تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4K UHD مدل 2022 55QN90B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

  • کیفیت تصویر 4K UHD
  • رزولوشن 3840*2160
  • نوع صفحه نمایش تخت
  • نوع صفحه نمایش Neo QLED
  • دارای ابعاد 122*70*2 سانتی متر
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت Quantum Matrix
  • قابلیت Quantum HDR 32X
  • پردازنده حرفه ای Neo Quantum Processor 4K
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر

ادامه مطلبShow less
38,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMAUNG TV QLED 55QN90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

 

شرکت سامسونگ یکی از برند های معروف در زمینه طراحی و تولید محصولات الکتریکی است، این برند شناخته شده سال هاست که در بازار در زمینه انواع امکانات برقی فعالیت کرده و پابه پایه پیشرفت علم امکاناتی بیشتری به محصولات خود اضافه کرده است. این بار کمپانی سامسونگ در سال 2022 بهترین محصول دنیا که کارایی بیشتری در خانه ها دارد با فناوری و امکانات فول به بازار عرضه کرد، تلویزون سامسونگ 55 اینچ مدل 55QN90B یکی از فوق العاده ترین محصولات بروز شرکت سامسونگ می باشد. از قدیم تا به امروز تلویزون در خانه ها امری مهم و ضروری بوده و نقش مهمی در خانه ها دارد اما امروز باتوجه پیشرفت چشم گیری که تکنولوژی در بخش تلویزون داشته است از سایر امکانات زیادی برخودار می شوید. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD  QLED مدل 55QN90B یا همان تلویزون هوشمند می توان نام برد این محصول خارق العاده دارای صفحه نمایشی 55 اینچی با کیفیت نمایش 4K طراحی شده.

صفحه نمایش بخشی عظیم از تلویزون می باشد و به همین منظور از این محصول استفاده می شود، این محصول منحصر به فرد دارای طراحی ظاهری بسیار شیک مدرن است اما مهمتر از آن کیفیت نمایش فوق العاده آن است که صفحه نمایش این تلویزون از نوع Neo QLED بهره گرفته است اعم با کیفیت تصویر 4K UHD که کیفیت تصاویر و محتوایی که بر روی صفحه تلویزون پخش می کند از زیبایی و شفافیت فوق العاده ای برخودار است. بخش دیگر قابل تعریف تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD  مدل 55QN90B رزولوشن یا همان تعداد پیکسل هایی که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرند پیکسل تعداد نقطه های معینی هستند که به کیفیت و بالا بردن تصاویر کمک می کند و هر چقدر تعداد رزولوشن یا همان پیکسل ها بیشتر باشید از پخش محتوای با کیفیت تری برخودار می باشید.

رزولوشن این محصول از 2160 × 3840 نقطه پیسکل تشکیل شده است. پردازنده یکی از قطعه اتی است که مدیریت کل تلویوزن را در دست دارد و با استفاده از این پردازنده و برسی که بر روی محتوا و تصاویری که انجام می دهد در کمترین زمان ممکن بر روی  صفحه Neo QLED به نمایش می گذارد، تلویزون سامسونگ 55 انیچ از Neo Quantum Processor 4K تشکیل شده با توجه به پردازنده فوق العاده که برای این محصول انتخاب شده است یکی از بهترین و فوق العاده محصولی به شمار می رود که تا به حال با آن آشنا شده اید.

سیستم عامل شامل تمامی امکاناتی است که به شما عزیزان قابلیت دسترسی به تمام بخش های مختلف تلویزون می دهد به طور مثال ساده شما عزیزان قصت دارید از یک شبکه به شبکه دیگر بروید یا از منوی لیست شبکه ها که دسترسی آسان تری به کاربر می دهد می توانید شبکه مورد نظر را انتخاب نمایید، سیستم عامل این تلویوزن تایزن بوده که این سیستم عامل فوق العاده با توجه تولید منحصر به فردی که دارد اعم متن باز بوده که حتی می توان از سیستم های آندروید نیز پشتیبانی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B در سایت اصلی کالا و در ادامه معرفی با ما همراه باشید.

 

طراحی و ساختار تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

 

بعد از کیفیت به نکته ای که توجه می شود طراحی ظاهر و ساختار تلویزون می باشد که این تلویزون خارق العاده با توجه به تمامی امکانات و فناوری های گوناگونی که در خود جایی داده است نیز از زیبایی منحصر به فردی که تمامی نگاه ها را به خود خیره کرده است را دارد. طراحی صفحه نمایش تلویوزن سامسونگ مدل 55QN90Bبه صورت شفاف و روان می باشد گوشه های این محصول به کمی ضخامت و در این بخش گوشه ها که کمتر از قاپ به کار رفته بیشتر صفحه نمایش که از جنس Neo QLED دیده می شود. طراحی پشتی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B  فریم و مشکی رنگ است.

یکی دیگر از ویژگی زیبایی این محصول نصب آن به دو شیوه مختلف می باشد، که بر روی میز می توان نصب کرد اعم نیز می توانید بر روی دیوار با استفاده از امکانات و اقلام همراه تلویوزن که در بسته بندی تعبیه شده نصب نمایید. این تلویوزن بلکه زیبایی جداگانه بر روی میز دارد اعم زیبایی چند برابر را در صورت نصب به صورت دیواری دارد چنانچه با طراحی نازک و کم ضخامتی که مجهز است دکوراسیون خانه شما را به شیوه خاص و منحصر به فردی جلوه می دهد. شکل پایه های این محصول به صورت پایه وسط طراحی و تولید شده استکه در صورت نصب بر روی میز استفاده می شود، پایه وسط شکل تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B از مقاومت و استحکام بالایی در برابر انواع ضربه ها آیفا می کند، پایه وسط شکل این تلویوزن به طراحی مدنی که دارد ظاهر دکوراسیون بخش پذیرایی خانه شما را سبکی شیک ارتقا می دهد.

کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل QN90B

باتوجه به تعریف در بخش مشخصات کلی در مورد کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B داشتیم پی بردیم که صفحه نمایش بخش اصلی تشکیل دهنده تلویوزن می باشد به طوری که استفاده صفحه نمایش در تلویوزن بیشتر است و به همین منظور تلویزون را طراحی و تولید کرده اند. با توجه به شناخت هایی که در مورد برند این محصول داریم می دانیم که کیفیت، عملکرد و ماندگاری محصولات سامسونگ به طور معجزه آسایی روز به روز بیشتر می شود. صفحه نمایش تلویوزن سامسونگ این بار 55 اینچی بوده و از نوع نمایشگر Neo QLED بهره می برد. یکی از قابلیت های با کیفیت صفحه نمایش 4K UHD می باشد که یکی از مشخصات اصلی در رده صفحه نمایش به شمار می رود.

این قابلیت به ویژه تصاویر را از زیبایی بالایی بر خودار می کند چنانچه این قابلیت با تمامی تلویزون های دیگر که به کاررفته است فرق می کند. فناوری فوق العاده Quantum Matrix در تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B تمامی رنگ بندی های محتوا یا تصاویر را به صورت دقیقی به نمایش می گذارد، منظور از کارایی دقیق در فناوری کوانتوم ماتریس به این منظور است که این تکنولوژی با به کارگیری لامپ های کوچک Mini LED در صفحه نمایش و نگاه به عمق رنگ بندی های تصاویر تعداد رزلوشن ها را کاهش و محتوای مورد نظر شما را به صورت شفاف و دقیق تری به نمایش می گذارد.

بخش دیگر صفحه نمایش که قابل تعریف است Quantum HDR 32X می باشد این قابلیت منحصر به فرد در تلویزون به این صورت است که رنگ ها را به صورت طبیعی به نمایش می گذارد و با توجه به تغیر رنگ هر بار در محتوا این قابلیت به طور خدکار عمل کرده و تصاویر و محتوا را به صورت زنده پخش می کند. بعضی از مکان ها به دلیل تابش نور زیاد و مستقیم بر روی صفحه نمایش تلویزون دید زیبایی را جلوه نمی دهد و باعث دید کمتری نسبت به محتوا می شود. شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن تمامی این مشکلات و طراحی گزینه <ضد بازتاب> در صفحه نمایش تلویوزن باعث دید زیباتر محتوا بدونه اینکه نمایشگر نور های که باعث حواس پرتی می شوند ایجاد کرد.

 

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

 

صدا از آن دسته بخش هایی به شمار می رود که در هر لحاظ کاربرد اساسی دارد اما با توجه به پیشرفته در هر زمینه و اضافه شدن قابلیت های فوق العاده در رده پخش صدا لذت شنیدن و تماشا کردن تلویزون را چند برابر کرده است. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B مجهز به قابلیت Dolby Atmos می باشد کارایی این ویژگی بر روی پخش صدا به این صورت است که صدا را به صورت واقعی پخش می کند به طور مثال وقتی شما در حال تماشا کردن فیلم یا اکشن هایی که هیجان بالایی دارند صدار آن ها را به طور و اقعی در محیط احساس می کنید این قابلیت منحصر به فرد لذت تماشا کردن تلویزون را چند برابر می کند.

کارایی Q-Symphony در بخش سیستم صوتی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B به این صورت است که همزمان از بلندگوهای تلویوزن و سند بار نیز این قابلیت را دارد صدا را یک دست در محیط پخش نمایید. سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل  55QN90B دارای 4/2کانال صوتی با توان خروجی 60 وات می باشد که به هر کاناله صوتی 15 وات خروجی می گیرد که به شما عزیزان تجربه ای تکرار نشدنی را هدیه می دهد.

 

بازی با قابلیت HDR در تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

 

یکی دیگر از قابلیت و استفاده بهینه از تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B به عنوان سرگرمی و بازهای هیجان انگیز است که خوش بختانه این محصول فوق العاده می تواند از انواع سایر اپلیکشن ها پشتیبانی کند. یکی از فناوری های منحصر به فرد که در بخش بازی به کار رفته است HDR می باشد اچ دی ار در این بخش بازی را به صورت روان و بدونه اینکه قطع یا گیری داشته باشد پخش می کند. Gaming Hub نقش مهمی در جریان بازی دارد به صورتی که بین نرم افزار های سخت و نرم راهکاری آسان و سریع ایجاد کرده است به روش تعریف ساده تر Gaming Hub راهکاری سریع برای اتصال به کنسول های بازی می باشد.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

سیستم عامل همان فناوری بخش اصلی تلویزون که از قبل برنامه ریزی شده می باشد. با استفاده از سیستم عامل می توان دسترسی کامل به تمامی پنل های تلویوزن داشته باشید و با توجه به تنوع سیستم عامل ها کارایی هر کدام فرق می کند. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B از سیستم امل تایزن بهره گرفته است. سیستم عامل تایزین به صورت متن باز طراحی شده است که  تمام اپلیکشن های آندروید نیز پشتیبانی می کند.

 

پردازنده تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

 

شایان تعریف است که پردازنده کوانتومی که در تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B تعبیه شده است از سریع ترین عملکرد و باکیفیت طراحی شده است. Neo Quantum Processor 4K یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها به شمار می رود، این پردازشگر نکته به نکته داده هایی که به پردازشگر ارسال کرده اید را برسی می کند و بعد از چند ثانیه که از کمترین زمان ممکن بهره برده بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد. پردازند شامل کارهایی همچون برسی USB و سایر درگاه ها و پورت هایی که برای تلویزون تعریف شده در صورت استفاده از آنها مانند یک دستور که به پردازشگر وارد می شود سپس پردازشگر به صورت خودکار تجزیه و تحلیل کرده و با کیفیت نمایش بسیار عالی به نمایش می گذارد.

 

جمع بندی کلی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B

 

تلویزون 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B طراحی و تولید شرکت بزرگ سامسونگ در سال 2022 می باشد. سامسونگ هر بار با بروز رسانی محصولات و اضافه کردن فناوری به بخش های مختلف تلویزون از تمامی رقبای خود در بازار از نظر کیفیت و عملکرد در رده بالاتری بر خودار است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K UHD بوده بلکه از این قابلیت برخودار است اعم از سایر فناوری های همچون Quantum Matrix و Quantum HDR 32X که در بخش کیفیت تصویر به شما عزیزان معرفی کردیم برخودار است. تلویزون 55 اینچی سامسونگ باتوجه به طراحی که در سال جدید داشته از نمامی امکانات و تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است، بدنه تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B از استحکام و مقاومت بالایی بر خودار است باتوجه به ظرافت کاری و براقی خاصی که در ظاهر تلویوزن به کار برده اند تمامی نگاه ها و توجه ها را به خوت مجذوب کرده است، چشم گیری این محصول به قدری بالا بوده و با توجه به عملکرد و قدرتی که از ظاهر آن پیداست افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

بخش صدا در این تلویزون بسیار لذت بخش است با توجه به فناوری Dolby Atmos که صدا را در کانال های صوتی به صورت زنده پخش می کند. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B از منحصر به فرد بودن بالایی بر خودار است چنانچه با کیفیت تصویر و دقت رنگ واقعا و تکنولوژی پخش صدا به صورت زند یک تجربه تکرار نشدنی را برای شما عزیزان کسب می کند. این محصول یکی از انتخاب های عالی برای جهیزیه عروس و جایگذینی بهتر برای سایر امکانات شما می توان در خانه های شما باشد، این تلویوزن بلکه از تمامی فناوری های بروز برخودار می باشد اعم زیبایی و سبک مدرن خاصی به خانه هایتان می بخشد. برای دریافت  اطلاعات بیشتر و خرید تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4K UHD مدل 55QN90B با مناسب ترین قیمت ممکن در سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV QLED 55QN90B 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 QN90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840*2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
3840*2160 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4/2
سیستم های صوتی
Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Q-Symphony/Dolby Atmos، صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
122*70*2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55QN90B
زاویه دید افقی
90 درجه
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
نسبت تصویر
16.9
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 8K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 8K
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 QN90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840*2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
3840*2160 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4/2
سیستم های صوتی
Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Q-Symphony/Dolby Atmos، صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
122*70*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55QN90B
زاویه دید افقی
90 درجه
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
نسبت تصویر
16.9
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 8K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 8K
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم