تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 2022 85QN90B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 85 اینچ  4K UHD مدل 85QN90B

  •  کیفیت تصویر 4K UHD
  • رزولوشن 3840*2160
  • نوع صفحه نمایش تخت
  • نوع صفحه نمایش Neo QLED
  • قابلیت Quantum Matrix
  • قابلیت Quantum HDR 32X
  • دارای ابعاد 189*108*2
  • سیستم عامل تایزن
  • پردازنده حرفه ای  Neo Quantum Processor 4K
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر

ادامه مطلبShow less
87,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMAUNG TV QLED 85QN90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 85 اینچ  4K UHD مدل 85QN90B

سامسونگ یک برند معروف و شناخته شده جهانی می باشد. یکی از طراحی و تولیدات کمپانی سامسونگ که در آن فعالیت می کند مدل های مختلف تلویوزن است، که امروز به معرفی یکی از جدیدترین سری 9 تلویزون سامسونگ می پردازیم و تمامی فناوری و تکنولوژی های روز دنیا که این محصول بهره برده به شما عزیزان معرفی می کنیم. تلویزون سامسونگ 85 اینچ  4K UHD مدل 85QN90B طراحی ساخت سال 2022 میلادی می باشد جنس نمایشگر صفحه این تلویوزن Neo QLED می باشد. یکی از قطعات و بخش اصلی تلویزون صفحه نمایش آن می باشد، پس هر چقدر کیفیت و فناوری های بخش کیفیت تصویر بیشتر باشد از کفیت نمایش فوق العاده تر بر خودار می شوید. تلویزون سامسونگ مدل 85QN90B  دارای کیفیت نمایش 4K UHD و 85 اینچی می باشد صفحه نمایش این محصول از کیفیت و عملکردی بالایی برخودار است که تصاویر و محتوا را با رنگ بندی طبیعی و استاندارد نمایش می دهد.

طراحی ظاهری تلویزون سامسونگ 85 اینچ  4K UHD مدل 85QN90B  از بدنه فریم و مشکی رنگ تشکیل شده است گوشه های صفحه نمایش این محصول بسیار کم و از فریم کم ضخامت طراحی شده است با توجه به بدنه مشکی رنگ و صفحه نمایش مشکی و سلیقه ای براق مانند قاپ عکس بر روی دیوار می باشد. پایه های تلویزون وسط شکی و هم رنگ پشت تلویزون طراحی شده است به توجه به اشاره هایی که در تعریف کردیم این تلویوزن سامسونگ 85 اینچی خارق العاده قابلیت نصب بر روی دیوا رو میز نیز دارد و این ویژگی بستگی به سلیقه شما عزیزان دارد که به هر روشی نصب نمایید راهکار روش نصب بر روی دیوار با استفاده از اقلام همراه مورد نیاز نصب در بسته بندی تلویزون تعبیه شده است و با استفاده از دفتر چه راهنما می توانید نصب نمایید. پردازنده تلویزون سامسونگ 85 اینچ  4K UHD مدل QN90B با توجه به پیشرفت و فناوری های منحصر به فردی که برای آن تعریف شده است از بهترین پردازند با عملکرد و قدرتی بنظیر بهره گرفته است.

تلویوزن ساموسنگ 85 اینچ دارای پردازشگر Neo Quantum Processor 4K می باشد این پردازند سطح کیفیت تصاویر را چند بابر می کند و پس از تجزیه و تحلیل در چند مرحل تصاویر و محتوا با عملکرد ، کیفیت فوق العاده عالی بر روی صفحه QLED تلویزون به نمایش می گذارد. سیستم عامل همان پشیبانی از برنامه و اپلیکشن ها است که توسط تلویزون استفاده می شوند اما امروزه با پیشرفت تمام سطح سخت افزار و نرم افزار و طراحی فناوری های جدید به سیستم عامل ها این قابلیت را داده اند تمامی موارد را پشتیبانی کنند برای همیمن منظور تلویزون سامسونگ 85 اینچ  4K UHD مدل 85QN90B  از سیستم عامل تایزن که متن باز نیز می باشد حتی از برنامه و اپلیکیشن های گوناگون نیز می تواند بارگیری کند رای کسب و درافت اطلاعات بیشتر در مورد تلویزون سامسونگ 85 اینچ   در ادامه مطلب سایت اصلی کالا با ما همراه باشید.

طراحی ظاهر تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B 

ظاهر یکی از گزینه هایی است که تمامی افراد به آن توجه می کنند و هیچ محدودیت سنی ندارد و اعم هر سلیقه ای نسبت به هم فرق می کنند اما تا به امروز یکی از تفاهم های مردم که به آن توجه شده است در رنگبندی سلیقه و علاقه شدید به رنگ مشکیاست. تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  دارای بدنه مشکی و فریم می باشد یکی از قابلیت های مشترک اکثر تلویزون ها بدنه فریم آنها است اما زیبایی خاصی که به این محصول بخشیده است از چشم گیری بالایی برخودار است.

شرکت ساموسنگ با در نظر گرفتن تمام قابلیت های منحصر به فرد که باید یک تلویون هوشمند داشته باشد این محصول را به طور بی نقص طراحی و وارد بازار کرده است یکی از این ویژگی ها قابلیت نصب بر روی دیوار با ظاهر شیک جذابی که دارد حس کیفیت و قدرت در خانه های شما چند برابر می سازد. پایه های تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  وسط شکل طراحی شده بلکه زیبایی محصول را بیشتر کرده اعم از نظر نگهداری و مقاومت تلویزون هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل85QN90B 

کیفیت تصویر یکی از ویژگی های بارز تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  که در انتخاب آن نقی مهم و آساسی دارد. این بار سامسونگ در طراحی کیفیت تصویر تلویزون های جدید سری 9 انقلابی در بازار امروز به وجود آورد است و با در نظر گرفتن فناوری و تکنولوژی های کاربردی در تلویوزن تمام افراد را به خود جلب کرده است و کمتر کسی پیدا می شود با کارایی و عظمت سامسونگ آشنایی نداشته باشد. فناوری Quantum HDR 32X در تلویوزن نقش و عملکرد بالایی دارد که نقش کوانتوم اچ دی ار در کیفیت صفحه نمایش به این صورت است که تصاویر و محتوار دقیق و به کارگیری لامپ های کوچک Mini LED در صفحه نمایش به کار رفته است این تکنولوژی رزلوشن را کاهش و تصاویر را به صورت شفاف و روان پخش می کند. یکی دیگر از فناوری های بهکار رفته در صفحه نمایش Quantum Matrix می باشد این فناوری تمام رنگ ها را به صورت طبیعی پخش می کند به طور که شما تصویر را به صورت واقعی احساس می کند این است که احساس کیفیت و لذت تماشا کردن تلویزون را چند برابر می کند.

بعضی از اومات مکان یا محیطی که در آنجا هستید از روشنایی یا از تاریکی بالایی برخودار است که کیفیت تصویر را به شدت پایین می آورد به طور به مثال تاگر به تصویر پایین نگاه کنید می بینید تابش نور خورشید که به صفحه نمایش تلویزون بر خورد کرده کیفیت تصویر را تلخ کرده است برای همین منظور طراحان محصولات سامسونگ ویژگی منحصر به فردی برای رفع این مشکل در بخش کیفیت تصویر تعریف کرده اند.گزینه <ضد بازتاب> منعکس نور را رد می کند و سپس کیفیت تصویر را چند برابر و وضاح برای شما عزیزان پخش می کند. یکی از حالت هایی که بعضی از محتوا و تصاویر مورد نظر شما که از نور بالایی برخودار هستند و قابل دید با کیفیت نیستند و بلعکس با استفاده از حالت EyeComfort که در بخش منوی تنظیمات تلویزون تعریف شده است.

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B 

صدا همان چیزی است که توست تصاویر یا محتوایی که انتخاب می کنیم بر روی تلویزون پخش شود اما امروز با توجه به پیشرفت و تولید انواع فناوری در رده پخش صدا لذت آن را چند برابر کرده است. تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  دارای 4/2 سیستم بلندگو با توان خروجی 60 وات که یکی از بلندگو موجود در تلویزون ها به شمار می رود. فناوری Q-Symphony در این محصول و در پخش صدا به این صورت است که قابلیت پخش صدا در بلندگو های موجود در خود و با اتصال به سندبار اعم می تواند به صورت یک سطح و هم دست صدا را را فراگیرتر و با کیفیت فوق العاده ای پخش نمایید.

Dolby Atmos یکی از تکنولوژی هایی است که اکثر تلویزون ها به آن مجهز هستند کارایی آن در تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  صدا را به طور واقعی پخش می کند منظور از واقعی این است وقتی شمت در حال تماشا کردن فیلم هستید به شما عزیزان این قابلیت را می دهد تا صدای محتوا را به صورت طبیعی در محیط خود احساس کنید. همان طور این محصول منحصر به فرد داری 4 سیستم صوتی با توان خروجی 60 واتی می باشد که هر کدام از این سیستم صوتی 15 وات تعلق می گیرند جهت تعبیه بلند گو ها در پایین تلویزون می باشد که اعم کیفیت صدا را بالا تر می برد.

بازی با قابلیت HDR در تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B 

قابلیت HDR در صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  به این صورت می باشد که تمامی جزئیات محتوا با کیفیت فوق العاده عالی پخش می کند اگر توجه کنید وقتی در حال بازی هستید یک دفعه صفحه نمایش قطع وصل می شود ولی با قابلیت HDR در صفحه نمایش نه تنها تصویر یا بازی قطع وصل نمی شود اعم عملکردی بالا را با آن تجربه می کنید. Gaming Hub نقش این فناوری در تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  دسترسی آسان و راحت به تمامی برنامه و اپلیکیشن ها را فراهم می کند و با ستفاده از آن از تمامی برنامه های بروز مورد نظر خود بر خودار می شوید.

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B 

سیستم عامل تایزن هامان پشتیبانی پیشرفته می باشد که امروز با پیشرفتی که داشته است حتی به صورت متن باز نیز عمل می کند و از سایر برنامه های آندروید نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل در تلویزون تمامی اطلاعات و دسترسی هایی است که شما مشاهده یا از آن استفاده می کنید. در تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  سیستم عامنل تایزن به کار رفته است این سیستم عامل به طور معجزه آسایی عمل می کند و با طراحی منحصر به فردی که دارد حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده نماییند. سیستم عامل تایزن بر اساس سیستم عامل پیشرفته لینوکس طراحی شده و حتی از لینوکس نیز پشتیبانی می کند.

پردازنده تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B 

تکنولوژی کوانتوم یکی از فناوری های فوق العاده که به تازگی به قابلیت های تلویزون ها اضافه شده است که خوشبختانه این تلویزون از ان دسته محصولاتی است که ازتمامی امکانات پیشرفته مجهز است. پردازنده قطعه های مربع یا مستطیلی شکل هستند که به عنوان CPUیا همان پردازشگر شناخته شده اند که مدیریت کلی تلویزون را برعهده دارد.تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  از پردازشگر Neo Quantum Processor 4K بهره می برد همان طور که در بالا آشاره کردیم فناوری کوانتوم یکی از قابلیت های ویژه و منحصر به فرد به شمار می رود که کارایی و عملکرد تلویزون را افزایش می یابد.کارایی پردازشگر Neo Quantum Processor 4K به طور مثال ما فلش یا هر چیزی دیگر را به تلویزون متصل کنیم از طریق پورت ها و درگاهایی که در پشت تلویزون تعبیه شده است مانند دستوری به پردازنده ارسال می شود و سپس پردازشگر پس از برسی چند مرحله ای در کمترین زمان که شما فکر می کنید نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد.

جمع بندی کلی تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B 

همان طور که در تعریف و آشنای با فناوری های تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B  داشتیم پی بردیم که این تلویزون یکی از پیشرفته ترین محصول در بازار امروز می باشد. صفحه نمایش تلویزون 85 اینچی سامسونگ از فناوری های گوناگون و کابردی بهره برده است. Quantum Matrix و Quantum HDR 32X یکی از تکنولوژی های مهم که نقش اساسی در کیفیت تصویر و عمق آن دارند چون صفحه نمایش اساسی ترین بخش بدنه تلویزون به شمار می رود و شرکت سازنده این محصول با در نظر گرفتن تمامی امکانات و سایر قابلیت هایی که افراد به آن نیاز دارند طراحی کرده است و با عرضه کردن و معرفی آن تمامی افراد را به خود جلب کرده است. صدا بخش دیگر تشکیل دهند تلویزون می باشد که با استفاده از تصاویر ومحتوا یی که بر روی صفحه نمایش نمایش می دهد پخش می شود که با استفاده از Dolby Atmos صدایی واقعی در محیط خود تجربه می کنید.

کمپانی سامسونگ سال هاست که در عرضه و تلیدات محصول های برقی فعالیت می کند یکی از ویژگی های این محصولات شرکت سامسونگ مانداری بالای قطعات آنهاست که از اصلی ترین قطعه در هر محصول خود استفاده می کنند. تلویزون سامسونگ 85 اینچ 4K UHD مدل 85QN90B از فوقالعاده ترین سیستم عامل و پردازنده بهره برده است و با توجه به کارایی فوق العاده آنها بر روی تلویزون کارایی چشم گیری را در پی داشته است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به فناوری و تکنولوژی روز علاقه دارید و دوست دارید از بهترین امکانات خانه خود بهره ببرید با کیفیت فوق العاده عالی این محصول انتخابی بسیار عالی برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای سایر امکانات خانه خود می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید و از کسب اطلاعات بیشتر بهره مند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMAUNG TV QLED 85QN90B 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 QN90B
سری
3
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840*2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
3840*2160 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر

Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie
توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
4/2
سیستم های صوتی
Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
189*108*2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
85QN90B
زاویه دید افقی
زاویه دید گستر ده
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
نسبت تصویر
16.9
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 8K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 8K
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 QN90B
سری
3
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840*2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
3840*2160 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
<br /> Standard، Dynamic، Filmmaker، Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
4/2
سیستم های صوتی
Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
189*108*2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
85QN90B
زاویه دید افقی
زاویه دید گستر ده
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
نسبت تصویر
16.9
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 8K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 8K
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم