تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k UHD مدل 2022 65QN90B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k UHD مدل 65QN90B

  • کیفیت تصویر 4k UHD
  • نوع نمایشگر Neo QLED
  • اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
  • رزولوشن 2160*3840
  • قابلیت Dolby Atmos
  • قابلیت Dolby Digital
  • قابلیت  Dolby Digital Plus
  • قابلیت Dolby Audio
  • دارای ابعاد 
  • پردازنده حرفه ای Neo Quantum Processor 4K 
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
47,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 65QN90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k UHD مدل 65QN90B

سامسونگ یک برند کره جنوبی است که سال های زیاد یست در تولید محصولات الکتریکی و عرضه آن ها به تمام نقاط جهان می باشد، سامسونگ در تولید قطعات بدنه محصولات خود از بهترین مواد اصلی استخراج می کند. امروز ما با یکی از منحصر به فرد ترین محصول شرکت سامسونگ که یکی از اولیت های خانه به شمارمی رود آشنا می کنیم. تلویزون سامسونگ 65 اینچ مدل 65QN90B یکی از جدید ترین عرضه کننده های سال 2022 که توسط کشور کره جنوبی ساخت و مونتاژ کشور مصر می باشد. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B از بهترین صفحه نمایش و نمایشگر بهره برده است چنانچه بلکه استفاده به صورت تلویزون اعم استفاده بهینه تر برای شما عزیزان دارد. این محصول دارای نوع نمایشگر Neo QLED با وضوح تصویر 2160*3840 می باشد وضوع تصویر تعداد پیکس های تشکیل دهند بر روی صفحه نمایش تلویزون می باشد که هر چقدر این تعداد پیکسل ها بر روی صفحه نمایش بیشتر باشند صفحه نمایش تلویزون تصاویر و یا هر محتوایی که انتخاب می کنید برای پخش بر رووی تلویزون از کیفیت و شفافیت بالاتری برخودار می باشد.

طراحی ساختار کلی این محصول فوق العاده به این صورت است که صفحه نمایش روشن وسلیقی دارد اگر به کناره تلویزون توجه کنید از کمی ضخامت و بدنه فریم متوجه می شوید و با لمس جنس بدنه استحکام و ماندگاری را می توانید احساس کنید. تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k UHD مدل 65QN90B دارای سیستم عامل و پردازنده بسیار فوق العاده ای می باشد که هر د از عملکردی به سرعت نور برخودار هستند، پردازشگر و CPU که تمامی مدیریت و تجزیه تحلیل تمامی امکانات را دارد و سیستم عامل امکاناتی است که از قبل تعریف شده که دسترسی آسان به تمامی امکانات را برای شما اجرا می کند. تلویزون به معنای صوتی و تصویری است که با توجه با کارایی آن تصویر و صدا یکی از اولیت های مهم این محصول می باشد که با دارای بودن 0/2 کانال صوتی و با توان خروجی 10 وات سرجمع 20 وات می باشد جهت قرار گیری بلند گو ها در قصمت پایین تلویزون هستند که بلکه صدا را یک دست پخش می کند اعم صدای فراگیر تری در این صورت دارد. همانطور که در معرفی بالا تمامی بخشی از ویژگی های این تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4k UHD مدل 65QN90B فوق العاده تعریف کردیم بخش کمی از آن بود برای کسب اطلاعات بیشتر در ورد این محصول در ادامه معرفی این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی کلی تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

ساختار یکی از ویژگی هایی می باشد که در هر حال از دید بالای برخودار است. تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B از بهترین ساختار از نظر کیفیت و استحکام برخودار است. قطعات این محصول از بهترین مواد الیاژ ساخته شده و این امر ثابت شده که شرکت بزرگ سامسونگ یکی از ویژگی هایی که محصولات خود برخودار کرده که ماندگاری بالاو کارایی فوق العاده آن می باشد. طراحی زیبا و چشم گیر تلویزیون 65 اینچی افراد زیادی را به خود جلب کرده است و با توجه به فناوری و تکنولوژی هایی که ارائه می دهد شما را از سایر امکانات پرهزینه و اضافی خلاص می کند. طراحی پشتی تلویزون فریم و با رنگ مشکی تولید شده است.

گوشه های تلویزون از فریم کمتری بهره براند چنانچه تصاویر به صورت تمام صفحه نمایش داده می شود و شکل صفحه نمایش تخت و از صفحه نمایشگر Neo QLED می باشد. پایه های تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B به صورت پایه وسط بوده جدا از زیبایی ظاهری اعم زیبایی بدنه این محصول بسیار شیک مدرن می باشد تمامی بانوان با یک بار دیدن این محصول خارق اعاده شیفته آن شده اند اگر شما هم از به دکوراسیون و ست کردن سایر امکانات خانه خود هستید این محصول یکی از انتخاب های اولیت شما می تواند باشد.

 

کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

مهم ترین معیار انتخاب یک تلوویزون آیده ال توجه به کیفیت نمایشگر و صفحه نمایش آن است، نمایشگر دارای زیزمجموعه های می باشد که به کیفیت و بالا بردن شفافیت تصاویر کمک می کنند مانند: سطح کنترل روشنایی، رزولوشن یا همان تعداد پیکسل های از پیش تعریف شده، سرعت رفرش و اعم پشتیبانی از فرمت های همچون(HDR+ / HDR)  هستند که به تاز گی به سایر ویژگی های تلویزون اضافه شده است. در این بخش ما به شما کیفیت فوق العاده پخش تصاویر با فناوری منحصر به فرد معرفی می کنیم، تلویزون سامسونگ 65 اینچ  مدل 65QN90B دارای صفحه نمایش 4k با رزولوشن 38402160 x می باشد.

کیفیت تصویر 4k یکی از مهمترین بخش هایی که باعث بالا بردن کیفیت در صفحه نمایش می شود. رزولوشن همان عبارت پیکسل تعریف شده است که با تعداد اعداد که برای آن تعریف شده است مانند نقط هایی عمل می کند که این تعداد نقطه های بر روی تمام صفحه نمایش نشسته اند و با کارایی فوق العاده که دارند تصاویر یا هر محتوایی که در حال پخش است با بهترین کیفیت نمایش می دهد و با توجه به شناختی که در باره رزولوشن تصویر داریم هر چند این تعداد رقم ها یا نقطه های برروی صفحه بیشتر باشد از کیفیت تصویر فوق العاده تری برخودار می شوید، خوشبختانه سامسونگ با طراحی و تولید منحصر به فردی که در این محصول دارد از تعداد 3840x2160  بهره گرفته است.

همان صور که در بالا آشاره کردیم که سایر فناوری بالا بردن کیفیت صفحه نمایش اضافه شدن قابلیت های HDR و +HDR می باشد که هرکدام کارایی مختصر به خود دارد. کارایی HDR همان محدوده دینامیک بالا تعریف شده است که هر چقدر این محدوده دینامیک نمایشگر بالاتر باشد از دقت رنگ بالاتر و زیباتر برخودار می شوید چنانه با قابلیت اچ دی ار در تلویزون های امروز از رنگبندی های بیشتری بر خودار است و با کارایی فوق العاده خود محتوای شما که در حال پخش می باشد را با کمیفیت فوق العاده عالی نشان می دهد. +HDR مانند HDR همان محدوده دینامیکی بالا تعریف شده اما تفاوت این دو تکنولوژی باهم این است که +HDR باعث می شود تا تصاویر را واقعی تر ببینید و با توجه به استانداردی که برای آن تعریف شده است چشم ها را به هیچ وجه آسیب نمی رساند و با توجه به دقت رنگ و پخش تصویر واقعی تلویزون را از تمام رقبای خود جدا کرده است.

سطح کیفیت و وضوع صدا تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

پخش صدا هم مانند صفحه نمایش یکی از معیار های اول انتخاب تلویزون که در نگاه اول با تلویزون داریم توجه می کنیم. امروزه با گسترش فناوری و به کارگیری این تکنولوژی در بخش های مختلف تلویزون می توانیم از کیفیت و عملکرد بالاتری برخودار شویم یکی از فناوری های که به کاررفته در بخش صدا می باشد که همانطور بیان کردیم صدا از معیار های انتخاب تلویزون به شمار می رود. تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل  65QN90B دارای فناوری  Dolby Atmos می باشد اگر به تلفظ این فناوری توجه کنیم از دالبی بهره گرفته است دالبی کمپانی عظیم در آمریکا می باشد که در عرضه و تولید پخش صدا به صورت گوناگون می باشد.

این شرکت با عرضه تکنولوژی Dolby Atmos در بخش سیستم سوتی این محصول باعث شده تا صدا به صورت فراگیر تری در محیط پخش شود به تور مثال در محتوایی که شما عزیران در حال تماشا آن هستید در حال بارش باران است با این و جود صدا در راست و چپ بلندگو ها خروجی می دهد اما این فناوری در صدا باعث می شود تا صدا به صورت منتقل از یک بلندو به بلندگو منتقل شده و تولید صدایی یه بعدی به و جود می آورد که همان صدای واقعی تعریف می شود.Dolby Digital دالبی دیجیتال در تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B به صورت AC4 و AC3 تعریف شده است.

مانند یک سینما خانگی در بخش سیستم صوتی تلویزون کار می کند که با استفاده از این ویژگی می توان صدا را به صورت گسترده و فشرده در محیط خود پخش کنیدt تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B دارای سایر امانات و فناوری های پیشرفته در بخش سیستم صوتی مانند دالبی دیجیتال ، دالبی دیجیتال پلاس و دالبی AC3 ، AC4 بهره گرفته است هر کدام از این قابلیت ها در صورت استفاده از آن می توانید از بهترین تکنولوژی صدا بروز بر خودار شوید.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

سیستم عامل همان بخش های دسترسی به تمامی امکانات که برای تلویزون تعریف شده است را می دهد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B از سیستم عامل تایزن Tizen بهره گرفته که این فناوری در تلویزون باعث نمایش تمامی امکانات و دسترسی آسان می شود. سیستم عامل در سایر امکانات امروز تعریف شده است که با استفاده از پنل شبکه های یا بخش تنظیمات و هرچیزی که شما فکر می کنید می توانید به آن دسترسی و تغیرات خود را بر روی آن اعمال کنید همچنین با استفاده از ریموت کنترل که برای تلویزون سامسونگ 65 ایچی  4K UHD مدل 65QN90B تعبیه شده ست می تواند از راه دور نیز دسترسی داشته باشید.

 

پردازنده تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

تصاویر یا محتوایی که بر روی نمایشگر صفحه تلویزون مشاهده می کنید حاصل نتیجه و تجزیه تحلیل های پردازشگر می باشد. پردازنده از امکانات تشکیل دهنده و راه اندازی تلویزون می باشد که در هر محصول این بخش بام تفاهم دارند و در تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B پردازشگر Neo Quantum Processor 4K تعریف شده است این پردازشگر یکی از قوی ترین cpu که تا بحال با آن آشنا شدید است. این پردازشگر با سرعت عمل فوقالعاده بالا و عالیی که دارد تصاویر یا همان دستوراتی که به پردازنده وارد کرده اید در کمترین زمان ممکن و برسی چند مرحله ای که در رو دارد نمایش می دهد جالب است که بدانید با و جود این پرازنده فوق العاده بر روی سرعت عمل و کیفیت نمایش تاثیر گذاشته و بهترین تجربه را برای شما عزیزان فراهم می کند.

 

اتصالات و ارتبات تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K UHD مدل 65QN90B

قابلیت اتصال و ارتبات با استفاده از درگاه و پورت های موجود در پشت تلویزون که تعبیه شده است صورت می گیرد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K UHD مدل 65QN90B  مجهر به در گاه های HDMI 4 عدد و 2 عدد پورت ورودی USB نیز می باشد که با استفاده از سیم و کابل می توانید با سایر امکاناتی که در دسترس دارید به تلویزون هوشمند خود متصل شوید. یکی از راه های پرکاربرد برای اتصال به تلویزون که با پیشرفت فناوری در اختیار ما گذاشته اند اتصال بی سیم بدونه استفاده از هیچ گونه در گاه و سیم کابل می باشد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ  4K UHD مدل 65QN90B  دارای بلوتوث Bluetooth و شبکه بی سیم WiFi است که اتصال حتی از راه دور با استفاده از گوش هوشمند و تلویزون داشته باشید.

امکانات هوشمند تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

همان طور که در تعریف و معرفی پارگراف ها یا آشاره کردیم و دریافتیم فناوری و تکنولوژی های جدید که به ویژگی های تلویزون اضافه شده است این محصول را می توان به عنوان هوشمند تعریف کرد. یکی از این ویژگی ها ریموت کنترل آن می باشد که به صورت هوشمندانه ای عمل می کند. بعضی از اوقات که دسترسی چندانی به تلویزون ندارید با استفاده از ریموت کنترل هوشمند و با قابلیت فرمان صوتی که برای آن تعریف شده است دستورات خود را به تلویزون وارد کنید. این ریموت کنترل مانند موس عمل می کند که با چرخاندن آن مانند فلش سفید رنگ بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش داده می شود و با استفاده از کلید و سط می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

سخن آخر در مورد تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B

همانطور که در یافتیم با توجه به نیاز های خود از قدیم تا به امروز تلویزون یکی از امرهای مهم در خانه ها به شمارمی رود. ولی امروز با پیشرفت و تولید انواع محصولات با برند های مختلف در بازار موجود است همانطور که می دانید یکی از مزایا انتخاب اشباه فیک بودن محصول است که با توجه از صرفه هزینه بالایی که انجام می دهید نتیجه و عملکرد انچنانی دریافت نمی کنید. ما در این مطلب قصت معرفی بهرتین محصول سال 2022 در اینچ های مختلف در مدل 65QN90B داشتیم که این محصول یکی از هوشمندانه ترین امکانات برخودار است و شما عزیزان را از سایر امکانات و هزینه های اضافی خلاص می کند.

همچینین شایان ذکر است که می توان انتخابی عالی برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای سایر امکانات شما در خانه هایتان باشد. تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B با طراحی و ساختار شیک مدرنی که دارد مناسب بانوان سخت پسند و از آن دسته افراد هایی که به تکنولوژی روز علاقه شدید راند گیزنه عالی می باشد همچنین با خرید این محصول حس کیفیت و زیبایی را به خانه های خود می بخشید برای دسترسی با این تلویزون سامسونگ 65 اینچ 4K UHD مدل 65QN90B از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 65QN90B 2022

مشخصات

مدل کامل
QN90B
سری
2022
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4k UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتر
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard . Dynamic . Filmmaker . Movie
توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4، Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
144*82*2
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65QN90B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
نسبت تصویر
16.9
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QN90B
سری
2022
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4k UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard . Dynamic . Filmmaker . Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
10وات
تعداد کانال های صوتی
2/0
سیستم های صوتی
Dolby Audio، Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4، Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
144*82*2

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65QN90B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
نسبت تصویر
16.9
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم