تلویزون سامسونگ 55 اینچ 4k مدل 2022 55QN85B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

  • کیفیت صفحه نمایش 4K
  • نوع صفحه نمایش Neo QLED
  • دارای قابلیت HDR+ و HDR 
  • دارای ابعاد 122*70*2
  • نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED
  • پردازنده حرفه ای Neo Quantum Processor 4K
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره جنوبی
  • مونتاژ کشور مصر
ادامه مطلبShow less
30,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 55QN85B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

تشکیل دهند بخشی از خانه ها تلویزون است که با کارایی صوتی و تصویری که دارد یک سرگرمی فوق العاده عالی به شمارمی رود اما امروز با پیشرفت چشم گیر فناوری ها و اضافه شدن قابلیت های مختلط به ویژگی های تلویزون می توان به عنوان سایر امکانات از آن استفاده نمود. همه ما با برند معروف جهانی نامدار سامسونگ آشنایی داریم که این برند جهانی انقلاب مهم در سطح تلویزون های امروز به پا کرده است و هر بار با طراحی و ساختار مختلف محصولی جدید و پر کاربرد به بازار عرضه می کند، این بار با معرفی تلویزون سامسونگ 55 اینچ مدل 55QN85B در این مطلب باهم همراهیم.

تلویزون سامسونگ مدل 55QN85B مجهز به نوع صفحه نمایش Neo QLED در انداز 55 اینچی و طراحی صفحه نمایش تخت می باشد. همچنین این محصول با اندازه فوق العاده ای که دارد می توان طعم کیفیت اصلی در تما شای فیلم حرفه ای ، استفاده به صورت خانگی اعم معمولی و یکی از گزینه های پر طرف دار بازی گیمینگ داشته باشید. کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ مدل 55QN85B  4K می باشد، کیفیت تصویر 4K باعث می شود که محتوا و تصاویر در حال پخش را با کیفیتی روان و شفاف نمایش دهد.

4K در کیفیت تصویر تلویزون به این معناست که تعداد پیکسل هایی در بخش های افقی و عمودی تلویزون قرار می گیرند با توجه به تحقیقات و آزمایش ها حدود 3.8 پیکسل هستند که باعث می شوند صفحه نمایش به طور خارق العاده ای عمل کند. جالب است بدانید که تعداد معین رزولوشن یا همان پیکسل های موجود که برای این محصول تعریف شده است  3840x 2160 می باشد.

قابلیت رفرش ریت یا سرعت فوق العاده در تلویزون مدل 55QN85B به این روش است که سایر محتوا هایی همچون گیمینگ که از سرعت عمل بالایی بر خودار هستند بدونه اینکه تصویر گیر کند با نرخ 120 هرتز پشتیبانی شده و تصاویر با به بهترین شیوه ممکن پخش می کند قابل ذکر است که تصویر از شافیت بالایی نیز برخودار می کند. تکنولوژِ HDR+ و HDR یکی از ویژگی ها به خصوص در تلویزون می باشد که در سال 215 رونمایی شد و در سال 216 در اکثر قابلیت های تلویزون تعبیه شد.

HDR در صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B  باعث ایجاد رنگ های بیشتر و با نمایش واقعی تر دیده شود، HDR+ تمامی بخش های HDR10 در خود جایی داده است و رو شنایی را به 4000 نیت رسانده است که باعث می شود تصویر دقیق تر و با رنگ های واقعی نمایش می دهد. همانطور که بیان کردیم تلویزون یعنی صوتی و تصویر یعنی کارایی آن به این دو صورت است و به عنوان سرگرمی یاد می شود.

پخش صدا و بلنگو های موجود در تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B از قابلیت های به خوصی بر خودار هستند. این محصول دارای 2.2.2 با توان خروجی 60 وات می باشد اعم با قابلیت های به خصوص Dolby Atmos و Dolby Digital اعم Dolby Digital Plus بوده هر کدام از این قابلیت ها نقش مهم و اساسی بر روی صدا ایفا می کنند که در ادامه معرف تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B می پردازیم.

 

طراحی و ساختار تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

ظاهر یکی از معیار هایی می باشد که همه افراد به آن توجه می کنند و هیچ محدودیت سنی هم ندارد ولی از انجا که هما پی برده ایم سلیقه همه افراد یکی نیست ولی باتوجه به انتخاب های امروز و رنگبندی های فوق العاده که روی محصولات به کار رفته است افراد زیادی را به خود جلب کرده است. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B دارای بدنه مشکی رنگ و فریم است فریم یعنی تلویزون بدونه قاپ طراجی و تولید شده است.

اگر به کناره های تلویزون توجه کنید می بینید که ظخامت فریم چقدر نازک است اما این قابلیت نازک بدونه در این نیست که تلوزیون از مقاومت کمی برخودار باشید بلعکس کاربران شرکت ساموسنگ از بهترین قطعات الیاژ شده در تولید محصولات خود استفاده می کنند و استحکامی بالایی نیز در برابر ظربه  نیز دارد. ساختاری که این تلویزون شما را در اولین نگاه به خود جذب می کند سفحه نمایش سلیقی مشکی رنگ است که تصویر خود را در آن می بینید، تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B مجهز به پایه و سط شکل که پایه این تلویزون با طراحی زیبایی که دارد جلوه خاص و منحصر به فردی به ساختار آن می بخشد.

 

کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

کیفیت تصویر یکی از مهمترین بخش صفحه نمایش تلویزون می باشد، تلویزون 55 اینچ سامسونگ دارای کیفیت تصویر 4K با نوع نمایشگر Neo QLED بوده. شرکت سامسونگ با طراحی صفحه نمایش منحصر به فرد این محصول مجهز تکنولوژی Mini led  بوده و با توجه با سایر تلویزون هایی که از کیو ال ای دی بر خودار هستند از کیفیتت تصویر و زیبایی بیشتری در دقت اعماق رنگ صفحه نمایش دارد. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B همانطور که تعریف کردیم مجهز به می نی ال ای دی است اعم دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED نیز می باشد.

این تکنولوژی منحصر به فرد باعث شده که تفاوتی بین صفحه نمایش های کیو ال ای دی ایجاد شود. فناوری Quantum HDR 24x تصویر به بهترین کیفیت ممکن تنظیم می کند و به کار گیری طیف عظیم از رنگ به صورت شفاف روان و زنده بر روی صفحه نمایش پخش می کند اگر از تلویزون هایی QLED استفاده کرده اید تفاوت فوف العاده کیفیت این دو صفحه نمایش را مشاهده می کنید.

یکی از کارایی فوق العاده عالی این تکنولوژی Quantum HDR 24x پشتیبانی از قابلیت  HDR10+ ،  HLG می کند که با توجه به کارایی منحصر به فرد خود و پشتیبانی از این فناوری کیفیت تصویر را چند برابر از لحاظ کیفیت و عملکرد بیشتر می کند. Quantum Matrix with Mini LEDs این تکنولوژی قطعا اولین بار است که با آن آشنا می شوید. تکنولوژی ماتریس کوانتومی با مینی ال ای دی در تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B کوچیک ترین جزئیات محتوا را به نمایش می گذارد اگر به عکس مربوط به کیفیت تصویر توجه کنید منظور از تصویر دقیق که توسط مینی ال ای دی ها باعث می شود را مشاهده می کند و فناوری کوانتومی که در می نی ال ای دی به کار رفته است به شفافیت و پخش تصویر واقعی کمک می کند.

 

سطح کیفیت و وضوح صدا تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B دارای کانال صوتی 2.2.2 با توان خروجی 60 وات مجهز است. این محصول با دارا بودن قابلیت ووفر داخلی از قدرتی بینظیری در پخش صدا به صورت لذت بخشی برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. یکی بخش های به کارگیری که لذت بخشترین بخش تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B به شمار می رود تکنولوژی Object Tracking Sound است.

عملکرد این تکنولوژی  Object Tracking Sound صدا را با توجه به مکان قرار گیری سوژه تصویر پخش می کند و یکی از قابلیتی که این تکنولوژی در خود جایی داده است کارکرد خودکار آن که باتوجه به صدایی که تصویر تولید می کند به صورت خودکار صدا را به نحوه بهترین شکل بخش می نمایید.  قابلیت و فناوری های Dolby Audio، Dolby Digital، Dolby Digital+ و Dolby AC4 بهره گرفته است این قابلیت های منحصر به فرد در بخش سیستم صوتی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B باعث می شود تا با اتصال با سند بار یا سینما خانگی نیز متصل شود شاید تعجب کنید ولی شایان ذکر است با استفاده از قابلیت دالبی صدا به صوتی همزمان از بلندگوهای موجود در تلویزون در صورت اتصال سند بار یا سینما خانگی نیز صدا پخش می کند.

سامسونگ بخش عظیم از پیشرفته ترین تکنولوژی های امروز را به بخش سیستم صوتی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B ارتقا داده است با توجه به آشنایی چندانی  در بخش بلندگو های این محصول در این مطلب داشتیم دریافتیم کی این محصول یکی از قدرتمند ترین محصولاتی صوتی و تصویری به شمار می رود. کمپانی عظیم سامسونگ با طراحی قابلیت Active Voice Amplifier (AVA) که به صورت خودکار عمل می کند در تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B صدا را در محیط را شناسایی کرده و به طور خودکار با توجه به محیط صدا را پخش می کند. این تکنولوژی هم مانند سایر فناوری های دیگر که با آن آشنا شدیم به طور معجزه آسایی صدا را به صورت دلنشین ترین و رسا برای شما عزیزان بخش می کند.

 

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B دارای سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 مجهز است، همانطور که میدانید سیستم عامل همان دسترسی دهند به تمامی امکانات تلویزون می باشد. سیستم عامل به منظور مدیریت کردن کل قابلیت هایی که از قبل برای سایر امکانات تلویزون تعریف شده است می باشد، در اصل سیستم عامل ارتباط مستقیم بین سخت افزار و نرم افزار می باشد که توسط آن می توانید سایر امکاناتی که در دسترسی دارید به طور مثال گوشی هوشمند خود را با استفاده از پورت های تعبیشه شده در پشت تلویزون یا بلوتوث و وای فای که برای سیستم عامل تایزن تعریف شده است نیز به صورت بی سیم و بدونه استفاده از کابل نیز قابلیت اتصال را دارد.

 

پردازشگر تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

پردازشگر یا CPU مدیریت کل تلویزون را بر عهده دارد و با سرعت عمل که برای آن تعریف شده است تمامی داده ها را به صورت چند مرحله ای تجزیه تحلیل کرده و بر روی صفحه نمایش پخش می کند. اما کارایی هر پردازنده باتوجه به طراحی آن کاملا فرق دارد. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B با پردازشگر Neo Quantum Processor 4K طراحی و تولید شده است. این پردازشگر Neo Quantum Processor فوق العاده با به کارگیری قابلیت کوانتومی و فورکی تمامی محتوا را به بهترین شیوه ممکن و واقعی  وبسته به کارکرد تمام قابلیت هایی که بر روی صفحه نمایش تعریف شده است نمایش می دهد. یکی از نکات قابل توجه پردازشگر Neo Quantum Processor 4K سرعت عمل بینظیر آن فقط در چند دقیقه است که پس از برسی چند مرحله ای محتوا مورد نظر شما عزیزان در کمترین دقیقه ممکن نتیجه را با کیفیت بینظیری بر روی صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B نما یان می کند.

 

اتصالات وارتبات تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

یکی از راه های ارتبات در گاه و پورت های موجود بر روی پشت تلویزون که تعبیه شده است امکان پذیر است. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B دارای 4 پورت HDMI و 2 پورد ورودی USB می باشد که اتصال از این طریق با استفاده از کابل و سیم های موجود امکان پذیر است. امروزه با پیشرفت چشم گیر حتی در سطح اتصالات تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B این قابلیت به شما عزیزان داده است که با استفاده از بلوتوث (Bluetooth) و شبکه بی سیم (WiFi) که تو سط سیستم عامل تایزن پشتیبانی می شود قابلیت اتصال با گوشی هوشمند شما را می دهد. با استفاده از ین قابلیت دیگر به هیچ گونه سیم و کابلی نیاز ندارید فقط کافی است مایل باشید با روشن کردن بلوتوث یا وای فای گوشی خود و همچنین روشن کردن امکانات تلویزون به همین صورت در کمترین زمان کم متصل شوید.

 

جمع بندی تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B

تلویزون 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B در سال 20222 ساخت و توسط کاربران شرکت بزرگ سامسونگ به بازار عرضه شد. تلویزون مدل 55QN85B درای نوع نمایشگر Neo QLED و کیفیت تصویر 4K می باشد این محصول از سایر جدید ترین تکنولوژی های موجود بهره برده است و با ارائه و کارایی فوق العاده که در پیش دارد تمامی افراد را به خود جلب کرده است. طراحی و ساختار تلویزون 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B از جدید ترین طراحی بهره برده است قاپ پشت تلویزون فریم و رنگ مشکی است اگر به کنار های این محصول توجه کنید می بینید که از ضخامت بسیار کمی دارد. پایه این محصول به صورت وسط شکل طراحی و تولید شده است که ساختار بیرونی تلویزون ساموسنگ 55 اینچ را چند برابر کرده است.

تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B دارای راه های ارتبات اعم به صورت اتصال بی سیم و با استفاده از کابل و سیم نیز این امکان را به شما عزیزان می دهد. این تکنولوژی Quantum Matrix with Mini LEDs در تلویزون 55 اینچ سامسونگ یکی از قابلیت های مم و اساسی در صفحه نمایش آن است که کاربرد و عملکردی خاصی را به خود اختصاص داده و کارایی آن به صورت دقیق بوده که کوچیک ترین نقطه که در صفخه نمایش پخش می شود با این تکنولوژی با شقافیت خاصی بر روی صفحه نمایش تلویزون پخش می شود.

بخش تولید صدای یا همان سیستم صوتی تلویزون از بهترین امکانات بروز برخودار است باتوجه به طراحی تکنولوژی ها و تعبیه آن در بخش تنظیمات صدا بهترین امکان بخش صدا را برایتان فراهم می کند. تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B اسمارت بوده و به عنوان تلویزون هوشمند شناخته شده است. شرکت سامسونگ هر بار با طراحی محصولات خود از بهترین امکانات محصولات خود را مجهز می سازد ساختار بدنه محصولا شرکت بزرگ سامسونگ از بهترین مواد الیاژ شده ساخته شده است.

همچینین تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B می توان انتخاب عالی برای جهیزیه عروس و حتی جایگزینه بهتر برای خانه های شما عزیزان باشد یکی از نکته های قابل توجه تلویزون سامسونگ 55 اینچ  4Kمدل 55QN85B حتی می توان به عنوان سایر امکانات دیگر نیز استفاده نمایید. تلویزون 55 اینچ مدل 55QN85B می توانه گزینه عالی و بینظیر برای جهیزیه عروس نیز باشد برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بینظیر در سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 55QN85B 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 55QN85B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Dynamic، Filmmaker، Movie، Standard
توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound (OTS)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4، Dolby MS12 5.1ch
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
122*70*2
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55QN85B
زاویه دید افقی
178درجه
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 55QN85B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Dynamic، Filmmaker، Movie، Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound (OTS)، Dolby Digital (AC3)، Dolby Atmos، Dolby AC4، Dolby MS12 5.1ch
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
122*70*2

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55QN85B
زاویه دید افقی
178درجه
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم