنه فریمی که دارد تمامی نگاه های خاص را به خود جلب کرده است و با طراحی رنگ بدنه مشکی صفحه نمایش را به صورت قاپ عکس نمایان می کند. اگر شما هم از آن دسته افراد هایی هستید که به دنبال فناوری و تکنولوژی های بروز در امکانات خود هستید با خرید این تلویزون بلکه از سایر امکانات برخودار است اعم زیبایی دکوراسیون خانه شما را چند برابر می کند همچنین می توان انتخابی مناسب برای جهیزیه عروس اعم جایگذینی بتر نیز باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و دستر سی به این محصول فوق العاده از سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV QLED 85Q70B 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 QLED 85Q70B
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 190*108*2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
85Q70B
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 QLED 85Q70B
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160 × 3840 پیکسل<br />
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby AC4، Dolby MS12 2ch، Dolby Digital (AC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 190*108*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
85Q70B
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم