تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل QLED 65Q80B 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل QLED 65Q80B 2022

  • دارای پردازنده Quantum Processor 4K
  • توان خروجی صدا 60 وات
  • پشتیبانی از دستیار صوتی 
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • کیفیت تصویر 4K QLED
  • ساخت کشور کره
  • تولید سال 2022
  • پنل VA
  • ابعاد 5.5x83x145 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
38,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 65Q80B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل QLED 65Q80B


یکی از کالا هایی که بسیار مورد استفاده قرار گرفته تلویزیون می باشد که در مکان های عمومی (نظیر درمانگاه ها، مطب های دکتر و...) و همه خانه ها وجود دارد. برند Samsung در طول چندین سال از فعالیت خود اعتبار زیادی پیدا کرده و همچنین هر ساله با تولیدات جدید کاربران شگفت زده می کند، این کمپانی در هر سری از معرفی محصولات خود پیشرفت چشم گیری داشته و بیشتر از اسل های قبل توسعه می یابد. در سال 2022 سامسونگ سری جدیدی از تلویزیون های خود را معرفی کرد که یکی از مدل های فوق العاده آن Q80B می باشد.

این برند تمامی تلویزیون هایش دارای طراحی شیک و منیمالیستی می باشد که مورد پسند سلایق مختلفی می باشد. تلویزیون 65 اینچ مدل 65Q80B برابر با 165 سانتی متر دارای فریم نازک و ظریفی می باشد و همچنین قطر بسیار کم آن طراحی زیبایی را ایجاد نموده، از یک پایه وسط تخت برای تعادل ایستاده تلویزیون بهره برده اند. این مدل تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K QLED می باشد که تصاویر را با وضوح بالا و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و همچنین قدرت توان خروجی صدا 60 وات بوده که صدایی بدون نویز و رسا را ارائه می دهد. پردازنده قدرتمند Quantum Processor 4K تصاویر با کیفیت بالا و وضوح عالی ارائه می دهد زیرا کار اصلی آن بهبود تصاویر با سرعت بالا قبل از نمایش می باشد.

سیستم عامل یک فناوری یا تکنولوژی جدید در تلویزیون می باشد که سیستم عامل تایزن مختص به تلویزیون های سامسونگ می باشد و دسترسی به برنامه های مختلفی را برای کاربران امکان پذیر کرده است. اتصال سیمی یا از طریق کابل نیازمند درگاه هایی می باشد که در این تلویزیون در قسمت پشت آن قرار گرفته شده و برای اتصال بدون سیم از بلوتوث Bluetooth و وای فای استفاده می شود تا ارتباط میان تلویزیون و سایر دستگاه های دیگر ایجاد شود. تلویزیون مدل 65Q80B از نرخ رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد که مناسب افراد گیمینگ می باشد زیرا صحنه های بازی را با کیفیت بالا ارائه می دهد.


طراحی شیک تلویزیون 65 اینچ مدل 65Q80B

ظاهر و طراحی یکی از گزینه های انتخاب کالا می باشد که در اولویت انتخاب کالا قرار دارد، همان گونه که طراحی گزینه مهمی می باشد در انتخاب تلویزیون نیز طراحی شیک و مورد پسند قابل توجه می باشد. طراحان کمپانی سامسونگ با توجه به سلیقه افراد مختلف و دکوراسوین منزل تلویزیون های با ظاهر بسیار شیک تولید می کنند. تلویزیون مدل Q80B را در سایزهای مختلف 50،55،65،75،85 اینچ تولید کرده اند و همه آن ها با یک جزئیات طراحی شده اند و فقط در اندازه تغییر می یابند. حاشیه دور تلویزیون بسیار باریک بوده که از حواس پرتی جلوگیری م یکند و همچنین دارای ضخامت کمی می باشد، پایه تخت این تلویزیون در وسط قرار گرفته و دارای طراحی شیک می باشد.

رنگ پایه و فریم تلویزیون مشکی می باشد که جذابیت خاصی را به دکوراسیون می بخشد. پورت های تلویزیون های قدیمی در قسمت جلو قرار گرفته بودند اما به دلیل شلوغی در مدل های جدید آن ها را در قسمت پشت تلویزیون قرار داده اند. در تصویر پایین طراحی تلویزیون را مشاهده می نمایید که دارای بدنه خوش فرمی می باشد و زیبایی خاصی دارد که به دو صورت می توانید آن را در دکوراسیونتان استفاده کنید، با استفاده از براکت دیواری مخصوص می توانید آن را روی دیوار نصب نمایید و دکوراسیون جدیدی را ایجاد نمایید و یا آن را بر سطح صافی مانند میز تلویزیون قرار دهید.


تصویر با رنگ غنی تلویزیون 4K مدل QLED 65Q80B

دیدن تصاویر با کیفیت بالا در صفحه نمایش بزرگ لذت دیگری دارد و بنا به این مورد سامسونگ تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بالا و صفحه نمایش فوق العاده ای تولید کرده است. تلویزیون سامسونگ مدل 65Q80B از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که با وضوح عالی و رنگ های طبیعی ارائه می دهد و همچنین وجود برخی از فناوری ها به بهبود کیفیت آن ها کمک می کند. رفرش ریت 120 هرتزی این تلویزیون لحظه های بازی، مسابقات ورزشی، فیلم های اکشن و... را بدون هیچ گونه لرزش و تاری نمایش می دهد و وجود میلیارد ها رنگ غنی و بالا رفتن کنتراست آن تصاویر را با رنگ های طبیعی به نمایش می گذارد به طوری که احساس می کنید در آن محل قرار گرفته اید. 

فناوری HDR در این مدل تلویزیون طیف گسترده ای در رنگ ها در محدوده دینامیکی ( به معنی روشن ترین و تاریک ترین نقطه تصویر ) به وجود می آید و تصور را با رنگ واقعی ارائه می دهد. یکی از فناوری های فوق العاده که در نور پس زمینه تاثیر گذار می باشد، حالت EyeComfort بوده؛ این حالت با توجه به نور محیط تنظیم شده است و با توجه به آن نور تلویزیون نیز تغییر می کند، با وجود این حالت دیگر نگران خستگی و اذیت شدن چشم تان نباشید زیرا نور پس زمینه با نور محیط مرتبط می باشد به طوری که اگر فضای اتاق روشن باشد نور صفحه نمایشگر تلویزیون نیز روشن تر می شود و برعکس، این ویژگی مانند محافظ برای چشمان بیننده طراحی شده است.


صدای 60 واتی تلویزیون Samsung مدل QLED 65Q80B

صدا یک اصل مهم در تلویزیون می باشد که ارائه آن به صورت رسا و بدون نویز کیفیت صدا را بالا برده و این در جذابیت صدا بسیار تاثیر گذار می باشد. کمپانی Samsung در تلویزیون Q80B از سیستم صوتی دو کاناله بهره برده است و قدرت خروجی آن با توان 60 واتی می باشد که صدای گوش نوازی را به ارمغان می آورد. با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس Dolby Atmos صدا به صورت سه بعدی و 360 درجه ارائه می شود و به گونه ای در فضا پخش می شود که احساس می کنید در محل صدا قرار گرفته اید و اما دلیل آن پخش صدا به صورت واقعی می باشد. گاهی اوقات که ساندبار و یا بلندگو را به تلویزیون وصل می کنید تا صدای بلند تری تولید شود صدا ناهماهنگ پخش می شود اما این تلویزیون با پشتیبانی از فناوری Q-Symphony صدای هماهنگ و رسایی را تولید می کند که به صورت فراگیر در فضا پخش می شود.


پردازنده Quantum Processor 4K تلویزیون مدل QLED 65Q80B

کار اصلی پردازنده در تلویزیون پردازش داده های صوتی و تصویری می باشد که شرکت سامسونگ در تلویزیون مدل Q80B از پردازشگر Quantum Processor 4K پشتیبانی می کند، صدا و تصویر را قبل از نمایش به سرعت پردازش می کند و پس از ارتقاء آن ها را ارائه می دهد. این پردازنده تصاویر کم کیفیت را تا حد کیفیت 4K می رساند و آن ها را با رنگ های طبیعی به نمایش می گذارد. برخی فکر می کنند که پردازنده کوانتمی 4K فقط تصاویر را پردازش می کند اما بر خلاف آن صدا را نیز پردازش می نمایند که صدای بدون نویز و رسا را انتقال می دهند. پردازشگر Quantum Processor 4K در برخی از مدل های تلویزیون سامسونگ استفاده می شود که از عملکرد مناسبی برخوردار می باشد.


سیستم عامل Tizen تلویزیون Samsung مدل 65Q80B

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء فناوری ها در طول چندین سال اخیر امکانات جدیدی به محصولاتی از جمله تلویزیون اضافه شده است که یکی از آن ها سیستم عامل می باشد. شرکت سامسونگ در چندین سال پیش که تلویزیون های هوشمندی را تولید کرد از سیستم عامل تایزن استفاده کرد، سیستم عامل Tizen دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربران امکان پذیر کرده است و تلویزیون هوشمندی را به ارمغان آورده است. دسترسی به انواع برنامه های بازی، سرگرمی، اجتماعی و... در این تلویزیون بسیار راحت بوده، زیرا این سیستم عامل توسعه یافته لینوکس می باشد و متن باز بودن آن دلیل پشتیبانی از برنامه های مختلفی می باشد. وجود این سیستم عامل به شما امکان دسترسی به دستیار های صوتی می دهد و می توانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید، حتی با استفاده از آن ها نیاز چندانی به ریموت کنترل نخواهید داشت زیرا فقط با بهره بردن از صدای خود در مدت زمان کمی آن چیزی را که می خواهید اجرا می شود.


کنترل دستگاه های خانه از طریق تلویزیون هوشمند

قابلیت SmartThings در تلویزیون هوشمند سامسونگ امکان دسترسی به دیگر وسایل هوشمند خانه مانند یخچال و دوربین های مداربسته را امکان پذیر می کند و حتی در حالی که روی کاناپه هستید می توانید دستورات خود را اجرا نمایید تا در سریع ترین زمان اعمال شوند. این قابلیت به شما امکان کنترل دما یخچال، تنظیم کولر گازی و... را ایجاد می کند، استفاده از این فناوری بسیار راحت بوده و هر فردی می تواند از آن بهره ببرد.


تماس ویدیوی با برنامه Google Duo

با پشتیبانی از برنامه Google Duo می توانید در تلویزیون با افراد زیادی تماس تصویری بگیرید و دوستان و خانواده خود را در صفحه نمایش بزرگ با لذت چند برابر ببینید.

برنامه Samsung Health

تلویزیون هوشمند سامسونگ از برنامه Samsung Health پشتیبانی می کند که می توانید با مربیان ارتباط برقرار کنید تا برنامه ورزشی را بر اساس وضعیت بدنی تان برای شما ایجاد کنند. با این برنامه می توانید در منزل ورزش های هوازی انجام دهید و از وضعیت بدنی خود آگاه شوید.

ارتباط و اتصالات تلویزیون مدل QLED 65Q80B

راه های اتصال با تلویزیون از دو روش سیمی و بی سیم استفاده می شود که در همه تلویزیون های هوشمند به یک صورت می باشد اما تفاوتی که در این میان قرار دارد تعداد پورت های ورودی می باشد؛ روش اول اتصال بدون سیم می باشد که بدون استفاده از کابل صورت می گیرد بلکه از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth ارتباط برقرار می شود و تصاویر و صدا انتقال می یابد، این روش اتصال بسیار آسان می باشد و روش بعدی اتصال سیمی بوده که با استفاده از کابل مخصوص و پورت های قرار گرفته در پشت تلویزیون اتصال صورت می گیرد. تلویزیون مدل Q80B دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد، 1 عدد پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد.

نتیجه گیری تلویزیون سامسونگ مدل 2022 QLED 65Q80B

یکی از کالا های پر طرفداری که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته تلویزیون می باشد که در همه منازل یافت می شود و حتی در برخی از مکان های عمومی نیز دیده می شود. استفاده از تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا، لذت دیدن تصاویر واقعی را به شما کادو می دهد و همچنین دارای طراحی شیک و ساده ای بوده که در دکوراسیون شما تاثیر زیادی دارد. تلویزیون Samsung مدل 65Q80B دارای فناوری های جدیدی می باشد که از عملکرد و کارکرد مناسبی برخوردار می باشند. و دارای طراحی بسیار شیک و مینیمالیستی می باشد که با هر دکوراسیونی هم خوانی دارد و خود نمایی می کند. بدنه و پایه این تلویزیون به رنگ مشکی بسیار جذاب می باشند و همچنین پایه آن در وسط قرار گرفته است.

این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر 4K QLED پشتیبانی می نماید که تصاویر را با جلوه طبیعی و رنگ های واقعی ارائه می دهد. بعد از کیفیت تصویر کیفیت صدا بخش مهمی از تلویزیون محسوب می شود زیرا هماهنگی صدا و تصویر گزینه مهمی محسوب می شود، این مدل تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله می باشد که توانایی خروجی 60 وات را به ارمغان می آورد. پردازنده کوانتمی فورکی مختص به تلویزیون سامسونگ Q80B می باشد که قبل از ارائه آن ها را به سرعت و با کیفیت بالا پردازش می کند. این مدل تلویزیون از سیستم عامل تایزن بهره برده تا استفاده از برنامه های متنوعی را برای کاربران پشتیبانی نماید. برای اتصال به تلویزیون می توانید از طریق پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون از طریق کابل اقدام کرد و یا از طریق بلوتوث و وای فای به اتصال بی سیم اقدام نمایید.

این مدل تلویزیون سامسونگ گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که به گیمینگ و دیدن فیلم و سریال علاقه دارند می باشد. اصلی کالا از تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل Q80B را معرفی می کند تا بتوانید یک کالای با کیفیت را برای جهیزیه و یا خانه خود انتخاب نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش کالا و سوالات خود با شماره های روی سایت تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ با آن ها در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 65Q80B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q80B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Vivid/Photo/Custom/Game/ /Expert/Eco
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
سیستم های صوتی
دارد
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
سانتی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x83x145
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65Q80B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q80B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Vivid/Photo/Custom/Game/ /Expert/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
سانتی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x83x145

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65Q80B
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم