تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q90B 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل QLED 55Q90B 2022

  • پردازشگر تصویر : Quantum Processor 4K
  • سرعت رفرش ریت : 120 هرتز
  • نوع تلویزیون : Neo QLED
  • کیفیت تصویر : 4K QLED
  • سیستم عامل : تایزن
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 123x70x2.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
39,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 55Q90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون Samsung 55 اینچ مدل QLED 55Q90B


در طول زندگی ما از تکنولوژی و وسایل هوشمند زیادی استفاده کرده ایم تا با بهره بردن از آن ها بتوانیم کارهایمان را بهتر به انجام برسانیم. یکی از کالا هایی که در چندین سال پیش توسط انسان ساخته شده تلویزیون می باشد که با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء امکانات سازنده های تلویزیون آن ها را پیشرفته تر از مدل قبلی ارائه داده اند. سامسونگ که یکی از برند های خوش نام و معروف می باشد، چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و یکی از کالا هایی که این کمپانی تولید می کند تلویزیون می باشد؛ هر ساله سری جدید و پیشرفته تری از مدل های سال قبل را تولید می کند و آن را به مخاطبان و کابران معرفی می نماید.

Samsung در سال 2022 اقدام به ساخت تلویزیون های QLED در چند سری مختلف نمود که این مدل ها از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل طرفدار زیادی پیدا کرده است. تلویزیون 55 اینچ مدل Q90B یکی از مدل های تلویزیون های کیولد می باشد که دارای ظاهر بسیار شیک و خوش فرمی می باشد، فریم نازک و بدنه ظریف آن جذابیت خاصی در دکوراسیون شما به وجود می آورد. این مدل از کیفیت تصویر فوق العاده 4K QLED پشتیبانی می نماید که تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و همچنین صدای رسا و فراگیری را تولید می کند که توان صوتی این تلویزیون 60 وات در 4 کانال صوتی می باشد.

پردازنده منحصر به فرد آن محتوا را قبل از ارائه با کیفیت بالا و با بالا ترین سرعت پردازش کرده و سپس آن را با جلوه ای فوق العاده ارائه می نماید. یکی از سیستم عامل های معروف به نام Tizen که توسط شرکت سامسونگ برای تلویزیون هایش پشتیبانی می کند در این مدل تلویزیون نیز بهره برده شده که دسترسی به برنامه های مختلفی را برای کاربران امکان پذیر کرده است. با وجود پورت هایی که در قسمت پشت تلویزیون قرار گرفته شده اند می توانید کنسول های بازی و حتی بلندگو و ساندبار را نیز به تلویزیون وصل نمایید و از آن ها استفاده بهینه ای ببرید، همچنین با اتصال بی سیم تلویزیون به وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth می توانید داده ها را به راحتی انتقال داد.


طراحی شیک و مینیمالیستی تلویزیون 55 اینچ مدل 55Q90B


طراحی و ظاهر کالا در انتخاب ما همیشه در گزینه اول قرار گرفته شده به طوری که ما اگر بخواهیم یک وسیله یا کالا را بخریم ظاهر آن از نظر ما اهمیت زیادی دارد زیرا آن چیزی را که می خواهیم خریداری نماییم باید ظاهر مرتب داشته و مورد سلیقه ما باشد. سامسونگ با توجه به سلیقه افراد مختلف و همچنین دکوراسیون منزل تلویزیون هایی بسیار شیک را طراحی کرده است که با هر دکوراسیونی هم خوانی دارد به طوری که در هر جایی از منزل قرار گیرد جذابیت خاصی را به دنبال خود دارد. تلویزیون مدل Q90B در سایز های مختلفی تولید شده اند که ما در این مقاله از سایز 55 اینچ آن صحبت می کنیم، البته همه مدل ها از یک طراحی برخوردار می باشند و تنها تفاوت آن، سایز آن می باشد که کاربر بنا به سلیقه خود و آن چیزی که می خواهد سایز آن را انتخاب می کند.

فریم یا کناره های این مدل تلویزیون بسیار نازک بوده به طوری که در هنگام دیدن فیلم یا تصویر باعث حواس پرتی نمی شود به طوری که حواس و تمرکز شما فقط روی صفحه نمایشگر بوده و این باعث می شود فیلم جذابیت بیشتری داشته باشد. بدنه این تلویزیون از قطر بسیار کمی برخودار بوده و همچنین دارای یک پایه یکپارچه می باشد که زیبایی خاصی را به تلویزیون بخشیده است، البته یکی از موارد مهم این بوده که امکان جداسازی پایه به راحتی امکان پذیر می باشد یعنی شما می توانید تلویزیون را با استفاده از براکت دیواری روی دیوار نصب نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید.


کیفیت تصویر فوق العاده 4K تلویزیون سامسونگ مدل QLED 55Q90B


ویژگی بسیار مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا یکی از دلایل اصلی ما برای خرید تلویزیون صفحه نمایش آن بوده که تصاویر و ویدیو ها را در چه حدی به نمایش بگذارد. تلویزیون کیولد مدل 55Q90B از کیفیت تصویر 4K QLED پشتیبانی می نماید و قادر به نمایش تصاویر با بهترین کیفیت و کنتراست بالا می باشد. نرخ رفرش ریت آن 120 هرتز می باشد که صحنه ها را با جزئیات برای کاربر ارائه می دهد و همچنین از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می نماید. وجود میلیارد ها رنگ غنی به تصاویر امکان نمایش با جلوه ای طبیعی و واقعی را می دهد، تصویر به قدری واقعی جلوه می دهد که تصور می کنید به صورت زنده در محل قرار گرفته اید.

با بهره بردن از ویژگی EyeComfort در این مدل تلویزیون امکان تنظیم خودکار نور صفحه فعال می شود یعنی زمانی که نور اتاق روشن بوده نور صفحه نیز روشن می شود و اما اگر نور محیط تاریک شود نور صفحه نمایش نیز تاریک می شود؛ شاید برایتان سوال باشد که این فناوری چه فایده ای دارد!؟ یکی از فواید آن جلوگیری از اذیت شدن چشم بوده یعنی شما تصویر را بنا به روشنی و یا تاریکی فضا مشاهده می کنید.

صدای سه بعدی و رسا تلویزیون Samsung مدل QLED 55Q90B


ویژگی مهمی که بعد از کیفیت تصویر به آن توجه می شود کیفیت صدا می باشد زیرا در هنگام دیدن فیلم یا سریال بجز کیفیت تصویر خوب باید صدای گوش نواز و بلندی را تولید نماید چون شنیدن صدا نیز یکی از مهمات دیدن ویدیو می باشد. تلویزیون های ساخت برند سامسونگ همه صدای فوق العاده ای را تولید می کنند و تلویزیون مدل 55Q90B که ساخت همین کمپانی می باشد صدایی با توان خروجی 60 وات با سیستم صوتی 4 کاناله را پشتیبانی می نماید، توانایی پخش صدا به صورت سه بعدی و فراگیر دارد به صورتی که صدا در کل فضای محیط به طور فراگیر قابل پخش می باشد. تکنولوژی دالبی اتموس Dolby Atmos صدا نیست بلکه صدایی را که تلویزیون ایجاد می کند را به صورت شفاف و 360 درجه ارائه می دهد و همچنین باعث می شود که صدای اصلی برجسته تر خود را به نمایش بگذارد.

پردازنده Neo Quantum Processor 4K تلویزیون 4K مدل 55Q90B

یکی از امکانات فوق العاده در تلویزیون پردازشگر می باشد که به تمام داده های صوتی و تصویری دسترسی دارد، قطعه فیزیکی آن CPU بوده که در داخل تلویزیون قرار گرفته شده، این قطعه بسیار کوچک بوده و فضای چندانی را اشغال نمی کند. کوچک بودن این قطعه ارتباطی به عملکرد آن دارد و حتی برعکس آن دارای عملکرد بسیار مناسب و عالی می باشد. تلویزیون سامسونگ 4K مدل Q90B از پردازنده Neo Quantum Processor پشتیبانی می نماید که یکی از پردازنده های قوی می باشد.

و اما کار اصلی پردازشگر پردازش داده ها در کمترین زمان ممکن می باشد به طوری که قبل از ارائه تصویر و صدا توسط پردازنده با سرعت و کیفیت بالا پردازش می شود و سپس با کیفیت فوق العاده و بدون نویز نمایش داده می شوند. این تکنولوژی به بهبود داده ها نیز کمک می کند، در صورتی که اگر یک عکس یا تصویر از کیفیت پایینی برخوردار باشد کیفیت آن را به حد 4K رسانده و آن را به شیوه ای منحصربه فرد نمایش می دهد. تلویزیون های مدل جدید سامسونگ و حتی مدل های قبلی نیز دارای پردازشگر بوده اند و این فناوری در تلویزیون ها در انتخاب ما تاثیر گذار می باشند زیرا همه ما به دنبال جدید ترین و پیشرفته ترین امکانات در کالا هایمان می باشیم.

سیستم عامل با پشتیبانی عالی تلویزیون مدل QLED 55Q90B


یکی از موارد مهمی که در تلویزیون واقع شده سیستم عامل آن می باشد که چندین سال است با توجه به تکنولوژی های پیشرفته مورد بررسی قرار گرفته شده. مورد اصلی در تلویزیون های هوشمند سیستم عامل آن می باشد زیرا با بهره بردن از آن در تلویزیون ها می توانید به برنامه های زیادی دسترسی داشته باشید و همچنین کار های دیگری را نیز با آن انجام دهید. با توجه به این که هر برند از یک سیستم عامل پشتیبانی می نماید، Samsung از سیستم عامل تایزن Tizen که توسعه یافته لینوکس می باشد پشتیبانی می کند.

تایزن دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربر به ارمغان آورده تا کاربر بتواند نهایت استفاده را از آن ها ببرد؛ و اما متن باز بودن این مدل سیستم عامل در کارکرد آن بی تاثیر نیست، زیرا بجز کارایی که دارد می تواند برنامه های اندروید را نیز پشتیبانی نماید به طوری که کاربر به برنامه های بیشتری دسترسی پیدا می کند. در انتخاب تلویزیون سیستم عامل نیز از فناوری هایی می باشد که از اهیمت به سزایی برخوردار بوده و باید توجه زیادی به آن شود چون امروزه ما به امکانات پیشرفته ای نیاز داریم تا کار های خود را به انجام برسانیم.

جمعی از بازی ها در تلویزیون سامسونگ( Gaming Hub )


با توجه به هوشمند بودن تلویزیون، سامسونگ از برنامه Gaming Hub در این مدل تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه از بازی های مختلفی برای تمام سنین بهره برده است که می توانید با بارگیری آن ها به بازی کردن برنامه مورد علاقه خود بپردازید. با پشتیبانی از این برنامه دیگر لازم نیست کنسول های بازی را جداگانه تهیه نمایید و هزینه اضافی کنید زیر این برنامه از بازی هی مختلفی پشتیبانی می کند و این نکته قابل توجه ای می باشد.


نحوه ارتباط با تلویزیون سامسونگ مدل 55Q90B


گاهی ما می خواهیم تصاویر، صدا و... را بر روی صفحه نمایش بزرگ تر ارائه دهیم، تلویزیون گزینه خوبی برای این کار می باشد چون در هر خانه ای وجود دارد و اگر تلویزیون پیشرفته ای باشد کار ما بهتر صورت می گیرد. برای ارتباط و یا اتصال به تلویزیون دو روش وجود دارد، یکی از آن ها از طریق سیم صورت می گیرد و روش دیگر بی سیم می باشد که با توجه به آن چه ما می خواهیم می توانیم از این دو روش با تلویزیون ارتباط برقرار کنیم. همان طور که معلوم است در روش سیمی از کابل و یا سیم مخصوص برای اتصال به تلویزیون و دستگاه جانبی استفاده می شود، که یکی از قسمت کابل به پورت تلویزیون و قسمت دیگر به پورت دستگاه جانبی وصل می شود و از این طریق داده ها انتقال یافته می شوند.

برای اتصال سیمی پورت های مختلفی وجود دارد که در تلویزیون درگاه USB برای وصل کردن فلش و مموری می باشد و درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی، دی وی دی و نظیر آن می باشد. در روش بی سیم از هیچ گونه کابلی استفاده نمی شود و ارتباط با تلویزیون از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI صورت می گیرد، این روش بسیار راحت بوده و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

سخن آخر تلویزیون سامسونگ مدل QLED 55Q90B


وجود تلویزیون در هر جایی لزوم واقع می شود و امروزه بجز منازل در اکثر مکان های عمومی نیز دیده می شود. تلویزیونی که ما خریداری می کنیم چه بهتر دارای امکانات پیشرفته باشد تا ما بتوانیم از کارایی بیشتر آن استفاده کنیم. سامسونگ با تولید تلویزیون های کیولد و اضافه کردن امکانات و فناوری های جدید در هر سری در میان مدل های دیگر می درخشد.

تلویزیون مدل QLED 55Q90K تولید کمپانی سامسونگ و ساخت کشور کره می باشد که از طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد و با هر دکوراسیونی همخوانی دارد و اما مورد قابل توجه آن کیفیت تصویر فوق العاده 4K QLED می باشد که تصاویر را با کیفیت بالا و رزولوشن 3840×2160 نمایش می دهد و همچنین صدایی با توان خروجی 60 وات را ارائه می دهد که صدای گوش نواز و فراگیر می باشد. کار اصلی پردازنده در تلویزیون پردازش داده ها به شیوه فوق العاده ای می باشد که نویز آن ها را کاهش داده و سپس با کیفیت بالا ارائه می نماید. تلویزیون مدل Q90K از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند که برنامه ها و صفحه کاربری هوشمندی را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

این مدل تلویزیون دارای امکانات پیشرفته و فناوری های جدیدی می باشد و پیشنهاد ما به شما کاربر عزیز می باشد که می توانید آن را برای جهیزیه و یا خرید تلویزیون جدید انتخاب نمایید. این محصول را می توانید با ضمانت کالا و گارانتی معتبر خریداری نمایید، برای اطلاع بیشتر از نحوه سفارش و موارد دیگر با کارشناسان فروش ما از طریق وات ساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 55Q90B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sport/Cinema/Expert/Eco/Game/standard/Vivid/Graphics/Photo
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
تعداد بلندگو
4
حالت های صدا
Dolby Digital Plus
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x70x2.5
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55Q90B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sport/Cinema/Expert/Eco/Game/standard/Vivid/Graphics/Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
تعداد بلندگو
4
حالت های صدا
Dolby Digital Plus

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x70x2.5

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55Q90B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم