تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل QLED 85Q80B 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل QLED 85Q80B 2022

  • دارای پردازنده Quantum Processor 4K
  • توان خروجی صدا 60 وات
  • پشتیبانی از دستیار صوتی 
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • کیفیت تصویر 4K QLED
  • تولید سال 2022
  • ساخت کشور کره
  • پنل VA
  • ابعاد 5.5x108x189 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
85,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 85Q80B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ مدل QLED 85Q80B


یکی از محصولاتی که در اکثر مکان های عمومی و همه خانه ها یافت می شود تلویزیون می باشد. برند Samsung در طول سال هایی که فعالیت کرده است توانسته محصولات با کیفیتی را ارائه دهد و همچنین در بین کاربران اعتبار بالایی داشته باشد، این کمپانی با توجه به محصولاتی که هر ساله مدل جدید و توسعه یافته ای را تولید می کند پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Samsung در سال 2022 سری جدیدی از تلویزیون های کیولد QLED را تولید کرد که دارای امکانات پیشرفته ای می باشند که یکی از مدل های آن Q80B در چندین سایز مختلف می باشد.

تلویزیون های این برند همه دارای طراحی شیک و جذابی می باشند که مورد پسند همه افراد واقع گردیده است. تلویزیون 85 اینچ مدل 85Q80B دارای کناره های بسیار باریک و قطر بسیار کمی می باشد، پایه این تلویزیون در وسط به صورت تخت قرار گرفته شده که زیبایی خاصی را به ارمغان آورده. این مدل تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K QLED می باشد که از توانایی ارائه تصاویر با بهترین کیفیت برخوردار می باشد و همچنین دارای دو بلند گوی دو کاناله بوده که هر سرجمع توانایی 60 وات خروجی را ایجاد می نماید. پردازنده Quantum Processor 4K قبل از نمایش تصاویر آن ها را در کمترین زمان و با کیفیت بالا پردازش می نماید تا در بهبود کیفیت تصاویر نقش داشته باشد.

سیستم عامل تایزن یکی از سیستم عامل های شناخته شده و کاربردی در تلویزیون های سامسونگ می باشد، دلیل پشتیبانی از آن دسترسی بیشتر به برنامه ها برای کاربران می باشد. برای اتصال سیمی پورت هایی مانند HDMI و USB که در قسمت پشت تلویزیون طراحی شده اند و از بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI برای اتصال بی سیم در تلویزیون استفاده می شود. تلویزیون 85Q80B از رفرش ریت 120 هرتزی برخوردار می باشد که تلویزیون را گزینه مناسبی برای گیم می باشد و افراد گیمینگ می توانند لحضات بازی خوبی را با وجود این تلویزیون تجربه نمایند.


طراحی شیک و ساده تلویزیون 85 اینچ مدل 85Q80B

اولویت انتخاب یک محصول طراحی آن می باشد زیرا طراحی ظاهری آن در دکوراسیون بسیار مهم می باشد، به شیوه ای که گفته شده تلویزیون نیز یکی از کالا هایی می باشد که باید از طراحی زیبایی برخوردار باشد. کمپانی سامسونگ بنا به سلیقه افراد مختلف تلویزیون هایی با طراحی شیک و ساده ای تولید کرده تا با هر دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد و همچنین مورد پسند کابران قرار بگیرد. تلویزیون مدل Q80B دارای سایزهای 50،55،65،75،85 اینچ می باشد که همه آن ها با یک جزئیات تولید شده اند. کناره های بسیار ظریف آن و قطر کم باعث زیبایی چند برابر در ظاهر تلویزیون شده است، پایه این مدل تلویزیون در وسط به صورت تخت قرار گرفته شده. پایه و بدنه این مدل تلویزیون از رنگ مشکی استفاده شده که رنگ بسیار شیکی می باشد.

برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند. در تصویر پایین طراحی این مدل تلویزیون را مشاهده می کنید که دارای ظاهر بسیار شیک و همه پسند می باشد که در هر دکوراسیون جلوه زیبایی را به فضا می دهد، بنا به سلیقه خود می توانید با استفاده از براکت دیواری برای نصب روی دیوار استفاده نمایید و یا با استفاده از پایه آن را روی سطح صاف مانند میز تلویزیون قرار دهید و از دیدن فیلم و سریال لذت ببرید.


کیفیت تصویر با کنتراست بالا تلویزیون 4K مدل QLED 85Q80B

تصاویر و فیلم هرچه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد جذابیت بیشتری دارد و با توجه به این مورد و خواسته کاربران شرکت سامسونگ در تلویزیون های خود از تصاویر با کیفیت تصویر بالا و صفحه نمایش فوق العاده ای بهره برده است. تلویزیون مدل 85Q80B از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نماید که تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد و همچنین با پشتیبانی از برخی فناوری های بهبود کیفیت، تصاویر را با جلوه طبیعی و زیبا ارائه می دهد . با نرخ رفرش ریت 120 HZ دیگر صحنه های بازی، مسابقات ورزشی و... بدون تاری و لرزش نمایش داده می شوند و با بالا رفتن کنتراست تصاویر و میلیارد ها رنگ طبیعی تصاویر با جلوه واقعی ارائه داده می شود.

پشتیبانی از فناوری HDR طیف گسترده ای در رنگ ها در محدوده دینامیکی ( به معنی روشنی و تاریکی تصاویر با توجه به محیط ) به وجود می آید و تصاویری با رنگ های واقعی نمایش داده می شود. یکی از فناوری های فوق العاده در این تلویزیون حالت EyeComfort می باشد؛ این فناوری با توجه به نور محیط به صورت خودکار تنظیم می شود و بنا به نور اطراف نور صفحه نمایش نیز کم و زیاد می شود. اگر نگران اذیت شدن چشم هایتان می باشید با فعال کردن این حالت دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت، به طوری که اگر فضای اتاق به سوی تاریکی باشد نور صفحه نمایش تلویزیون نیز کم می شود و برعکس.

صدای رسا و فراگیر تلویزیون سامسونگ مدل 85Q80B

صدای با کیفیت بالا و بدون نویز مورد پسند همه افراد واقع می شود و چنین صدایی جذابیت بیشتری دارد. Samsung از دو بلندگو دو کاناله در تلویزیون مدل Q80B پشتیبانی می کند و به صورت کلی قدرت خروجی آن 60 وات می باشد. فناوری دالبی اتموس Dolby Atmos صدایی به صورت سه بعدی و 360 درجه را تولید می نماید، صدای تولید شده در کل فضای اتاق را به صورت سه بعدی و واقعی ارائه می شود و احساس می کنید که محل وقوع صدا قرار گرفته اید. زمانی که تلویزیون را به ساندبار یا بلندگو وصل می نمایید تا صدای بلند تری ایجاد شود قابلیت Q-Symphony کمک می کند تا صدا به صورت فراگیر و رسا ارائه داده شود.


پردازشگر قدرتمند تلویزیون سامسونگ مدل QLED 85Q80B

یکی از قابلیت های عالی در تلویزیون پردازشگر بوده زیرا قبل از ارائه صدا و تصویر را به بهترین نحوه پردازش می نماید. شرکت سامسونگ برای تلویزیون مدل Q80B از پردازشگر Quantum Processor 4K پشیبانی کرده است، که داده ها را قبل از ارائه پردازش می نماید و سپس کیفیت تصاویر را تا حد ممکن بالا می برد. این پردازنده کیفیت تصاویر را به حد 4K می رساند و با رنگ های طبیعی و واقعی نمایش می دهد.

برخی از پردازنده ها تاثیری بر روی صدا ندارند اما پردازنده کوانتمی 4K در بهبود صدا تاثیر گذار بوده به طوری که قبل از پخش صدا آن را پردازش کرده که در مرحله پردازش نویز صدا را کاهش می دهد و همچنین صدای واضح و فراگیری را به ارمغان می آورد. Quantum Processor 4K از پردازنده های قدرتمندی می باشد که شرکت سامسونگ در تلویزیون های خود از آن استفاده کرده است تا با عملکرد فوق العاده خود تلویزیونی با حداقل کارایی را ارائه دهد.


سیستم عامل Tizen تلویزیون سامسونگ مدل 85Q80B

سیستم عامل در سال های اخیر بخش مهمی در تلویزیون محسوب می شود و اما قبل آن توجه به سزایی به کیفیت تصویر آن داشتند که در حال حاضر سیستم عامل نیز بسیار قابل توجه قرار گرفته است. Samsung از سیستم عامل تایزن در تلویزیون های برند خود پشتیبانی می کند، سیستم عامل Tizen توسعه یافته لینوکس و متن باز می باشد که فضای هوشمندی را برای کاربران ایجاد نموده است.

می توانید از برنامه های مختلف استفاده نمایید، زیرا این سیستم عامل متن باز می باشد یعنی می توانید از برنامه هایی که سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند را این سیستم عامل نیز پشتیبانی نماید و استفاده کند. با وجود سیستم عامل در تلویزیون می توانید از دستیار های صوتی نیز استفاده نمایید، روش استفاده از آن بسیار آسان بوده حتی به طوری که دیگر استفاده از ریموت کنترلی ضروری نمی باشد و فقط با صدای خود می توانید در مدت زمان کمی به آنچه می خواهید دسترسی داشته باشید.


کنترل خانه از طریق تلویزیون هوشمند سامسونگ

قابلیت SmartThings به شما کمک می کند تا وسایل خانه خود را از طریق تلویزیون کنترل نمایید و در حالی که روی کاناپه نشسته اید عمل مورد نیاز را انتخاب کنید تا عملکرد آن را در زمان کمی ببینید. این قابلیت به شما امکان کنترل دما یخچال، تنظیم کولر گازی و... را می دهد، قسمت مدیریت این برنامه دارای طراحی ساده ای بوده و همچنین دسترسی به آن آسان بوده و هر فردی می تواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.


تماس ویدیوی با برنامه Google Duo

با پشتیبانی از برنامه Google Duo می توانید با چندین نفر از دوستان و خانواده همزمان تماس تصویری برقرار کنید و آن ها را در صفحه نمایش بزرگ تر ببینید.


برنامه Samsung Health

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q80B از برنامه منحصر به فردی به نام Samsung Health پشتیبانی می کند که این برنامه مانند یک مربی باشگاه عمل می کند و تناسب اندام جسمی و ذهنی شما را تحت برسی قرار می دهد، شما می توانید از این طریق از وضعیت بدنی خود آگاه شوید و ورزش ها را در خانه انجام دهید. با اتصال به مربیان و مشاوره با آن ها می توانید برنامه غذایی و بدنی مناسبی را دریافت نمایید.


اتصالات تلویزیون 85 اینچ سامسونگ مدل 85Q80B

نحوه اتصال با تلویزیون از دو روش سیمی و بی سیم صورت می گیرد که در همه تلویزیون ها ثابت می باشد و تنها تغییر آن تعداد پورت های ورودی می باشد؛ اتصال بی سیم در تلویزیون بدون استفاده از کابل صورت می گیرد، بلکه از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth ارتباط میان تلویزیون و سایر دستگاه ها صورت گرفته و داده ها انتقال می یابد، این روش اتصال بسیار راحت بوده و اما روش بعدی اتصال سیمی بوده که با استفاده از کابل یا سیم مخصوص و درگاه های طراحی شده در پشت تلویزیون ارتباط میان تلویزیون و دستگاه های جانبی دیگر صورت می گیرد. تلویزیون مدل Q80B دارای 4 پورت HDMI برای اتصال کنسول های بازی، ماهواره ها و... و 2 پورت USB برای اتصال فلش و درایو دیسک ها می باشد، پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل بوده که از طریق بی سیم نیز می توان آن را به تلویزیون وصل نمود.


نتیجه گیری تلویزیون سامسونگ 4K مدل QLED 85Q80B

یکی از کالا هایی که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است تلویزیون می باشد که در هر خانه ای دیده می شود. تلویزیون با وجود کیفیت تصویر بالا کاربران عزیز را به دیدن تصاویر واقعی دعوت می کند و همچنین دارای طراحی بسیار شیک می باشد که با دکوراسیون شما هم خوانی دارد. تلویزیون Samsung مدل 85Q80B از امکانات جدید و کیفیت تصاویر بالایی برخوردار می باشد و دارای طراحی زیبا و مینیمالیستی بوده که در هر دکوراسیونی خود نمایی می کند، پایه تخت آن که در وسط قرار گرفته شده با بدنه تلویزیون به رنگ مشکی می باشد.

کیفیت تصویر این تلویزیون 4K QLED می باشد که تصاویر را با میلیارد ها رنگ غنی و کنتراست بالا با جلوه واقعی نمایش می دهد، در کنار کیفیت تصویر، یک مورد بسیار مهم دیگر کیفیت صدا در تلویزیون می باشد که هماهنگی صدا و تصویر بخش مهمی در تلویزیون محسوب می شود، این مدل تلویزیون توان خروجی 60 وات دارد و دارای دو سیستم صوتی بوده که صدای منحصر به فردی را به رمغان آورده است. این تلویزیون از پردازنده کوانتمی پشتیبانی می کند و داده های صوتی و تصویری را در کمترین زمان ممکن پردازش می کند. با پشتیبانی از سیستم عامل تایزن کاربران به برنامه های مختلفی دسترسی می یابند.

از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای wi-fi می توانید به راحتی ارتباط بی سیم با تلویزیون برقرار کرد و از طریق پورت هایی که در قسمت پشت تلویزیون طراحی شده می توانید با استفاده از کابل اتصال برقرار کرد. این مدل تلویزیون با توجه به امکاناتی که دارد برای افراد گیمینگ و همچنین افراد علاقه مند به فیلم و سریال گزینه مناسبی می باشد. اصلی کالا تلویزیون سامسونگ 85 اینچ مدل Q80B را به شما کاربران عزیز معرفی می نماید تا با خیال راحت تلویزیون برای جهیزیه و یا تعویض انتخاب نمایید، برای مشاهده دیگر کالا های خانگی به صفحه اصلی سایت اصلی کالا مراجعه نمایید. برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده از طریق وات ساپ یا تماس تلفنی با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 85Q80B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q80B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Vivid/Photo/Custom/Game/ /Expert/Eco
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
سیستم های صوتی
دارد
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x108x189 سانتی متر
منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
85Q80B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q80B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Vivid/Photo/Custom/Game/ /Expert/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x108x189 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC110-120V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
85Q80B
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم