تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2022 QLED 75Q80B

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل QLED 75Q80B 2022

  • دارای پردازنده Quantum Processor 4K
  • توان خروجی صدا 60 وات
  • پشتیبانی از دستیار صوتی 
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • کیفیت تصویر 4K QLED
  • تولید سال 2022
  • ساخت کشور کره
  • پنل VA
  • ابعاد 5.5x96x167 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
72,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 75Q80B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل QLED 75Q80B


تلویزیون یکی از محصولاتی می باشد که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته و همچنین در اکثر مکان های عمومی نیز یافت می شود. برند سامسونگ در طول سال های زیادی با اعتباری که دارد توانسته بیشتر فعالیت کند و محصولات با کیفیتی را ارائه نماید، این کمپانی هر سال با معرفی محصولات جدید و توسعه یافته پیشرفت چشمگیری داشته است. Samsung در سال 2022 اقدام به تولید یک سری تلویزیون کرد که یکی از آن ها با مدل Q80B شناخته شد که سری جدیدی از تلویزیون های کیولد QLED می باشد. تلویزیون های این برند همه دارای طراحی شیک و جذابی می باشند که مورد پسند همه افراد واقع گردیده است. تلویزیون 75 اینچ مدل 75Q80B دارای فریم نازک بوده و همچنین از قطر بسیار کمی برخوردار می باشد، پایه تخت آن در وسط قرار گرفته که جذابیت خاصی را ایجاد کرده است.

این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر 4K بهره برده است که توانایی نمایش تصاویر به بهترین شیوه را دارد و همچنین از صدایی با توان خروجی 60 وات پشتیبانی می نماید که صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. با وجود پردازنده قدرتمند Quantum Processor 4K تصاویر با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شوند زیرا به بهبود تصاویر کم کیفیت کمک به سزایی می کند. سیستم عامل یکی از تکنولوژی های فوق العاده بوده که سامسونگ از سیستم عامل متن باز تایزن در تلویزیون هایش استفاده می نماید تا کاربران به برنامه و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. پورت هایی مانند HDMI و USB که در قسمت پشت برای اتصال از طریق کابل تلویزیون طراحی شده اند و از بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI برای اتصالات بدون سیم استفاده می شود. تلویزیون 75Q80B با توجه به نرخ رفرش ریت 120 هرتز مناسب افراد گیمینگ بوده زیرا لحضه های بازی با کیفیت بالا اجرا می شوند که باعث جذابیت بیشتر بازی می شود.


طراحی مینیمالیستی تلویزیون 75 اینچ مدل 75Q80B QLED

ظاهر و طراحی در هر محصولی یک گزینه‌ی مورد استقبال بوده است که اولویت انتخاب یک کالا طراحی آن می باشد، همان طور که گفته شده یک تلویزیون نیز باید از طراحی شیک و مورد پسند برخوردار باشد. کمپانی سامسونگ با توجه به سلیقه افراد مختلف تلویزیون هایی با طراحی شیک و همه پسند را تولید می نماید. تلویزیون مدل Q80B در سایزهای 50،55،65،75،85 اینچ وجود دارد که همه آن ها دارای طراحی شیک با یک جزئیات می باشند. فریم یا کناره های تلویزیون بسیار باریک بوده و از قطر بسیار کمی نیز برخوردار می باشد، پایه این مدل تلویزیون تخت بوده و در وسط صفحه نمایش قرار گرفته.

بدنه و پایه‌ی آن به رنگ مشکی می باشد که رنگ بسیار رایج و مناسب هر دکوراسیونی می باشد. در قسمت پشت تلویزیون پورت ها قرار گرفته اند، و اما دلیل این کار جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون می باشد. همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید این مدل تلویزیون با طراحی زیبا و شیکی که دارد متناسب با انواع دکوراسیون ها می باشد و حتی شما بنا به سلیقه خود می توانید آن را روی میز تلویزیون قرار دهید و یا با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید.


کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون Samsung مدل 75Q80B

مشاهده تصاویر و فیلم با کیفیت بالا و صفحه نمایش بزرگ لذت دیگری دارد برای همین سامسونگ با توجه به درخواست کاربران تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بالا و صفحه نمایش منحصر به فردی تولید کرده است. تلویزیون مدل 75Q80B از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد که تصاویر را با وضوح عالی به نمایش می گذارد و همچنین با پشتیبانی از برخی فناوری ها به بهبود آن ها کمک می نماید. با رفرش ریت 120 هرتزی دیگر صحنه های بازی، مسابقات ورزشی و... بدون تاری و لرزش نمایش داده می شوند و با بالا رفتن کنتراست و همچنین وجود میلیارد ها رنگ کوانتمی تصاویر با حالت طبیعی روی صفحه نمایش خودنمایی می کنند.

با پشتیبانی از فناوری HDR طیف گسترده ای در رنگ ها در محدوده دینامیکی ( به معنی روشنی و تاریکی تصاویر با توجه به محیط ) به وجود می آید و تصاویری با رنگ های واقعی نمایش داده می شود. یک حالت بسیار فوق العاده ای که برای این مدل تلویزیون امکان پذیر می باشد، حالت EyeComfort بوده؛ این فناوری به صورت خودکار نور صفحه را با توجه به نور محیط که در آن قرار دارد تنظیم می کند. با فعال کردن این حالت دیگر نگران اذیت شدن چشم نشوید زیرا تنظیم نور آن با محیط از خستگی چشم نیز جلوگیری می کند، به طوری که اگر فضای اتاق تاریک باشد نور صفحه نمایشگر تلویزیون نیز تاریک می شود و برعکس.

صدا فراگیر و سه بعدی تلویزیون سامسونگ مدل 75Q80B QLED

شنیدن صدای با کیفیت و بدون نویز خواسته هر کاربری می باشد زیرا شنیدن صدا با کیفیت عالی جذابیت بیشتری تولید می کند. Samsung از صدای 60 واتی برای تلویزیون مدل Q80B پشتیبانی می کند که دارای دو بلندگو می باشد که هرکدام از آن ها توان خروجی 30 وات دارند. فناوری دالبی اتموس Dolby Atmos صدا را کاملاً به صورت سه بعدی و 360 درجه تولید می کند، صدا به صورتی در فضا پخش می شود که احساس خواهید کرد در آن محل قرار گرفته اید و صدا کاملاً واقعی می باشد. زمانی که شما از ساندبار و یا بلندگوهای خارجی برای انتقال صدا استفاده می کنید قابلیت Q-Symphony صدای فراگیری را به ارمغان می آورد به طوری که صدا به صورت یکپارچه در فضا پخش می شود.


پردازنده Quantum Processor 4K تلویزیون مدل 75Q80B

پردازنده در تلویزیون یک قابلیت بسیار عالی می باشد زیرا صدا و تصاویر را به بهترین نحوه پردازش می نماید. شرکت سامسونگ از پردازشگر Quantum Processor 4K در تلویزیون مدل Q80B پشتیبانی کرده است، که داده ها را قبل از ارائه پردازش می کند و آن ها را تا حد ممکن ارتقاء می یابد. این پردازشگر کیفیت تصاویر را تا حد 4K افزایش می دهد و با رنگ های طبیعی آن را به نمایش می گذارد. پردازنده کوانتمی 4K در بهبود صدا نیز تاثیر گذار است به طوری که قبل از پخش صدا آن را پردازش کرده و در مراحل پردازش نویز صدا کاهش می یابد و همچنین صدایی واضح را ارائه می دهد. Quantum Processor 4K یکی از پردازشگر های مخصوص تلویزیون سامسونگ بوده است که به پردازنده قوی معروف می باشد و دارای عملکرد فوق العاده ای بوده.


سیستم عامل Tizen تلویزیون سامسونگ مدل 75Q80B QLED

شرکت ها در سال های قبل تمام تمرکز خود را بر روی کیفیت تصویر قرار داده بودند اما با گذشت سال ها و پیشرفت تکنولوژی سیستم عامل بخش مهمی از تلویزیون را ایفا کرد. سامسونگ در سال های اخیر از سیستم عامل تایزن در تلویزیون های خود استفاده کرده است، سیستم عامل Tizen متن باز بوده و از برنامه های زیادی پشتیبانی می نماید و همچنین فضای هوشمندی را برای کاربران به ارمغان آورده است. شما به دلخواه خود می توانید از برنامه های مختلف استفاده نمایید، زیرا این سیستم عامل به دلیل متن باز بودنش از برنامه هایی که سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند را نیز می تواند استفاده نماید. پشتیبانی از دستیار های صوتی بخشی از این مدل سیستم عامل می باشد زیرا با وجود آن می توانید به راحتی از دستیار های صوتی استفاده نمایید، روش استفاده از آن بسیار راحت تر از ریموت کنترلی می باشد زیرا فقط با صدای خود می توانید به آن چه می خواهید در مدت زمان کمی دسترسی داشته باشید.


کنترل وسایل منزل از طریق تلویزیون هوشمند Samsung

شما با استفاده از قابلیت SmartThings در تلویزیون هوشمند خود می توانید به تمامی وسایل منزلتان از جمله لامپ ها تا یخچال دسترسی داشته باشید و در حالی که روی کاناپه نشسته اید دستورات خود را اجرا نمایید تا در سریع ترین زمان اعمال شوند. این قابلیت به شما امکان کنترل دما یخچال، تنظیم کولر گازی و... را ایجاد می کند، قسمت مدیریت آن دارای طراحی ساده ای بوده که هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده کند.


تماس تصویری با برنامه Google Duo

با پشتیبانی از قابلیت Google Duo می توانید در تلویزیون تماس تصویری برقرار کنید و دوستان و خانواده خود را در صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت ببینید.

برنامه Samsung Health

تلویزیون هوشمند سامسونگ از برنامه کاربردی Samsung Health پشتیبانی می کند که این برنامه مانند یک مربی باشگاه عمل می کند و تناسب اندام جسمی و ذهنی شما را تحت برسی قرار می دهد، شما می توانید از این طریق از وضعیت بدنی خود آگاه شوید. حتی با اتصال به مربیان می توانید برنامه غذایی و ورزشی مناسبی را دریافت کنید.

اتصال سیمی و بی سیم تلویزیون مدل 75Q80B QLED

ارتباط و اتصال با تلویزیون دو روش می باشد که در همه تلویزیون ها به همان صورت تکرار می شود و تفاوتی که دارد تعداد اتصالات آن می باشد؛ روش اول اتصال بی سیم و یا بدون کابل می باشد که همان گونه از نامش پیداست از سیم و کابل استفاده نمی شود بلکه از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اتصال صورت می گیرد و داده های صوتی و تصویری انتقال می یابد، این روش اتصال بسیار راحت بوده و اما روش بعدی اتصال سیمی بوده که با استفاده از کابل مخصوص و درگاه های طراحی شده در پشت تلویزیون ارتباط میان تلویزیون و دستگاه های جانبی دیگر صورت می گیرد. تلویزیون مدل Q80B دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد، پورت LAN برای اتصال سیمی وای فای می باشد که از طریق بی سیم نیز می توانیم آن را وصل کنیم.

نتیجه گیری تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل QLED 75Q80B

یکی از کالا هایی که بسیار مورد استفاده افراد قرار گرفته است تلویزیون می باشد که در بیشتر مکان های عمومی نیز دیده می شود. وجود تلویزیون با کیفیت تصویر بالا شما عزیزان را به دیدن فیلم و تصاویر با لذت واقعی دعوت می کند و همچنین طراحی شیک آن در دکوراسیون منزل شما تاثیر می گذارد. تلویزیون سامسونگ مدل 75Q80B از فناوری های جدید و کیفیت بالایی برخوردار می باشد و دارای طراحی بسیار شیک و مینیمالیستی می باشد که در هر دکوراسیونی خودنمایی می کند، دارای یک پایه تخت بوده که در وسط قرار گرفته و همچنین با بدنه آن به رنگ مشکی در آمده شده. کیفیت تصویر فوق العاده آن فورکی 4K QLED می باشد که تصاویر را با کنتراست بالا و رنگ های غنی با جلوه ای واقعی و طبیعی به نمایش می گذارد، در کنار کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز بخش مهمی در تلویزیون محسوب می شود به طوری که هماهنگی صدا و تصویر موردی بسیار قابل توجه می باشد، این تلویزیون دارای 2 کانال صوتی با 60 وات خروجی می باشد که صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

این تلویزیون از پردازنده کوانتمی فورکی برخوردار می باشد که به سرعت تصاویر را قبل از ارائه ویرایش می نماید. سیستم عامل تایزن در تلویزیون مدل Q80B بهره برده شده که دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربر ایجاد کرده است. با پشتیبانی از بلوتوث Bluetooth و وای فای wi-fi می توانید به راحتی ارتباط بی سیم با تلویزیون برقرار کرد و از طریق پورت هایی که در قسمت پشت تلویزیون قرار گرفته اند ارتباط سیمی برقرار کرد. این مدل تلویزیون با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که دارد برای افراد علاقه مند به گیمینگ گزینه مناسبی بوده و حتی برای دیدن فیلم و سریال نیز گزینه مناسبی می باشد. اصلی کالا تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل Q80B را به شما کاربران عزیز برای خرید جهیزیه و یا تغیر و تعویض تلویزیون خود معرفی می نماید، شما با دیدن دیگر کالا های خانگی می توانید یک ست جهزیه کامل را با قیمت مناسب تهیه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد سفارش کالا و نحوه ارسال آن با شماره های درج شده درسایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 75Q80B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q80B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Vivid/Photo/Custom/Game/ /Expert/Eco
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
سیستم های صوتی
دارد
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x96x167 سانتی متر
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75Q80B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q80B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Vivid/Photo/Custom/Game/ /Expert/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x96x167 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75Q80B
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم